17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare
Digital Workplace Software
Programvare for digital arbeidsplass gjør det mulig for ansatte å samarbeide og få tilgang til alle data, verktøy og systemer de trenger fra enhver enhet og ethvert sted.
Capterra leverer objektive, uavhengige undersøkelser og anmeldelser fra verifiserte brukere. Det kan hende at vi mottar et henvisningshonorar når du besøker en leverandør gjennom våre koblinger.
Mer informasjon
Filtrer resultater (10)
Tilgjengelige land
Land hvor dette produktet er tilgjengelig. Merk: Kundestøtte er kanskje ikke tilgjengelig i dette landet.
Norge
De forente arabiske emirater
Argentina
Australia
Canada
Storbritannia
India
Filippinene
Singapore
USA
Prisvalg
10 resultater
Sorter etter
En førsteklasses løsning for effektivt samarbeid, kommunikasjon, sosial nettverksbygging, og administrasjon av arbeidsflyt og kunnskap.
Lær mer om Bitrix24
Du får en svært sikker, nøkkelferdig intranettløsning for små og mellomstore bedrifter utformet for effektivt samarbeid, kommunikasjon, sosiale nettverk, forretningsprosesser og kunnskapsadministrasjon. Gir bedre kunnskapskontinuitet ved å flytte data fra nettverkssiloer og lokale stasjoner til et godt beskyttet, sentralisert lager. Wiki-er, blogger og fora sikrer sosiale kunnskapsbaser for bedre teamarbeid.
Lær mer om Bitrix24
...
Les mer
Funksjoner
- Ansattkatalog
- Kommunikasjonsstyring
- Innholdsstyring
- Fildeling
- Dokumentledelse
- Oppgavebehandling
Slutt å hoppe fra app til app og prøve å samle statuser og oppdateringer fra teamet ditt: koble sammen alles arbeid med Trello.
Fra ukentlige møteagendaer til fremdriftsplaner for ansatte, til lagring av ajourføring og dokumentasjon, hjelper Trello ledere med å engasjere seg mer effektivt med sine ansatte. Det er kommandosenteret som kobler sammen alle oppgaver og verktøy for å vise statusoppdateringer, forfallsdatoer, og lar deg raskt kommentere frem og tilbake til teammedlemmer. Legg ved filer og spørsmål fra andre apper som Jira, Slack og Google Drive, slik at alt blir samlet på ett sted. Hold kommunikasjonen god og forventningene klare og tilgjengelige.
Lær mer om Trello
...
Les mer
Funksjoner
- Ansattkatalog
- Kommunikasjonsstyring
- Innholdsstyring
- Fildeling
- Dokumentledelse
- Oppgavebehandling
Asana hjelper mer enn 11.000 kunder med å organisere og planlegge deres arbeid på tvers av team, gjennom bl.a. vår programvare som gir en digital arbeidsplass.
Asana er en programvare som leverer digitale arbeidsplasser og hjelper team med å organisere sitt arbeid, fra daglige oppgaver til strategiske initiativer. Med Asana er det mulig å samle alt arbeid og alle team på ett sted, fra hvor som helst. Arbeidet kan organiseres etter egne preferanser, fra lister og tavler, til kalendere og gantt-diagrammer. Gjør som mer enn 135 000 betalende organisasjoner og millioner av team spredt over 190 land, og benytt Asana til å få mer gjort. Kom i gang på få minutter og prøv Asana.
Lær mer om Asana
...
Les mer
Funksjoner
- Ansattkatalog
- Kommunikasjonsstyring
- Innholdsstyring
- Fildeling
- Dokumentledelse
- Oppgavebehandling
monday.com Work OS er en digital arbeidsplass som gjør det mulig for ledere å bygge tilpassede løsninger for å støtte alle deres teamprosesser.
monday.coms digitale arbeidsområde er alt-i-ett-plattformen teamet ditt faktisk vil like å bruke, og inneholder både det «beste i klassen» og «bedriftspakken.» Introduser teamet ditt i løpet av noen få minutter med en forhåndslaget mal. Du kan også legge til kolonner, widgets og apper for å tilpasse den digitale arbeidsplassen slik at den er egnet for dine unike arbeidsflyter. monday.com er den enkleste måten å opprettholde én sannhetskilde i sanntid på, og hjelper ledere med å holde kunder, interessenter, leverandører og team synkronisert til enhver tid.
Lær mer om monday.com
...
Les mer
Funksjoner
- Ansattkatalog
- Kommunikasjonsstyring
- Innholdsstyring
- Fildeling
- Dokumentledelse
- Oppgavebehandling
Wrike er en ekstern digital arbeidsplass med tilpassede forespørselsskjemaer, Kanban-tavler, Gantt-diagrammer, tilpassede rapporter og mer enn 400 integrasjoner.
Wrike er en skybasert digital arbeidsplassprogramvare som er betrodd av over 20 000 selskaper over hele verden. Skap en strømlinjeformet digital arbeidsplass ved hjelp av tilpassede forespørselsskjemaer, Kanban-tavler, Gantt-diagrammer, tidssporing, oppdateringer i sanntid og resultatrapporter på ett sted som kan deles over hele selskapet. Integrer Wrike med mer enn 400 applikasjoner for å automatisere dine daglige prosesser. Tilpass arbeidsflyter og reduser behovet for e-post, møter, statusoppdateringer og mer. Jobb smartere, ikke hardere med Wrike.
Lær mer om Wrike
...
Les mer
Funksjoner
- Ansattkatalog
- Kommunikasjonsstyring
- Innholdsstyring
- Fildeling
- Dokumentledelse
- Oppgavebehandling
En av de beste nettbaserte samarbeidsplattformene der team får jobben gjort.
Miro er en av de beste tavlesamarbeidsplattformene for team av alle størrelser, betrodd av over 30 millioner brukere over hele verden. Lagre, grupper, del mediefiler som dokumenter, bilder og videoer på et uendelig lerret. Miro gjør det mulig med samarbeid og produktivitet på tvers av team, og gir brukerne tilgang til innholdet de trenger, uten at det går utover det vanlige.
Lær mer om Miro
...
Les mer
Funksjoner
- Ansattkatalog
- Kommunikasjonsstyring
- Innholdsstyring
- Fildeling
- Dokumentledelse
- Oppgavebehandling
Øk kvaliteten på teamarbeidet ditt med en intuitiv digital tavle som er laget for at team skal kunne gjøre sitt beste arbeid sammen.
Øk kvaliteten på teamarbeidet ditt med en intuitiv digital tavle som er laget for at team skal kunne gjøre sitt beste arbeid sammen.
Lær mer om Mural
Funksjoner
- Ansattkatalog
- Kommunikasjonsstyring
- Innholdsstyring
- Fildeling
- Dokumentledelse
- Oppgavebehandling
Mobil-først digital arbeidsplass gir frontlinjeteamene dine mulighet til å lykkes med effektiv oppgavehåndtering, kommunikasjon og opplæring.
YOOBIC er en mobil-først digital arbeidsplass som hjelper bedrifter med å styrke sine frontlinjemedarbeidere for suksess, gjennom effektiv og digitalisert oppgaveadministrasjon, kommunikasjon og opplæring. YOOBIC har 200 ansatte i London, New York, Paris, Tel Aviv, São Paulo og Milano, og brukes av mer enn 200 virksomheter over hele verden innenfor områder som detaljhandel, hotell- og restaurantbransjen og i produksjonsindustrien. YOOBICs kunder inkluderer Boots, Halfords, Lloyds Pharmacy, Peloton, Domino 's Pizza, Puma, Lacoste og Sanofi.
Lær mer om YOOBIC
...
Les mer
Funksjoner
- Ansattkatalog
- Kommunikasjonsstyring
- Innholdsstyring
- Fildeling
- Dokumentledelse
- Oppgavebehandling
Claromentis empowers your intranet for a dynamic digital workplace with a fully integrated solution.
Enjoy comprehensive intranet applications for seamless collaboration, e-forms and workflows for streamlined processes, and e-learning capabilities for continuous employee development.
Stay organised with robust task management tools. Experience a versatile and interactive space for communication, collaboration, task management, and e-learning.
Drive productivity and foster innovation
Lær mer om Claromentis
...
Les mer
Funksjoner
- Ansattkatalog
- Kommunikasjonsstyring
- Innholdsstyring
- Fildeling
- Dokumentledelse
- Oppgavebehandling
Jumpree Pro er det første programvareverktøyet som lar ansatte bestille plass og fasiliteter på arbeidsplassen.
Smarten Spaces er et globalt SaaS-selskap som tilbyr en komplett pakke med løsninger for digitale arbeidsplasser.
Den prisbelønte teknologien gir en intuitiv og brukervennlig løsning for å reservere plass ved hjelp av 3D-gulvkart. Den svært integrerte løsningen for selskapets økosystem tilbyr også skrivebords- og møteromsbestilling, planlegging av arbeidsplasser og løsninger for medarbeiderengasjement for din hybrid-arbeidsplass. Den dype funksjonaliteten til løsningen gjør den skalerbar og fremtidssikker.
Lær mer om Smarten Spaces Hybrid Workplace Software
...
Les mer
Funksjoner
- Ansattkatalog
- Kommunikasjonsstyring
- Innholdsstyring
- Fildeling
- Dokumentledelse
- Oppgavebehandling