17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Programvare for kundekommunikasjon

Programvare for kundekommunikasjonstyring effektiviserer, automatiserer og sporer kundekommunikasjonen i organisasjoner.

18 resultater
Start gratis med LiveAgent og gi utmerket kundeservice med den ultimate helpdesk-løsningen for bedrifter i alle størrelser. Lær mer om LiveAgent
LiveAgent er en programvare for kommunikasjonsadministrasjon som tar i bruk flerkanalskommunikasjon i sanntid. Tilpass kommunikasjonen din ved å benytte kundesegmentering, automatisering og en innebygd CRM. Legg til notater, påminnelser og dra nytte av over 40 integrasjoner. Med LiveAgent er det enkelt å tilby kundeservice i verdensklasse. Start din gratis prøveperiode, ingen kredittkortinformasjon nødvendig. Lær mer om LiveAgent

Funksjoner

  • Kundedatabase
  • Batch-kommunikasjon
  • Multikanals kommunikasjon
  • Chat/meldinger
  • Interaksjonssporing
Bitrix24 er et ledende, gratis system for CRM, kundekommunikasjon og kundestøtte som brukes av åtte millioner bedrifter. Sky, mobil, åpen kilde Lær mer om Bitrix24
Bitrix24 er et ledende, gratis system for CRM, kundekommunikasjon og kundestøtte som brukes av åtte millioner bedrifter. Sky, mobil, åpen kilde Få ditt gratis kontaktsenter for flere kanaler i dag, og administrer e-post, telefonsamtaler, livechat, meldinger og kundeforespørsler på sosiale nettverk på ett sted. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Kundedatabase
  • Batch-kommunikasjon
  • Multikanals kommunikasjon
  • Chat/meldinger
  • Interaksjonssporing
Zendesk tilbyr den bransjeledende kundestøtteløsningen.
Zendesk er den ledende skybaserte helpdesk-programvaren som er utviklet for bedre kundeforhold. Samhandle med kunder på alle kanaler: SMS-er, web, mobilapp, telefon, e-post og sosiale medier, samt gi dine agenter en fullstendig oversikt over alle kundeinteraksjoner, inkludert de som spores fra mer enn 700 app-integrasjoner. Se hvorfor selskaper som Uber, Venmo, Shopify og LendingClub bruker Zendesk til å redusere supportkostnadene og øke kundetilfredsheten. Lær mer om Zendesk Suite

Funksjoner

  • Kundedatabase
  • Batch-kommunikasjon
  • Multikanals kommunikasjon
  • Chat/meldinger
  • Interaksjonssporing
Freshdesk er en brukervennlig kundeserviceprogramvare som hjelper over 40 000 bedrifter over hele verden med å skape fremragende kundeopplevelser.
Freshdesk er et skybasert hjelpesentersystem som tilbyr kraftige løsninger for kundeservice. Freshdesk samler samtaler fra e-post, telefon, nett, chat og sosiale medier, og hjelper deg med å løse problemer på tvers av kanaler uten problemer. Med Freshdesk kan du også automatisere arbeidsflyter, tilby praktiske selvbetjeningsalternativer, administrere serviceavtaler og lage rapporter. Freshdesk brukes av over 40 000 kunder, inkludert Bridgestone, HP, Harvard University og DHL. Lær mer om Freshdesk

Funksjoner

  • Kundedatabase
  • Batch-kommunikasjon
  • Multikanals kommunikasjon
  • Chat/meldinger
  • Interaksjonssporing
Userlike er den første og eneste direktechat-programvaren som hjelper bedriften din å nå ut til og hjelpe kunder på tvers av meldingskanaler.
Userlike er en meldingsbasert kommunikasjonsløsning som kombinerer nettprat med mobilmeldinger. Chat med kundene dine via nettstedet ditt, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram og SMS. Du kan også koble til en chatbot og automatisere deler av kundeinteraksjonene dine. Stiftet og drevet fra Tyskland. Userlike holder både dine og kundenes data trygge med en kommunikasjonsløsning som er 100 % GDPR-kompatibel. Lær mer om Userlike

Funksjoner

  • Kundedatabase
  • Batch-kommunikasjon
  • Multikanals kommunikasjon
  • Chat/meldinger
  • Interaksjonssporing
Kundekommunikasjonsverktøyene du trenger for å booke kunder, administrere prosjekter og få betalt. Bruk koden "ONLY1" for å starte for $ 1 per måned.
HoneyBook gjør det enkelt å kommunisere med kunder og klienter, administrere prosjekter og få betalt – alt på ett sted. Med tilbud, fakturaer, kontrakter, betalinger og planlegging for hånden, har du alt du trenger for å gi kundene en god opplevelse. Få de første 6 månedene for bare $ 1 per måned med kampanjekoden "ONLY1". Lær mer om HoneyBook

Funksjoner

  • Kundedatabase
  • Batch-kommunikasjon
  • Multikanals kommunikasjon
  • Chat/meldinger
  • Interaksjonssporing
Tidio er et kundekommunikasjonsverktøy som lar deg gi utmerket kundestøtte og generere salg med livechat og chatbot.
Tidio er en kraftig alt-i-ett-kundekommunikasjonshåndtering som øker kundestøtten din og bidrar til å generere mer salg. En lett tilgjengelig livechat-widget gjør bedriften din tilgjengelig 24/7, mens AI-drevne chatbots samhandler med kundene dine i sanntid, slik at du kan selge mer. I tillegg kan du koble Messenger, Instagram, livechat og e-post til Tidio multikanal og svare på alle meldinger fra ett sted, også på mobil. Enkelt å integrere med alle nettsteder og plattformer. Lær mer om Tidio

Funksjoner

  • Kundedatabase
  • Batch-kommunikasjon
  • Multikanals kommunikasjon
  • Chat/meldinger
  • Interaksjonssporing
ZoomInfo Engage hjelper salgsteamet ditt med å komme i kontakt med flere prospekter, lage flere avtaler og fange opp alle samhandlinger som skjer.
Med ZoomInfo Engage kan du skalere og automatisere salgsmålene dine for smartere og mer effektiv prospektering, noe som sparer deg tid – og frustrasjon på manuell dataregistrering i lukkede systemer. Lær mer om ZoomInfo Sales

Funksjoner

  • Kundedatabase
  • Batch-kommunikasjon
  • Multikanals kommunikasjon
  • Chat/meldinger
  • Interaksjonssporing
Se hvorfor selskaper som Dropbox, Airbnb, Shopify og over 8000 andre bruker Front i sin kundekommunikasjon.
Gjør enhver interaksjon om til en mulighet til å skape lojale, fornøyde kunder for livet. Front er et kundekommunikasjonsknutepunkt som samler alle kanalene på én plattform, slik at teamet kan svare raskt, og få nyttig innsikt som kan brukes til å forbedre kundeopplevelsen. Vi kombinerer enkelheten i e-postinnboksen med automatiseringen og innsikten i en CRM. Front gjør det enkelt for teamet å samarbeide og levere personlig tilpassede svar, slik at kundene alltid føler seg som førsteprioritet. Lær mer om Front

Funksjoner

  • Kundedatabase
  • Batch-kommunikasjon
  • Multikanals kommunikasjon
  • Chat/meldinger
  • Interaksjonssporing
Genesys Cloud CX gjør kundeforhold enklere. Vi kobler sammen telefon, e-post og chat med ett verktøy for bedre kundekontakt
Genesys Cloud CX-plattform er neste generasjons skybaserte alt-i-ett-løsning for kundekontakt som hjelper deg med å administrere og forstå samhandlinger mellom ulike kanaler underveis i kundereisen. Gi dine ansatte et enkelt verktøy som håndterer all kommunikasjon - telefoni, chat, e-post, tekstmeldinger og mer. Et intuitivt grensesnitt gjør det enkelt å bruke, uansett om du er en ansatt, leder eller IT-administrator. Ukentlige funksjonsutgivelser sikrer at du vil overgå kundenes forventninger både i dag og i fremtiden. Lær mer om Genesys Cloud CX

Funksjoner

  • Kundedatabase
  • Batch-kommunikasjon
  • Multikanals kommunikasjon
  • Chat/meldinger
  • Interaksjonssporing
Gorgias er en alt-i-ett kundeservice, kundeservice og live chat-support for Shopify-, Magento- og BigCommerce-butikker.
Den eneste appen for kundekommunikasjon som er spesifikt utviklet for Shopify (kan også integreres med Magento og BigCommerce). Sentraliser kundestøtten ved å koble sammen alle kanaler på ett sted – e-post, live chat, telefon, Facebook, Instagram og mer – og forbedre responstiden med 43 %. Alt-i-ett: Rediger/refusjoner bestillinger, bruk lojalitetspoeng, administrer abonnementer med mer. Legg til maler, automatisering, regler og makroer. Få en demo eller sett opp en gratis prøveversjon. Se hvorfor Gorgias er rangert blant de fremste i Shopify. Lær mer om Gorgias

Funksjoner

  • Kundedatabase
  • Batch-kommunikasjon
  • Multikanals kommunikasjon
  • Chat/meldinger
  • Interaksjonssporing
Et alt-i-ett kundeinteraksjonsverktøy med live chat, nettstedsbrukersporing og analysefunksjoner.
Zoho SalesIQ er en alt-i-ett, AI-drevet live chat- og analyseplattform som hjelper virksomheter med å forbedre interaksjonen med kundene sine. Plattformen har live chat, chatboter og integrering med direktemeldingskanaler (Instant Messaging, IM), CRM, brukerstøtteprogramvare med mer for å kommunisere med hver nettstedsbruker i hvert trinn av kundesyklusen. Lær mer om Zoho SalesIQ

Funksjoner

  • Kundedatabase
  • Batch-kommunikasjon
  • Multikanals kommunikasjon
  • Chat/meldinger
  • Interaksjonssporing
HelpDesk er et nettbasert saksystem som forenkler arbeidet til teamene. Tilby enestående kundestøtte. Uanstrengt.
HelpDesk er et nettbasert saksystem som forenkler arbeidet til teamene. Det er fullt av funksjoner som fremmer samarbeid i teamet. Du kan bruke tagging, legge til private notater, tilordne saker til bestemte teammedlemmer og opprette definerte svar. For å sikre det høyeste sikkerhetsnivået krypterer systemet dataene med 256-biters SSL-protokoll. HelpDesk er utformet for å spare de ansatte for tid og gjøre dem i stand til å yte kundeservice på høyeste nivå. Uanstrengt. Lær mer om HelpDesk

Funksjoner

  • Kundedatabase
  • Batch-kommunikasjon
  • Multikanals kommunikasjon
  • Chat/meldinger
  • Interaksjonssporing
#1 Handlingsfokusert salg CRM for småbedrifter. Fokuser på neste handling, følg opp med alle blyer og hold kontrollen over salget.
OnePageCRM er den første actionfokuserte salget CRM som hjelper små og mellomstore bedrifter med å holde kontroll over salget. Fokuser på hva som må gjøres videre, følg opp med hver ledelse, hold teamet på samme side og lukk flere avtaler, en salgsaksjon om gangen. Spar tid og automatiser administrator- og dataoppføringen. Generer potensielle kunder med et klikk hvor som helst på nettet. Reap CRM -fordelene mens du er på farten med iOS og Android mobilapper. Noen spørsmål? Vi tilbyr støtte via e -post, telefon og chat. Lær mer om OnePageCRM

Funksjoner

  • Kundedatabase
  • Batch-kommunikasjon
  • Multikanals kommunikasjon
  • Chat/meldinger
  • Interaksjonssporing
FROGED er en robust produktsuksessplattform som er utviklet av SaaS for SaaS-selskaper, og som er kjent for å øke konverteringer og redusere kundefrafall.
FROGED er en produktsuksessplattform for handel på ett sted som er utviklet av et SaaS-selskap for SaaS-selskaper. Vår plattform gir varemerker tilgang til hele kundelivssyklusen: Introduksjon, engasjement og proaktiv kundestøtte. Ved å forbinde punktene i hele kundelivssyklusen til varemerker kan man tilpasse kundeopplevelsen ved ethvert berøringspunkt og øke den samlede MRR og bevaring. Oppdag omnikanal-kommunikasjon i dag! Prøv FROGED GRATIS i dag! Lær mer om Froged

Funksjoner

  • Kundedatabase
  • Batch-kommunikasjon
  • Multikanals kommunikasjon
  • Chat/meldinger
  • Interaksjonssporing
Chaty er utviklet for å hjelpe ansatte med å komme i kontakt med kunder på ulike meldingsapplikasjoner som WhatsApp, Facebook Messenger og mer.
Chaty er utviklet for å hjelpe ansatte med å komme i kontakt med kunder på ulike meldingsapplikasjoner som WhatsApp, Facebook Messenger og mer. Med en enkelt chat-widget lagt til nettstedet ditt, kan du lage en personlig opplevelse for kunder ved å bruke over 20 sosiale kanaler som WhatsApp, Instagram, Line, Viber og Telegram for å gi umiddelbar støtte; svare på henvendelser, spørsmål og kommentarer; bygge tillit og lojalitet og tilby verdi til menneskene som betyr noe for virksomheten din, både på mobil og nett. Lær mer om Chaty

Funksjoner

  • Kundedatabase
  • Batch-kommunikasjon
  • Multikanals kommunikasjon
  • Chat/meldinger
  • Interaksjonssporing
Forenkle CRM-en din. Alt av kontakter, avtaler, kalender, salgsprosessanalyse – samlet på ett sted.
Alt av kontakter, avtaler, kalender, salgsprosessanalyse – samlet på ett sted. Perfekt organiserte data som forenkler arbeidet og gir deg en solid oversikt over virksomheten din. RAYNET CRM hjelper dine selgere og ledere: Den hjelper salgsrepresentanter til å selge, og lar ledere overvåke virksomheten og dens fremtidsperspektiv. Lær mer om RAYNET CRM

Funksjoner

  • Kundedatabase
  • Batch-kommunikasjon
  • Multikanals kommunikasjon
  • Chat/meldinger
  • Interaksjonssporing
Inneholder en innboks der bedrifter kan kommunisere effektivt med kundene via ulike kommunikasjonskanaler på ett sentralt sted.
Trengo øker teamproduktiviteten og skaper effektiv kundekommunikasjon ved å samle alle kommunikasjonskanaler i én samlet innboks. Motta meldinger fra e-post, Facebook Messenger, WhatsApp, SMS, tale, livechat og mange flere på ett sentralt sted. Lær mer om Trengo

Funksjoner

  • Kundedatabase
  • Batch-kommunikasjon
  • Multikanals kommunikasjon
  • Chat/meldinger
  • Interaksjonssporing