Mest populære

Sponset

Populære programvarer

122 resultater
NinjaOne (tidligere NinjaRMM) er en enkel, alt-i-ett IT-administrasjonsløsning som MSP-er og IT-fagfolk setter sin lit til. Lær mer om NinjaOne
NinjaOne (tidligere NinjaRMM) er en ledende, enhetlig IT-operasjonsløsning som forenkler måten IT-team jobber på. Med NinjaOne kan IT-team administrere alle sine endepunkter og støtte sluttbrukere innenfor én rask, moderne, intuitiv plattform, som gjør teknikeren mer effektiv og brukerne mer fornøyde. NinjaOne-plattformen gir IT-team proaktiv overvåkning, patchadministrasjon og mer. NinjaOne hjelper over 9000 kunder over hele verden, og er en favoritt blant kundene på grunn av den tilknyttede kundestøtten. Lær mer om NinjaOne

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
LiveAgent hjelper bedrifter å utvikle god kundeservice. Skap et kundefellesskap, øk kundetilfredsheten og få mer suksess! Lær mer om LiveAgent
LiveAgent gir deg en av de raskeste chat-widgetene på markedet. Reduser både kundenes ventetid, de ansattes arbeidsbelastning, og tiden som brukes på å løse saker. Du får mer enn 175 hjelpesenterfunks joner, inkludert en samlet innboks og et kraftig saksbehandlingssystem. Med LiveAgent er det enkelt å tilby kundeservice i verdensklasse. Start din gratis prøveperiode, ingen kredittkortinformasjon nødvendig. Lær mer om LiveAgent

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
Bitrix24 er en ledende, gratis servicesenterløsning (hjelpesenter) som brukes av åtte millioner selskaper. Sky-, mobil- og åpen kilde-utgaver. Lær mer om Bitrix24
Bitrix24 er en ledende, gratis servicesenterløsning (hjelpesenter) som brukes av åtte millioner selskaper. Sky-, mobil- og åpen kilde-utgaver. Det kostnadsfrie kontaktsenteret for flere kanaler lar deg kommunisere med kundene dine via e-post, telefon, live chat, sosiale nettverk og meldingsapper. 100 % gratis for team på opptil tolv ansatte. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
SysAid hjelper IT-team med å jobbe smartere, ikke hardere, med automatisering av supporttjenester basert på ti år med AI-informasjon. Prøv det gratis i dag. Lær mer om SysAid
SysAid bruker serviceautomatisering for å la IT jobbe smartere, ikke hardere. Takket være en supportavdeling som praktisk talt styrer seg selv, kan millioner av brukere over hele verden nyte raskere service, mindre arbeidsmengder og en mye enklere serviceopplevelse. Programvaren gjør alle aspekter av ITSM så enkle og automatiske at IT-teamet ditt slipper de kjedelige, dagligdagse oppgavene, og kan i stedet gjøre de tingene bedriften din virkelig trenger for å fortsette driften. SysAid gir den løsningen som IT-team har størst behov for. Prøv det gratis i dag. Lær mer om SysAid

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
Atera er den ultimate alt-i-ett-løsningen for ekstern IT-administrasjon for MSP-er, IT-konsulenter og IT-avdelinger. Prøv Atera gratis i dag. Lær mer om Atera
Atera tilbyr en omfattende løsning for MSP-er og IT-profesjonelle. Plattformen inneholder en integrert løsning: full RMM, PSA, fjerntilgang, patchadministrasjon, fakturering, rapportering og mye mer. Ateras innovative prismodell hjelper også IT-tjenesteleverandører med å skalere opp virksomheten sin, samtidig som de kan tilby tjenester i verdensklasse. Alle abonnementene inkluderer et ubegrenset antall enheter til en fast pris, noe som betyr at man kun betaler per tekniker. Prøv Atera gratis i dag. Lær mer om Atera

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
Zendesk Support is the IT service desk software built for better customer relationships.
Zendesk Suite is the customer service solution that is easy to use and scales with your business. On average, companies using Zendesk increase customer satisfaction by 25% and agent productivity by 30% - at any scale. Your customer interactions live in a single interface with features like web widgets, pre-defined ticket responses, and more. Get set up and run quickly. Zendesk Suite includes Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Talk, Explore, and Sunshine Conversations. Lær mer om Zendesk Suite

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
The customer support platform that ensures you understand customer needs, get to the root of their issues, and increase their happiness
TeamSupport's customer-centric Support platform empowers businesses to do much more than just ticket management. Through extensive customer management tools, which include account trend analytics, satisfaction scoring, and more, Support enables you to understand your customers better - rather than only focusing on the ticket. This leads to improved customer relationships that enable you to grow your revenue, increase customer happiness, and reduce churn. Lær mer om TeamSupport

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
Achieve faster ticket resolutions & waste less time repeating tasks with one of the most reviewed & highest rated service desks.
SolarWinds Service Desk, previously Samanage Service Platform, is an award-winning IT service desk software. Powered by smart technology like AI and automations and built with ITIL best practices in mind, SolarWinds Service Desk can remove the manual burden of managing incoming tickets or tracking technology assets, freeing up budget and empowering IT professionals to focus on critical growth projects and transformation. Lær mer om SolarWinds Service Desk

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.
The Spiceworks IT Help Desk is purpose-built for IT pros, we have just what you need to run a better internal IT help desk and a better business. Start tackling tickets in minutes with free help desk software (on your server or in the cloud). Plus, it's more than just ticket tracking: understand (and change!) team behavior and articulate your value to the business. Get it free today! Lær mer om Spiceworks

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
(Spillifisert support + ressursadministrasjon) - komplikasjoner = Freshservice I tillegg er supporttjenesten også ITIL-klar
Freshservice er en nettbasert IT-serviceavdeling med ny vri. Verktøyet gir en forfriskende brukeropplevelse i tillegg til flere kraftige funksjoner innen saks- og ressursadministrasjon, som automatisk oppdagelse av nye ressurser, konfigurasjonsstyring og påvirkningsanalyse. Freshservice tilbyr blant annet administrasjon av hendelser, problemer, endringer, utvigelser og kunnskap, noe som gjør det til en perfekt løsning for din organisasjons IT-administrasjonsbehov. Lær mer om Freshservice

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
Jira Service Management er en ITSM-software som åpner for at team kan levere fantastiske serviceopplevelser raskt og samlet, og i en høy hastighet.
Jira Service Management er en ITSM-løsning som gir deg tilgang til IT, utvikling, drift og forretningsteam i høy hastighet. Styrkede team kan levere fantastiske serviceopplevelser, uten kompleksiteten til tradisjonelle ITSM-løsninger, og gjør at man kan koordinere innsatsen for større effekt gjennom Jiras åpne samarbeidsplattform. Sømløs arbeidsflyt, automatiske regler, køer, SLA-er og en selvbetjeningsportal styrker alle IT, utvikling, drift og forretningsteam, og gjør at de kan levere eksepsjonell tjenestebehandling i stor skala uten siloer. Lær mer om JIRA Service Management

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
Help desk support software and asset management tool includes, knowledgebase, SLA management, ticket tracking, inventory management.
ManageEngine ServiceDesk Plus is a completely web-based Help Desk and Asset Management Software. It offers an integrated package with Incident management(Trouble Ticketing), Asset Tracking, Purchasing , Contract Management, Self-Service Portal, and Knowledge Base at an affordable price point. ServiceDesk Plus provides all that you need to have a full-fledged IT Help Desk and a productive Help Desk staff. ManageEngine ServiceDesk Plus is available in both normal edition and also ITIL edition. Lær mer om ManageEngine ServiceDesk Plus

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
Everything your service desk needs to triage and resolve tickets quickly and easily. Backed by industry-leading, 24/7 technical support
Is your service desk flooded with requests from every direction? Work smarter, work happier, and manage it all with automated service desk software designed to receive and triage tickets in one centralized location. With timeliness, transparency, and full issue oversight, you and your customers can stay on track anywhere, anytime. Lær mer om Issuetrak

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
Cloud-based, scalable customer service optimization software available on a unified platform for demanding B2B service teams.
Founded in 2003, Vivantio is a leading provider of customer service optimization software and solutions for demanding B2B service teams. By combining the comprehensive power of enterprise-level software with the flexibility of a modern cloud-based solution, Vivantio provides an intuitive, flexible and scalable unified service management platform that empowers businesses to achieve unparalleled service excellence. Lær mer om Vivantio

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
TeamDynamix is a no-code ITSM solution that offers integrated Project Portfolio Management with enterprise integration and automation.
One no-code platform for IT Service Management (ITSM), Project Portfolio Management (PPM) with Enterprise Integration & Automation (iPaaS). TeamDynamix is easy to use, own, and operate - all configured from screens without any coding or scripting. The ITSM platform offers support for ITIL with an all-inclusive solution; incident/problem management, asset, change management, self-service portal, knowledge base, automation & workflow, and unlimited integrations. White glove implementation. Lær mer om TeamDynamix

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
BOSSDesk is an award winning fully integrated Service Desk/ Help Desk ITSM solution available for both on the Cloud and On-Premise.
BOSSDesk a fully integrated ITIL based ITSM/Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available for both Cloud and On-Premise. It incorporates capabilities for ensuring a productive and efficient remote work experience with an award winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog. BOSSDesk has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support. Lær mer om BOSSDesk

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
Customizable solution includes project management, CRM and service desk with integrated time and billing running off the same database.
Autotask PSA is a secure, reliable and fully-featured cloud PSA helping MSPs and IT Service Providers run their IT managed services business. The modern and easy-to-use PSA's integrated modules include Service Desk, CRM/Contact Management, Document Management, Outsourcing, Project Management, Contract Administration, Time Tracking, Billing, Reporting and Business Analytics - to provide a singular view of the entire business and drive efficiency, accountability, insight, and profitability. Lær mer om Autotask PSA

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
InvGate Service Desk is the solution of choice for organizations looking for a state-of-the-art ITSM solution with lower TCO.
InvGate Service is an ITIL certified ITSM solution, with modern ticketing interface, workflows, change, problem, request and IT Asset management (ITAM). Available as cloud-based SaaS or On-Premise implementation and 100% code-free configuration, InvGate Service Desk is the solution of choice for organizations looking for a state-of-the-art ITSM solution without the overhead of extensive implementations and high cost of ownership. Lær mer om InvGate Service Desk

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
Fully integrated Help Desk system for small to medium sized companies that is affordable to own and easy to install, configure and use.
Fully integrated Help Desk and IT Asset Management system designed for small to medium sized companies to be affordable to own, easy to install and configure and easy to use. Track-It! includes modules for Help Desk, Asset Management, Change Management, Purchasing, Self Service, Dashboards, Reporting, SLAs, Business Rules and more. Lær mer om Track-It!

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
Fully-managed service management suite that includes ticketing, workflow automation & notification for service desks and help desks.
OTRS is a fully-managed service desk that includes ticketing, workflow/process automation and notification, CMDB, SLAs, request management and more. Processes can incorporate ITIL and/or specific security requirements. ITSM, Customer Service and Corporate Security professionals use OTRS to structure communication and streamline internal processes so that they can respond quickly to any situation and provide great service in a cost effective way. Try service desk software now! Lær mer om OTRS

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
Alloy Navigator is a real-world solution beautifully designed for real-world customers, built by real-world IT people just like you.
Achieving high levels of service while meeting customer needs is essential to any IT organization. That's why we designed Alloy Navigator's intuitive, easy-to-use Service Desk complete with a tightly integrated Knowledge Base and Self-Service Portal. Couple that with Asset Management integration and the flexible beauty of intelligent workflow and you've got yourself a complete IT management solution. Lær mer om Alloy Navigator

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
Support, engage, and convert customers on a single platform. Helpdesk and customer communications software designed for your business.
Re:amaze is a web based helpdesk and customer communications platform to help businesses support, engage, and convert customers. Built for high-scalability and designed with your customers in mind, Re:amaze provides crucial support features like chat and automatic customer engagement as well as integrations for your social media, mobile, and email channels. Re:amaze also offers management solutions for team workflows, shared inboxes, FAQ, reporting, and satisfaction surveys. Lær mer om Re:amaze

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
ITIL-tilpasset programvare for tjenesteadministrasjon med KPI-dashbord som hjelper deg med å spore arbeidsbelastningen for hver ansatt og tildele oppgaver effektivt.
TOPdesks skybaserte programvare hjelper bedrifter med å tilby bedre tjenester til kundene sine. Med brukervennlig hjelpesenterprogramvare og over 20 års erfaring hjelper denne programvaren deg med å administrere hendelser, opprette arbeidsflyter og holde oversikt over konfigurasjoner. Gjør sluttbrukerne mer selvstendige takket være selvbetjeningsportalen. Mer enn 4500 organisasjoner over hele verden bruker TOPdesk for å øke effektiviteten og forbedre kundetilfredsheten. Ser du etter utmerket service? La oss veilede deg. Lær mer om TOPdesk

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
ChangeGear is an award-winning ITSM platform, recognized as ‘best in class’ by analysts like Gartner and Forrester.
ChangeGear delivers a comprehensive solution with innovative IT Service Management capabilities, ITIL-based modules, self-service, cost-effective licensing. With a business-friendly interface, users can easily build, configure, automate, and deploy services enterprise-wide. ChangeGear takes the complexity out of IT and provides smarter tools, processes, and automation for delivering efficient IT service management. Available for change management to a complete service management solution. Lær mer om ChangeGear

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
Helpdesk software that can be used by companies to provide smooth delivery of customer support and helpdesk solution
Helpdesk software with all the "must have" features of enterprise class systems offered to all businesses at minimal cost to users. Don't spend a fortune on helpdesk solution.Try azuredesk.co today for free 14 day trial .It provides ticketing system to track support cases, Sleek UI for Admin requests, 3 party Integration with JIRA, Olark, Slack, Charge Desk & many other software, Reporting, Ticket Fields, Tabbed UI, Rules Lær mer om AzureDesk

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
Supercharge Your Employee Efficiency with Intelligent and ITIL based Service Desk that comes with pre-built ITIL templates.
SapphireIMS ITIL-based ITSM solution is a ready-to-use solution comes with pre-built ITIL templates that can standardize, digitize and transform your ITSM processes. SapphireIMS automates & enables you to implement ITIL best practices for incident management, problem management, change management, and service fulfillment processes to make the service delivery standardized and agile. The Robotic Process Automation enables you to automate the processes and integrate them with business applications Lær mer om SapphireIMS

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
Customer Support & Feedback Software. Available in SaaS & On-Premise. Highly customizable, scalable and flexible. Free 14-day trial.
Feature-rich Customer Support & Feedback Software including Multi-channel Ticketing, Live Chat With Messengers Aggregator, ChatBot, Feedback Community Portal, Knowledge Base. Available in SaaS & On-Premise. Highly customizable, scalable, and flexible. Free 14-day trial. Lær mer om UseResponse

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
Made in Germany: Echolon Service Desk Software. Flexible, easy to implement, expandable, adaptable to your needs.
Made in Germany: Echolon as service desk software. The EcholoN Service Desk integrates flexibly into your structure and can be connected to existing systems (intranet software, e-mail system, database, etc.). Create, delegate, prioritize, track, review and manage tasks, processes, requests of any kind (software bugs, project tasks, change requests, enhancements, etc.). Expandable with further useful modules, adaptable to your needs. Lær mer om EcholoN

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
Vision Helpdesk's Service Desk is PINKVerify Certified ITIL ITSM Complaint IT Help Desk Software
Vision Helpdesk's Service Desk is PINKVerify Certified ITIL ITSM Complaint IT Help Desk Software. Vision Helpdesk's Service Desk Tool offers features like Asset Management, Incident Management, Problem, Change, Release & Deployment, Service Request, Service Catalog, Financial Management, Product & Vendor Management and more. Vision Helpdesk is trusted by 15000 plus companies across the globe since 2007. Lær mer om Vision Helpdesk

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
Motadata ServiceOps is an AI-enabled ITSM platform to streamline business processes with complete ESM capabilities.
Motadata ServiceOps is an ITIL-aligned ITSM solution built on our proprietary DFIT (Deep Learning Framework for IT Operation) that empowers IT organizations to rapidly adopt changes across people, processes, and technology. It offers capabilities like intelligent automation, NLP-powered virtual agents, support for enterprise service management, and more. The major modules are Help Desk, Service Desk, IT Asset Management, and Patch Management. Lær mer om Motadata ServiceOps

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
Cayzu helps small businesses, non-profits, educational institutions and enterprises deliver best-in-class customer service efficiently.
Cayzu is an cloud-based online helpdesk and ticketing system platform that helps your internal teams and customer support agents work efficiently. Cayzu enables your team to build out a comprehensiv e and robust knowledgebase in real-time using actual business use cases from customer inquiries and requests. Additionally, Cayzu makes it easy to streamline workflows with tagging, private notes, scripted responses, advanced delegation and integration with cloud apps you already use. Lær mer om Cayzu

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
HaloITSM brings everything you need for IT support into one centralised solution.
HaloITSM is a single, all-inclusive ITSM software solution. It will transform your current ways of working into intuitive, up-to-the-minute workflows, as well as give your teams the ability to deliver the very best service to customers and employees alike. It wont just standardize your processes, but it will also deliver valuable analytics, so you can match your IT delivery to the true needs of your business, present, and future. Lær mer om HaloITSM

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
Make life at work better. A faster, easier way to automate, integrate, and streamline your ITSM workflows without technical gurus.
Hornbill Service Manager's 100% codeless environment, out-of-the-box workflows, and powerful process automation delivers an ITSM solution that is up-and-running in weeks, at a fraction of the cost. Configuring Hornbill is simple. Self-sufficient teams can take ownership, and rapidly adapt the solution to their service delivery needs, without developers or dedicated resources. Automatic software updates deliver new functionality, keeping your Service Desk on the latest version. Lær mer om Hornbill

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
Cloud-based service desk software designed to provide you with everything you need for one low price.
SeamlessDesk is an easy-to-use Service Desk platform with an intuitive UX and beautiful UI. Purpose-built Help Desk and IT Asset Management capabilities, reporting, and automation. Incident, Problem, Change, Release, Project, and Knowledge Management tools provide your IT team with what they need to achieve your company's service objectives. Unlike other service desk solutions, you are not restricted to high-priced or tiered plans to access the features you want or need. Lær mer om SeamlessDesk

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
Give yourself a 360-degree service overview. Dynamically configure the solution for your needs with tickets, customer portal and more.
Configure a cloud database into business solutions without coding. Build prototypes or big enterprise applications. Start your no-code journey with a predefined template or build your own custom solution from scratch. Our most popular templates: - CRM - Workflow - Service - Unity - GDPR - Planning - Automotive - Archiving - Asset Management - Medical & Portal And if we don't have your template we will create it for you free of charge! Lær mer om VobeSoft

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
SummitAI helps enterprises dramatically reduce the cost and complexity of IT Management while improving efficiency and productivity.
SummitAI is a market-leading artificial intelligence-driven IT and Enterprise Service Management Solution that integrates IT Service Management (ITSM), Enterprise Service Management (ESM), IT Asset Management (ITAM), an AI-driven Digital Agent, and Service Automation in a single easy-to-use software suite. SummitAI transforms the way enterprises work by offering consumer-grade, responsive digital workflows empowering employees with an anytime, anywhere service experience. Lær mer om SummitAI

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
Inneholder en innboks der bedrifter kan kommunisere effektivt med kundene via ulike kommunikasjonskanaler på ett sentralt sted.
Trengo øker teamproduktiviteten og skaper effektiv kundekommunikasjon ved å samle alle kommunikasjonskanaler i én samlet innboks. Motta meldinger fra e-post, Facebook Messenger, WhatsApp, SMS, tale, livechat og mange flere på ett sentralt sted. Lær mer om Trengo

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
Deepser is a Service Desk solution developed to optimize support requests, daily activities and organisational processes.
Deepser is a modern Service Desk software, with an interactive Web interface. It allows you to efficiently manage customer support, optimizing the use of company resources and saving time.Thanks to Deepser you can easily measure service data, check performance with reports and dashboards, respect KPIs and improve customer satisfaction. The software is intuitive and simple to customize, Modular and scalable, it is convenient and tailored to your needs. Lær mer om Deepser

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
USU’s knowledge management solution for IT offers organizations an enterprise-grade, AI-powered knowledge management platform.
USU Knowledge Management for IT offers organizations an enterprise-grade, AI-powered knowledge management platform with omnichannel support, alerting, integrated chatbots and self-service. Quicker resolutions, consistent service quality and multiple channels such as email and self-service mean better agent performance, reduced downtime and higher productivity for all employees. Organize, improve, and deliver support data from a single source of truth with a KM solution purpose-built for IT. Lær mer om USU Knowledge Management

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
Enterprise ServiceDesk solution with nice interface for business users and very flexible open architecture for IT departments
All IT processes in one tool: ideas, projects, tasks, requirements, testing, and support. Lær mer om Conclusion

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
Provides multi pronged approach to reduce support tickets at source.
Provides multi pronged approach to reduce support tickets at source. Lær mer om Anakage End User Support Automation Platform

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
Virima provides enterprises with a visual CMDB, hybrid discovery, ViVID Service Mapping, and work from anywhere IT Asset Management.
Virima SaaS reduces the cost and complexities of managing enterprise IT systems and assets dispersed amongst on-premise, cloud, and remote workers. Virima discovers and inventories hardware and software assets, automatically monitors each for configuration changes and leverages machine learning to identify asset relationships and their role in supporting mission-critical business services. These dynamic relationships and dependencies are brilliantly mapped within Virima's Visual Impact Display. Lær mer om Virima

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
A ticket management and RMM solution helps in productivity and control of IT assets for service providers and internal
A ticket management, team management, contract management, and remote management, monitoring solution that help in productivity and control of IT assets for service providers, software houses and internal IT Departments. Set your own brand, color and url at our white label plan to give more confidence to your customers. Some off tools are Remote Access, Password Safe, Monitoring, chat, app mobile and other Lær mer om Tiflux

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
C2 ATOM is a powerful online IT service management software, fully customizable to your operational performance enhancement needs.
C2 ATOM is a cloud-based IT service management (ITSM) solution comprising a self-service portal, a customizable service catalog, a powerful CMDB integrating asset management and fully automated workflows – all adaptable to your needs with zero coding. C2 ATOM allows you to be efficient quickly, provide the best user experience, and optimize your operational processes. Facilitate the management of requests, incidents, problems and change by adopting a fully automated ITIL certified structure Lær mer om C2 ATOM

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
Capacity is an industry leader in support automation for both customers and employees. Get up and running within 30 days.
Capacity is an industry leader in support automation for both customers and employees. Capacity's AI-powered helpdesk answers more than 84% of all inquiries without human involvement. If Capacity doesn't know an answer, the question is seamlessly escalated to the appropriate subject matter expert via a ticket or live chat. Get up and running within 30 days. Learn more about Capacity. Lær mer om Capacity

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
Help desk tool that helps manage changes & problems across IT processes via custom service agreements, automated workflows and more.
Help desk tool that helps manage changes & problems across IT processes via custom service agreements, automated workflows and more. Lær mer om Ivanti Neurons for ITSM

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
Canfigure is a modular ITSM and ITAM solution based on ITIL principles. Canfigure can be deployed on premise or cloud hosted.
Canfigure has been designed to provide a scalable, cost effective solution. Its library of well-designed modules enables you to implement only the functionality you require, and then expand at a pace that suits you. The out-of-the-box functionality includes support for integrated CMDB, Asset Management, Change Management and Service Desk. The intuitive administrative functions enable you to customize and expand the database to incorporate any configuration information you may wish to track. Lær mer om Canfigure

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
MSP Manager is web-based help desk and billing software to help you run your IT service business with maximum efficiency.
N-able MSP Manager is a help desk and billing PSA designed exclusively for IT service providers. It's a robust, but intuitive solution that helps them provide excellent customer support incredibly efficiently. The MSP Manager mobile app arms technicians with all the information they need to resolve tickets anywhere, anytime. MSP Manager is a powerful standalone solution, but also integrates with both RMM products offered by N-able for a single pane of glass experience. Lær mer om MSP Manager

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
Ekstremt fleksibel servicedesk og plattform for ressursadministrasjon med en brukervennlig funksjon for å chatte med potensielle kunder. På stedet.
Mint Service Desk er et kraftig verktøy som inneholder funksjonaliteten til en servicedesk og ressursadministrasjon i ett. Tilgjengelig på stedet. Nøkkelfunksjoner: - fleksibel struktur for ressursadministrasjon - billettsystem integrert med ressursadministrasjon - e-postintegrering - egendefinerte sakstyper - dynamiske felt - dokumentmaler og mye mer. Mint Service Desk er sertifisert av SERVIEW. Lær mer om Mint Service Desk

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte
From seed-stage startups to multinational companies, thousands of businesses choose ProProfs Help Desk to resolve customer issues.
ProProfs Help Desk is a popular online help desk software that is hosted on the leading cloud platform- IBM. With a shared inbox, you can simply track, prioritize, assign, and resolve all support tickets in a jiffy. Rise above repetitive tasks by leveraging an automated workflow- where tickets are automatically assigned to relevant agents and you receive automated alerts & notifications. With integrations such as Knowledge base and live chat, you can reduce ticket volume & engage with customers. Lær mer om ProProfs Help Desk

Funksjoner

  • Styring av IT-aktiva
  • Styring av kunnskapsbase
  • Endringsledelse
  • Hendelseshåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Mobiltilgang
  • Kundestøtte