17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare
Prosjekt sporing programvare
Programvare for prosjektstyring hjelper team med å samarbeide om prosjektrelaterte oppgaver og spore prosjektferdigstilling, budsjett, tid, utgifter og tildeling av ressurser.
Capterra leverer objektive, uavhengige undersøkelser og anmeldelser fra verifiserte brukere. Det kan hende at vi mottar et henvisningshonorar når du besøker en leverandør gjennom våre koblinger.
Mer informasjon
Filtrer resultater (15)
Prisvalg
Produkttype
Vis lokale produkter
15 resultater
Sorter etter
Fra grunnleggende prosjekter til kompleks porteføljeforvaltning – team leverer sitt beste arbeid når de bruker den åpne plattformen monday.com.
Lær mer om monday.com
monday.com Work OS er en åpen plattform som bringer team sammen med skreddersydde løsninger for å bryte kommunikasjonsbarrierer, flytte prosjekter fremover og sørge for at alle involverte er oppdatert. Få enkel tilgang til alle fremdriftsoppdateringer, budsjettgodkjenninger og mer på én plattform, slik at du kan se hvor hele teamets arbeid står med et øyekast. Enten du er hjemme, på kontoret eller på farten uten WiFi, sørger monday.com for at du har tilgang til viktig informasjon og kan ta bedre og raskere datadrevne beslutninger.
Lær mer om monday.com
...
Les mer
Funksjoner
- Statussporing
- Aktivitetssporing
- Oppgaveplanlegging
- Flere prosjekter
- Prosjekttidssporing
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler/meldinger
- Prioritering
- Prosjektplanlegging
- Oppgavebehandling
Et visuelt samarbeidsverktøy som skaper et felles perspektiv for teamet ditt på et hvilket som helst prosjekt på en morsom, fleksibel og givende måte.
Team kan designe og tilpasse Trello til sine unike behov og arbeidsstiler, det være seg innenfor salg og markedsføring eller HR og drift. Og med over 100 integrasjoner med andre viktige verktøy som Google Drive, Slack, Jira og mer er Trello en levende, pustende prosjekthub for samarbeid på tvers av team, uansett hvor arbeidet ditt må skje. Trello gjør teamarbeid gøy ved å gjøre det gjennomsiktig og enkelt delbart på tvers av brett og team.
Lær mer om Trello
...
Les mer
Funksjoner
- Statussporing
- Aktivitetssporing
- Oppgaveplanlegging
- Flere prosjekter
- Prosjekttidssporing
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler/meldinger
- Prioritering
- Prosjektplanlegging
- Oppgavebehandling
Asana hjelper mer enn 11.000 kunder med å organisere og planlegge deres arbeid på tvers av team, gjennom bl.a. vårt verktøy for prosjektoppfølging.
Asana er et prosjektoppfølgingsverktøy som hjelper team med å organisere sitt arbeid, fra daglige oppgaver til strategiske initiativer. Med Asana er det mulig å samle alt arbeid og alle team på ett sted, fra hvor som helst. Arbeidet kan organiseres etter egne preferanser, fra lister og tavler, til kalendere og gantt-diagrammer. Gjør som mer enn 135 000 betalende organisasjoner og millioner av team spredt over 190 land, og benytt Asana til å få mer gjort. Kom i gang på få minutter og prøv Asana.
Lær mer om Asana
...
Les mer
Funksjoner
- Statussporing
- Aktivitetssporing
- Oppgaveplanlegging
- Flere prosjekter
- Prosjekttidssporing
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler/meldinger
- Prioritering
- Prosjektplanlegging
- Oppgavebehandling
Smartsheet er en plattform for arbeidsutførelse på nett som gir organisasjoner av alle størrelser mulighet til å planlegge, administrere, automatisere og lage rapporter om arbeid.
Smartsheet, en nettbasert plattform for arbeidsutførelse, gir organisasjoner mulighet til å planlegge, spore, automatisere og rapportere om arbeid. Over 80 000 merkevarer støtter seg på Smartsheet for prosjekt- og arbeidsadministrasjon på grunn av det brukervennlige grensesnittet, Gantt-diagrammer og -dashbord i sanntid samt funksjoner for arbeidsautomatisering.
*Pris vunnet i 2018: Utnevnt som en leder innen bedriftssamarbeid med arbeidsadministrasjon av Forrester Research, utvalgt til Deloittes Fast 500 List, anerkjent for teknologisk innovasjon og visjon av 451 Research
Lær mer om Smartsheet
...
Les mer
Funksjoner
- Statussporing
- Aktivitetssporing
- Oppgaveplanlegging
- Flere prosjekter
- Prosjekttidssporing
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler/meldinger
- Prioritering
- Prosjektplanlegging
- Oppgavebehandling
Wrike er en programvare for prosjektsporing med maler, tidssporing, Gantt-diagrammer, dashbord, tilpassede forespørselsskjemaer, rapporter og mer.
Wrike er en prisvinnende prosjektadministrasjonsprogramvare som er betrodd av over 20 000 selskaper over hele verden. Planlegg, gjennomfør og rapporter prosjekter ved hjelp av tilpassede forespørselsskjemaer, Kanban-tavler, Gantt-diagrammer, tidssporing, sanntidsoppdateringer og resultatrapporter på ett sted som kan deles over hele selskapet. Integrer Wrike med mer enn 400 applikasjoner for å automatisere dine daglige prosesser. Tilpass arbeidsflyter og reduser behovet for e-post, møter, statusoppdateringer og mer. Jobb smartere, ikke hardere med Wrike.
Lær mer om Wrike
...
Les mer
Funksjoner
- Statussporing
- Aktivitetssporing
- Oppgaveplanlegging
- Flere prosjekter
- Prosjekttidssporing
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler/meldinger
- Prioritering
- Prosjektplanlegging
- Oppgavebehandling
NetSuite, nummer én i verden når det gjelder skybaserte ERP-systemer, gir deg den oversikten og kontrollen du trenger for å ta smarte beslutninger og vokse med selvtillit.
NetSuite er en alt-i-ett-, skybasert løsning for forretningsadministrasjon. Den hjelper mer enn 32 000 organisasjoner med å drive virksomheten mer effektivt ved å automatisere kjerneprosesser og gi innsikt i driftsmessige og økonomiske resultater i sanntid. Med én enkelt, integrert programpakke for administrasjon av regnskap, ordrebehandling, lageradministrasjon, produksjon og drift av forsyningskjede og varelager, gir NetSuite bedrifter en tydelig informasjonsoversikt og kontroll over virksomheten sin.
Lær mer om NetSuite
...
Les mer
Funksjoner
- Statussporing
- Aktivitetssporing
- Oppgaveplanlegging
- Flere prosjekter
- Prosjekttidssporing
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler/meldinger
- Prioritering
- Prosjektplanlegging
- Oppgavebehandling
En av de beste nettbaserte samarbeidsplattformene der team får jobben gjort.
Miro er en av de beste tavlesamarbeidsplattformene for team av alle størrelser, betrodd av over 30 millioner brukere over hele verden. Forenkle arbeidsflytene dine, optimaliser de daglige rutinene og fokuser på resultater som sporer fremdriften i Miro-tavlen. Gjør det raskt å organisere oppgaver fra ulike kanaler og tilordne dem ut på en digital tavle. Dra nytte av kraftige integreringer med Jira, Asana, Monday, Trello, Airtable og mer. Kom i gang på sekunder med mer enn 250 ferdiglagde maler!
Lær mer om Miro
...
Les mer
Funksjoner
- Statussporing
- Aktivitetssporing
- Oppgaveplanlegging
- Flere prosjekter
- Prosjekttidssporing
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler/meldinger
- Prioritering
- Prosjektplanlegging
- Oppgavebehandling
Programmet gir en pakke integrerte apper med åpen kildekode for administrasjon av CRM, PoS, nettsteder, e-handel, salg, regnskapsføring, lagerstyring, HR, markedsføring med mer.
Odoo er en fullintegrert, tilpassbar programvare med åpen kildekode som er full av ekspertutviklede, brukervennlige forretningsapplikasjoner. Odoos intuitive database kan oppfylle de fleste av bedriftens behov, som CRM, salg, prosjekt, produksjon, lagerstyring og regnskapsføring, for å nevne noe. Odoo er en alt-i-ett-programvareløsning utviklet for å møte behovene til enhver bedrift, uavhengig av størrelse (og budsjett).
Lær mer om Odoo
...
Les mer
Funksjoner
- Statussporing
- Aktivitetssporing
- Oppgaveplanlegging
- Flere prosjekter
- Prosjekttidssporing
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler/meldinger
- Prioritering
- Prosjektplanlegging
- Oppgavebehandling
Mer enn 2 millioner fagfolk innen design og konstruksjon over hele verden stoler på Revu for å forbedre prosjekteffektiviteten og samarbeidet.
Bluebeam Revu er for de som designer, konstruerer, byr på og bygger verdenen vår, og det er slik fagfolk får gjort mer. Mer enn 2 millioner fagfolk innen design og konstruksjon over hele verden stoler på Revu for å øke prosjekteffektiviteten og samarbeidet, samkjøre kritiske dokumentbaserte prosesser og spare tid ved å la teamene bruke konstruksjonsdokumentene selv til å dele metadata, markeringer, hyperlenker, bokmerker, bilder, vedlegg og 3D-data.
Lær mer om Bluebeam Revu
...
Les mer
Funksjoner
- Statussporing
- Aktivitetssporing
- Oppgaveplanlegging
- Flere prosjekter
- Prosjekttidssporing
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler/meldinger
- Prioritering
- Prosjektplanlegging
- Oppgavebehandling
En førsteklasses løsning for effektivt samarbeid, kommunikasjon, sosial nettverksbygging, og administrasjon av arbeidsflyt og kunnskap.
Du får en svært sikker, nøkkelferdig intranettløsning for små og mellomstore bedrifter utformet for effektivt samarbeid, kommunikasjon, sosiale nettverk, forretningsprosesser og kunnskapsadministrasjon. Gir bedre kunnskapskontinuitet ved å flytte data fra nettverkssiloer og lokale stasjoner til et godt beskyttet, sentralisert lager. Wiki-er, blogger og fora sikrer sosiale kunnskapsbaser for bedre teamarbeid.
Lær mer om Bitrix24
...
Les mer
Funksjoner
- Statussporing
- Aktivitetssporing
- Oppgaveplanlegging
- Flere prosjekter
- Prosjekttidssporing
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler/meldinger
- Prioritering
- Prosjektplanlegging
- Oppgavebehandling
Lokalt produkt
Komplett system med prosjektstyring, tidsregistrering, ressursplanlegging, kvalitetssikring og fakturering i samme system.
Milient - Perfekt Project Flow
Komplett system for alle bedrifter som jobber prosjektbasert. Inkludert prosjektstyring, timeregistrering, ressursplanlegging, kvalitetssikring og fakturering. Alt i samme system. Enklere blir det ikke!
Våre typiske kunder er prosjektbaserte organisasjoner, og med Milient får de en enklere hverdag.
Over 40.000 personer over hele verden, i 69 land, bruker ett av Milients programvarer.
Lær mer om Milient
...
Les mer
Funksjoner
- Statussporing
- Aktivitetssporing
- Oppgaveplanlegging
- Flere prosjekter
- Prosjekttidssporing
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler/meldinger
- Prioritering
- Prosjektplanlegging
- Oppgavebehandling
CRM, oppgavehåndtering, tidssporing og fakturering for team, byråer, frilansere og konsulenter.
todo.vu er en produktivitetspakke som leverer en unik blanding av CRM, oppgavehåndtering, tidssporing og faktureringsfunksjonalitet. todo.vu er ideell for frilansere, konsulenter og team av alle størrelser som streber etter å oppnå forbedret effektivitet, kvalitet og åpenhet.
todo.vu er helt gratis for frilansere, og alle prisplaner er begrenset til 11 brukere, dvs. betaler for 11 og får ubegrenset.
Lær mer om todo.vu
...
Les mer
Funksjoner
- Statussporing
- Aktivitetssporing
- Oppgaveplanlegging
- Flere prosjekter
- Prosjekttidssporing
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler/meldinger
- Prioritering
- Prosjektplanlegging
- Oppgavebehandling
Hold oversikt over fremdriften av innhold, kostnader og ressurser i BCS på daglig basis ved hjelp av aktiv tilbakemelding fra deltakerne.
BCS dokumenterer prosjektimplementering og gjør det transparent for de involverte. Hvert teammedlem registrerer sin behandlingsfremgang med tilbakemelding om innsats, gjenværende innsatsanslag og fremdriftslogger. Åpne arbeidsflyter og sjekklister, status for saker og krav i prosjektgjennomføringen blir transparente via dashbord. Prosjektledere kan se nåværende behandlingsstatus og trender, raskt identifisere avvik fra planen og iverksette passende tiltak i god tid.
Lær mer om Projektron BCS
...
Les mer
Funksjoner
- Statussporing
- Aktivitetssporing
- Oppgaveplanlegging
- Flere prosjekter
- Prosjekttidssporing
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler/meldinger
- Prioritering
- Prosjektplanlegging
- Oppgavebehandling
Business Plan Software for Windows. Generer din komplette økonomiske prognose etter land og økonomisk sektor. Språk: engelsk, fransk, spansk.
Business Plan Software for Windows. Den genererer den økonomiske prognosen, inkludert budsjetter, finansiell evaluering og kontantstrøm etter land og økonomisk sektor.
Den bruker Excel og Word og har en online manual med eksempler, saker og referanser. Prosjektet ditt er på PC-en din og ikke i skyen. Ingen abonnement, kun én betaling.
Land: alle, Valuta: alle, Grensesnitt og rapporteringsspråk: engelsk, fransk, spansk, italiensk, o portugisisk.
Lær mer om Intecplan
...
Les mer
Funksjoner
- Statussporing
- Aktivitetssporing
- Oppgaveplanlegging
- Flere prosjekter
- Prosjekttidssporing
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler/meldinger
- Prioritering
- Prosjektplanlegging
- Oppgavebehandling
Enterprise-grade project management, resource planning & project accounting. Fair total cost of ownership & fast time to value.
Your self-made system is outdated. Your app spaghetti doesn’t produce the data you need. Or you’ve outgrown your product suite. You need VOGSY NOW! Rock solid project management, resource planning, time tracking, and invoicing. Project accounting, Integrated with your finance system. Reporting from lead to cash. Scalable software that you quickly adapt to your ever-changing needs. Enterprise-grade security and reliability. Smooth onboarding & fast time to value. Zero disruption to the business.
Lær mer om VOGSY
...
Les mer
Funksjoner
- Statussporing
- Aktivitetssporing
- Oppgaveplanlegging
- Flere prosjekter
- Prosjekttidssporing
- Styring av arbeidsflyt
- Varsler/meldinger
- Prioritering
- Prosjektplanlegging
- Oppgavebehandling