15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

VoIP tool

VoIP-programvare muliggjør stemme- og dataoverføring over internett, noe som legger til rette for større mobilitet for de ansatte. Denne typen programvare har omfattende anropsrapportering og støtter ofte andre funksjoner, som direktemeldinger og gruppekonferanser, i tillegg til standard telefonifunksjoner.

8 resultater
En nettkonferanseløsning som gir deg mulighet til å arrangere interaktive nettmøter, videokonferanser og arrangere engasjerende webinarer.
Zoho Meeting er en robust nettkonferanseløsning utviklet for alle typer nettbaserte møte- og webinarbehov. Den er fullstendig nettleserbasert, og deltakere trenger ikke laste ned programmer for å delta på et møte eller webinar. Arranger praktiske møter ved hjelp av en skrivebords-plugin for Windows, Linux og Mac, iOS-app, Android-app, Google Chrome-utvidels, Firefox-utvidels, et innebygd kontrollprogram og kalenderintegrasjoner. Bygg inn registrering til webinar, spørreundersøkelser, spørsmål og svar, mulighet for å si noe, opptak, dybdeanalyse, osv. Lær mer om Zoho Meeting

Funksjoner

  • IVR/stemmegjenkjenning
  • Kontaktadministrasjon
  • Samtaleopptak
  • Anropsruting
  • SIP Trunking
  • Anropsovervåking
  • Talemeldinger
  • Mobiltilgang
  • Innringer-ID
  • Datatelefoniintegrasjon
Bitrix24 er et ledende VoIP-system for bedrifter som brukes av over åtte millioner bedrifter over hele verden. Sky-, mobil- og åpen kildekodeversjoner finnes.
Hvis du er ute etter et gratis VoIP-telefonsystem for en liten bedrift, er Bitrix24 det du trenger. I motsetning til andre VoIP (Voice over Internet Protocol)-løsninger, fungerer Bitrix24 både som ditt interne PBX-system og som kontaktsenter for innkommende og utgående samtaler. Det er også det eneste gratis VoIP-systemet som leveres med fullverdig CRM. Når klientene dine ringer deg fra et nummer som ligger lagret i CRM, vil de bli identifisert, koblet over til sin tildelte kontoansvarlige og samtalen vil loggføres og tas opp. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • IVR/stemmegjenkjenning
  • Kontaktadministrasjon
  • Samtaleopptak
  • Anropsruting
  • SIP Trunking
  • Anropsovervåking
  • Talemeldinger
  • Mobiltilgang
  • Innringer-ID
  • Datatelefoniintegrasjon
Twilio leverer enkle API-er for betal-for-bruk for bedrifter som kan bygge skalerbare, pålitelige tale- og SMS-apper for nett- eller mobilenheter.
Utvid VoIP-infrastrukturen med skyfunksjoner. Med Twilio Voice API kan samtaler skje hvor som helst. Foreta, administrer og diriger anrop til en nettleser, en app, telefon eller andre steder du kan ta en samtale, bygg den nøyaktige anropsopplevelsen du ønsker, lever kvalitetssamtaler med klar lyd og lav ventetid, og overvåk anrop over hele verden. Lær mer om Twilio

Funksjoner

  • IVR/stemmegjenkjenning
  • Kontaktadministrasjon
  • Samtaleopptak
  • Anropsruting
  • SIP Trunking
  • Anropsovervåking
  • Talemeldinger
  • Mobiltilgang
  • Innringer-ID
  • Datatelefoniintegrasjon
Genesys Cloud CX gjør kundeforhold enklere. Vi kobler sammen telefon, e-post og chat med ett verktøy for bedre kundekontakt
Genesys Cloud CX-plattform er neste generasjons skybaserte alt-i-ett-løsning for kundekontakt som hjelper deg med å administrere og forstå samhandlinger mellom ulike kanaler underveis i kundereisen. Gi dine ansatte et enkelt verktøy som håndterer all kommunikasjon - telefoni, chat, e-post, tekstmeldinger og mer. Et intuitivt grensesnitt gjør det enkelt å bruke, uansett om du er en ansatt, leder eller IT-administrator. Ukentlige funksjonsutgivelser sikrer at du vil overgå kundenes forventninger både i dag og i fremtiden. Lær mer om Genesys Cloud CX

Funksjoner

  • IVR/stemmegjenkjenning
  • Kontaktadministrasjon
  • Samtaleopptak
  • Anropsruting
  • SIP Trunking
  • Anropsovervåking
  • Talemeldinger
  • Mobiltilgang
  • Innringer-ID
  • Datatelefoniintegrasjon
Sprinklr er en programvareplattform som er bygget for å administrere kundeopplevelser i stor skala.
Sprinklrs mål er å hjelpe verdens mest elskede merker med å skape fornøyde kunder. Vi gjør dette med verdens første CXM (Customer Experience Management)-plattform, som gjør det mulig med personlige, menneskelige forbindelser på tvers av over 25 ulike kommunikasjonskanaler som Twitter, Facebook og Instagram. Sprinklr har sitt hovedkontor i New York City med 1400 ansatte på 22 kontorer, og jobber med mer enn 1200 av verdens mest verdifulle merker, inkludert: McDonalds, Nike og Microsoft. Lær mer om Sprinklr

Funksjoner

  • IVR/stemmegjenkjenning
  • Kontaktadministrasjon
  • Samtaleopptak
  • Anropsruting
  • SIP Trunking
  • Anropsovervåking
  • Talemeldinger
  • Mobiltilgang
  • Innringer-ID
  • Datatelefoniintegrasjon
Løft kundeservice med skybasert telefonsenterprogramvare. Call Center Studio gir deg muligheten til å betjene kundene fra hvor som helst.
Løft kundeservice med skybasert telefonsenterprogramvare. Det er viktigere enn noensinne å drive en effektiv virksomhet. Call Center Studio leverer skybasert telefonsenterprogramvare, slik at kundene kan betjenes fra hvor som helst. Med det intuitive grensesnittet kan du enkelt sette opp og trene ansatte på få minutter. Lytt til opptak, og bruk AI-verktøy for å gi kundene en bedre opplevelse. Med kraftig rapportering og superresponsiv kundeservice får du kundestøtte 24/7 fra et dedikert team. Lær mer om Call Center Studio

Funksjoner

  • IVR/stemmegjenkjenning
  • Kontaktadministrasjon
  • Samtaleopptak
  • Anropsruting
  • SIP Trunking
  • Anropsovervåking
  • Talemeldinger
  • Mobiltilgang
  • Innringer-ID
  • Datatelefoniintegrasjon
Dixa er en plattform for kundeservice som forener apper for telefon, e-post, chat og meldinger i ett brukervennlig dashbord.
Dixa er en plattform for kundeservice som forener telefon-, e-post-, chat- og meldingsapper i ett brukervennlig dashbord for agenter, og eliminerer behovet for billettsystemer og hjelper merker med å bygge sterkere bånd til kundene sine. Få sanntidsstatistikk, kraftige rutefunksjoner, automatiseringer, integreringer og mye mer. Besøk nettstedet vårt eller bestill en demo for å se hvordan Dixa kan forbedre agent- og kundeopplevelsen din. Lær mer om Dixa

Funksjoner

  • IVR/stemmegjenkjenning
  • Kontaktadministrasjon
  • Samtaleopptak
  • Anropsruting
  • SIP Trunking
  • Anropsovervåking
  • Talemeldinger
  • Mobiltilgang
  • Innringer-ID
  • Datatelefoniintegrasjon
CallMaker er en intelligent oppringningsprogram som effektiviserer salgskontakter for bedrifter. Moduler for å booke møter og flere oppringningstyper.
CallMaker er en automatisk, intelligent oppringningsprogram som hjelper deg med å øke salget. CM Software har utviklet CallMaker Dialer som effektiviserer utgående og innkommende salgskontakter for bedrifter i alle bransjer der salgsintensitet og mange kontakter er viktige. Vårt fokus er at alle funksjoner skal hjelpe deg med å forbedre - på bunnlinjen - der det teller! Våre moduler for å booke besøk og møter er for deg som booker møter, for eksempel for å booke selgere eller booke et møte. Oppringningsprogrammet finnes både som Power Dialer, Predictive Dialer, Auto Dialer, Preview Dialer og Click n Dial. Lær mer om CallMaker

Funksjoner

  • IVR/stemmegjenkjenning
  • Kontaktadministrasjon
  • Samtaleopptak
  • Anropsruting
  • SIP Trunking
  • Anropsovervåking
  • Talemeldinger
  • Mobiltilgang
  • Innringer-ID
  • Datatelefoniintegrasjon