15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

CRM til ideelle organisasjoner

CRM til ideelle organisasjoner hjelper ideelle organisasjoner med å overvåke samhandling med kontakter. Bruk Capterra til å finne riktig CRM til ideelle organisasjoner for virksomheten din i Norge.

7 resultater

Gratis og komplett salgs- og markedsføringsløsning som hjelper deg med å administrere givere, arrangementer, markedsføringskommunikasjon, kontakter og mer. Lær mer om GreenRope
GreenRope Complete CRM og automatisert markedsføring gir en GRATIS og komplett løsning som hjelper bedriften med å levere virkelig gode resultater. Med salg, markedsføring, kundeservice og drift bygget inn i samme system, blir bedriften din en smidig, datadrevet organisasjon med komplett 360-graders oversikt over kundesyklusen. Forbedre samarbeidet, øk salget, få bedre forhold til kundene og skap optimaliserte kundeopplevelser på tvers av alle kanaler. Lær mer om GreenRope

Funksjoner

  • Donorledelse
  • Veldedighetsstyring
  • E-postmarkedsføring
  • Arrangementsstyring
  • Frivillig-styring
  • Kontaktadministrasjon
Bitrix24 er et ledende, gratis CRM for ideelle organisasjoner, og brukes av åtte millioner organisasjoner. Sky-, mobil- og åpen kilde-utgaver.
Bitrix24 er et ledende, gratis CRM for ideelle organisasjoner, og brukes av åtte millioner organisasjoner. Sky-, mobil- og åpen kilde-utgaver. Du får ubegrensede salgsmuligheter, tilbud, kontakter, selskaper, pristilbud, fakturaer og avtaleplanlegging. De mer avanserte versjonene har salgs- og markedsføringsautomatisering, masse-SMS, kampanjeadministrasjon og støtte for flere kanaler. Tilgjengelig på 1åtte forskjellige språk. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Donorledelse
  • Veldedighetsstyring
  • E-postmarkedsføring
  • Arrangementsstyring
  • Frivillig-styring
  • Kontaktadministrasjon
EngageBay er en enkel, rimelig alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring, salg og service for å anskaffe, engasjere, pleie og hente inn avtaler med salgsmuligheter.
EngageBay er en enkel, rimelig, alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring, salg og service, utviklet for småbedrifter og oppstartsbedrifter for å anskaffe, engasjere og pleie besøkende til nettstedet og konvertere dem til fornøyde kunder. Skaff salgsmuligheter gjennom salgsmulighetsskjemaer og popup-vinduer, få tilgang til nettbesøkende gjennom flotte landingssider, plei gjennom engasjerende e-poster, og automatiser markedsføringstrakten med markedsføringsautomatisering – alt fra én brukervennlig plattform. Lær mer om EngageBay CRM

Funksjoner

  • Donorledelse
  • Veldedighetsstyring
  • E-postmarkedsføring
  • Arrangementsstyring
  • Frivillig-styring
  • Kontaktadministrasjon
Verktøy for selvstendig næringsdrivende: tilbud, kontrakter, betalinger og mer. Prøv i 7 dager gratis når du er klar.
HoneyBook hjelper kreative entreprenører og frilansere med å booke flere kunder, administrere prosjekter og få betalt alt på ett sted. Med programvaren for bedriftsadministrasjon kan du automatisere det administrative arbeidet og holde deg oppdatert på alt du gjør, slik at du sparer tid og penger så du kan utvikle virksomheten din. Det er som din egen personlige assistent. Småbedriftseiere og frilansere har brukt HoneyBook til å øke bestillingene sine og spare tid. I de første 6 månedene får du HoneyBook for $ 1 per måned med koden ONLY1. Lær mer om HoneyBook

Funksjoner

  • Donorledelse
  • Veldedighetsstyring
  • E-postmarkedsføring
  • Arrangementsstyring
  • Frivillig-styring
  • Kontaktadministrasjon
monday.com er et skybasert arbeidssystem, hvor team driver sine prosjekter og hverdagslige oppgaver, enten de er på kontoret, hjemme eller på farten.
monday.com er en flott CRM-programvare for ideelle organisasjoner av alle størrelser. Hold oversikt over hele organisasjonen og øk engasjementet med tilpasningsbare skjemaer, automatiserte e-poster, funksjoner for prosjektstyring og mer. Du kan bruke smarte og visuelle tavler til å tilordne elementer, spore frivillige, administrere målene dine og dele filer. Lær mer om monday sales CRM

Funksjoner

  • Donorledelse
  • Veldedighetsstyring
  • E-postmarkedsføring
  • Arrangementsstyring
  • Frivillig-styring
  • Kontaktadministrasjon
#1 Handlingsfokusert salg CRM for småbedrifter. Fokuser på neste handling, følg opp med alle blyer og hold kontrollen over salget.
OnePageCRM er den første actionfokuserte salget CRM som hjelper små og mellomstore bedrifter med å holde kontroll over salget. Fokuser på hva som må gjøres videre, følg opp med hver ledelse, hold teamet på samme side og lukk flere avtaler, en salgsaksjon om gangen. Spar tid og automatiser administrator- og dataoppføringen. Generer potensielle kunder med et klikk hvor som helst på nettet. Reap CRM -fordelene mens du er på farten med iOS og Android mobilapper. Noen spørsmål? Vi tilbyr støtte via e -post, telefon og chat. Lær mer om OnePageCRM

Funksjoner

  • Donorledelse
  • Veldedighetsstyring
  • E-postmarkedsføring
  • Arrangementsstyring
  • Frivillig-styring
  • Kontaktadministrasjon
Forenkle CRM-en din. Alt av kontakter, avtaler, kalender, salgsprosessanalyse – samlet på ett sted.
Alt av kontakter, avtaler, kalender, salgsprosessanalyse – samlet på ett sted. Perfekt organiserte data som forenkler arbeidet og gir deg en solid oversikt over virksomheten din. RAYNET CRM hjelper dine selgere og ledere: Den hjelper salgsrepresentanter til å selge, og lar ledere overvåke virksomheten og dens fremtidsperspektiv. Lær mer om RAYNET CRM

Funksjoner

  • Donorledelse
  • Veldedighetsstyring
  • E-postmarkedsføring
  • Arrangementsstyring
  • Frivillig-styring
  • Kontaktadministrasjon