15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

IT Project Management Software

Programvare for IT-prosjektstyring brukes av IT-team i bedrifter og prosjektledere for å spore arbeidsoppgaver, utgifter og fremdriften av utviklingen av programmer, vedlikehold og distribusjon.

Norge Vis lokale produkter

10 resultater

Støtt din interne og eksterne støtte med henvendelsessystemet. Gjør kundeservice transparent via SLA-er og henvendelsesvurderinger. Lær mer om Projektron BCS
Ønsker kundene dine kvalitetsservice med sikret kundestøttetilgjengelighet, rask respons og rettidig behandling? Angi tjenestetider, responstider og forhåndsvarslingsnivåer i henhold til kontrakten. Definer etter henvendelsestype, prioritet og dag når støtten din er tilgjengelig. Advarselsnivåer hjelper deg med å opprettholde responstider og varsle viktige interessenter via e-post i tide. Eskaleringsnivåer signaliserer til alle teammedlemmer hvilke henvendelser som trenger økt oppmerksomhet. Lær mer om Projektron BCS

Funksjoner

  • Statussporing
  • Ressurshåndtering
  • Kravstyring
  • Problemhåndtering
  • Styring av arbeidsflyt
  • Tids- og utgiftssporing
  • Prioritering
  • Dra og slipp
  • Prosjektplanlegging
  • Oppgavebehandling
Asana hjelper mer enn 11.000 kunder med å organisere og planlegge deres arbeid på tvers av team, gjennom bl.a. vårt IT-prosjektstyringsverktøy.
Asana er et IT-prosjektstyringsverktøy som hjelper team med å organisere sitt arbeid, fra daglige oppgaver til strategiske initiativer. Med Asana er det mulig å samle alt arbeid og alle team på ett sted, fra hvor som helst. Arbeidet kan organiseres etter egne preferanser, fra lister og tavler, til kalendere og gantt-diagrammer. Gjør som mer enn 135 000 betalende organisasjoner og millioner av team spredt over 190 land, og benytt Asana til å få mer gjort. Kom i gang på få minutter og prøv Asana. Lær mer om Asana

Funksjoner

  • Statussporing
  • Ressurshåndtering
  • Kravstyring
  • Problemhåndtering
  • Styring av arbeidsflyt
  • Tids- og utgiftssporing
  • Prioritering
  • Dra og slipp
  • Prosjektplanlegging
  • Oppgavebehandling
Smartsheet er en plattform for arbeidsutførelse på nett som gir organisasjoner av alle størrelser mulighet til å planlegge, administrere, automatisere og lage rapporter om arbeid.
Smartsheet, en nettbasert plattform for arbeidsutførelse, gir organisasjoner mulighet til å planlegge, spore, automatisere og rapportere om arbeid. Over 80 000 merkevarer støtter seg på Smartsheet for prosjekt- og arbeidsadministrasjon på grunn av det brukervennlige grensesnittet, Gantt-diagrammer og -dashbord i sanntid samt funksjoner for arbeidsautomatisering. *Pris vunnet i 2018: Utnevnt som en leder innen bedriftssamarbeid med arbeidsadministrasjon av Forrester Research, utvalgt til Deloittes Fast 500 List, anerkjent for teknologisk innovasjon og visjon av 451 Research Lær mer om Smartsheet

Funksjoner

  • Statussporing
  • Ressurshåndtering
  • Kravstyring
  • Problemhåndtering
  • Styring av arbeidsflyt
  • Tids- og utgiftssporing
  • Prioritering
  • Dra og slipp
  • Prosjektplanlegging
  • Oppgavebehandling
Wrike er en programvare for IT-prosjektadministrasjon med maler, Gantt-diagrammer, avansert sikkerhet, godkjenninger, rapporter og mer enn 400 integreringer.
Wrike er en programvare for IT-prosjektadministrasjon som er betrodd av over 20 000 selskaper og mer enn to millioner brukere. Effektiviser IT-administrasjon ved hjelp av tilpassede forespørselsskjemaer, Kanban-tavler, Gantt-diagrammer, tidssporing, automatiserte arbeidsflyter og godkjenninger, budsjettstyring og avansert rapportering, alt på ett sted. Integrer Wrike med mer enn 400 applikasjoner som GitHub for sømløs utvikling og sporing. Tilpass arbeidsflyten slik at du kan se fremdriften på hvert trinn. Forvandle IT-ledelsen med Wrike. Lær mer om Wrike

Funksjoner

  • Statussporing
  • Ressurshåndtering
  • Kravstyring
  • Problemhåndtering
  • Styring av arbeidsflyt
  • Tids- og utgiftssporing
  • Prioritering
  • Dra og slipp
  • Prosjektplanlegging
  • Oppgavebehandling
Bitrix24 er en gratis, nettbasert løsning for administrasjon av IT-prosjekter som brukes av mer enn åtte millioner selskaper over hele verden.
Bitrix24 er en gratis nettbasert administrasjonsløsning for IT-prosjekter med ubegrensede prosjekter, oppgaver og deloppgaver. Den leveres med tidssporing, arbeidsflyt for oppgaveautomatisering, Gantt-diagram, dokumentadministrasjon og verktøy for oppgavesamarbeid, for eksempel gruppechat og videokonferanser. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Statussporing
  • Ressurshåndtering
  • Kravstyring
  • Problemhåndtering
  • Styring av arbeidsflyt
  • Tids- og utgiftssporing
  • Prioritering
  • Dra og slipp
  • Prosjektplanlegging
  • Oppgavebehandling
Jira Service Management er en ITSM-software som åpner for at team kan levere fantastiske serviceopplevelser raskt og samlet, og i en høy hastighet.
Jira Service Management er en ITSM-løsning som gir deg tilgang til IT, utvikling, drift og forretningsteam i høy hastighet. Styrkede team kan levere fantastiske serviceopplevelser, uten kompleksiteten til tradisjonelle ITSM-løsninger, og gjør at man kan koordinere innsatsen for større effekt gjennom Jiras åpne samarbeidsplattform. Sømløs arbeidsflyt, automatiske regler, køer, SLA-er og en selvbetjeningsportal styrker alle IT, utvikling, drift og forretningsteam, og gjør at de kan levere eksepsjonell tjenestebehandling i stor skala uten siloer. Lær mer om JIRA Service Management

Funksjoner

  • Statussporing
  • Ressurshåndtering
  • Kravstyring
  • Problemhåndtering
  • Styring av arbeidsflyt
  • Tids- og utgiftssporing
  • Prioritering
  • Dra og slipp
  • Prosjektplanlegging
  • Oppgavebehandling
Hold styr alle endringer, hendelser og andre avhengigheter knyttet til et prosjekt på én enkelt plattform, fra start til slutt.
Freshservices verktøy for prosjektadministrasjon hjelper IT-team å planlegge, samarbeide og gjennomføre prosjekter fra start til slutt på én enkelt plattform. Her kan man tildele oppgaver, samarbeide, spore fremgang, opprettholde tidsfrister og sikre at IT-avdelingen følger forretningsmålene. Prosjekter kan enten opprettes fra bunnen av, eller fra eksisterende saker og endringer. Lær mer om Freshservice

Funksjoner

  • Statussporing
  • Ressurshåndtering
  • Kravstyring
  • Problemhåndtering
  • Styring av arbeidsflyt
  • Tids- og utgiftssporing
  • Prioritering
  • Dra og slipp
  • Prosjektplanlegging
  • Oppgavebehandling
Norge Lokalt produkt
Komplett system med prosjektstyring, tidsregistrering, ressursplanlegging, kvalitetssikring og fakturering i samme system.
Milient - Perfekt Project Flow Komplett system for alle bedrifter som jobber prosjektbasert. Inkludert prosjektstyring, timeregistrering, ressursplanlegging, kvalitetssikring og fakturering. Alt i samme system. Enklere blir det ikke! Våre typiske kunder er prosjektbaserte organisasjoner, og med Milient får de en enklere hverdag. Over 40.000 personer over hele verden, i 69 land, bruker ett av Milients programvarer. Lær mer om Milient

Funksjoner

  • Statussporing
  • Ressurshåndtering
  • Kravstyring
  • Problemhåndtering
  • Styring av arbeidsflyt
  • Tids- og utgiftssporing
  • Prioritering
  • Dra og slipp
  • Prosjektplanlegging
  • Oppgavebehandling
monday.com er en fleksibel plattform som gir IT-ansvarlige den synligheten de trenger for å holde teamene i gang så effektivt som mulig.
monday.com er en fleksibel plattform som gjør det mulig for IT-ledere å samarbeide enkelt med eksterne og interne interessenter, samtidig som de overvåker store prosjekter og prosesser. Velg en av de over 200 uendelig tilpassbare malene. Skreddersy den til arbeidsflyten din innen få timer ved hjelp av dra-og-slipp-kolonner, widgets og apper. Fra IT-forespørsler til lagerstyring, gir monday.com deg den umiddelbare oversikten du trenger for å støtte teamet ditt der de trenger deg, på en bedre måte. Lær mer om monday dev

Funksjoner

  • Statussporing
  • Ressurshåndtering
  • Kravstyring
  • Problemhåndtering
  • Styring av arbeidsflyt
  • Tids- og utgiftssporing
  • Prioritering
  • Dra og slipp
  • Prosjektplanlegging
  • Oppgavebehandling
CRM, oppgavehåndtering, tidssporing og fakturering for team, byråer, frilansere og konsulenter.
todo.vu er en produktivitetspakke som leverer en unik blanding av tidssporing, oppgavestyring, kontaktadministrasjon og faktureringsfunksjonalitet. todo.vu er ideell for frilansere, konsulenter og team av alle størrelser som streber etter å oppnå forbedret effektivitet, kvalitet og åpenhet. todo.vu er helt gratis for frilansere, og alle prisplaner er begrenset til 11 brukere, dvs. betaler for 11 og får ubegrenset. Lær mer om todo.vu

Funksjoner

  • Statussporing
  • Ressurshåndtering
  • Kravstyring
  • Problemhåndtering
  • Styring av arbeidsflyt
  • Tids- og utgiftssporing
  • Prioritering
  • Dra og slipp
  • Prosjektplanlegging
  • Oppgavebehandling