15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Programvare for fraværsadministrasjon

Programvare for fraværsadministrasjon gir organisasjoner muligheten til å administrere personalfravær, konfigurere permisjonsregler og automatisere godkjenning av permisjonsforespørsler. Bruk Capterra til å finne riktig programvare for fraværsadministrasjon for virksomheten din i Norge.

6 resultater
Calamari fungerer i Slack, JIRA, G Suite og Office365. Spor HR-opplysninger, ferie, betalt fri og oppmøte, og administrer timelister. Lær mer om Calamari
Calamari er en programvare for HR-administrasjon som gjør det enklere å holde styr på alle ansatte. Den gjør det mulig å både planlegge og spore alle typer fravær. Man kan spore oppmøte ved hjelp av QR-koder og iBeacons. Man kan få direkte varsler om kommende fravær og forespørsler om fri. Calamari passer for selskaper med kontorer i flere land og byer, og tilbyr et rollebasert sikkerhetsprogram. Appen fungerer med prosjektstyringsverktøy som JIRA, Slack, Office365, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp og Asana. Lær mer om Calamari

Funksjoner

  • Selvbetjeningsportal
  • Ansattplanlegging
  • FMLA-styring
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Styring av retningslinjer for fravær
Med BambooHR kan ansatte be om permisjon på nettet eller i mobilappen, og det er enkelt å gjennomgå og godkjenne.
Å administrere permisjoner med BambooHR er enkelt og intuitivt, med hensikt. Ansatte kan be om permisjon på nettet eller i mobilappen, og deres overordnede får øyeblikkelige varsler som er enkle å gjennomgå og godkjenne. Med funksjoner som permisjonskalkulatoren, som hjelper ansatte med å planlegge permisjoner, og «Hvem er ute»-widgeten på Bamboo-startskjermen, som viser hvem som er ute av kontoret i dag eller i tiden som kommer, lar BambooHR permisjonshåndteringen din gå som smurt. Lær mer om BambooHR

Funksjoner

  • Selvbetjeningsportal
  • Ansattplanlegging
  • FMLA-styring
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Styring av retningslinjer for fravær
BQE Core gjør det enklere og mer lønnsomt å drive selskapet ved å automatisere repetitive oppgaver og gi innsikt i sanntid.
BQE Core gjør det enklere og mer lønnsomt å drive virksomheter. Programmet organiserer informasjon, automatiserer repetitive oppgaver og lar man bruke mer tid på å levere tjenester til kundene i stedet for å håndtere interne prosesser. Det er skapt av arkitekter, ingeniører og CPA-er for å oppfylle de spesifikke behovene til selskaper innen profesjonelle tjenester. Det hjelper selskaper med å øke kontantstrømmen ved å forenkle faktureringsprosessen, forbedre prosjektstyringen og styrke evnen til å analysere ytelsene. Lær mer om BQE CORE Suite

Funksjoner

  • Selvbetjeningsportal
  • Ansattplanlegging
  • FMLA-styring
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Styring av retningslinjer for fravær
Sage HR er en prisbelønt HR-administrasjonsløsning som forenkler personaladministrasjon.
Glem regneark eller papirskjemaer. Sage HR håndterer forespørsler og godkjenninger digitalt, og sporer dem deretter i delte kalendere og rapporter. Bruk Sage HRs brukervennlige navigering og tilpassede instrumentbord for enkel automatisering av oppgaver, fjern behovet for bruk av Excelark, øk bruken av programvare og reduser e-postfrekvensen. Android- og iOS-apper er tilgjengelige. Lær mer om Sage HR

Funksjoner

  • Selvbetjeningsportal
  • Ansattplanlegging
  • FMLA-styring
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Styring av retningslinjer for fravær
Nettbasert system for effektiv administrasjon av ansattes fravær, arbeidsplaner og personalfiler.
HRnest er en intuitiv programvare som støtter HR-avdelingen i dens daglige arbeid. Den gjør det mulig for de ansatte å sende inn ferieforespørsler, mens arbeidsgiveren kan overvåke bruken av permisjoner, registrere arbeidstid, opprette timeplaner for hele selskapet og administrere ansattopplysninger. Databasen er fullt i samsvar med verdens fremste standarder for datasikkerhet (inkludert GDPR), og kan nås døgnet rundt fra alle steder eller enheter. Lær mer om HRnest

Funksjoner

  • Selvbetjeningsportal
  • Ansattplanlegging
  • FMLA-styring
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Styring av retningslinjer for fravær
Smartplan hjelper bedrifter med å gå vekk fra Excel og over til et nettbasert vaktplanleggingsstystem. Smartplan tilbyr også kommunikasjon, tidsregistrering og mye mer.
Smartplan er et intuitivt, skybasert vaktplanleggingsverktøy med stort fokus på brukervennlighet. Smartplan legger til rette for gode muligheter for kommunikasjon mellom medarbeidere og administratorer, fraværshåndtering i form av f.eks. ferieavvkling, sykdom eller avspasering, samt lønnskjøring til en rekke ulike lønssystemer. Derutover gir Smartplans stemplingsur en sikkerhet ved å garantere at medarbeidernes tidsregistrering alltid er korrekt. Medarbeiderne stempler inn når de møter på jobb, og stempler ut når de drar hjem. Lær mer om Smartplan

Funksjoner

  • Selvbetjeningsportal
  • Ansattplanlegging
  • FMLA-styring
  • Godkjenningsprosesskontroll
  • Styring av retningslinjer for fravær