15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

iPad POS programvare

Bruk Capterra i Norge for å finne den beste iPad POS programvare for bedriften din.

6 resultater
Selg, administrer og vis frem produktene dine hvor som helst med Lightspeed iPad POS.
Fremtidssikre detaljhandelen din med Lightspeeds salgsstedsystem og dets funksjoner som kontaktløs betaling, flerkanalslojalitet og avansert e-handelsløsning. Med Lightspeeds iPad-POS kan kundene be om mer informasjon, betale penger og melde seg inn i lojalitetsprogrammet ditt på stedet takket være en mobil, tilkoblet arbeidsflyt. Lær mer om Lightspeed Retail

Funksjoner

  • Lojalitetsprogram
  • Salgsrapporter
  • Personaladministrasjon
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Kredittkortbehandling
  • Kundekonto
  • Multiplassering
  • Sanntidsdata
  • Inventarbeholdningssporing
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Salgssted (POS)
Toast er et alt-i-ett administrasjonssystem for POS og restauranter som er bygget for å forbedre effektiviteten og redusere kostnadene dramatisk.
Toast er et alt-i-ett administrasjonssystem for POS og restauranter. Toast er spesialbygget for matservering og er bemerkelsesverdig enkel å bruke. Toast-kunder kan enkelt oppfylle bestillinger, oppdatere online og interne menyer og administrere lønningslister for ansatte. Med nettbestilling, avansert sanntidsrapportering og lojalitetsprogrammer innebygd, eliminerer Toast behovet for å sjonglere flere leverandører og reduserer kostnadene dramatisk. Lær mer om Toast POS

Funksjoner

  • Lojalitetsprogram
  • Salgsrapporter
  • Personaladministrasjon
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Kredittkortbehandling
  • Kundekonto
  • Multiplassering
  • Sanntidsdata
  • Inventarbeholdningssporing
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Salgssted (POS)
Den komplette POS-programvaren for renserier og vaskerier, som fungerer på alle enheter. Den inkluderer også iOS- og Android-apper for henting og levering
Den komplette POS-programvaren for renserier og vaskerier, som fungerer med alle datamaskiner, nettbrett og smarttelefoner. CleanCloud er raskt og brukervennlig, og øker produktiviteten i butikkene. CleanCloud har også iOS- og Android-apper, slik at du kan utvikle virksomheten ved å tilby henting og levering. Systemet har spesialfunksjoner som støtte for alle skrivere, administrasjon av flere butikker, samlebestillinger, automatisk fakturering, varslinger på e-post/SMS, sporing av ansatte, ruteplanlegging, gratis oppdateringer med mer. Lær mer om CleanCloud

Funksjoner

  • Lojalitetsprogram
  • Salgsrapporter
  • Personaladministrasjon
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Kredittkortbehandling
  • Kundekonto
  • Multiplassering
  • Sanntidsdata
  • Inventarbeholdningssporing
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Salgssted (POS)
Nettskybasert iPad med en integrert butikkfront på nett og mobil som muliggjør online-shopping for sluttbrukeren.
Bindo er et fullt mobilt skybasert iPad-salgssystem som umiddelbart gir din fysiske butikk en e-handelsbutikk på nett. Det tar alle de tunge løftene for deg. Du skanner en strekkode, systemet forteller deg hva produktet er. Du legger til kunden din, systemet sporer lojaliteten deres. Hvis du går tom for et produkt, oppretter det innkjøpsordren din. Bindo er mer enn en POS, det er en 360-graders detaljhandelsløsning som organiserer butikken din og driver bunnlinjen din. Lær mer om Bindo POS

Funksjoner

  • Lojalitetsprogram
  • Salgsrapporter
  • Personaladministrasjon
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Kredittkortbehandling
  • Kundekonto
  • Multiplassering
  • Sanntidsdata
  • Inventarbeholdningssporing
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Salgssted (POS)
Arryved er et komplett mobilt administrasjonssystem for POS og overnatting, spesialutviklet for barer, tapperom og restauranter i utvikling.
Arryved er det mest pålitelige komplette POS-systemet for restaurant-, hotell- og utelivsbransjen. Arryveds fleksible system er bygget av bransjeeksperter og entusiaster, og gjør det enkelt å yte service, slik at personalet kan fokusere på å sjarmere gjestene. Med en komplett pakke funksjoner som kan tilpasses, har brukerne frihet til å eksperimentere og finne ut hva som passer best for virksomhetens vekst. Arryved tilbyr enkel prissetting og kundestøtte i verdensklasse, 7 dager i uken, noe som understreker engasjementet for å hjelpe blomstrende virksomheter med å vokse. Lær mer om Arryved

Funksjoner

  • Lojalitetsprogram
  • Salgsrapporter
  • Personaladministrasjon
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Kredittkortbehandling
  • Kundekonto
  • Multiplassering
  • Sanntidsdata
  • Inventarbeholdningssporing
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Salgssted (POS)
Oracle Simphony POS passer til restauranter av alle størrelser og formater: uformelle, hurtigmat, uavhengige, franchiser, puber, stadioner med mer.
Oracle Simphony POS er utviklet for ambisiøse restauranter. Vårt skybaserte POS-system knytter sammen alle sider av driften, slik at det blir enkelt å administrere nettbestillinger, kjøkkendrift, lagerbeholdning, menyer, levering, lojalitet med mer. Sanntidsanalyser er inkludert for å gi kontinuerlig oversikt over salg, kostnader og personalets prestasjoner. Simphonys åpne API og omfattende markedsplass for skyen gir deg ubegrenset fleksibilitet, smidighet og skalerbarhet. Lær mer om Simphony POS

Funksjoner

  • Lojalitetsprogram
  • Salgsrapporter
  • Personaladministrasjon
  • Innkjøpsordrehåndtering
  • Kredittkortbehandling
  • Kundekonto
  • Multiplassering
  • Sanntidsdata
  • Inventarbeholdningssporing
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Salgssted (POS)