15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

MSP programvare

Programvare for administrert tjenesteleverandører hjelper tjenesteleverandører med fjernskanning av nettverket, systemanalyse og håndtering av støtteforespørsler på tvers av ulike kunder. Spar tid med et sentralisert instrumentbord for overvåking av kritiske systemer. Programvare for administrert tjenesteleverandører kan også hjelpe bedriften din med kunderegninger og fakturering. Bedrifter som tilbyr administrerte tjenester er kanskje også interessert i programvare for IT-administrasjon, programvare for IT-tjenester og programvare for administrasjon av IT-tjenester.

9 resultater

NinjaRMM er NinjaOnes kraftige RMM som er enkel å bruke, og tilbyr alle funksjonene, fleksibiliteten og kraften MSP-er trenger. Lær mer om NinjaOne
NinjaRMM er NinjaOnes kraftige RMM som er enkel å bruke, og tilbyr alle funksjonene, fleksibiliteten og kraften MSP-er trenger, i en pakke som er både enkel å bruke og rask å sette opp. Vår sentraliserte, policybaserte tilnærming til administrasjon setter automatisering i sentrum av endepunktsadministrasjonen, mens Ninjas moderne brukergrensesnitt gir radikale forbedringer i teknikereffektivitet. Uten implementeringsgebyr, med enkel prising per ansatt, og høyt rangert brukerstøtte, er NinjaRMM bygget for måten MSP-er jobber på. Lær mer om NinjaOne

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Tilpassede rapporter
  • Tidsplanlegging
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundestøttestyring
  • Serverovervåking
  • Konfigurasjonsstyring
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Fakturering og regningsskriving
  • Dashbord
  • Delehåndtering
  • Ekstern tilgang/kontroll
Atera er den ultimate alt-i-ett-verktøypakken utviklet for MSP-er av alle størrelser. Atera inkluderer alt man trenger. Prøv det helt gratis. Lær mer om Atera
Atera er den ultimate alt-i-ett-verktøypakken utviklet for MSP-er av alle størrelser, IT-team og IT-konsulenter. Den integrerte, brukervennlige og kraftige løsningen samler alt du trenger på ett sted: fullstendig RMM, PSA, helpdesk og saksoppretting, fjerntilgang, patchadministrasjon, skript, fakturering, rapporter og mye mer. Alle abonnementene inkluderer et ubegrenset antall enheter til en fast månedspris. Man betaler kun per tekniker. Start en 30-dagers gratis prøveperiode i dag. Du trenger ikke kredittkort. Lær mer om Atera

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Tilpassede rapporter
  • Tidsplanlegging
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundestøttestyring
  • Serverovervåking
  • Konfigurasjonsstyring
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Fakturering og regningsskriving
  • Dashbord
  • Delehåndtering
  • Ekstern tilgang/kontroll
Zoho Assist gir et enkelt og rett frem brukergrensesnitt for å koble til eksterne datamaskiner hvor som helst på kloden.
Få tilgang til datamaskinen eller mobilenheten din fra hvor som helst og når som helst ved å bruke Zoho Assist; din one-stop-løsning for ekstern støtte, skjermdeling og uovervåket tilgang. Kom i gang i dag med en av bransjens mest sikre, pålitelige og rimelige programvare. Krever ingen forutgående installasjon. Støtte på tvers av plattformer tilgjengelig. Fungerer på tvers av enheter. Støtter alle større nettproxyer og brannmurer. Lær mer om Zoho Assist

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Tilpassede rapporter
  • Tidsplanlegging
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundestøttestyring
  • Serverovervåking
  • Konfigurasjonsstyring
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Fakturering og regningsskriving
  • Dashbord
  • Delehåndtering
  • Ekstern tilgang/kontroll
Jira Service Management er en ITSM-software som åpner for at team kan levere fantastiske serviceopplevelser raskt og samlet, og i en høy hastighet.
Jira Service Management er en ITSM-løsning som gir deg tilgang til IT, utvikling, drift og forretningsteam i høy hastighet. Styrkede team kan levere fantastiske serviceopplevelser, uten kompleksiteten til tradisjonelle ITSM-løsninger, og gjør at man kan koordinere innsatsen for større effekt gjennom Jiras åpne samarbeidsplattform. Sømløs arbeidsflyt, automatiske regler, køer, SLA-er og en selvbetjeningsportal styrker alle IT, utvikling, drift og forretningsteam, og gjør at de kan levere eksepsjonell tjenestebehandling i stor skala uten siloer. Lær mer om JIRA Service Management

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Tilpassede rapporter
  • Tidsplanlegging
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundestøttestyring
  • Serverovervåking
  • Konfigurasjonsstyring
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Fakturering og regningsskriving
  • Dashbord
  • Delehåndtering
  • Ekstern tilgang/kontroll
Med MSP-modusen i Freshservice kan du gi bedre IT-støtte til flere klienter fra én enkelt plattform.
Freshservice er en intelligent ITSM-løsning som leverer eksepsjonelle opplevelser for ansatte med en intuitiv, skalerbar løsning uten kode. Med sine toppmoderne AI- og ML-funksjoner hjelper Freshservice organisasjoner med å lette belastningen til IT-agentene sine, og forbedre produktiviteten ved å automatisere deres dagligdagse oppgaver. I tillegg til AI-kapasiteten er Freshservice fleksibel og skalerbar nok til å brukes av både selskaper som er avhengige av eldre systemer og mer moderne virksomheter. Lær mer om Freshservice

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Tilpassede rapporter
  • Tidsplanlegging
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundestøttestyring
  • Serverovervåking
  • Konfigurasjonsstyring
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Fakturering og regningsskriving
  • Dashbord
  • Delehåndtering
  • Ekstern tilgang/kontroll
Miradore er en skybasert MDM-/UEM-plattform som gir en smartere måte å administrere Android-, iOS-, macOS- og Windows-enheter på en sikker måte.
Miradore er en skybasert plattform for administrasjon av mobile enheter som gir en smartere måte å administrere både selskapseide og personlige Android-, iOS-, macOS- og Windows-enheter på en sikker måte. Med Miradore kan du holde deg oppdatert med enhetene dine, automatisere enhetsadministrasjon på tvers av flere operativsystemer, distribuere forretningskritiske apper og sikre bedriftsdataene dine. Det er enkelt å komme i gang, og når det er nødvendig, kan du låse opp flere funksjoner med et betalingsabonnement. Lær mer om Miradore

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Tilpassede rapporter
  • Tidsplanlegging
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundestøttestyring
  • Serverovervåking
  • Konfigurasjonsstyring
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Fakturering og regningsskriving
  • Dashbord
  • Delehåndtering
  • Ekstern tilgang/kontroll
Integrert administrasjon av stasjonære og mobile enheter for administrerte tjenesteleverandører (MSP).
Endpoint Central MSP er en integrert programvare for administrasjon av stasjonære og mobile enheter som hjelper administrerte tjenesteleverandører med å effektivt administrere kundenes stasjonære datamaskiner, servere, bærbare datamaskiner og mobile enheter fra et sentralt punkt. Den passer for små, mellomstore og store MSP-er. Desktop Central MSP er tilgjengelig i 2 utgaver, gratisutgave og Enterprise-utgave. Lær mer om ManageEngine Endpoint Central MSP

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Tilpassede rapporter
  • Tidsplanlegging
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundestøttestyring
  • Serverovervåking
  • Konfigurasjonsstyring
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Fakturering og regningsskriving
  • Dashbord
  • Delehåndtering
  • Ekstern tilgang/kontroll
Det gjør det mulig for bedrifter å sikkerhetskopiere data på nettet for å opprettholde sikkerheten og konfidensialiteten til privat bedriftsinformasjon.
Det gjør det mulig for bedrifter å sikkerhetskopiere data på nettet for å opprettholde sikkerheten og konfidensialiteten til privat bedriftsinformasjon. Lær mer om SOS Online Backup

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Tilpassede rapporter
  • Tidsplanlegging
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundestøttestyring
  • Serverovervåking
  • Konfigurasjonsstyring
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Fakturering og regningsskriving
  • Dashbord
  • Delehåndtering
  • Ekstern tilgang/kontroll
Hjelper bedrifter med kompleks DNS-administrasjon samtidig som pålitelighet, sikkerhet og ytelse øker.
UltraDNS frigjør bedrifter med kompleks DNS-administrasjon, samtidig som pålitelighet, sikkerhet og ytelse øker. Tjenesten sikrer nettverksdriftstid, raskere nettrafikk og beskyttelse mot økende trusler på nett. Siden DNS driver nettet og nettet driver verden, velger mange bedrifter med mye på spill UltraDNS. Lær mer om Neustar UltraDNS

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Tilpassede rapporter
  • Tidsplanlegging
  • Selvbetjeningsportal
  • Kundestøttestyring
  • Serverovervåking
  • Konfigurasjonsstyring
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Fakturering og regningsskriving
  • Dashbord
  • Delehåndtering
  • Ekstern tilgang/kontroll