15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Dyrepass Programvare

Programvare for dyrepass hjelper dyrepassbedrifter å ta imot bestillinger via internett og koordinere fakturering med betalingsbehandling. GPS-sporing gjør at bedrifter kan vite når de ansatte har sjekket inn hos kundene, og kundenotater hjelper dyrepasserne med å gi en detaljert rapport for hver avtale. Personer som ser etter programvare for dyrepass er kanskje også interresert i veterinærprogramvare og kennelprogramvare.

2 resultater

Produserer tidsplaner for over 4500 dyrepassere hver måned og tilbyr markedsledende kundeservice, et vennlig team er her for å hjelpe.
Pet Sitter Plus er betrodd og elsket av dyrepassere rundt om i verden, og produserer timeplanene for over 4500 dyrepassere hver måned. Det vennlige teamet tilbyr markedsledende kundeservice og er her for å hjelpe deg, helt gratis. Pet Sitter Plus er fullpakket med flotte funksjoner som moderne design, kraftig GPS-rapportering, tidsregistrering, 100 % tilpasning av klient- og kjæledyrinformasjon, planlegging, fakturering, kredittkort-/ACH-betalingsbehandling, bulk-e-post, personalmodul og en omfattende klientportal. Lær mer om Pet Sitter Plus

Funksjoner

  • Gjentakende fakturering / abonnementsfakturering
  • Kredittkortbehandling
  • Fakturahåndtering
  • Gjentatte avtaler
  • Kundedatabase
  • Kundeportal
  • Kalenderbehandling
  • Varsler/meldinger
  • Personalledelse
Planleggingsløsning på nett som lar kjæledyreiere administrere bruker- eller kjæledyrinformasjon og planlegge besøk av kjæledyrepassere enkelt.
PowerPetSitter.com er et unikt verktøy for forretningsadministrasjon på nettet for bedriftseiere som ønsker å administrere planleggingen, personalet, klienten og kundens kjæledyr på ett sted. Med en kundeportal slik at klienter kan planlegge selv og en mobilapplikasjon som lar passere sjekke inn og ut av besøk mens de er på farten. Lær mer om Power Pet Sitter

Funksjoner

  • Gjentakende fakturering / abonnementsfakturering
  • Kredittkortbehandling
  • Fakturahåndtering
  • Gjentatte avtaler
  • Kundedatabase
  • Kundeportal
  • Kalenderbehandling
  • Varsler/meldinger
  • Personalledelse