18 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Handyman programvare

Programvare for vaktmestertjenester hjelper mindre bedrifter som driver med reparasjonservice, med å automatisere planlegging av jobber og fakturering.

3 resultater
Housecall Pro er en topprangert forretningsløsning for fagfolk innen hjemmetjenester for å effektivisere planlegging, utsending, betalinger og mer.
Tidsbegrenset ferietilbud tilgjengelig! Ring nå for å få opptil 80 % rabatt den første måneden: XX Housecall Pro er en topprangert alt-i-ett-bedriftsløsning som hjelper tjenestefagfolk med å jobbe enklere og smartere. Med brukervennlige digitale verktøy for planlegging og utsending av jobber, administrasjon av betalinger, automatisering av markedsføring og mer, kan Housecall Pro hjelpe profesjonelle med å administrere alle aspekter av virksomheten på ett sted. Lær mer om Housecall Pro

Funksjoner

  • Betalingsbehandling
  • Forsendelsesstyring
  • Timelistehåndtering
  • Kundedatabase
  • Kalenderbehandling
  • Mobiltilgang
  • Real-Time Data
  • Rapportering og statistikk
  • Fakturering og regningsskriving
  • Pristilbud/estimater
  • Jobbsporing
Dine pristilbud, fakturaer, kjøp og mer i ett system. Kontortilgang og app, elektroniske skjemaer og sertifikater. GRATIS PRØVEPERIODE OG DEMOSAMTALE
Joblogic Service Management Software gjør det mulig for bedriften din å ta det neste steget mot bedre effektivitet, produktivitet og lønnsomhet. Fra logging av pristilbud til mottak av betalinger, planlegging av jobber til administrasjon av aktiva – Joblogic knytter sammen arbeidsstyrken og kundene dine. Den brukervennlige mobilappen gjør det mulig for feltarbeiderne dine å registrere jobbinformasjon, fylle ut samsvarsskjemaer, akseptere jobber og mer. Bestill en gratis demosamtale i dag. Lær mer om Joblogic

Funksjoner

  • Betalingsbehandling
  • Forsendelsesstyring
  • Timelistehåndtering
  • Kundedatabase
  • Kalenderbehandling
  • Mobiltilgang
  • Real-Time Data
  • Rapportering og statistikk
  • Fakturering og regningsskriving
  • Pristilbud/estimater
  • Jobbsporing
Orderry er utformet for verksteder og lokale bedrifter. Behandle jobber og reparasjoner og analyse og rapportering i et enkelt grensesnitt.
Orderry er en SaaS-løsning utformet spesielt for servicebedrifter og verksteder. Den hjelper deg å automatisere vanlige operasjoner, for eksempel behandling av jobber og reparasjoner, salg, CRM, lagerstyring, ressurssporing, økonomi, lønning og analyse. Du kan behandle jobber både i butikk og på stedet. I Work Orders-appen kan feltteknikere behandle og lukke arbeidsordrer, legge til bilder og kommentarer samt motta betalinger på farten. I Business Insights-appen kan ledere spore KPI-er og holde oversikt over ansatte. Lær mer om Orderry

Funksjoner

  • Betalingsbehandling
  • Forsendelsesstyring
  • Timelistehåndtering
  • Kundedatabase
  • Kalenderbehandling
  • Mobiltilgang
  • Real-Time Data
  • Rapportering og statistikk
  • Fakturering og regningsskriving
  • Pristilbud/estimater
  • Jobbsporing