17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Customer Success Software

Programvare for sikring av fornøyde kunder hjelper bedrifter med å sikre at klientene oppnår resultatene som disse bedriftene ønsker (som kundelojalitet og -tilfredshet).

17 resultater
Start gratis med LiveAgent og skap fantastiske kundeopplevelser med den ultimate kundesuksessløsningen for alle bedrifter. Lær mer om LiveAgent
LiveAgent er en skybasert programvare for kundeservice med over 200 kompatible integreringer. Gi en bedre kundeopplevelse, og administrer all kommunikasjon fra én og samme innboks. Få tilgang til integrasjoner på sosiale medier, ubegrenset sakshistorikk, innspillinger av samtaler, hybride saksstrømmer, med mer. Selskaper som BMW, Yamaha, Huawei, Orange og Forbesfone bruker LiveAgent til å levere imponerende kundeservice til 150 millioner sluttbrukere over hele verden. Start med en 14-dagers prøveperiode, ingen kortopplysninger eller kontrakt nødvendig. Lær mer om LiveAgent

Funksjoner

  • Kundeengasjement
  • Rapportering/analyse
  • Brukssporing/-analyse
  • Onboarding
Service Hub er en kundeserviceprogramvare som hjelper teamene å skalere støtten og glede kundene sine med effektivitet. Lær mer om HubSpot Service Hub
HubSpot Service Hub gjør det enkelt å løse kundenes problemer med effektivitet, nøyaktighet og glede. Det inkluderer saksbehandling og automatisering av saker med en delt innboks for å holde oversikt, en kunnskapsbase slik at kundene kan hjelpe seg selv, live-chat og boter for raskere responstid, tilbakemeldingsverktøy for kunder for å måle kundetilfredshet og rapportering for å hente ut innsikt og gjøre det bedre. Registrer deg gratis i dag og opplev en programvare for kundesuksess som gjør både kunder og ansatte fornøyd. Lær mer om HubSpot Service Hub

Funksjoner

  • Kundeengasjement
  • Rapportering/analyse
  • Brukssporing/-analyse
  • Onboarding
Zendesk Support er den ledende helpdesk-programvaren som er bygget for bedre kundeforhold.
Zendesk Suite er kundeserviceløsningen som er enkel å bruke og skalerer med bedriften din. I gjennomsnitt øker selskaper som bruker Zendesk, kundetilfredsheten med 25 % og agentproduktiviteten med 30 % – uansett skala. Kundeinteraksjonene dine bor i et enkelt grensesnitt med funksjoner som webwidgets, forhåndsdefinerte svar på spørsmål og mer. Kom i gang og kjør raskt. Zendesk Suite inkluderer system for spørsmål og svar, hjelpesenter, fellesskapsforum, meldinger, snakk, utforsk og Sunshine-samtaler. Lær mer om Zendesk Suite

Funksjoner

  • Kundeengasjement
  • Rapportering/analyse
  • Brukssporing/-analyse
  • Onboarding
Bitrix24 er en gratis plattform for kundesuksess og kundeserviceadministrasjon som brukes av åtte millioner bedrifter over hele verden.
Bitrix24 er en ledende, gratis plattform for kundesuksess og kundeserviceadministrasjon som brukes av over åtte millioner bedrifter over hele verden. Den er tilgjengelig i skyen eller lokalt med tilgang til åpen kildekode. Du får ubegrensede salgsmuligheter, tilbud, kontakter, selskaper, pristilbud, fakturaer og avtaleplanlegging. De mer avanserte versjonene har salgs- og markedsføringsautomatisering, masse-SMS, kampanjeadministrasjon og støtte for flere kanaler. Tilgjengelig på 1åtte forskjellige språk. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Kundeengasjement
  • Rapportering/analyse
  • Brukssporing/-analyse
  • Onboarding
EngageBay er en enkel, rimelig alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring, salg og service for å anskaffe, engasjere, pleie og hente inn avtaler med salgsmuligheter.
EngageBay er en enkel, rimelig, alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring og salg, utviklet for småbedrifter og oppstartsbedrifter for å anskaffe, engasjere, hjelpe besøkende på nettet og konvertere dem til fornøyde kunder. EngageBays programvare for kundesuksess gjør det enkelt å løse kundeproblemer og hjelper de ansatte med å bli mer produktive, ledere blir mer virkningsfulle, og kundene blir mer effektive – alt fra én brukervennlig plattform. Lær mer om EngageBay CRM

Funksjoner

  • Kundeengasjement
  • Rapportering/analyse
  • Brukssporing/-analyse
  • Onboarding
Agile CRM er en komplett salgs-, markedsførings- og servicepakke som er utformet for at SMB-er skal kunne selge og markedsføre som Fortune 500.
Agile CRM-programvare for kundesuksess – Tilby førsteklasses kundeservice og hold kundene dine fornøyde på lang sikt. Agile CRM gjør det mulig for bedrifter å tilby mer personlig kundestøtte. Med en rekke funksjoner for automatisering av hjelpesenteret lett tilgjengelig, vil du forstå kundene dine bedre slik at du kan være der for å hjelpe de når de trenger det mest. Lær mer om Agile CRM

Funksjoner

  • Kundeengasjement
  • Rapportering/analyse
  • Brukssporing/-analyse
  • Onboarding
monday sales CRM lets you organize and streamline all your work, and ensure every client gets the personal treatment they deserve.
Med monday.com kan du organisere og strømlinjeforme alt arbeidet ditt, og sørge for at hver eneste kunde får den individualiserte behandlingen de fortjener. Velg den beste visningen for å spore dine kunderelasjoner, se hvor mange avtaler suksessrepresentanten for hver kunde har, eller enhver annen rapport som vil hjelpe deg å jobbe bedre. Lær mer om monday CRM

Funksjoner

  • Kundeengasjement
  • Rapportering/analyse
  • Brukssporing/-analyse
  • Onboarding
Få bedre kundetilfredshet og CSAT-poengsum ved å standardisere og automatisere CS-arbeidsflytene dine med Pipefy.
Pipefy er en plattform som gir deg alt du trenger for å hjelpe kundene dine til å oppnå suksess. Automatiser og integrer kundeserviceprosessene dine med en app som er enkel å ta i bruk, og som ikke krever kode, slik at teamet ditt kan fokusere på å styrke forholdet til kundene deres. Følg i fotsporene til kundefokuserte selskaper rundt om i verden. Få raskere, bedre tjenester, og få mer tid til å fokusere på det som virkelig betyr noe med Pipefy. Prøv Pipefy gratis. Lær mer om Pipefy

Funksjoner

  • Kundeengasjement
  • Rapportering/analyse
  • Brukssporing/-analyse
  • Onboarding
Front er et kundekommunikasjonssenter som gir kundesuksessteam muligheten til å både hjelpe eksisterende kunder og øke inntektene.
La alle kundene dine føle seg som en VIP. Front er et kundekommunikasjonssenter som gir kundesuksessteam muligheten til å både hjelpe eksisterende kunder og øke inntektene. Teammedlemmer kan samarbeide sømløst for å sikre at høyt prioriterte meldinger kommer raskt i rette hender, dele tilbakemeldinger fra kunder og håndtere forespørsler om støtte eller fakturering. Team på alt fra 5 til 5000 bruker Front for å få konteksten og tilpasningen de trenger for å holde kundene sine fornøyde, bygge tillit og skape vekstmuligheter. Lær mer om Front

Funksjoner

  • Kundeengasjement
  • Rapportering/analyse
  • Brukssporing/-analyse
  • Onboarding
Få gode kundeopplevelser med opplæring: lever strategiske, verdifokuserte kundeopplæringsprogrammer med LearnUpon LMS.
Styrk langsiktige relasjoner og gi kundene dine drivkraft gjennom en brukerfokusert løsning som LearnUpon LMS. Gi kundene de verktøyene de trenger fra starten av med guidet introduksjonsprogram, og sørg for at de blir på lang sikt med verdidrevne produktressurser, samt reduser supporthenvendelser slik at teamet ditt kan ha mer proaktive samtaler med kundene. Kanskje du til og med vil bygge ditt eget kundeakademi? Lær mer om LearnUpon

Funksjoner

  • Kundeengasjement
  • Rapportering/analyse
  • Brukssporing/-analyse
  • Onboarding
#1 Handlingsfokusert salg CRM for småbedrifter. Fokuser på neste handling, følg opp med alle blyer og hold kontrollen over salget.
OnePageCRM er den første actionfokuserte salget CRM som hjelper små og mellomstore bedrifter med å holde kontroll over salget. Fokuser på hva som må gjøres videre, følg opp med hver ledelse, hold teamet på samme side og lukk flere avtaler, en salgsaksjon om gangen. Spar tid og automatiser administrator- og dataoppføringen. Generer potensielle kunder med et klikk hvor som helst på nettet. Reap CRM -fordelene mens du er på farten med iOS og Android mobilapper. Noen spørsmål? Vi tilbyr støtte via e -post, telefon og chat. Lær mer om OnePageCRM

Funksjoner

  • Kundeengasjement
  • Rapportering/analyse
  • Brukssporing/-analyse
  • Onboarding
Øk kundesuksessen, forbedre kundestøtten, og følg opp kundene gjennom hele livssyklusen på én enkelt plattform.
Hvis du leter etter et verktøy for å forbedre introduksjons-, bevarings- og støtteprosesser kan FROGED være løsningen. Verktøyet vårt er utformet for å pleie kundene gjennom hele livssyklusen. Med FROGED kan du øke engasjement, bevaring og redusere frafall. Betjen kundenes unike behov med tilpassede e-postkampanjer, en flott integrert kunnskapsbase, live-chat og automatiserte meldinger. 7-dagers gratis prøveperiode Lær mer om Froged

Funksjoner

  • Kundeengasjement
  • Rapportering/analyse
  • Brukssporing/-analyse
  • Onboarding
B2B SaaS-selskaper bruker Gainsights Customer Success Platform for å oppdage handlingsdyktig innsikt som øker kundebevaringen, og reduserer
Gainsight er plattformen for kundesuksess. Gainsight samler og gjør ulike kundedata fra flere kilder til én enkelt informasjonskilde. Gjennomgå den kundedatadrevne innsikten og distribuer handlinger som driver forretningsresultater for kundene dine. Lær mer om Gainsight CS

Funksjoner

  • Kundeengasjement
  • Rapportering/analyse
  • Brukssporing/-analyse
  • Onboarding
Chaty er utviklet for å hjelpe ansatte med å komme i kontakt med kunder på ulike meldingsapplikasjoner som WhatsApp, Facebook Messenger og mer.
Chaty er utviklet for å hjelpe ansatte med å komme i kontakt med kunder på ulike meldingsapplikasjoner som WhatsApp, Facebook Messenger og mer. Med en enkelt chat-widget lagt til nettstedet ditt, kan du lage en personlig opplevelse for kunder ved å bruke over 20 sosiale kanaler som WhatsApp, Instagram, Line, Viber og Telegram for å gi umiddelbar støtte; svare på henvendelser, spørsmål og kommentarer; bygge tillit og lojalitet og tilby verdi til menneskene som betyr noe for virksomheten din, både på mobil og nett. Lær mer om Chaty

Funksjoner

  • Kundeengasjement
  • Rapportering/analyse
  • Brukssporing/-analyse
  • Onboarding
Elevio er en selvbetjent plattform som gjør det enkelt å skalere kundenes suksess uten å ansette flere supportmedarbeidere.
Skaler kundenes suksess uten å ansette mer supportpersonell. Elevio er en selvbetjent plattform som gjør det enkelt for kundene å få riktig supportinnhold, når og hvor de trenger det – slik at du kan øke retensjons- og konverteringsrater, samtidig som du reduserer belastningen. Vi integrerer til og med med med andre støtteverktøy for en sømløs, alt-i-ett kundeopplevelse. Bli med i mer enn 500 selskaper som Atlassian, Heap, Adroll og Dell, og bruk Elevio til å hjelpe kundene å lykkes. Lær mer om elevio

Funksjoner

  • Kundeengasjement
  • Rapportering/analyse
  • Brukssporing/-analyse
  • Onboarding
Inneholder en innboks der bedrifter kan kommunisere effektivt med kundene via ulike kommunikasjonskanaler på ett sentralt sted.
Trengo øker teamproduktiviteten og skaper effektiv kundekommunikasjon ved å samle alle kommunikasjonskanaler i én samlet innboks. Motta meldinger fra e-post, Facebook Messenger, WhatsApp, SMS, tale, livechat og mange flere på ett sentralt sted. Lær mer om Trengo

Funksjoner

  • Kundeengasjement
  • Rapportering/analyse
  • Brukssporing/-analyse
  • Onboarding
Prime AI size and fit finder
Reduser refusjoner med Prime AI størrelsesfinder-app. Vi leverer nøyaktige størrelse- og passformløsninger drevet av kunstig intelligens teknologi til forhandlere av klær, undertøy, BH, badetøy og sko. Dekker alle kjønn Menn, Kvinner, Unisex, Barns produkter. En skreddersydd løsning for din virksomhet, 100% tilpassbar, ingen begrensninger for antall produkter eller merker. Passform-finneren hjelper nettkunder med å kjøpe riktig størrelse ved å matche hver enkelt kunde med produkt-ID. Be om demo nå. Lær mer om Prime AI

Funksjoner

  • Kundeengasjement
  • Rapportering/analyse
  • Brukssporing/-analyse
  • Onboarding