15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Marketing Attribution Software

Programvare for markedsaatribusjon brukes av bedrifter for å identifisere hvilke reklameskanaler som presterer best, f.eks. TV, sosiale medier, telefon, e-post etc. Denne typen programvare brukes vanligvis av markedsføringsteam for å spore brukerkonverteringer på tvers av alle berøringspunkter og evaluere effektiviteten av markedsføringsarbeidet.

4 resultater

monday.com er et skybasert arbeidssystem, hvor team driver sine prosjekter og hverdagslige oppgaver, enten de er på kontoret, hjemme eller på farten.
monday.com er et skybasert arbeidssystem, der teamene lager arbeidsflytapper på få minutter for å kjøre prosesser, prosjekter og hverdagsarbeid. Team former arbeidsflyt og prosjekter, uten kode, med en adaptiv plattform som automatiserer manuelt arbeid og kobler sammen team i en digital arbeidsplass. Plattformfunksjonene omfatter: tilpassbare arbeidsflytmaler, tidssporing, automatiseringer, datadashbord og integreringer med populære verktøy. Mer enn 100 000 selskaper over hele verden har tillit til monday.com. Lær mer om monday.com

Funksjoner

  • Konverteringssporing
  • Publikumsmålretting
  • Kartlegging av kundereise
  • Attribusjonsmodellering
  • Kundesegmentering
  • Dataimport/-eksport
  • Engasjementssporing
  • Ytelsesstatistikk
  • Annonsestyring
  • Kampanjeanalyse
  • Partnerstyring
Wrike er en administrasjonsprogramvare for markedsføringsarbeid som har korrektur, tidssporing, Gantt-diagram, Kanban-tavler og mer.
Wrike er en prisbelønt programvare for administrering av markedsføringsarbeid for bedriftsteam. Den tilbyr avansert sikkerhet og full tilpasning for markedsføringsteam. Digitale, design- og arrangementsteam kan alle dra nytte av sine Gantt-diagrammer, tilpassede arbeidsflyter, delbare dashbord, innebygde prøvetrykk, forespørselsskjemaer og automatiske godkjenninger. Integreres med Adobe Creative Cloud for kortere korrekturrunder. NYHET: Få digital ytelsesinnsikt i sanntid om kreative medier med Wrike – den beste programvaren for markedsførere. Lær mer om Wrike

Funksjoner

  • Konverteringssporing
  • Publikumsmålretting
  • Kartlegging av kundereise
  • Attribusjonsmodellering
  • Kundesegmentering
  • Dataimport/-eksport
  • Engasjementssporing
  • Ytelsesstatistikk
  • Annonsestyring
  • Kampanjeanalyse
  • Partnerstyring
Løsninger for datautforskning og analyse som kombinerer modellering, transformasjoner og avledninger i samme lag.
Looker, som nå er en del av Google Cloud, gjenoppfinner forretningsintelligens for moderne selskap. Looker fungerer slik nettet gjør: nettleserbasert: det unike modelleringsspråket lar alle ansatte utnytte arbeidet til dine beste dataanalytikere. Ved å operere 100 % i databasen, utnytter Looker de nyeste, raskeste analysedatabasene til å få reelle resultater i sanntid. Lookers lette, åpne arkitektur gjør det enkelt for utviklere å raskt og fleksibelt utvikle, distribuere og iterere skreddersydde dataapplikasjoner. Lær mer om Looker

Funksjoner

  • Konverteringssporing
  • Publikumsmålretting
  • Kartlegging av kundereise
  • Attribusjonsmodellering
  • Kundesegmentering
  • Dataimport/-eksport
  • Engasjementssporing
  • Ytelsesstatistikk
  • Annonsestyring
  • Kampanjeanalyse
  • Partnerstyring
Zoho Marketing Automation er en alt-i-ett programvare for markedsføringsautomatisering som brukes til å administrere markedsføringsaktiviteter på tvers av flere kanaler
Zoho Marketing Automation er en skybasert programvare utviklet spesielt for bedrifter som leter etter en markedsføringsautomatiseringsløsning. Denne programvaren fungerer som et viktig hverdagsmarkedsføringsverktøy som tilbyr markedsførings- og salgsfunksjoner som generering av potensielle salg og kvalifisering. Den tilbyr også omfattende funksjoner for dataanalyse og webadferdsmarkedsføring, samt ulike markedsføringskampanjestrategier fra SMS-markedsføring til sosiale kampanjer. Lær mer om Zoho Marketing Automation

Funksjoner

  • Konverteringssporing
  • Publikumsmålretting
  • Kartlegging av kundereise
  • Attribusjonsmodellering
  • Kundesegmentering
  • Dataimport/-eksport
  • Engasjementssporing
  • Ytelsesstatistikk
  • Annonsestyring
  • Kampanjeanalyse
  • Partnerstyring