10 resultater
Fra grunnleggende prosjekter til kompleks porteføljeforvaltning – team leverer sitt beste arbeid når de bruker den åpne plattformen monday.com. Lær mer om monday.com
monday.com Work OS er en åpen plattform som bringer team sammen med skreddersydde løsninger for å bryte kommunikasjonsbarrierer, flytte prosjekter fremover og sørge for at alle involverte er oppdatert. Få enkel tilgang til alle fremdriftsoppdateringer, budsjettgodkjenninger og mer på én plattform, slik at du kan se hvor hele teamets arbeid står med et øyekast. Enten du er hjemme, på kontoret eller på farten uten WiFi, sørger monday.com for at du har tilgang til viktig informasjon og kan ta bedre og raskere datadrevne beslutninger. Lær mer om monday.com

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Gantt-/tidslinjevisning
  • Milepælsporing
  • Fremgangssporing
  • Prioritering
  • Statussporing
Wrike er en programvare for prosjektsporing med maler, tidssporing, Gantt-diagrammer, dashbord, tilpassede forespørselsskjemaer, rapporter og mer. Lær mer om Wrike
Wrike er en prisvinnende prosjektadministrasjonsprogramvare som er betrodd av over 20 000 selskaper over hele verden. Planlegg, gjennomfør og rapporter prosjekter ved hjelp av tilpassede forespørselsskjemaer, Kanban-tavler, Gantt-diagrammer, tidssporing, sanntidsoppdateringer og resultatrapporter på ett sted som kan deles over hele selskapet. Integrer Wrike med mer enn 400 applikasjoner for å automatisere dine daglige prosesser. Tilpass arbeidsflyter og reduser behovet for e-post, møter, statusoppdateringer og mer. Jobb smartere, ikke hardere med Wrike. Lær mer om Wrike

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Gantt-/tidslinjevisning
  • Milepælsporing
  • Fremgangssporing
  • Prioritering
  • Statussporing
Et visuelt samarbeidsverktøy som skaper et felles perspektiv for teamet ditt på et hvilket som helst prosjekt på en morsom, fleksibel og givende måte.
Team kan designe og tilpasse Trello til sine unike behov og arbeidsstiler, det være seg innenfor salg og markedsføring eller HR og drift. Og med over 100 integrasjoner med andre viktige verktøy som Google Drive, Slack, Jira og mer er Trello en levende, pustende prosjekthub for samarbeid på tvers av team, uansett hvor arbeidet ditt må skje. Trello gjør teamarbeid gøy ved å gjøre det gjennomsiktig og enkelt delbart på tvers av brett og team. Lær mer om Trello

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Gantt-/tidslinjevisning
  • Milepælsporing
  • Fremgangssporing
  • Prioritering
  • Statussporing
Asana hjelper mer enn 11.000 kunder med å organisere og planlegge deres arbeid på tvers av team, gjennom bl.a. vårt verktøy for prosjektoppfølging.
Asana er et prosjektoppfølgingsverktøy som hjelper team med å organisere sitt arbeid, fra daglige oppgaver til strategiske initiativer. Med Asana er det mulig å samle alt arbeid og alle team på ett sted, fra hvor som helst. Arbeidet kan organiseres etter egne preferanser, fra lister og tavler, til kalendere og gantt-diagrammer. Gjør som mer enn 135 000 betalende organisasjoner og millioner av team spredt over 190 land, og benytt Asana til å få mer gjort. Kom i gang på få minutter og prøv Asana. Lær mer om Asana

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Gantt-/tidslinjevisning
  • Milepælsporing
  • Fremgangssporing
  • Prioritering
  • Statussporing
Smartsheet er en plattform for arbeidsutførelse på nett som gir organisasjoner av alle størrelser mulighet til å planlegge, administrere, automatisere og lage rapporter om arbeid.
Smartsheet, en nettbasert plattform for arbeidsutførelse, gir organisasjoner mulighet til å planlegge, spore, automatisere og rapportere om arbeid. Over 80 000 merkevarer støtter seg på Smartsheet for prosjekt- og arbeidsadministrasjon på grunn av det brukervennlige grensesnittet, Gantt-diagrammer og -dashbord i sanntid samt funksjoner for arbeidsautomatisering. *Pris vunnet i 2018: Utnevnt som en leder innen bedriftssamarbeid med arbeidsadministrasjon av Forrester Research, utvalgt til Deloittes Fast 500 List, anerkjent for teknologisk innovasjon og visjon av 451 Research Lær mer om Smartsheet

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Gantt-/tidslinjevisning
  • Milepælsporing
  • Fremgangssporing
  • Prioritering
  • Statussporing
En av de beste nettbaserte samarbeidsplattformene der team får jobben gjort.
Miro er en av de beste tavlesamarbeidsplattformene for team av alle størrelser, betrodd av over 30 millioner brukere over hele verden. Forenkle arbeidsflytene dine, optimaliser de daglige rutinene og fokuser på resultater som sporer fremdriften i Miro-tavlen. Gjør det raskt å organisere oppgaver fra ulike kanaler og tilordne dem ut på en digital tavle. Dra nytte av kraftige integreringer med Jira, Asana, Monday, Trello, Airtable og mer. Kom i gang på sekunder med mer enn 250 ferdiglagde maler! Lær mer om Miro

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Gantt-/tidslinjevisning
  • Milepælsporing
  • Fremgangssporing
  • Prioritering
  • Statussporing
Mer enn 2 millioner fagfolk innen design og konstruksjon over hele verden stoler på Revu for å forbedre prosjekteffektiviteten og samarbeidet.
Bluebeam Revu er for de som designer, konstruerer, byr på og bygger verdenen vår, og det er slik fagfolk får gjort mer. Mer enn 2 millioner fagfolk innen design og konstruksjon over hele verden stoler på Revu for å øke prosjekteffektiviteten og samarbeidet, samkjøre kritiske dokumentbaserte prosesser og spare tid ved å la teamene bruke konstruksjonsdokumentene selv til å dele metadata, markeringer, hyperlenker, bokmerker, bilder, vedlegg og 3D-data. Lær mer om Bluebeam Revu

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Gantt-/tidslinjevisning
  • Milepælsporing
  • Fremgangssporing
  • Prioritering
  • Statussporing
Programmet gir en pakke integrerte apper med åpen kildekode for administrasjon av CRM, PoS, nettsteder, e-handel, salg, regnskapsføring, lagerstyring, HR, markedsføring med mer.
Odoo er en fullintegrert, tilpassbar programvare med åpen kildekode som er full av ekspertutviklede, brukervennlige forretningsapplikasjoner. Odoos intuitive database kan oppfylle de fleste av bedriftens behov, som CRM, salg, prosjekt, produksjon, lagerstyring og regnskapsføring, for å nevne noe. Odoo er en alt-i-ett-programvareløsning utviklet for å møte behovene til enhver bedrift, uavhengig av størrelse (og budsjett). Lær mer om Odoo

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Gantt-/tidslinjevisning
  • Milepælsporing
  • Fremgangssporing
  • Prioritering
  • Statussporing
CRM, oppgavehåndtering, tidssporing og fakturering for team, byråer, frilansere og konsulenter.
todo.vu er en produktivitetspakke som leverer en unik blanding av CRM, oppgavehåndtering, tidssporing og faktureringsfunksjonalitet. todo.vu er ideell for frilansere, konsulenter og team av alle størrelser som streber etter å oppnå forbedret effektivitet, kvalitet og åpenhet. todo.vu er helt gratis for frilansere, og alle prisplaner er begrenset til 11 brukere, dvs. betaler for 11 og får ubegrenset. Lær mer om todo.vu

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Gantt-/tidslinjevisning
  • Milepælsporing
  • Fremgangssporing
  • Prioritering
  • Statussporing
Prosjektledelse, ressursplanlegging og prosjektregnskap på bedriftsnivå. Rimelige totale eierkostnader og rask verdiskapning.
Er det selvkonstruerte systemet deres utdatert?Har dere en rotete app-struktur som ikke produserer dataene dere trenger? Kanskje dere har vokst ut av produktpakken deres? Da trenger dere VOGSY NÅ! Bunnsolid prosjektledelse, ressursplanlegging, tidsregistrering og fakturering. Prosjektregnskap integrert med økonomisystemet deres. Rapportering for hele prosessen fra interesse til salg. Skalerbar programvare som raskt kan tilpasses stadig skiftende behov. Sikkerhet og pålitelighet på bedriftsnivå. Smidig onboarding og rask verdiskapning. Ingen forstyrrelser i virksomheten. Lær mer om VOGSY

Funksjoner

  • Samarbeidsverktøy
  • Gantt-/tidslinjevisning
  • Milepælsporing
  • Fremgangssporing
  • Prioritering
  • Statussporing