17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Review Management Software

Programvare for administrasjon av kundeomtaler hjelper bedrifter med å samle inn vurderinger og omtaler, svare på negative tilbakemeldinger og forbedre kundenes oppfatning av produktene og tjenestene de tilbyr.

4 resultater
Qualtrics CustomerXM gjør det enkelt for bedrifter å overvåke, svare på og forbedre hvert viktige øyeblikk på kundereisen.
Qualtrics CustomerXM (CX) er verdens mest fleksible plattform for forbedringer av kundeopplevelsen, noe som gjør det enkelt for bedrifter å overvåke, svare og forbedre hvert viktige øyeblikk på kundereisen og innlemme tilbakemelding fra kundene i hver beslutning. Med fleksible rollebaserte dashbord, dynamisk saksadministrasjon og full CRM-integrasjon, har du kraften til å levere enestående kundeopplevelse. Be om en personlig demo eller opprett en gratis konto for å komme i gang! Lær mer om XM for Customer Experience

Funksjoner

  • Gjennomgangsvarsling
  • Responshåndtering
  • Sosial deling
  • Kampanjestyring
Oppretthold nøyaktige oppføringer og administrer omdømmet på Google, Facebook og andre nettsteder for å bli mer synlig i lokale søk.
Moz Local hjelper deg med å administrere dine lokale oppføringer og omdømme på Google, Facebook og andre nettsteder for å hjelpe forbrukere med å finne og velge din bedrift. Med automatisk administrasjon av oppføringer, duplisert sletting og distribusjon av stedsdata samt omdømmeadministrasjon, kan du opprettholde nøyaktige oppføringer på nettstedene som betyr mest, svare på vurderinger og legge ut oppdateringer og tilbud. Maksimer din tilstedeværelse på nettet og øk synligheten i lokale søk med minimal tid og innsats. Lær mer om Moz Local

Funksjoner

  • Gjennomgangsvarsling
  • Responshåndtering
  • Sosial deling
  • Kampanjestyring
Administrasjonsverktøy for kundeservice som hjelper virksomheten med personlig tilpasning gjennom daglig støtte og analyse.
Administrasjonsverktøy for kundeservice som hjelper virksomheten med personlig tilpasning gjennom daglig støtte og analyse. Lær mer om InMoment

Funksjoner

  • Gjennomgangsvarsling
  • Responshåndtering
  • Sosial deling
  • Kampanjestyring
OneDesks programvare kombinerer support og prosjektadministrasjon i ett program. Administrer kundesaker og prosjekter i én app.
OneDesks programvare kombinerer både hjelpesenter og prosjektadministrasjon i ett program. Du trenger ikke å kjøpe, integrere og bytte mellom applikasjoner. Teamet ditt kan støtte kundene dine og jobbe med prosjekter på ett sted. OneDesk passer like godt til SMB-er som avdelinger i store bedrifter, og brukes ofte av prosjektledere, kundeservice, IT, profesjonelle tjenester og mer. Denne brukervennlige, funksjonsrike og svært konfigurerbare programvaren kan administrere arbeidsflyter for både saks- og oppgavebehandling. Lær mer om OneDesk

Funksjoner

  • Gjennomgangsvarsling
  • Responshåndtering
  • Sosial deling
  • Kampanjestyring