15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Service Desk programvare

Programvare for brukerstøtte fungerer som et felles kontaktpunkt for IT-støttepersonell og brukere av IT-løsninger. Programvare for brukerstøtte gir mulighet til hendelsesadministrasjon, tilgang til selvbetjente portaler, administrasjon av brukerstøttesaker, endringshåndtering og mer.

Fremhevet programvare

Programvaren med flest visninger

Se produktene som har flest anmeldelser fra brukerne i kategorien Service Desk programvare.

11 resultater
Jira Service Management er en ITSM-software som åpner for at team kan levere fantastiske serviceopplevelser raskt og samlet, og i en høy hastighet. Lær mer om JIRA Service Management
Jira Service Management er en ITSM-løsning som gir deg tilgang til IT, utvikling, drift og forretningsteam i høy hastighet. Styrkede team kan levere fantastiske serviceopplevelser, uten kompleksiteten til tradisjonelle ITSM-løsninger, og gjør at man kan koordinere innsatsen for større effekt gjennom Jiras åpne samarbeidsplattform. Sømløs arbeidsflyt, automatiske regler, køer, SLA-er og en selvbetjeningsportal styrker alle IT, utvikling, drift og forretningsteam, og gjør at de kan levere eksepsjonell tjenestebehandling i stor skala uten siloer. Lær mer om JIRA Service Management

Funksjoner

  • Endringsledelse
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Problemhåndtering
  • Varsler i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Rapportering og statistikk
  • Prioritering
  • Oppgavebehandling
NinjaOne (tidligere NinjaRMM) er en enkel, alt-i-ett IT-administrasjonsløsning som MSP-er og IT-fagfolk setter sin lit til. Lær mer om NinjaOne
NinjaOne (tidligere NinjaRMM) er en ledende, enhetlig IT-operasjonsløsning som forenkler måten IT-team jobber på. Med NinjaOne kan IT-team administrere alle sine endepunkter og støtte sluttbrukere innenfor én rask, moderne, intuitiv plattform, som gjør teknikeren mer effektiv og brukerne mer fornøyde. NinjaOne-plattformen gir IT-team proaktiv overvåkning, patchadministrasjon og mer. NinjaOne hjelper over 10.000 kunder over hele verden, og er en favoritt blant kundene på grunn av den tilknyttede kundestøtten. Lær mer om NinjaOne

Funksjoner

  • Endringsledelse
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Problemhåndtering
  • Varsler i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Rapportering og statistikk
  • Prioritering
  • Oppgavebehandling
LiveAgent hjelper bedrifter å utvikle god kundeservice. Skap et kundefellesskap, øk kundetilfredsheten og få mer suksess! Lær mer om LiveAgent
LiveAgent gir deg en av de raskeste chat-widgetene på markedet. Reduser både kundenes ventetid, de ansattes arbeidsbelastning, og tiden som brukes på å løse saker. Du får mer enn 175 hjelpesenterfunksjoner, inkludert en samlet innboks og et kraftig saksbehandlingssystem. Med LiveAgent er det enkelt å tilby kundeservice i verdensklasse. Start din gratis prøveperiode, ingen kredittkortinformasjon nødvendig. Lær mer om LiveAgent

Funksjoner

  • Endringsledelse
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Problemhåndtering
  • Varsler i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Rapportering og statistikk
  • Prioritering
  • Oppgavebehandling
SysAid hjelper IT-team med å jobbe smartere, ikke hardere, med automatisering av supporttjenester basert på ti år med AI-informasjon. Prøv det gratis i dag. Lær mer om SysAid
SysAid bruker serviceautomatisering for å la IT jobbe smartere, ikke hardere. Takket være en supportavdeling som praktisk talt styrer seg selv, kan millioner av brukere over hele verden nyte raskere service, mindre arbeidsmengder og en mye enklere serviceopplevelse. Programvaren gjør alle aspekter av ITSM så enkle og automatiske at IT-teamet ditt slipper de kjedelige, dagligdagse oppgavene, og kan i stedet gjøre de tingene bedriften din virkelig trenger for å fortsette driften. SysAid gir den løsningen som IT-team har størst behov for. Prøv det gratis i dag. Lær mer om SysAid

Funksjoner

  • Endringsledelse
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Problemhåndtering
  • Varsler i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Rapportering og statistikk
  • Prioritering
  • Oppgavebehandling
Atera er den ultimate alt-i-ett-løsningen med servicedesk for MSP-er og IT-fagfolk. Alt man trenger på ett sted. Prøv det gratis nå! Lær mer om Atera
Ateras alt-i-ett-servicedesk og RMM-plattform er laget spesifikt for å hjelpe IT-fagfolk med å effektivisere og administrere sitt daglige arbeid fra begynnelse til slutt. Dette inkluderer servicedesk, intelligent og AI-drevet billettsalg, IT-automatisering og rapportering – alt i ett sentralisert, integrert dashbord. Vår pay-per-tech-modell gjør det mulig for IT-team og MSP-er å optimalisere og skalere driften på tvers av ubegrensede enheter, samtidig som de reduserer enkle oppgaver, slik at de kan fokusere på det arbeidet som betyr mest. Lær mer om Atera

Funksjoner

  • Endringsledelse
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Problemhåndtering
  • Varsler i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Rapportering og statistikk
  • Prioritering
  • Oppgavebehandling
Zendesk Support er IT-servicedesk-programvaren bygget for bedre kundeforhold.
Zendesk Suite er kundeserviceløsningen som er enkel å bruke og skalerer med bedriften din. I gjennomsnitt øker selskaper som bruker Zendesk, kundetilfredsheten med 25 % og agentproduktiviteten med 30 % – uansett skala. Kundeinteraksjonene dine bor i et enkelt grensesnitt med funksjoner som webwidgets, forhåndsdefinerte svar på spørsmål og mer. Kom i gang og kjør raskt. Zendesk Suite inkluderer system for spørsmål og svar, hjelpesenter, fellesskapsforum, meldinger, snakk, utforsk og Sunshine-samtaler. Lær mer om Zendesk Suite

Funksjoner

  • Endringsledelse
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Problemhåndtering
  • Varsler i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Rapportering og statistikk
  • Prioritering
  • Oppgavebehandling
Bitrix24 er en ledende, gratis servicesenterløsning (hjelpesenter) som brukes av åtte millioner selskaper. Sky-, mobil- og åpen kilde-utgaver.
Bitrix24 er en ledende, gratis servicesenterløsning (hjelpesenter) som brukes av åtte millioner selskaper. Sky-, mobil- og åpen kilde-utgaver. Det kostnadsfrie kontaktsenteret for flere kanaler lar deg kommunisere med kundene dine via e-post, telefon, live chat, sosiale nettverk og meldingsapper. 100 % gratis for team på opptil tolv ansatte. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Endringsledelse
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Problemhåndtering
  • Varsler i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Rapportering og statistikk
  • Prioritering
  • Oppgavebehandling
(Spillifisert support + ressursadministrasjon) - komplikasjoner = Freshservice I tillegg er supporttjenesten også ITIL-klar
Freshservice er en nettbasert IT-serviceavdeling med ny vri. Verktøyet gir en forfriskende brukeropplevelse i tillegg til flere kraftige funksjoner innen saks- og ressursadministrasjon, som automatisk oppdagelse av nye ressurser, konfigurasjonsstyring og påvirkningsanalyse. Freshservice tilbyr blant annet administrasjon av hendelser, problemer, endringer, utvigelser og kunnskap, noe som gjør det til en perfekt løsning for din organisasjons IT-administrasjonsbehov. Lær mer om Freshservice

Funksjoner

  • Endringsledelse
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Problemhåndtering
  • Varsler i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Rapportering og statistikk
  • Prioritering
  • Oppgavebehandling
ITIL-tilpasset programvare for tjenesteadministrasjon med KPI-dashbord som hjelper deg med å spore arbeidsbelastningen for hver ansatt og tildele oppgaver effektivt.
TOPdesks skybaserte programvare hjelper bedrifter med å tilby bedre tjenester til kundene sine. Med brukervennlig hjelpesenterprogramvare og over 20 års erfaring hjelper denne programvaren deg med å administrere hendelser, opprette arbeidsflyter og holde oversikt over konfigurasjoner. Gjør sluttbrukerne mer selvstendige takket være selvbetjeningsportalen. Mer enn 4500 organisasjoner over hele verden bruker TOPdesk for å øke effektiviteten og forbedre kundetilfredsheten. Ser du etter utmerket service? La oss veilede deg. Lær mer om TOPdesk

Funksjoner

  • Endringsledelse
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Problemhåndtering
  • Varsler i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Rapportering og statistikk
  • Prioritering
  • Oppgavebehandling
Inneholder en innboks der bedrifter kan kommunisere effektivt med kundene via ulike kommunikasjonskanaler på ett sentralt sted.
Trengo øker teamproduktiviteten og skaper effektiv kundekommunikasjon ved å samle alle kommunikasjonskanaler i én samlet innboks. Motta meldinger fra e-post, Facebook Messenger, WhatsApp, SMS, tale, livechat og mange flere på ett sentralt sted. Lær mer om Trengo

Funksjoner

  • Endringsledelse
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Problemhåndtering
  • Varsler i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Rapportering og statistikk
  • Prioritering
  • Oppgavebehandling
Ekstremt fleksibel servicedesk og plattform for ressursadministrasjon med en brukervennlig funksjon for å chatte med potensielle kunder. På stedet.
Mint Service Desk er et kraftig verktøy som inneholder funksjonaliteten til en servicedesk og ressursadministrasjon i ett. Tilgjengelig på stedet. Nøkkelfunksjoner: - fleksibel struktur for ressursadministrasjon - billettsystem integrert med ressursadministrasjon - e-postintegrering - egendefinerte sakstyper - dynamiske felt - dokumentmaler og mye mer. Mint Service Desk er sertifisert av SERVIEW. Lær mer om Mint Service Desk

Funksjoner

  • Endringsledelse
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Problemhåndtering
  • Varsler i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • E-postadministrasjon
  • Rapportering og statistikk
  • Prioritering
  • Oppgavebehandling