17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Auto Dialer Software

Programvare for automatisk oppringing automatiserer telefonoppringing for telefonsentra og salgsteam.

7 resultater

EngageBay er en enkel, rimelig alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring, salg og service for å anskaffe, engasjere, pleie og hente inn avtaler med salgsmuligheter.
EngageBay er en enkel, rimelig, alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring, salg og service, utviklet for småbedrifter og oppstartsbedrifter for å anskaffe, engasjere og pleie besøkende til nettstedet og konvertere dem til fornøyde kunder. Skaff salgsmuligheter gjennom salgsmulighetsskjemaer og popup-vinduer, få tilgang til nettbesøkende gjennom flotte landingssider, plei gjennom engasjerende e-poster, og automatiser markedsføringstrakten med markedsføringsautomatisering – alt fra én brukervennlig plattform. Lær mer om EngageBay CRM

Funksjoner

  • Talemeldinger
  • Samtaleopptak
  • Telefonsenterstyring
  • Anropsruting
  • Prediktiv ringer
  • Innringer-ID
  • Datatelefoniintegrasjon
  • Rapportering/analyse
  • Kampanjestyring
  • Anropsovervåking
Agile CRM er en komplett salgs-, markedsførings- og servicepakke som er utformet for at SMB-er skal kunne selge og markedsføre som Fortune 500.
Agiles CRM-programvare for autooppringing hjelper deg å automatisere, strømlinjeforme og administrere dine utegående anrop. Ta kundeinteraksjonen til neste nivå med Agile CRMs markedsledende oppringingsfunksjon. Velg flere kontakter og ring dem opp én etter én, enten automatisk eller manuelt. Lær mer om Agile CRM

Funksjoner

  • Talemeldinger
  • Samtaleopptak
  • Telefonsenterstyring
  • Anropsruting
  • Prediktiv ringer
  • Innringer-ID
  • Datatelefoniintegrasjon
  • Rapportering/analyse
  • Kampanjestyring
  • Anropsovervåking
Twilio leverer enkle API-er for betal-for-bruk for bedrifter som kan bygge skalerbare, pålitelige tale- og SMS-apper for nett- eller mobilenheter.
Twilio er en av verdens ledende plattformer for skykommunikasjon som gjør det mulig for deg å engasjere kunder på tvers av kanaler – SMS, tale, video, e-post, WhatsApp og mer. Betal-for-bruk-API-er lar bedrifter skalere kommunikasjonen på en pålitelig måte. Lær mer om Twilio

Funksjoner

  • Talemeldinger
  • Samtaleopptak
  • Telefonsenterstyring
  • Anropsruting
  • Prediktiv ringer
  • Innringer-ID
  • Datatelefoniintegrasjon
  • Rapportering/analyse
  • Kampanjestyring
  • Anropsovervåking
Genesys Cloud CX gjør kundeforhold enklere. Vi kobler sammen telefon, e-post og chat med ett verktøy for bedre kundekontakt
Genesys Cloud CX-plattform er neste generasjons skybaserte alt-i-ett-løsning for kundekontakt som hjelper deg med å både administrere og forstå samhandlinger mellom ulike kanaler. Gi dine ansatte et enkelt verktøy som håndterer all kommunikasjon, chat, e-post, tekstmeldinger og mer. Et intuitivt grensesnitt gjør plattformen enkel å bruke, uansett om du er en ansatt, leder eller IT-administrator. Ukentlige funksjonsutgivelser sikrer at du vil overgå kundenes forventninger både i dag og i fremtiden. Lær mer om Genesys Cloud CX

Funksjoner

  • Talemeldinger
  • Samtaleopptak
  • Telefonsenterstyring
  • Anropsruting
  • Prediktiv ringer
  • Innringer-ID
  • Datatelefoniintegrasjon
  • Rapportering/analyse
  • Kampanjestyring
  • Anropsovervåking
Sprinklr er en programvareplattform som er bygget for å administrere kundeopplevelser i stor skala.
Sprinklrs mål er å hjelpe verdens mest elskede merker med å skape fornøyde kunder. Vi gjør dette med verdens første CXM (Customer Experience Management)-plattform, som gjør det mulig med personlige, menneskelige forbindelser på tvers av over 25 ulike kommunikasjonskanaler som Twitter, Facebook og Instagram. Sprinklr har sitt hovedkontor i New York City med 1400 ansatte på 22 kontorer, og jobber med mer enn 1200 av verdens mest verdifulle merker, inkludert: McDonalds, Nike og Microsoft. Lær mer om Sprinklr

Funksjoner

  • Talemeldinger
  • Samtaleopptak
  • Telefonsenterstyring
  • Anropsruting
  • Prediktiv ringer
  • Innringer-ID
  • Datatelefoniintegrasjon
  • Rapportering/analyse
  • Kampanjestyring
  • Anropsovervåking
Løft kundeservice med skybasert telefonsenterprogramvare. Call Center Studio gir deg muligheten til å betjene kundene fra hvor som helst.
Løft kundeservice med skybasert telefonsenterprogramvare. Det er viktigere enn noensinne å drive en effektiv virksomhet. Call Center Studio leverer skybasert telefonsenterprogramvare, slik at kundene kan betjenes fra hvor som helst. Med det intuitive grensesnittet kan du enkelt sette opp og trene ansatte på få minutter. Lytt til opptak, og bruk AI-verktøy for å gi kundene en bedre opplevelse. Med kraftig rapportering og superresponsiv kundeservice får du kundestøtte 24/7 fra et dedikert team. Lær mer om Call Center Studio

Funksjoner

  • Talemeldinger
  • Samtaleopptak
  • Telefonsenterstyring
  • Anropsruting
  • Prediktiv ringer
  • Innringer-ID
  • Datatelefoniintegrasjon
  • Rapportering/analyse
  • Kampanjestyring
  • Anropsovervåking
CallMaker er en intelligent oppringningsprogram som effektiviserer salgskontakter for bedrifter. Moduler for å booke møter og flere oppringningstyper.
CallMaker er en automatisk, intelligent oppringningsprogram som hjelper deg med å øke salget. CM Software har utviklet CallMaker Dialer som effektiviserer utgående og innkommende salgskontakter for bedrifter i alle bransjer der salgsintensitet og mange kontakter er viktige. Vårt fokus er at alle funksjoner skal hjelpe deg med å forbedre - på bunnlinjen - der det teller! Våre moduler for å booke besøk og møter er for deg som booker møter, for eksempel for å booke selgere eller booke et møte. Oppringningsprogrammet finnes både som Power Dialer, Predictive Dialer, Auto Dialer, Preview Dialer og Click n Dial. Lær mer om CallMaker

Funksjoner

  • Talemeldinger
  • Samtaleopptak
  • Telefonsenterstyring
  • Anropsruting
  • Prediktiv ringer
  • Innringer-ID
  • Datatelefoniintegrasjon
  • Rapportering/analyse
  • Kampanjestyring
  • Anropsovervåking