17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Service Desk programvare

Programvare for brukerstøtte fungerer som et felles kontaktpunkt for IT-støttepersonell og brukere av IT-løsninger. Programvare for brukerstøtte gir mulighet til hendelsesadministrasjon, tilgang til selvbetjente portaler, administrasjon av brukerstøttesaker, endringshåndtering og mer.

Fremhevet programvare

Programvaren med flest visninger

Se produktene som har flest anmeldelser fra brukerne i kategorien Service Desk programvare.

15 resultater

NinjaOne automatiserer IT og gir mer enn 17 000+ IT-team muligheten til å øke produktiviteten, redusere risiko og mestre IT-administrasjon på en enkel og effektiv måte. Lær mer om NinjaOne
NinjaOne (tidligere NinjaRMM) er en ledende, enhetlig IT-operasjonsløsning som forenkler måten IT-team jobber på. Med NinjaOne kan IT-team administrere alle sine endepunkter og støtte sluttbrukere innenfor én rask, moderne, intuitiv plattform, som gjør teknikeren mer effektiv og brukerne mer fornøyde. NinjaOne-plattformen gir IT-team proaktiv overvåkning, patchadministrasjon og mer. NinjaOne hjelper over 10.000 kunder over hele verden, og er en favoritt blant kundene på grunn av den tilknyttede kundestøtten. Lær mer om NinjaOne

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Styring av IT-aktiva
  • Endringsledelse
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobiltilgang
  • CMDB
  • Varsler i sanntid
  • Rapportering og statistikk
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Prioritering
  • Ekstern tilgang/kontroll
IT Service management-løsning som kombinerer et brukervennlig ITSM-verktøy med interne eksperter, klar for å effektivisere tjenester siden 1993. Lær mer om TOPdesk
TOPdesk er et ITSM-verktøy som kombinerer et rask oppsett med personlig veiledning. Kom i gang med brukervennlige funksjoner og beste praksis for å administrere saker, spore ressurser og dele kunnskap, slik at dine sluttbrukere opplever en topp tjenesteleveranse, hver dag. Takket være vår trinnvise tilnærming, kan selv travle serviceteam overvinne kaoset og finne tid for forbedringer. Du trenger ikke en kodingsguru for å vedlikeholde verktøyet – vi lover. Vil du ha mer hjelp? Våre 900 interne spesialister er bare en telefonsamtale unna. Lær mer om TOPdesk

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Styring av IT-aktiva
  • Endringsledelse
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobiltilgang
  • CMDB
  • Varsler i sanntid
  • Rapportering og statistikk
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Prioritering
  • Ekstern tilgang/kontroll
Jira Service Management er en ITSM-software som åpner for at team kan levere fantastiske serviceopplevelser raskt og samlet, og i en høy hastighet. Lær mer om JIRA Service Management
Jira Service Management er en ITSM-løsning som gir deg tilgang til IT, utvikling, drift og forretningsteam i høy hastighet. Styrkede team kan levere fantastiske serviceopplevelser, uten kompleksiteten til tradisjonelle ITSM-løsninger, og gjør at man kan koordinere innsatsen for større effekt gjennom Jiras åpne samarbeidsplattform. Sømløs arbeidsflyt, automatiske regler, køer, SLA-er og en selvbetjeningsportal styrker alle IT, utvikling, drift og forretningsteam, og gjør at de kan levere eksepsjonell tjenestebehandling i stor skala uten siloer. Lær mer om JIRA Service Management

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Styring av IT-aktiva
  • Endringsledelse
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobiltilgang
  • CMDB
  • Varsler i sanntid
  • Rapportering og statistikk
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Prioritering
  • Ekstern tilgang/kontroll
LiveAgent hjelper bedrifter å utvikle god kundeservice. Skap et kundefellesskap, øk kundetilfredsheten og få mer suksess! Lær mer om LiveAgent
LiveAgent gir deg en av de raskeste chat-widgetene på markedet. Reduser både kundenes ventetid, de ansattes arbeidsbelastning, og tiden som brukes på å løse saker. Du får mer enn 175 hjelpesenterfunksjoner, inkludert en samlet innboks og et kraftig saksbehandlingssystem. Med LiveAgent er det enkelt å tilby kundeservice i verdensklasse. Start din gratis prøveperiode, ingen kredittkortinformasjon nødvendig. Lær mer om LiveAgent

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Styring av IT-aktiva
  • Endringsledelse
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobiltilgang
  • CMDB
  • Varsler i sanntid
  • Rapportering og statistikk
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Prioritering
  • Ekstern tilgang/kontroll
Bitrix24 er en ledende, gratis servicesenterløsning (hjelpesenter) som brukes av åtte millioner selskaper. Sky-, mobil- og åpen kilde-utgaver. Lær mer om Bitrix24
Bitrix24 er en ledende, gratis servicesenterløsning (hjelpesenter) som brukes av åtte millioner selskaper. Sky-, mobil- og åpen kilde-utgaver. Det kostnadsfrie kontaktsenteret for flere kanaler lar deg kommunisere med kundene dine via e-post, telefon, live chat, sosiale nettverk og meldingsapper. 100 % gratis for team på opptil tolv ansatte. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Styring av IT-aktiva
  • Endringsledelse
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobiltilgang
  • CMDB
  • Varsler i sanntid
  • Rapportering og statistikk
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Prioritering
  • Ekstern tilgang/kontroll
ITAM-programvare: Spor komplette livssykluser for maskinvare og programvare, lisenser, kontrakter, sertifikater, påminnelser om fornyelse og mer! Lær mer om Device42
Device42 er det mest omfattende analysesystemet for hybrid IT tilgjengelig i dag. Kontinuerlig oppdage, kartlegge og optimalisere infrastruktur og applikasjoner på tvers av datasenter- og skymiljøer. Device42 grupperer intelligent arbeidsbelastninger etter applikasjonsaffinitet, noe som reduserer innsatsen som kreves for å opprette bevegelsesgrupper, og fanger all kommunikasjon. Kunder i 60 land bruker disse mulighetene til å administrere og modernisere sin IT-infrastruktur og applikasjonslandskaper. Lær mer om Device42

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Styring av IT-aktiva
  • Endringsledelse
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobiltilgang
  • CMDB
  • Varsler i sanntid
  • Rapportering og statistikk
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Prioritering
  • Ekstern tilgang/kontroll
Atera er den ultimate alt-i-ett-løsningen med servicedesk for MSP-er og IT-fagfolk. Alt man trenger på ett sted. Prøv det gratis nå! Lær mer om Atera
Ateras alt-i-ett-servicedesk og RMM-plattform er laget spesifikt for å hjelpe IT-fagfolk med å effektivisere og administrere sitt daglige arbeid fra begynnelse til slutt. Dette inkluderer servicedesk, intelligent og AI-drevet billettsalg, IT-automatisering og rapportering – alt i ett sentralisert, integrert dashbord. Vår pay-per-tech-modell gjør det mulig for IT-team og MSP-er å optimalisere og skalere driften på tvers av ubegrensede enheter, samtidig som de reduserer enkle oppgaver, slik at de kan fokusere på det arbeidet som betyr mest. Lær mer om Atera

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Styring av IT-aktiva
  • Endringsledelse
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobiltilgang
  • CMDB
  • Varsler i sanntid
  • Rapportering og statistikk
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Prioritering
  • Ekstern tilgang/kontroll
Zendesk Support er IT-servicedesk-programvaren bygget for bedre kundeforhold.
Zendesk Suite er kundeserviceløsningen som er enkel å bruke og skalerer med bedriften din. I gjennomsnitt øker selskaper som bruker Zendesk, kundetilfredsheten med 25 % og agentproduktiviteten med 30 % – uansett skala. Kundeinteraksjonene dine bor i et enkelt grensesnitt med funksjoner som webwidgets, forhåndsdefinerte svar på spørsmål og mer. Kom i gang og kjør raskt. Zendesk Suite inkluderer system for spørsmål og svar, hjelpesenter, fellesskapsforum, meldinger, snakk, utforsk og Sunshine-samtaler. Lær mer om Zendesk Suite

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Styring av IT-aktiva
  • Endringsledelse
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobiltilgang
  • CMDB
  • Varsler i sanntid
  • Rapportering og statistikk
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Prioritering
  • Ekstern tilgang/kontroll
Freshdesk er en brukervennlig kundeserviceprogramvare som hjelper over 40 000 bedrifter over hele verden med å skape fremragende kundeopplevelser.
Freshdesk er et skybasert hjelpesentersystem som tilbyr kraftige løsninger for kundeservice. Freshdesk samler samtaler fra e-post, telefon, nett, chat og sosiale medier, og hjelper deg med å løse problemer på tvers av kanaler uten problemer. Med Freshdesk kan du også automatisere arbeidsflyter, tilby praktiske selvbetjeningsalternativer, administrere serviceavtaler og lage rapporter. Freshdesk brukes av over 40 000 kunder, inkludert Bridgestone, HP, Harvard University og DHL. Lær mer om Freshdesk

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Styring av IT-aktiva
  • Endringsledelse
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobiltilgang
  • CMDB
  • Varsler i sanntid
  • Rapportering og statistikk
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Prioritering
  • Ekstern tilgang/kontroll
(Spillifisert support + ressursadministrasjon) - komplikasjoner = Freshservice I tillegg er supporttjenesten også ITIL-klar
Freshservice er en nettbasert IT-serviceavdeling med ny vri. Verktøyet gir en forfriskende brukeropplevelse i tillegg til flere kraftige funksjoner innen saks- og ressursadministrasjon, som automatisk oppdagelse av nye ressurser, konfigurasjonsstyring og påvirkningsanalyse. Freshservice tilbyr blant annet administrasjon av hendelser, problemer, endringer, utvigelser og kunnskap, noe som gjør det til en perfekt løsning for din organisasjons IT-administrasjonsbehov. Lær mer om Freshservice

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Styring av IT-aktiva
  • Endringsledelse
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobiltilgang
  • CMDB
  • Varsler i sanntid
  • Rapportering og statistikk
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Prioritering
  • Ekstern tilgang/kontroll
SysAid hjelper IT-team med å jobbe smartere, ikke hardere, med automatisering av supporttjenester basert på ti år med AI-informasjon. Prøv det gratis i dag.
SysAid bruker serviceautomatisering for å la IT jobbe smartere, ikke hardere. Takket være en supportavdeling som praktisk talt styrer seg selv, kan millioner av brukere over hele verden nyte raskere service, mindre arbeidsmengder og en mye enklere serviceopplevelse. Programvaren gjør alle aspekter av ITSM så enkle og automatiske at IT-teamet ditt slipper de kjedelige, dagligdagse oppgavene, og kan i stedet gjøre de tingene bedriften din virkelig trenger for å fortsette driften. SysAid gir den løsningen som IT-team har størst behov for. Prøv det gratis i dag. Lær mer om SysAid

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Styring av IT-aktiva
  • Endringsledelse
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobiltilgang
  • CMDB
  • Varsler i sanntid
  • Rapportering og statistikk
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Prioritering
  • Ekstern tilgang/kontroll
Service Hub er en kundeserviceprogramvare som hjelper teamene å skalere støtten og glede kundene sine med effektivitet.
HubSpot Service Hub er en serie med verktøy for bedrifter i vekst. Den er enkel å bruke og bygget på HubSpots ledende CRM. Den inkluderer alt serviceteamet trenger for å støtte kundene og vokse gjennom suksess. Det er gratis å komme i gang, og den vil vokse sammen med deg. HubSpot er en ledende vekstplattform. Siden 2006 har vi jobbet hardt for å gjøre verden mer tilgjengelig. I dag bruker over 100 000 kunder i mer enn 120 land HubSpots prisbelønte programvare, tjenester og støtte. Lær mer om HubSpot Service Hub

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Styring av IT-aktiva
  • Endringsledelse
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobiltilgang
  • CMDB
  • Varsler i sanntid
  • Rapportering og statistikk
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Prioritering
  • Ekstern tilgang/kontroll
Inneholder en innboks der bedrifter kan kommunisere effektivt med kundene via ulike kommunikasjonskanaler på ett sentralt sted.
Trengo øker teamproduktiviteten og skaper effektiv kundekommunikasjon ved å samle alle kommunikasjonskanaler i én samlet innboks. Motta meldinger fra e-post, Facebook Messenger, WhatsApp, SMS, tale, livechat og mange flere på ett sentralt sted. Lær mer om Trengo

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Styring av IT-aktiva
  • Endringsledelse
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobiltilgang
  • CMDB
  • Varsler i sanntid
  • Rapportering og statistikk
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Prioritering
  • Ekstern tilgang/kontroll
Ekstremt fleksibel servicedesk og plattform for ressursadministrasjon med en brukervennlig funksjon for å chatte med potensielle kunder. På stedet.
Mint Service Desk er et kraftig verktøy som inneholder funksjonaliteten til en servicedesk og ressursadministrasjon i ett. Tilgjengelig på stedet. Nøkkelfunksjoner: - fleksibel struktur for ressursadministrasjon - billettsystem integrert med ressursadministrasjon - e-postintegrering - egendefinerte sakstyper - dynamiske felt - dokumentmaler og mye mer. Mint Service Desk er sertifisert av SERVIEW. Lær mer om Mint Service Desk

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Styring av IT-aktiva
  • Endringsledelse
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobiltilgang
  • CMDB
  • Varsler i sanntid
  • Rapportering og statistikk
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Prioritering
  • Ekstern tilgang/kontroll
Kundo er den eneste plattformen du trenger til den digitale kundeservicen. Med Kundo kan du møte kundene dine der de er – via e-post, chat, telefon, sosiale medier eller i en FAQ.
Kundo er den eneste plattformen du trenger til den digitale kundeservicen. Her samles samtaler fra alle kanaler på samme sted for enkel oversikt og kontroll. Ticketing Hold orden på innkommende henvendelser uansett hvilken kanal de kommer fra. Chat, e-post, Facebook, Instagram eller telefon. Self-service Sørg for at kundene får svar på spørsmålene sine raskt, selv når du og kollegene dine ikke er tilgjengelige Lær mer om Kundo

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Styring av IT-aktiva
  • Endringsledelse
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobiltilgang
  • CMDB
  • Varsler i sanntid
  • Rapportering og statistikk
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Prioritering
  • Ekstern tilgang/kontroll