15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Programvare for avvikshåndtering

Programvare for avvikshåndtering er et avvikssystem som effektiviserer rapportering av og løsing av problemer knyttet til IT-tjenester samt HMS- og eventuelle sikkerhetshendelser i felten og på tvers av hele organisasjonen. Bruk Capterra til å finne riktig programvare for avvikshåndtering for virksomheten din i Norge.

13 resultater
Jira Service Management er en ITSM-software som åpner for at team kan levere fantastiske serviceopplevelser raskt og samlet, og i en høy hastighet. Lær mer om JIRA Service Management
Jira Service Management er en ITSM-løsning som gir deg tilgang til IT, utvikling, drift og forretningsteam i høy hastighet. Styrkede team kan levere fantastiske serviceopplevelser, uten kompleksiteten til tradisjonelle ITSM-løsninger, og gjør at man kan koordinere innsatsen for større effekt gjennom Jiras åpne samarbeidsplattform. Sømløs arbeidsflyt, automatiske regler, køer, SLA-er og en selvbetjeningsportal styrker alle IT, utvikling, drift og forretningsteam, og gjør at de kan levere eksepsjonell tjenestebehandling i stor skala uten siloer. Lær mer om JIRA Service Management

Funksjoner

  • Håndtering av sikkerhetshendelser
  • (CAPA) Korrigerende og forebyggende tiltak
  • Etterforskningsstyring
  • Håndtering av IT-hendelser
  • Revisjonsspor
  • Varsler/meldinger
  • Kommunikasjonsstyring
  • I samtale-planlegging
  • Statussporing
  • Styring av arbeidsflyt
  • Billettadministrasjon
Verdens ledende kundeserviceeplattform som hjelper alle serviceansatte med innovative verktøy og samlede data.
Tilby utmerket service og en fleksibel agentopplevelse, fra hvor som helst. Gi de ansatte en helhetlig oversikt over hver enkelt kunde, uansett om de jobber fra kontoret eller hjemmefra. Effektiviser og optimaliser servicen ved å benytte AI og integrere populære støttekanaler – som telefon, meldinger og chat – direkte i den ansattes arbeidsområde. Løs saker raskere ved å kombinere automatiske prosesser med enkel tilgang til alle detaljer, kontekst og historikk for hver enkelt sak og kundeinteraksjon. Lær mer om Salesforce Service Cloud

Funksjoner

  • Håndtering av sikkerhetshendelser
  • (CAPA) Korrigerende og forebyggende tiltak
  • Etterforskningsstyring
  • Håndtering av IT-hendelser
  • Revisjonsspor
  • Varsler/meldinger
  • Kommunikasjonsstyring
  • I samtale-planlegging
  • Statussporing
  • Styring av arbeidsflyt
  • Billettadministrasjon
Freshservices hendelsesadministrasjon gir bedriften selvbetjent adaptasjon, automatiserer repetitive oppgaver og øker produktiviteten.
Freshservice er en ITSM-løsning i skyen. Den gir kraftige hendelsesadministrasjonsfunksjoner som integreres tett med andre ITSM-prosesser som problem- , endrings- , utgivelses- og ressursstyring. Du kan la brukere opprette saker gjennom ulike kanaler som e-post, støtteportal, chat, osv. Det smarte saksformatet avleder til og med trivielle problemer ved å foreslå relevante artikler fra bedriftens kunnskapsbase. IT-teamet ditt kan enkelt automatisere sakstildeling og bruke ferdigrespons for å øke produktiviteten ytterligere. Lær mer om Freshservice

Funksjoner

  • Håndtering av sikkerhetshendelser
  • (CAPA) Korrigerende og forebyggende tiltak
  • Etterforskningsstyring
  • Håndtering av IT-hendelser
  • Revisjonsspor
  • Varsler/meldinger
  • Kommunikasjonsstyring
  • I samtale-planlegging
  • Statussporing
  • Styring av arbeidsflyt
  • Billettadministrasjon
Bruk Datadog Incident Management til å opprette og spore hendelser og samarbeide under feilsøking, noe som reduserer gjennomsnittlig løsningstid.
Datadog Incident Management gjør det mulig for DevOps-teamene og SRE-ene å administrere arbeidsflyten for hendelsesrespons mer effektivt fra start til slutt, noe som sparer tid og frustrasjon når det gjelder som mest. Med strømlinjeformede funksjoner for å reagere på strømbrudd, som er fullstendig samlet i Datadogs overvåkingsplattform, er det enkelt å svinge fra varsler og data til arbeidsflyter for respons på hendelser. Gjør det enkelt for team å opprette og spore hendelser på ett sted og samarbeide under feilsøking med Datadog. Lær mer om Datadog

Funksjoner

  • Håndtering av sikkerhetshendelser
  • (CAPA) Korrigerende og forebyggende tiltak
  • Etterforskningsstyring
  • Håndtering av IT-hendelser
  • Revisjonsspor
  • Varsler/meldinger
  • Kommunikasjonsstyring
  • I samtale-planlegging
  • Statussporing
  • Styring av arbeidsflyt
  • Billettadministrasjon
Søk, analyser og visualiser data fra hele systemet. Overvåk, varsle og rapporter om driften for å skape mer robuste systemer.
Er du klar til å ta kontroll over dataene dine? Splunk er en tilpassbar plattform for dataanalyse som gjør det mulig å undersøke, overvåke, analysere og handle i sanntid. Med Splunk kan du forutse og forhindre IT-problemer, effektivisere hele sikkerhetsstabelen, minimere uforutsett nedetid og utforske og visualisere forretningsprosesser for økt transparens på én plattform. Lær mer om Splunk Enterprise

Funksjoner

  • Håndtering av sikkerhetshendelser
  • (CAPA) Korrigerende og forebyggende tiltak
  • Etterforskningsstyring
  • Håndtering av IT-hendelser
  • Revisjonsspor
  • Varsler/meldinger
  • Kommunikasjonsstyring
  • I samtale-planlegging
  • Statussporing
  • Styring av arbeidsflyt
  • Billettadministrasjon
Opsgenie er en moderne løsning for hendelseshåndtering og respons for drift av tjenester som alltid er aktive.
Opsgenie er en moderne løsning for hendelseshåndtering og respons for drift av tjenester som alltid er aktive. Vi gir utviklings- og driftsteamene muligheten til å planlegge for tjenesteavbrudd og ha kontroll under hendelser. Opsgenie sentraliserer varsler, varsler de rette personene på en pålitelig måte og gjør dem i stand til å handle raskt. Våre dype integreringer med 200+ ITSM-verktøy gjør det mulig å bryte ned siloer mellom utviklings- og IT-team, korrelere hendelser for å kode distribusjoner og enkelt måle den fulle påvirkningen fra en stor hendelse. Lær mer om OpsGenie

Funksjoner

  • Håndtering av sikkerhetshendelser
  • (CAPA) Korrigerende og forebyggende tiltak
  • Etterforskningsstyring
  • Håndtering av IT-hendelser
  • Revisjonsspor
  • Varsler/meldinger
  • Kommunikasjonsstyring
  • I samtale-planlegging
  • Statussporing
  • Styring av arbeidsflyt
  • Billettadministrasjon
ITIL-tilpasset programvare for tjenesteadministrasjon med KPI-dashbord som hjelper deg med å spore arbeidsbelastningen for hver ansatt og tildele oppgaver effektivt.
TOPdesks skybaserte programvare hjelper bedrifter med å tilby bedre tjenester til kundene sine. Med brukervennlig hjelpesenterprogramvare og over 20 års erfaring hjelper denne programvaren deg med å administrere hendelser, opprette arbeidsflyter og holde oversikt over konfigurasjoner. Gjør sluttbrukerne mer selvstendige takket være selvbetjeningsportalen. Mer enn 4500 organisasjoner over hele verden bruker TOPdesk for å øke effektiviteten og forbedre kundetilfredsheten. Ser du etter utmerket service? La oss veilede deg. Lær mer om TOPdesk

Funksjoner

  • Håndtering av sikkerhetshendelser
  • (CAPA) Korrigerende og forebyggende tiltak
  • Etterforskningsstyring
  • Håndtering av IT-hendelser
  • Revisjonsspor
  • Varsler/meldinger
  • Kommunikasjonsstyring
  • I samtale-planlegging
  • Statussporing
  • Styring av arbeidsflyt
  • Billettadministrasjon
VelocityEHS gjør det enkelt å håndtere og kontrollere hendelser på arbeidsplassen med fokus på forebygging, ved å analysere risikoer og årsaker.
VelocityEHS Accelerate®-plattformen gjør det enkelt å spore alle typer hendelser, håndtere korrigerende tiltak og forenkle rapportering og analyser, noe som gir deg fleksibilitet til å kontrollere alle aspekter av hendelsesadministrasjon hvor som helst og når som helst, med den robuste programvareløsningen for hendelsesadministrasjon på arbeidsplassen. Lær mer om VelocityEHS

Funksjoner

  • Håndtering av sikkerhetshendelser
  • (CAPA) Korrigerende og forebyggende tiltak
  • Etterforskningsstyring
  • Håndtering av IT-hendelser
  • Revisjonsspor
  • Varsler/meldinger
  • Kommunikasjonsstyring
  • I samtale-planlegging
  • Statussporing
  • Styring av arbeidsflyt
  • Billettadministrasjon
FaceUp er en omfattende varslingsplattform, etikk-telefon og HR-verktøy.
FaceUp er en omfattende varslingsplattform, etikk-telefon og HR-tjeneste. Programvaren har et rikholdig sett med funksjoner, inkludert et rapporteringsskjema som kan tilpasses og avansert rapporthåndtering, begge tilgjengelig på 113 språk. Den er GDPR-kompatibel og ISO 27001-sertifisert. FaceUp er i samsvar med EUs direktiv om varsling og lov om beskyttelse av varslere. Det er betrodd av 2700 organisasjoner av alle størrelser over hele verden. Prøv FaceUp med en 14-dagers gratis prøveversjon. Den kan settes opp i løpet av fem minutter. Lær mer om FaceUp Whistleblowing System

Funksjoner

  • Håndtering av sikkerhetshendelser
  • (CAPA) Korrigerende og forebyggende tiltak
  • Etterforskningsstyring
  • Håndtering av IT-hendelser
  • Revisjonsspor
  • Varsler/meldinger
  • Kommunikasjonsstyring
  • I samtale-planlegging
  • Statussporing
  • Styring av arbeidsflyt
  • Billettadministrasjon
Programvaren hjelper sikkerhetsteam, bedrifter og MSSP-er med å prioritere og svare på det som virkelig teller.
DFLabs er en anerkjent global leder innen sikkerhetsorganisering, automatisering og respons (SOAR)-teknologi. Selskapets ledelsesteam har bidratt til å forme cybersikkerhetsbransjen, som inkluderer redigering av flere industristandarder som ISO 27043 og ISO 30121. Flaggskipproduktet IncMan SOAR, er multipatentert, og har blitt tatt i bruk av Fortune 500- og Global 2000-organisasjoner over hele verden. DFLabs driver virksomhet i blant annet EMEA, Amerika og APAC. Lær mer om IncMan SOAR

Funksjoner

  • Håndtering av sikkerhetshendelser
  • (CAPA) Korrigerende og forebyggende tiltak
  • Etterforskningsstyring
  • Håndtering av IT-hendelser
  • Revisjonsspor
  • Varsler/meldinger
  • Kommunikasjonsstyring
  • I samtale-planlegging
  • Statussporing
  • Styring av arbeidsflyt
  • Billettadministrasjon
Ekstremt fleksibel servicedesk og plattform for ressursadministrasjon med en brukervennlig funksjon for å chatte med potensielle kunder. På stedet.
Mint Service Desk er et kraftig verktøy som inneholder funksjonaliteten til en servicedesk og ressursadministrasjon i ett. Tilgjengelig på stedet. Nøkkelfunksjoner: - fleksibel struktur for ressursadministrasjon - billettsystem integrert med ressursadministrasjon - e-postintegrering - egendefinerte sakstyper - dynamiske felt - dokumentmaler og mye mer. Mint Service Desk er sertifisert av SERVIEW. Lær mer om Mint Service Desk

Funksjoner

  • Håndtering av sikkerhetshendelser
  • (CAPA) Korrigerende og forebyggende tiltak
  • Etterforskningsstyring
  • Håndtering av IT-hendelser
  • Revisjonsspor
  • Varsler/meldinger
  • Kommunikasjonsstyring
  • I samtale-planlegging
  • Statussporing
  • Styring av arbeidsflyt
  • Billettadministrasjon
En av de ledende AI-plattformene for sanntidshendelser og risikodeteksjon.
Globale virksomheter, organisasjoner i offentlig sektor og ledende nyhetsbyråer bruker Dataminrs AI-plattform for å oppdage de mest relevante, effektive hendelsene og fremvoksende risikoene i sanntid, slik at de kan reagere raskt og sikkert. Dataminr Pulse er det nyeste produkttilbudet for bedrifter. Dataminr Pulse bruker AI til å gi deg de tidligste indikasjonene på forretningskritisk informasjon om risikoer for dine ansatte, merkevare, fysiske eiendeler og virtuelle eiendeler. Lær mer om Dataminr

Funksjoner

  • Håndtering av sikkerhetshendelser
  • (CAPA) Korrigerende og forebyggende tiltak
  • Etterforskningsstyring
  • Håndtering av IT-hendelser
  • Revisjonsspor
  • Varsler/meldinger
  • Kommunikasjonsstyring
  • I samtale-planlegging
  • Statussporing
  • Styring av arbeidsflyt
  • Billettadministrasjon
StatusIQ tilbyr en gratis statusside som hjelper organisasjoner med å kommunisere oppdateringer i sanntid om hendelser og tidsplan på en transparent måte.
Site24x7 StatusIQ er en status- og hendelseskommunikasjonsplattform for å kommunisere hendelser og planlagt vedlikehold med kunder i sanntid. Lag din gratis statusside med StatusIQs vertsstatussider. Lær mer om Site24x7 StatusIQ

Funksjoner

  • Håndtering av sikkerhetshendelser
  • (CAPA) Korrigerende og forebyggende tiltak
  • Etterforskningsstyring
  • Håndtering av IT-hendelser
  • Revisjonsspor
  • Varsler/meldinger
  • Kommunikasjonsstyring
  • I samtale-planlegging
  • Statussporing
  • Styring av arbeidsflyt
  • Billettadministrasjon