15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Unified Communications Software

Programvare for samordnet kommunikasjon integrerer ulike kommunikasjonskanaler innen en bedrift, som tale, video, meldinger osv.

9 resultater
God kundeservice starter med bedre kundestøtteprogramvare. Få flere kunder ved å tilby utmerket kundeservice med LiveAgent Lær mer om LiveAgent
LiveAgent er et fullverdig håndteringssystem for kundekommunikasjon som hjelper bedrifter med å forbedre salg og beholde kunder gjennom effektiv kommunikasjon. Bruk segmenterings-, automatiserings-, CRM- og e-postmaler for å tilpasse hver interaksjon for å levere kundeopplevelser i verdensklasse på tvers av alle kanaler. Legg til notater, påminnelser og spor service på tvers av kanaler. Med et LiveAgent-abonnement er det enkelt å levere eksepsjonelle kundeopplevelser. Kom i gang med LiveAgent gratis i dag! Lær mer om LiveAgent

Funksjoner

  • Talemeldinger
  • Fildeling
  • Mobiltilgang
  • Anropsruting
  • Samtaleopptak
  • To-veis lyd og video
  • SMS-meldinger
  • Kontaktadministrasjon
  • Rapportering og statistikk
  • Skjermdeling
  • Oppgavebehandling
NetSuite, nummer én i verden når det gjelder skybaserte ERP-systemer, gir deg den oversikten og kontrollen du trenger for å ta smarte beslutninger og vokse med selvtillit.
NetSuite er en alt-i-ett-, skybasert løsning for forretningsadministrasjon. Den hjelper mer enn 32 000 organisasjoner med å drive virksomheten mer effektivt ved å automatisere kjerneprosesser og gi innsikt i driftsmessige og økonomiske resultater i sanntid. Med én enkelt, integrert programpakke for administrasjon av regnskap, ordrebehandling, lageradministrasjon, produksjon og drift av forsyningskjede og varelager, gir NetSuite bedrifter en tydelig informasjonsoversikt og kontroll over virksomheten sin. Lær mer om NetSuite

Funksjoner

  • Talemeldinger
  • Fildeling
  • Mobiltilgang
  • Anropsruting
  • Samtaleopptak
  • To-veis lyd og video
  • SMS-meldinger
  • Kontaktadministrasjon
  • Rapportering og statistikk
  • Skjermdeling
  • Oppgavebehandling
Bitrix24 er en ledende, gratis, enhetlig kommunikasjonsplattform som brukes av over åtte millioner selskaper.
Bitrix24 er en av de få gratis, enhetlige kommunikasjonsprogramvarene i verden. Den er tilgjengelig både i skyen og på stedet. Og du får alt – bedriftens sosiale nettverk, selskapets direktemeldingsapp, hustelefonsentral, videochat og videokonferanser, e-postserver, fildeling og prosjektadministrasjon. Hvis noe brukes til kommunikasjon og samarbeid, er det sannsynligvis ett av de mer enn 30 gratis verktøyene som er tilgjengelige i Bitrix24. Både API, innholdsadministrasjon og åpen kildekode er tilgjengelig. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Talemeldinger
  • Fildeling
  • Mobiltilgang
  • Anropsruting
  • Samtaleopptak
  • To-veis lyd og video
  • SMS-meldinger
  • Kontaktadministrasjon
  • Rapportering og statistikk
  • Skjermdeling
  • Oppgavebehandling
Userlike er den første og eneste direktechat-programvaren som hjelper bedriften din å nå ut til og hjelpe kunder på tvers av meldingskanaler.
Userlike kombinerer nettprat med mobilmeldinger. Bytt til en bedre metode for kundekommunikasjon. For dine kunder, supportansatte, salgsrepresentanter og ledere. Chat med kundene dine via nettstedet ditt, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram og SMS. Du kan også koble til en chatbot og automatisere deler av kundeinteraksjonene dine. Stiftet og drevet fra Tyskland. Userlike holder både dine og kundenes data trygge med en kommunikasjonsløsning som er 100 % GDPR-kompatibel. Lær mer om Userlike

Funksjoner

  • Talemeldinger
  • Fildeling
  • Mobiltilgang
  • Anropsruting
  • Samtaleopptak
  • To-veis lyd og video
  • SMS-meldinger
  • Kontaktadministrasjon
  • Rapportering og statistikk
  • Skjermdeling
  • Oppgavebehandling
Livestorm er en ende-til-ende videoengasjementsplattform som gjør det mulig for deg å koble til, engasjere og fange inn handlingskraftig innsikt på ett sted.
Livestorm muliggjør kraftige, men likevel smertefrie videoengasjementer i stor skala. Vår ende-til-ende videoengasjementsplattform gjør det mulig for organisasjoner å skape profesjonelle videoengasjementer som enkelt kan administreres på ett sted. Det er en nettleserbasert plattform som ikke krever nedlasting eller konfigurasjon. Du kan bruke Livestorm til møter eller arrangementer på forespørsel, i sanntid eller forhåndsinnspilte møter eller arrangementer. Lær mer om Livestorm

Funksjoner

  • Talemeldinger
  • Fildeling
  • Mobiltilgang
  • Anropsruting
  • Samtaleopptak
  • To-veis lyd og video
  • SMS-meldinger
  • Kontaktadministrasjon
  • Rapportering og statistikk
  • Skjermdeling
  • Oppgavebehandling
Front er en enhetlig kommunikasjonsplattform som kombinerer enkelheten i e-postinnboksen med automatiseringen og innsikten i en CRM.
Front er en enhetlig kommunikasjonsplattform som kombinerer enkelheten i e-postinnboksen med automatiseringen og innsikten i en CRM. Administrer kommunikasjonen fra alle kanalene i én innboks for hele teamet. Automatisering av arbeidsflyter og kraftige integreringer hjelper teamet ditt med å samarbeide om å skrive gode svar lynraskt. Analyser hjelper lederne med å spore måltall for ansatte og kunder lettere enn noen gang tidligere. Team på alt fra 5 til 5000 bruker Front til å skalere kommunikasjonen uten å ofre kvaliteten eller effektiviteten. Lær mer om Front

Funksjoner

  • Talemeldinger
  • Fildeling
  • Mobiltilgang
  • Anropsruting
  • Samtaleopptak
  • To-veis lyd og video
  • SMS-meldinger
  • Kontaktadministrasjon
  • Rapportering og statistikk
  • Skjermdeling
  • Oppgavebehandling
Enhetlig kommunikasjonsplattform for team i frontlinjen. Interaktiv nyhetsfeed, sentralisert kunnskapsbibliotek, live video og mer.
YOOBIC er en mobil-først-plattform som forenkler kommunikasjonen med frontlinjeteamene dine. Hold på de ansatte og øk motivasjonen ved å knytte dem bedre sammen. Nå ut til frontlinjeteamene dine på en enkel måte, legg til rette for samarbeid og lytt til alles tilbakemeldinger gjennom en felles mobil først-plattform som er utviklet for dagens moderne arbeidsstyrke. YOOBIC brukes av mer enn 200 selskaper over hele verden, inkludert Boots, Halfords, Lloyds Pharmacy, Peloton, Domino 's Pizza, Puma, Lacoste og Sanofi. Lær mer om YOOBIC

Funksjoner

  • Talemeldinger
  • Fildeling
  • Mobiltilgang
  • Anropsruting
  • Samtaleopptak
  • To-veis lyd og video
  • SMS-meldinger
  • Kontaktadministrasjon
  • Rapportering og statistikk
  • Skjermdeling
  • Oppgavebehandling
Digital Samba er Europas fremste programvarepakke for videokonferanser som hjelper bedrifter med å organisere sitt kommunikasjonsmiljø
Digital Samba er en løsning der telekommunikasjonsbehov på bedriftsnivå kan integreres sømløst i ett program, som så kan tilpasses din organisasjons behov. Digital Samba er en enhetlig løsning med funksjoner som VoIP, fildeling, deltakerinvitasjoner og planlegging, grupperom, brukergrensesnitt som kan tilpasses, og innebygde oppslagstavler. Plattformen er i full overensstemmelse med EUs forskrifter om personvern. Lær mer om Digital Samba

Funksjoner

  • Talemeldinger
  • Fildeling
  • Mobiltilgang
  • Anropsruting
  • Samtaleopptak
  • To-veis lyd og video
  • SMS-meldinger
  • Kontaktadministrasjon
  • Rapportering og statistikk
  • Skjermdeling
  • Oppgavebehandling
Chaty er utviklet for å hjelpe ansatte med å komme i kontakt med kunder på ulike meldingsapplikasjoner som WhatsApp, Facebook Messenger og mer.
Chaty er utviklet for å hjelpe ansatte med å komme i kontakt med kunder på ulike meldingsapplikasjoner som WhatsApp, Facebook Messenger og mer. Med en enkelt chat-widget lagt til nettstedet ditt, kan du lage en personlig opplevelse for kunder ved å bruke over 20 sosiale kanaler som WhatsApp, Instagram, Line, Viber og Telegram for å gi umiddelbar støtte; svare på henvendelser, spørsmål og kommentarer; bygge tillit og lojalitet og tilby verdi til menneskene som betyr noe for virksomheten din, både på mobil og nett. Lær mer om Chaty

Funksjoner

  • Talemeldinger
  • Fildeling
  • Mobiltilgang
  • Anropsruting
  • Samtaleopptak
  • To-veis lyd og video
  • SMS-meldinger
  • Kontaktadministrasjon
  • Rapportering og statistikk
  • Skjermdeling
  • Oppgavebehandling