17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare
Team Communication Software
Programvare for teamkommunikasjon hjelper medlemmene i et team eller et prosjekt med effektiv internkommunikasjon.
Capterra leverer objektive, uavhengige undersøkelser og anmeldelser fra verifiserte brukere. Det kan hende at vi mottar et henvisningshonorar når du besøker en leverandør gjennom våre koblinger.
Mer informasjon
Filtrer resultater (19)
Prisvalg
19 resultater
Sorter etter
Leter du etter en måte å gi kommunikasjonen i teamet ditt et løft? Prøv ClickMeeting, en avansert plattform for nettseminarer og nettmøter.
Lær mer om ClickMeeting
Leter du etter en måte å gi kommunikasjonen i teamet ditt et løft? Prøv ClickMeeting, en avansert, men brukervennlig plattform for nettseminarer og nettmøter. Kommunikasjonen i teamet ditt vil blomstre med en rekke interaktive funksjoner, som virtuell tavle, nettprat, fildeling samt spørreundersøkelser og tester. Sørg for at nettarrangementene er sikre, og at kollegene dine har enkel tilgang til møter med ClickMeeting.
Lær mer om ClickMeeting
...
Les mer
Funksjoner
- Kalenderbehandling
- Samarbeidsverktøy
- Dataimport/-eksport
- Lydsamtaler
- Mobiltilgang
- Videokonferanse
- Søk/filter
- Diskusjoner/forum
- Tredjepartsintegrasjoner
Bitrix24 er en ledende, gratis kommunikasjonsplattform som brukes av mer enn åtte millioner team over hele verden.
Lær mer om Bitrix24
God kommunikasjon og samarbeid i team er avgjørende for at enhver organisasjon skal lykkes. Med over 35 gratis samarbeidsverktøy er Bitrix24 akkurat det du trenger. Skyversjonen er gratis for ubegrensede brukere, og hvis du vil kjøpe programvareutgaven av Bitrix24 til å installere lokalt, får du både kildekode og et kontaktadministrasjonssystem.
Lær mer om Bitrix24
...
Les mer
Funksjoner
- Kalenderbehandling
- Samarbeidsverktøy
- Dataimport/-eksport
- Lydsamtaler
- Mobiltilgang
- Videokonferanse
- Søk/filter
- Diskusjoner/forum
- Tredjepartsintegrasjoner
Et visuelt samarbeidsverktøy som skaper et felles perspektiv for teamet ditt på et hvilket som helst prosjekt på en morsom, fleksibel og givende måte.
Team kan designe og tilpasse Trello til sine unike behov og arbeidsstiler, det være seg innenfor salg og markedsføring eller HR og drift. Og med over 100 integrasjoner med andre viktige verktøy som Google Drive, Slack, Jira og mer er Trello en levende, pustende prosjekthub for samarbeid på tvers av team, uansett hvor arbeidet ditt må skje. Trello gjør teamarbeid gøy ved å gjøre det gjennomsiktig og enkelt delbart på tvers av brett og team.
Lær mer om Trello
...
Les mer
Funksjoner
- Kalenderbehandling
- Samarbeidsverktøy
- Dataimport/-eksport
- Lydsamtaler
- Mobiltilgang
- Videokonferanse
- Søk/filter
- Diskusjoner/forum
- Tredjepartsintegrasjoner
Asana hjelper mer enn 11.000 kunder med å organisere og planlegge deres arbeid på tvers av team, gjennom bl.a. vårt verktøy for effektiv kommunikasjon.
Asana er et kommunikasjonsverktøy som hjelper team med å organisere sitt arbeid, fra daglige oppgaver til strategiske initiativer. Med Asana er det mulig å samle alt arbeid og alle team på ett sted, fra hvor som helst. Arbeidet kan organiseres etter egne preferanser, fra lister og tavler, til kalendere og gantt-diagrammer. Gjør som mer enn 135 000 betalende organisasjoner og millioner av team spredt over 190 land, og benytt Asana til å få mer gjort. Kom i gang på få minutter og prøv Asana.
Lær mer om Asana
...
Les mer
Funksjoner
- Kalenderbehandling
- Samarbeidsverktøy
- Dataimport/-eksport
- Lydsamtaler
- Mobiltilgang
- Videokonferanse
- Søk/filter
- Diskusjoner/forum
- Tredjepartsintegrasjoner
TeamViewer gir deg mulighet til å koble til hvilken som helst enhet for å støtte hvem som helst, hvilken som helst prosess eller hva som helst — fra hvor som helst, når som helst.
Som et ledende globalt teknologiselskap tilbyr TeamViewer en sikker ekstern tilkoblingsplattform for å få tilgang til, kontrollere, administrere, overvåke og støtte alle enheter — på tvers av plattformer — fra hvor som helst. Med mer enn 600 000 kunder er TeamViewer gratis for privat, ikke-kommersiell bruk og har blitt installert på mer enn 2,5 milliarder enheter. TeamViewer innoverer kontinuerlig innen områdene Remote Connectivity, Augmented Reality, Internet of Things og Digital Customer Engagement.
Lær mer om TeamViewer Remote
...
Les mer
Funksjoner
- Kalenderbehandling
- Samarbeidsverktøy
- Dataimport/-eksport
- Lydsamtaler
- Mobiltilgang
- Videokonferanse
- Søk/filter
- Diskusjoner/forum
- Tredjepartsintegrasjoner
monday.com, en tilpasningsdyktig plattform for alt av teamets arbeid, forbedrer kommunikasjonen og sikrer at alle alltid er på linje.
monday.com er en alt-i-ett-løsning som fremmer bedre kommunikasjon mellom team av alle størrelser. Kom i gang med en av våre ferdiglagde maler for å få teamet ditt raskt i gang. Deretter kan du tilpasse den fullstendig med dra-og-slipp-teknologi og tredjepartsapper, slik at plattformen fullt ut støtter dine unike arbeidsflyt. Del filer, tilbakemeldinger og ideer, @nevne teamkamerater, tilordne eiere, gi fremdriftsoppdateringer i sanntid, se hvem som gjør hva og når.
Lær mer om monday.com
...
Les mer
Funksjoner
- Kalenderbehandling
- Samarbeidsverktøy
- Dataimport/-eksport
- Lydsamtaler
- Mobiltilgang
- Videokonferanse
- Søk/filter
- Diskusjoner/forum
- Tredjepartsintegrasjoner
Smartsheet er en plattform for arbeidsutførelse på nett som gir organisasjoner av alle størrelser mulighet til å planlegge, administrere, automatisere og lage rapporter om arbeid.
Smartsheet, en nettbasert plattform for arbeidsutførelse, gir organisasjoner mulighet til å planlegge, spore, automatisere og rapportere om arbeid. Over 80 000 merkevarer støtter seg på Smartsheet for prosjekt- og arbeidsadministrasjon på grunn av det brukervennlige grensesnittet, Gantt-diagrammer og -dashbord i sanntid samt funksjoner for arbeidsautomatisering.
*Pris vunnet i 2018: Utnevnt som en leder innen bedriftssamarbeid med arbeidsadministrasjon av Forrester Research, utvalgt til Deloittes Fast 500 List, anerkjent for teknologisk innovasjon og visjon av 451 Research
Lær mer om Smartsheet
...
Les mer
Funksjoner
- Kalenderbehandling
- Samarbeidsverktøy
- Dataimport/-eksport
- Lydsamtaler
- Mobiltilgang
- Videokonferanse
- Søk/filter
- Diskusjoner/forum
- Tredjepartsintegrasjoner
Wrike er en skybasert programvare for teamkommunikasjon med diskusjoner inne i oppgaver, filbehandling, delte arbeidsflyter, rapporter og mer.
Wrike er en skybasert programvare for teamkommunikasjon som er betrodd av over 20 000 selskaper over hele verden. Effektiviser kommunikasjonen med teamet ditt ved hjelp av diskusjoner inne i oppgaver, delte arbeidsflyter, skreddersydde forespørselsskjemaer med automatisk tilordning, resultatrapporter og ressursadministrasjon samt oversikt over arbeidsmengder. Optimaliser teamkommunikasjonen med Wrikes over 400 integrasjoner. Tilpass arbeidsflyten i teamet ditt for å se fremgangen på hvert trinn, og lever alt til rett tid med Wrike. Jobb smartere, ikke hardere.
Lær mer om Wrike
...
Les mer
Funksjoner
- Kalenderbehandling
- Samarbeidsverktøy
- Dataimport/-eksport
- Lydsamtaler
- Mobiltilgang
- Videokonferanse
- Søk/filter
- Diskusjoner/forum
- Tredjepartsintegrasjoner
En av de beste nettbaserte samarbeidsplattformene der team får jobben gjort.
Miro er en rask og brukervennlig digital tavle bygget for å hjelpe deg med å samarbeide med andre, når som helst og hvor som helst. Samarbeid, utform og sentraliser kommunikasjon enkelt for alt ditt tverrfunksjonelle teamarbeid. Hold kontakten med teamet ditt. For å effektivisere arbeidsflyten, kan du prøve kraftige integreringer med Slack, Box, Atlassian-produkter, MS-økosystem og mer, eller bygge din egen ved hjelp av API. Utforsk mer enn 250 maler og interaktive rammeverk for å samarbeide raskt med teamet ditt.
Lær mer om Miro
...
Les mer
Funksjoner
- Kalenderbehandling
- Samarbeidsverktøy
- Dataimport/-eksport
- Lydsamtaler
- Mobiltilgang
- Videokonferanse
- Søk/filter
- Diskusjoner/forum
- Tredjepartsintegrasjoner
Padlet tilbyr vakre oppslagstavler og lerreter for visuelle tenkere og elever.
Dostojevskij sa at skjønnhet vil redde verden. Padlet tilbyr vakre oppslagstavler og lerreter for visuelle tenkere og elever. Bruk tavlene til å samle, organisere og presentere hva som helst. Bruk sandkasser til tavlearbeid, undervisning og aktiviteter. Over 40 millioner mennesker bruker Padlet aktivt hver måned. De bruker det til å samarbeide om filer, administrere digitale ressurser visuelt og mer. Dostojevskij ville ha elsket Padlet.
Lær mer om Padlet
...
Les mer
Funksjoner
- Kalenderbehandling
- Samarbeidsverktøy
- Dataimport/-eksport
- Lydsamtaler
- Mobiltilgang
- Videokonferanse
- Søk/filter
- Diskusjoner/forum
- Tredjepartsintegrasjoner
Front er en kommunikasjonsplattform for team som kombinerer enkelheten i e-postinnboksen med automatiseringen og innsikten i en CRM.
Front er en kommunikasjonsplattform for team som kombinerer enkelheten i e-postinnboksen med automatiseringen og innsikten i en CRM. Administrer kommunikasjonen fra alle kanalene i én innboks for hele teamet. Automatisering av arbeidsflyter og kraftige integreringer hjelper teamet ditt med å samarbeide om å skrive gode svar lynraskt. Analyser hjelper lederne med å spore måltall for ansatte og kunder lettere enn noen gang tidligere. Team på alt fra 5 til 5000 bruker Front til å skalere kommunikasjonen uten å ofre kvaliteten eller effektiviteten.
Lær mer om Front
...
Les mer
Funksjoner
- Kalenderbehandling
- Samarbeidsverktøy
- Dataimport/-eksport
- Lydsamtaler
- Mobiltilgang
- Videokonferanse
- Søk/filter
- Diskusjoner/forum
- Tredjepartsintegrasjoner
En av de beste plattformene for digital prosjektinnlevering og kontroller som kobler sammen team for å bygge verden. Betrodd av over 5 millioner brukere globalt
Flere eiere og leveringsteam stoler på Oracle Aconex for synlighet, kontroll, redusert risiko og samarbeid. Øk effektiviteten i design- og konstruksjonskoordinering, prosjektkontroll og kostnadsstyring, dokumentstyring og feltadministrasjon. Få mer verdi og spar tid med en programvare for kontruksjonsadministrasjon som er enkel å bruke, og kan lett introduseres på få dager.
Lær mer om Oracle Aconex
...
Les mer
Funksjoner
- Kalenderbehandling
- Samarbeidsverktøy
- Dataimport/-eksport
- Lydsamtaler
- Mobiltilgang
- Videokonferanse
- Søk/filter
- Diskusjoner/forum
- Tredjepartsintegrasjoner
Skrivebords-e-postklient som også hjelper team med å administrere oppgaver, organisere kalendere, bla gjennom kontakter, legge til notater, chat og mer.
eM Client er en stasjonær e-postklient som er utformet for å hjelpe team med håndtering av e-postkommunikasjon, daglig agenda, kommende (online) arrangementer, samarbeid med kolleger og mer, alt i et enhetlig grensesnitt. Appen gjør det mulig for administratorer å håndheve en bedriftsomfattende e-postkrypteringspolicy (PGP, S/MIME), arkivere e-poster eller opprette og lagre tilpassbare signaturer, e-postmaler og QuickTexts for å effektivisere kommunikasjonsprosesser. Internasjonale team kan stole på umiddelbar oversettelse av alle e-poster.
Lær mer om eM Client
...
Les mer
Funksjoner
- Kalenderbehandling
- Samarbeidsverktøy
- Dataimport/-eksport
- Lydsamtaler
- Mobiltilgang
- Videokonferanse
- Søk/filter
- Diskusjoner/forum
- Tredjepartsintegrasjoner
En app for lesing, notater og dokumentanalyse som har vunnet Editor's Choice fra både Apple og Microsoft
"PDF-redigeringsprogram med superkrefter – FastCompany
Den første appen for lesing, notater og dokumentanalyse til å vinne Editor's Choice fra både Apple og Microsoft.
"PDF-redigeringsprogram med superkrefter" – FastCompany.
En app som hjelper yrkesprofesjonelle i stillinger som involverer analyser av komplekse dokumenter med å studere, analysere og komme frem til konklusjoner. LiquidText er et aktivt lese- og notatverktøy der alle dokumentene, markeringene, merknadene og understrekingene dine er i samme arbeidsområde som notatene dine, og lar deg lage visuelle forbindelser på tvers av innhold og notater.
Lær mer om LiquidText
...
Les mer
Funksjoner
- Kalenderbehandling
- Samarbeidsverktøy
- Dataimport/-eksport
- Lydsamtaler
- Mobiltilgang
- Videokonferanse
- Søk/filter
- Diskusjoner/forum
- Tredjepartsintegrasjoner
Opsgenie er en moderne løsning for hendelseshåndtering og respons for drift av tjenester som alltid er aktive.
Opsgenie er en moderne løsning for hendelseshåndtering og respons for drift av tjenester som alltid er aktive. Vi gir utviklings- og driftsteamene muligheten til å planlegge for tjenesteavbrudd og ha kontroll under hendelser. Opsgenie sentraliserer varsler, varsler de rette personene på en pålitelig måte og gjør dem i stand til å handle raskt. Våre dype integreringer med 200+ ITSM-verktøy gjør det mulig å bryte ned siloer mellom utviklings- og IT-team, korrelere hendelser for å kode distribusjoner og enkelt måle den fulle påvirkningen fra en stor hendelse.
Lær mer om OpsGenie
...
Les mer
Funksjoner
- Kalenderbehandling
- Samarbeidsverktøy
- Dataimport/-eksport
- Lydsamtaler
- Mobiltilgang
- Videokonferanse
- Søk/filter
- Diskusjoner/forum
- Tredjepartsintegrasjoner
Øk kvaliteten på teamarbeidet ditt med en intuitiv digital tavle som er laget for at team skal kunne gjøre sitt beste arbeid sammen.
Øk kvaliteten på teamarbeidet ditt med en intuitiv digital tavle som er laget for at team skal kunne gjøre sitt beste arbeid sammen.
Lær mer om Mural
Funksjoner
- Kalenderbehandling
- Samarbeidsverktøy
- Dataimport/-eksport
- Lydsamtaler
- Mobiltilgang
- Videokonferanse
- Søk/filter
- Diskusjoner/forum
- Tredjepartsintegrasjoner
GoBrunch er en allsidig webinar- og møteplattform med et unikt grensesnitt som driver positivt engasjement blant deltakerne.
GoBrunch er en allsidig webinar- og møteplattform med et unikt grensesnitt som driver positivt engasjement blant deltakerne. Opprett et webinar eller virtuelt klasserom, slå på kameraet, del skjermen, del videoer, kringkast andre foredragsholdere og ta opp. På samme måte som et fysisk arrangement kan du ha flere breakout-rom samtidig med ulike tilretteleggere tilordnet hver økt. Ingen installasjon er nødvendig. Kom i gang og gjør øktene mer engasjerende
Lær mer om GoBrunch
...
Les mer
Funksjoner
- Kalenderbehandling
- Samarbeidsverktøy
- Dataimport/-eksport
- Lydsamtaler
- Mobiltilgang
- Videokonferanse
- Søk/filter
- Diskusjoner/forum
- Tredjepartsintegrasjoner
Mobil-først-kommunikasjonsplattform for frontlinjeteam: nyhetsfeed, chat, kunnskapsbibliotek, livevideoer og forum for beste praksis.
YOOBIC er en mobil-først-teamkommunikasjonsløsning som bidrar til å styrke ansattes lojalitet og motivasjon ved å koble dem bedre sammen. Med YOOBIC kan du enkelt nå frem til frontlinjeteamene dine, legge til rette for samarbeid og lytte til alles tilbakemeldinger gjennom en brukervennlig kommunikasjonsplattform, bygget for dagens moderne arbeidsstyrke. YOOBIC brukes av mer enn 200 selskaper over hele verden, inkludert Boots, Halfords, Lloyds Pharmacy, Peloton, Domino 's Pizza, Puma, Lacoste og Sanofi.
Lær mer om YOOBIC
...
Les mer
Funksjoner
- Kalenderbehandling
- Samarbeidsverktøy
- Dataimport/-eksport
- Lydsamtaler
- Mobiltilgang
- Videokonferanse
- Søk/filter
- Diskusjoner/forum
- Tredjepartsintegrasjoner
CRM, oppgavehåndtering, tidssporing og fakturering for team, byråer, frilansere og konsulenter.
todo.vu er en produktivitetspakke som leverer en unik blanding av CRM, oppgavehåndtering, tidssporing og faktureringsfunksjonalitet. todo.vu er ideell for frilansere, konsulenter og team av alle størrelser som streber etter å oppnå forbedret effektivitet, kvalitet og åpenhet.
todo.vu er helt gratis for frilansere, og alle prisplaner er begrenset til 11 brukere, dvs. betaler for 11 og får ubegrenset.
Lær mer om todo.vu
...
Les mer
Funksjoner
- Kalenderbehandling
- Samarbeidsverktøy
- Dataimport/-eksport
- Lydsamtaler
- Mobiltilgang
- Videokonferanse
- Søk/filter
- Diskusjoner/forum
- Tredjepartsintegrasjoner