17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Fjernsupport programvare

Programvare for ekstern støtte hjelper IT-fagfolk med å gi ekstern datamaskinstøtte, med verktøy som skjermdeling, tekstbasert chat og overvåking. Andre funksjoner inkluderer nettmøter og opplæringsverktøy, lyd- og videoopptak og tegneverktøy. I tillegg til programvare for ekstern støtte kan kjøpere også være interessert i programvare for kunderelasjonshåndtering, programvare for kundeservice, programvare for elektronisk kunderelasjonshåndtering, programvare for kunnskapsadministrasjon, programvare for telefonsenter, programvare for brukerstøtte, programvare for klagehåndtering, programvare for feilsporing, ITSM-programvare og programvare for chat i sanntid.

Fremhevet programvare

Programvaren med flest visninger

Se produktene som har flest anmeldelser fra brukerne i kategorien Fjernsupport programvare.

13 resultater

NinjaOnes enhetlige plattform for IT-operasjoner inkluderer flere ett-klikksalternativer for fjernkontroll, samt en komplett pakke med programverktøy. Lær mer om NinjaOne
NinjaOne er en ledende plattform for enhetlige IT-operasjoner, og gir en sømløs løsning for å administrere endepunkter og støtte sluttbrukere i ett enkelt vindu. Ninja inkluderer flere sikre ett-klikkalternativer for fjernkontroll, samt fjernstyringsverktøy, inkludert en fjernterminal, oppgavebehandling, Windows-tjenesteadministrator, filutforsker og registerredaktør. Sammenkobling av eksterne støtteverktøy med proaktiv overvåkning og andre funksjoner gir en komplett løsning for endepunktsstøtte. Lær mer om NinjaOne

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Øktopptak
  • Samarbeidsverktøy
  • Fjernovervåking og administrasjon
  • Uovervåket tilgang
  • Diagnoseverktøy
  • Varsler i sanntid
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
  • Rapportering/analyse
  • Øktoverføring
Zoho Assist gir et enkelt og rett frem brukergrensesnitt for å koble til eksterne datamaskiner hvor som helst på kloden. Lær mer om Zoho Assist
Få tilgang til datamaskinen eller mobilenheten din fra hvor som helst og når som helst ved å bruke Zoho Assist; din one-stop-løsning for ekstern støtte, skjermdeling og uovervåket tilgang. Kom i gang i dag med en av bransjens mest sikre, pålitelige og rimelige programvare. Krever ingen forutgående installasjon. Støtte på tvers av plattformer tilgjengelig. Fungerer på tvers av enheter. Støtter alle større nettproxyer og brannmurer. Lær mer om Zoho Assist

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Øktopptak
  • Samarbeidsverktøy
  • Fjernovervåking og administrasjon
  • Uovervåket tilgang
  • Diagnoseverktøy
  • Varsler i sanntid
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
  • Rapportering/analyse
  • Øktoverføring
ISL Light-programvaren for ekstern støtte gjør det mulig å kontrollere en ekstern datamaskin eller mobilenhet. Den er plattformuavhengig, sikker, rask og enkel å skreddersy. Lær mer om ISL Light
ISL Light er en nettbasert løsning for eksterne skrivebord som gjør det mulig å både få tilgang til og kontrollere enhver datamaskin med Windows, Mac eller Linux på sekunder, fra en hvilken som helst datamaskin eller mobilenhet, eller å gi teknisk støtte til brukere av mobilenheter etter behov. Plattformuavhengig og sikker høyhastighetsskjermdeling, skybasert eller lokal lisens. Det store utvalget tilpasningsalternativer gjør det mulig å merke programvaren med bedriftens egen merkevare og legge til avanserte sikkerhetstiltak. Lær mer om ISL Light

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Øktopptak
  • Samarbeidsverktøy
  • Fjernovervåking og administrasjon
  • Uovervåket tilgang
  • Diagnoseverktøy
  • Varsler i sanntid
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
  • Rapportering/analyse
  • Øktoverføring
Atera er den ultimate alt-i-ett-løsningen for fjernbasert IT-støtte utviklet for MSP-er og interne IT-team. Prøv det gratis i dag. Lær mer om Atera
Atera er det ultimate alt-i-ett-verktøyet for nettbasert IT-støtte for IT-tjenesteleverandører og interne IT-team. Atera inkluderer alt du trenger på ett sted: full RMM (ekstern overvåkning og administrasjon), fjerntilgang, PSA, helpdesk og saksoppretting, chat, nettverksoppdagelse, rapporter, fakturering og mye mer. Jobb smartere med Atera RMM. Prøv helt gratis i 30 dager. Lær mer om Atera

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Øktopptak
  • Samarbeidsverktøy
  • Fjernovervåking og administrasjon
  • Uovervåket tilgang
  • Diagnoseverktøy
  • Varsler i sanntid
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
  • Rapportering/analyse
  • Øktoverføring
Med TeamViewer fjernstøtteprogramvare kan du koble deg sikkert til datamaskiner, få tilgang til filer og programmer og samarbeide.
TeamViewer kobler til hvilken som helst PC, server og enhet på hvilken som helst plattform og globalt i løpet av få sekunder. TeamViewer er tilgjengelig på over 30 språk og er et ledende eksternt skrivebordsverktøy med over 30 000 nye nedlastinger hver time. For øyeblikket er det mer enn 2,0 milliarder live TeamViewer ID-er som får tilgang til verdens største og raskeste eksterne tilkoblingsnettverk. Vi tar sikkerhet på alvor, og vi setter våre kunder og deres kunder først når det gjelder å beskytte dem med det nyeste innen teknologi. Lær mer om TeamViewer Remote

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Øktopptak
  • Samarbeidsverktøy
  • Fjernovervåking og administrasjon
  • Uovervåket tilgang
  • Diagnoseverktøy
  • Varsler i sanntid
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
  • Rapportering/analyse
  • Øktoverføring
Freshdesk er en brukervennlig kundeserviceprogramvare som hjelper over 40 000 bedrifter med å tilby fremragende kundestøtte på avstand.
Freshdesk er et skybasert hjelpesenter som lar deg tilby kundeservice uansett hvor du er. Ved å bruke Freshdesk på din bærbare datamaskin eller mobiltelefon, kan du hjelpe kundene dine på tvers av e-post, telefon, nett, sosiale medier, livechat, chatboter og meldingskanaler som WhatsApp eller Facebook Messenger, fra én enkelt plattform. Du kan automatisere arbeidsflyter, samarbeide med kontekst, sette opp praktiske selvbetjeningsalternativer og integrere med verktøy som Zoom eller TeamViewer for å tilby enkel fjernstøtte. Lær mer om Freshdesk

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Øktopptak
  • Samarbeidsverktøy
  • Fjernovervåking og administrasjon
  • Uovervåket tilgang
  • Diagnoseverktøy
  • Varsler i sanntid
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
  • Rapportering/analyse
  • Øktoverføring
AnyDesk er en banebrytende og innovativ leverandør av Remote Desktop Software og tilbyr en rask, enkel og sikker Remote Support.
AnyDesk er en banebrytende og innovativ leverandør av Remote Desktop Software og tilbyr en rask, enkel og sikker løsning for Remote Support, Remote Access og Remote Work. Våre kunder spenner fra store selskaper og offentlige institusjoner til forskningsfasiliteter, små bedrifter og personlige brukere, som kobler enheter rundt om i verden. AnyDesk ble grunnlagt i Stuttgart, Tyskland, i 2014, og har nådd 500 millioner nedlastinger og over 100 000 kunder over hele verden. Lær mer om AnyDesk

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Øktopptak
  • Samarbeidsverktøy
  • Fjernovervåking og administrasjon
  • Uovervåket tilgang
  • Diagnoseverktøy
  • Varsler i sanntid
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
  • Rapportering/analyse
  • Øktoverføring
En nettkonferanseløsning som gir deg mulighet til å arrangere interaktive nettmøter, videokonferanser og arrangere engasjerende webinarer.
Zoho Meeting er en robust nettkonferanseløsning utviklet for alle typer nettbaserte møte- og webinarbehov. Den er fullstendig nettleserbasert, og deltakere trenger ikke laste ned programmer for å delta på et møte eller webinar. Arranger praktiske møter ved hjelp av en skrivebords-plugin for Windows, Linux og Mac, iOS-app, Android-app, Google Chrome-utvidels, Firefox-utvidels, et innebygd kontrollprogram og kalenderintegrasjoner. Bygg inn registrering til webinar, spørreundersøkelser, spørsmål og svar, mulighet for å si noe, opptak, dybdeanalyse, osv. Lær mer om Zoho Meeting

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Øktopptak
  • Samarbeidsverktøy
  • Fjernovervåking og administrasjon
  • Uovervåket tilgang
  • Diagnoseverktøy
  • Varsler i sanntid
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
  • Rapportering/analyse
  • Øktoverføring
Jira Service Management er en ITSM-software som åpner for at team kan levere fantastiske serviceopplevelser raskt og samlet, og i en høy hastighet.
Jira Service Management er en ITSM-løsning som gir deg tilgang til IT, utvikling, drift og forretningsteam i høy hastighet. Styrkede team kan levere fantastiske serviceopplevelser, uten kompleksiteten til tradisjonelle ITSM-løsninger, og gjør at man kan koordinere innsatsen for større effekt gjennom Jiras åpne samarbeidsplattform. Sømløs arbeidsflyt, automatiske regler, køer, SLA-er og en selvbetjeningsportal styrker alle IT, utvikling, drift og forretningsteam, og gjør at de kan levere eksepsjonell tjenestebehandling i stor skala uten siloer. Lær mer om JIRA Service Management

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Øktopptak
  • Samarbeidsverktøy
  • Fjernovervåking og administrasjon
  • Uovervåket tilgang
  • Diagnoseverktøy
  • Varsler i sanntid
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
  • Rapportering/analyse
  • Øktoverføring
Du får en nettbasert ITSM-serviceavdeling som inkluderer administrasjon av hendelser, problemer, endringer, utgivelser og ressurser, i tillegg til effektiv saksbehandling og automatisering
Freshservice er en intelligent ITSM-løsning som leverer eksepsjonelle opplevelser for ansatte med en intuitiv, skalerbar løsning uten kode. Med sine toppmoderne AI- og ML-funksjoner hjelper Freshservice organisasjoner med å lette belastningen til IT-agentene sine, og forbedre produktiviteten ved å automatisere deres dagligdagse oppgaver. I tillegg til AI-kapasiteten er Freshservice fleksibel og skalerbar nok til å brukes av både selskaper som er avhengige av eldre systemer og mer moderne virksomheter. Lær mer om Freshservice

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Øktopptak
  • Samarbeidsverktøy
  • Fjernovervåking og administrasjon
  • Uovervåket tilgang
  • Diagnoseverktøy
  • Varsler i sanntid
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
  • Rapportering/analyse
  • Øktoverføring
SysAid hjelper IT-avdelinger med å jobbe smartere, ikke hardere, med serviceautomatisering basert på ti år med AI-informasjon. Prøv det gratis i dag.
SysAid bruker serviceautomatisering for å la IT jobbe smartere, ikke hardere. Takket være et hjelpesenter som praktisk talt styrer seg selv, kan millioner av brukere over hele verden nyte raskere service, mindre arbeidsmengder og en mye enklere serviceopplevelse. Programvaren gjør alle aspekter av ITSM så enkle og automatiske at IT-teamet ditt slipper de kjedelige, dagligdagse oppgavene, og kan i stedet gjøre de tingene bedriften din virkelig trenger for å fortsette driften. SysAid gir den løsningen som IT-team har størst behov for. Prøv det gratis i dag. Lær mer om SysAid

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Øktopptak
  • Samarbeidsverktøy
  • Fjernovervåking og administrasjon
  • Uovervåket tilgang
  • Diagnoseverktøy
  • Varsler i sanntid
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
  • Rapportering/analyse
  • Øktoverføring
IFS Field Service Management er en bransjeledende løsning for administrasjon av tjenestelivssykluser.
IFS utvikler og leverer bedriftsprogramvare for kunder over hele verden som produserer og distribuerer varer, vedlikeholder aktiva og administrerer tjenestefokuserte operasjoner. IFS Field Service Management tilbyr den mest komplette løsningen for administrasjon av tjenestelivssyklusen, med bransjeledende funksjonsbredde for å takle de mest komplekse felttjenesteutfordringene. Lær mer om IFS Field Service Management

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Øktopptak
  • Samarbeidsverktøy
  • Fjernovervåking og administrasjon
  • Uovervåket tilgang
  • Diagnoseverktøy
  • Varsler i sanntid
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
  • Rapportering/analyse
  • Øktoverføring
N-able Take Control-programvare for ekstern støtte som er utviklet for å hjelpe IT-virksomheter med å lykkes.
N-able Take Control-programvare for ekstern støtte er utviklet for å hjelpe bedriften med å gi rask og sikker IT-støtte til nesten alle plattformer uten å sprenge budsjettet. Take Control kobles til på sekunder, tilbyr dype diagnoseverktøy slik at du raskt kan feilsøke, en enkel sluttbrukeropplevelse du kan tilpasse, og alle de verdifulle tilleggsfunksjonene til dyrere løsninger, men til en rimelig pris. Prøv Take Control gratis i 14 dager fra i dag. Lær mer om Take Control

Funksjoner

  • Undersøkelser og tilbakemelding
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Øktopptak
  • Samarbeidsverktøy
  • Fjernovervåking og administrasjon
  • Uovervåket tilgang
  • Diagnoseverktøy
  • Varsler i sanntid
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
  • Rapportering/analyse
  • Øktoverføring