17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Konferanse programvare

Programvare for konferanser automatiserer promotering, registrering og organisering av fysiske eller virtuelle konferanser.

16 resultater
SCOOCS: en komplett plattform som er helt tilpassbar, svært interaktiv, helt i overholdelse med personvernforordningen og dekker alle dine behov for virtuelle og hybride arrangementer. Lær mer om SCOOCS
SCOOCS er en engasjerende, oppslukende og komplett konferanseplattform med fokus på bærekraft. SCOOCS kan brukes til raskt og enkelt oppsett og administrasjon av et helt tilpassbart, flerspråklig arrangement som er helt i overholdelse med personvernforordningen, enten det gjelder et nettseminar for 30 deltakere, en omreisende produktkampanje for 3000 deltakere eller et internasjonalt årlig forum for 100 000 deltakere. Vi tilbyr verdifulle funksjoner som strømming i sanntid, videorom, utstillerstand, akademiske plakater, KI-basert partnerformidling, nettverksbord, beregning av karbonavtrykk og mer! Lær mer om SCOOCS

Funksjoner

  • Registreringsledelse
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Arrangementsplanlegging
  • Deltakerstyring
  • Sosial forfremmelse
En fullstendig plattform for markedsførings- og arrangementsadministrasjon som håndterer hele arrangementssyklusen (fysisk og virtuelt) fra A til Å.
Cvent er en komplett arrangementsplattform for alle typer arrangementer. Plattformen vår forenkler administrasjonen av hvert trinn i arrangementssyklusen, samtidig som den gir deg informasjonen og innsikten du trenger for å maksimere verdien. Enten arrangementet er fysisk, virtuelt eller hybrid, har du alt du trenger for å finne leverandører, engasjere deltakere, maksimere sponsorverdien og fange opp viktig arrangementsinformasjon. Lær mer om Cvent Event Management

Funksjoner

  • Registreringsledelse
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Arrangementsplanlegging
  • Deltakerstyring
  • Sosial forfremmelse
Bitrix24 er en av de fremste gratisplattformene for konferanse- og arrangementsadministrasjon, og brukes av over åtte millioner bedrifter.
Over åtte millioner selskaper bruker Bitrix24 som en gratis programvare for konferanse- og arrangementsadministrasjon, siden den kommer med alle de nødvendige verktøyene for å få jobben gjort. For det første har den en CRM- og klientadministrasjonsmodul som lar deg opprette pristilbud og fakturaer, sende e-poster og administrere leverandører. For det andre har den delte kalendere som lar deg planlegge og reservere flere lokaler på én gang. For det tredje har den en prosjektadministrasjonsmodul og oppgavemaler som arrangører bruker til å holde styr på personalet. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Registreringsledelse
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Arrangementsplanlegging
  • Deltakerstyring
  • Sosial forfremmelse
Airmeet gir bedrifter hastigheten og komforten i planleggingen og arrangeringen av virtuelle arrangementer. Over 2500 bedrifter elsker og stoler på Airmeet.
Med Airmeet kan du levere virkningsfulle opplevelser på tvers av nettarrangementer, konferanser, nettseminarer og jobbmesser. Plattformen brukes av tusenvis av kunder over hele verden. Den er intuitiv og enkel å bruke, og den bidrar til å skape engasjement. Her er noen av de andre funksjonene: Analyser for virtuelle og hybride arrangementer for å måle engasjement Sosiale lounger for nettverksbygging Døgnåpen kundestøtte Flerspråklig kundestøtte Hubspot-, Mailchimp-, Eventbrite- og Zapier-integrering Arranger interaktive arrangementer og konferanser sømløst med Airmeet. Lær mer om Airmeet

Funksjoner

  • Registreringsledelse
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Arrangementsplanlegging
  • Deltakerstyring
  • Sosial forfremmelse
En profesjonell plattform til å organisere nettbaserte konferanser
Selskapet bidro til å organisere hundrevis av nettarrangementer, som tusenvis av mennesker har deltatt i. Takket være LiveWebinar kan du sette opp scener, webinarer og matchmaking-rom for nettbaserte presentasjoner og kurs. Plattformen tilbyr også muligheten til betalte webinarer som lar arrangører ta betalt for å registrere seg på arrangementet. Lær mer om LiveWebinar

Funksjoner

  • Registreringsledelse
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Arrangementsplanlegging
  • Deltakerstyring
  • Sosial forfremmelse
En rimelig, alt-i-ett arrangementsplattform. Direkte strømming, virtuelle utstillerboder, interaktivt nettverk, gruppeøkter, og mer.
En kraftig, men rimelig, alt-i-ett konferanseplattform for virtuelle, hybride og fysiske konferanser, med live kundesupport 24/7. Plattformen tilbyr robuste vertsfunksjoner for virtuelle arrangementer, inkludert billettsalg, direkte strømming, live chat, avstemming, virtuelle utstillerboder, gruppeøkter, AI-drevet networking, spillifisering og mer. Uansett om du holder et arrangement for 100 eller 100 000 personer, gir Accelevents deg muligheten til å skape en virtuell opplevelse som deltakerne vil huske. Lær mer om Accelevents

Funksjoner

  • Registreringsledelse
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Arrangementsplanlegging
  • Deltakerstyring
  • Sosial forfremmelse
Arranger virtuelle, hybride og fysiske arrangementer som deltakerne vil huske.
Din partner for virtuelle, hybride og fysiske arrangementer! Med Let’s Get Digital får du en plattform for arrangementer som deltakerne vil huske. Med flere funksjoner for nettverksbygging og kommunikasjon, og muligheter til å tilpasse utseendet på plattformen, får du mer enn hos de fleste tilbyderne av nettbaserte arrangementsløsninger. Lær mer om Let's Get Digital

Funksjoner

  • Registreringsledelse
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Arrangementsplanlegging
  • Deltakerstyring
  • Sosial forfremmelse
Administrer enkelt hele prosessen for online-, live- og hybridkonferanser gjennom automatisering av de fleste prosesser.
Konferanse: idloom jobber med de fleste av de Brussel-baserte europeiske foreningene, og gir dem mulighet til å skape skreddersydd konferanseadministrasjon. • Merkevarekonferansesider: Velg farger, legg til logo og personlig informasjon. • Arrangementsmaler: Du kan enkelt duplisere konferanser og arrangementstyper. • Flere sider: Foredragsholdere, partnere, program, sponsorer, tilpassede innholdssider osv. • Flere språk: Opprett nettsteder og registreringsskjemaer på flere språk. Lær mer om idloom.events

Funksjoner

  • Registreringsledelse
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Arrangementsplanlegging
  • Deltakerstyring
  • Sosial forfremmelse
Del lidenskapen din med et globalt publikum. Si hei til alt-i-ett-plattformen som gir liv til både virtuelle og fysiske arrangementer.
Med HeySummit står lidenskapen din i sentrum. Si hei til alt-i-ett-plattformen som gir liv til dine virtuelle, hybride og fysiske arrangementer. Det er på tide å utvide publikummet ditt og tjene penger på lidenskapen din. For små og store arrangementer, og alt derimellom. Skal du arrangere et enkeltstående webinar, en uformell samtale en gang i måneden, eller et arrengement over flere dager med flere foredragsholdere? Alle arrangementer finner et hjem på HeySummit. Vår kraftfulle alt-i-ett-plattform støtter samlinger av enhver størrelse, hyppighet og kompleksitet. Lær mer om HeySummit

Funksjoner

  • Registreringsledelse
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Arrangementsplanlegging
  • Deltakerstyring
  • Sosial forfremmelse
En robust webinar- og videokonferanseløsning. Plattformen kan huse inntil 10 000 deltakere med en markedsledende oppetid på 99,98 %.
En robust nettleserbasert løsning for bedriftens neste webinar, møte eller videokonferanse. Vær vert for inntil 10 000 deltakere med en markedsledende oppetid på 99,98 %. Få tilgang fra alle enheter og nettlesere med alle de viktigste funksjonene, inkludert 16 språk, spørsmål og svar, live-chat, skjermdeling, skyopptak, quizzer, whiteboard og mye mer. MyOwnConference tilbyr en gratis konto med inntil 20 deltakere og livsvarig tilgang. Lær mer om MyOwnConference

Funksjoner

  • Registreringsledelse
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Arrangementsplanlegging
  • Deltakerstyring
  • Sosial forfremmelse
Ende-til-ende-kryptert videokonferanseprogramvare som hjelper bedrifter med å organisere sitt kommunikasjonsmiljø i samsvar med personvernforordningen.
Du kan enkelt konfigurere og arrangere en nettbasert videokonferanse fra en hvilken som helst enhet med Digital Samba. Digital Sambas videokonferanseprogramvare gjør det mulig for organisasjoner på tvers av bransjer å holde nettmøter, webinarer, opplæringer og store arrangementer i samsvar med EUs personvernforordning (GDPR) i HD-video og -lyd direkte fra nettleserne eller mobilappen. Besøk vår nettside for å lære mer: www.digitalsamba.com. Lær mer om Digital Samba

Funksjoner

  • Registreringsledelse
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Arrangementsplanlegging
  • Deltakerstyring
  • Sosial forfremmelse
Markedsføringsplattform for B2B-arrangementer med verktøy og for å bygge fantastiske kunderelasjoner.
SpotMe er B2B-plattformen for markedsføring av arrangementer med verktøy og for å bygge fantastiske kunderelasjoner. Fra live til on-demand – planleggere kan enkelt levere hybride, virtuelle og lokale arrangementer, digitale opplevelser og arrangementsapper som målgruppen elsker. Planleggere har verktøyene for å bygge et fremgangsrikt fellesskap både på og utenfor Internett, fra gruppeøkter til personlige agendaer til toveiskommunikasjon og spillifisering. SpotMe leverer merkevareløsninger til over 250 globale merkevarer på nettet Lær mer om SpotMe

Funksjoner

  • Registreringsledelse
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Arrangementsplanlegging
  • Deltakerstyring
  • Sosial forfremmelse
InviteDesk er en nettbasert plattform for å få de rette gjestene til å delta på arrangementer gjennom markedsføringsautomatisering, samarbeid og innsikt.
InviteDesk er en programvare for markedsføring av arrangementer som hjelper organisasjoner å forbedre deres ROI for arrangementer. Med InviteDesk får du de gjestene du ønsker ved å gjøre det mulig for markedsførings- og salgsteamene dine å samarbeide i full åpenhet om gjestelister og prioritering av førstevalgsgjester. Opprett alt du trenger for å kjøre et vellykket arrangement – invitasjoner, landingssider, registreringssider og fullstendige e-postsekvenser. InviteDesk kan enkelt integreres i CRM-systemet ditt for å sikre at hele organiseringen er samlet på ett sted. Lær mer om InviteDesk

Funksjoner

  • Registreringsledelse
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Arrangementsplanlegging
  • Deltakerstyring
  • Sosial forfremmelse
Utviklet for å imponere – Jugo er en skalerbar, unik virtuell møteplattform som er laget for møter som virkelig betyr noe.
Vink farvel til kjedelige nettmøter. Ønsk heller velkommen til ekte mennesker i oppslukende, virtuelle møterom i 3D, uten VR-hodesett, avatarer og nedlastinger. Designet for å imponere – Jugo er en unik møteromsopplevelse. Bytt enkelt mellom roller: Bytt mellom å arrangere, presentere og delta. Møtedynamikken i den virkelige verden er tilbake. Jugo. Skapt for møter som betyr noe. Lær mer om Jugo

Funksjoner

  • Registreringsledelse
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Arrangementsplanlegging
  • Deltakerstyring
  • Sosial forfremmelse
Hubb revolusjonerer opplevelsen for arrangementsdeltakere. Hubb er skapt av proffe arrangører for proffe arrangører, og driver oppslukende, meningsfulle digitale
Hubb revolusjonerer opplevelsen for arrangementsdeltakere. Hubb-plattformen skaper virtuelle, fysiske og hybride arrangementer med kraftige verktøy for deltakerengasjement, som gir liv til merkevarer. Hubb drifter flere av verdens største konferanser. Hubb er skapt av veteraner innen arrangementsplanlegging for dagens arrangementsarrangører, og gir uovertruffen kontroll og fleksibilitet. Lær mer om Hubb

Funksjoner

  • Registreringsledelse
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Arrangementsplanlegging
  • Deltakerstyring
  • Sosial forfremmelse
0 % gebyr på billetter Hjelp og støtte på nett Nettbaserte, fysiske og hybride arrangementer Designhjelp Strømlinjeformet arrangementsprosess Integrert og åpen løsning
Conferize er den komplette plattformen for arrangementsledelse som gjør det mulig for teamet ditt å planlegge, promotere og levere gode arrangementer til publikum med stor innvirkning. Én plattform, alle arrangementstyper. Én enkelt plattform for personlige, virtuelle eller hybride arrangementer. Her finner du alt du trenger for å lede arrangementer. Organiser arrangementer på minutter. Kjør små webinarer/seminarer eller dagslange arrangementer med flere spor og økter. Brukeropplevelse som fremhever varemerket ditt Tilgang til alt som gjelder arrangementet ditt, døgnet rundt Lær mer om Conferize

Funksjoner

  • Registreringsledelse
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Arrangementsplanlegging
  • Deltakerstyring
  • Sosial forfremmelse