15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare
Fildeling Programmer
Programvare for fildeling gir deg muligheten til å dele data raskt og sikkert på tvers av bedriften din og med eksterne partnere. Synkroniser dataene dine på tvers av alle enhetene dine, få tilgang til filer og informasjon fra hvor som helst og løs datalagringsproblemer med programvare for fildeling. Trenger du mer hjelp? Besøk kategoriene samarbeidsprogramvare, programvare for dokumentbehandling, programvare for innholdstyring og portalprogramvare. Les mer Les mindre
Filtrer resultater (11)
Prisvalg
Produkttype
11 resultater
Et visuelt samarbeidsverktøy som skaper et felles perspektiv for teamet ditt på et hvilket som helst prosjekt på en morsom, fleksibel og givende måte.
Team kan designe og tilpasse Trello til sine unike behov og arbeidsstiler, det være seg innenfor salg og markedsføring eller HR og drift. Og med over 100 integrasjoner med andre viktige verktøy som Google Drive, Slack, Jira og mer er Trello en levende, pustende prosjekthub for samarbeid på tvers av team, uansett hvor arbeidet ditt må skje. Trello gjør teamarbeid gøy ved å gjøre det gjennomsiktig og enkelt delbart på tvers av brett og team.
Lær mer om Trello
...
Les mer
Funksjoner
- Adgangskontroller/-tillatelser
- Søk/filter
- Sanntidssynkronisering
- Dra og slipp
- Kryptering
- Mobiltilgang
- Varsler/meldinger
- Dokumentlagring
- Versjonskontroll
- Automatisk sikkerhetskopiering
Asana tilbyr den enkleste måten å organisere og administrere arbeid på tvers av team i stor skala. Se hvorfor Asana er en ledende aktør på Capterra.
Med Asana kan du organisere arbeid på tvers av team i stor skala – fra daglige oppgaver til tverrfaglige strategiske initiativer. Asana er den eneste arbeidsstyringsplattformen som forvandler mål til handling og bryter ned barrierer mellom team. Mer enn 135 000 betalende kunder og millioner av gratisorganisasjoner i 190 land er avhengige av Asana for å håndtere alt fra bedriftsmål til digital transformasjon, produktlanseringer og markedsføringskampanjer.
Lær mer om Asana
...
Les mer
Funksjoner
- Adgangskontroller/-tillatelser
- Søk/filter
- Sanntidssynkronisering
- Dra og slipp
- Kryptering
- Mobiltilgang
- Varsler/meldinger
- Dokumentlagring
- Versjonskontroll
- Automatisk sikkerhetskopiering
monday.com er en plattform hvor team deler filer og kommuniserer i kontekst om alt fra enkle oppgaver til komplekse porteføljer.
monday.com Work OS er en samarbeidsplattform som lar team dele og snakke om filer i prosjektsammenheng. Fordi monday.com integreres med G-Suite, Microsoft og Adobe Creative Cloud, kan du enkelt holde oversikt over alt teamet ditt jobber på ett sentralt sted. Deretter setter du opp tilpassede automatiseringer for å varsle teammedlemmer når det gjøres endringer for å effektivisere tilbakemeldingsprosessen. monday.com er den smarte måten å lede et team på, og er svaret ditt på enkel effektivitet.
Lær mer om monday.com
...
Les mer
Funksjoner
- Adgangskontroller/-tillatelser
- Søk/filter
- Sanntidssynkronisering
- Dra og slipp
- Kryptering
- Mobiltilgang
- Varsler/meldinger
- Dokumentlagring
- Versjonskontroll
- Automatisk sikkerhetskopiering
Smartsheet er en plattform for arbeidsutførelse på nett som gir organisasjoner av alle størrelser mulighet til å planlegge, administrere, automatisere og lage rapporter om arbeid.
Smartsheet, en nettbasert plattform for arbeidsutførelse, gir organisasjoner mulighet til å planlegge, spore, automatisere og rapportere om arbeid. Over 80 000 merkevarer støtter seg på Smartsheet for prosjekt- og arbeidsadministrasjon på grunn av det brukervennlige grensesnittet, Gantt-diagrammer og -dashbord i sanntid samt funksjoner for arbeidsautomatisering.
*Pris vunnet i 2018: Utnevnt som en leder innen bedriftssamarbeid med arbeidsadministrasjon av Forrester Research, utvalgt til Deloittes Fast 500 List, anerkjent for teknologisk innovasjon og visjon av 451 Research
Lær mer om Smartsheet
...
Les mer
Funksjoner
- Adgangskontroller/-tillatelser
- Søk/filter
- Sanntidssynkronisering
- Dra og slipp
- Kryptering
- Mobiltilgang
- Varsler/meldinger
- Dokumentlagring
- Versjonskontroll
- Automatisk sikkerhetskopiering
Wrike er en bedriftsprogramvare for prosjektadministrasjon med forhåndsbygde maler, tidssporing, Gantt-diagrammer, Kanban-tavler og mer.
Wrike er en prisvinnende prosjektadministrasjonsprogramvare som er betrodd av over 20 000 selskaper over hele verden. Skap en effektivisert digital arbeidsplass ved hjelp av tilpassede forespørselsskjemaer, Kanban-tavler, Gantt-diagrammer, tidssporing, sanntidsoppdateringer, versjonskontroll og resultatrapporter, alt samlet på ett sted. Wrike kan integreres med mer enn 400 applikasjoner, inkludert Google Drive, Dropbox og Microsoft OneDrive for å automatisere dine daglige prosesser. Tilpass arbeidsflyter og reduser behovet for e-post, møter og mer.
Lær mer om Wrike
...
Les mer
Funksjoner
- Adgangskontroller/-tillatelser
- Søk/filter
- Sanntidssynkronisering
- Dra og slipp
- Kryptering
- Mobiltilgang
- Varsler/meldinger
- Dokumentlagring
- Versjonskontroll
- Automatisk sikkerhetskopiering
En av de beste nettbaserte samarbeidsplattformene der team får jobben gjort.
Miro er en av de beste tavlesamarbeidsplattformene for team av alle størrelser, betrodd av over 30 millioner brukere over hele verden. Ta farvel med endeløse e-postkjeder med tunge vedlegg. Lagre, last opp og del mediefiler, dokumenter, bilder og videoer. Kartlegg all visuell informasjon på en tavle!
Lær mer om Miro
...
Les mer
Funksjoner
- Adgangskontroller/-tillatelser
- Søk/filter
- Sanntidssynkronisering
- Dra og slipp
- Kryptering
- Mobiltilgang
- Varsler/meldinger
- Dokumentlagring
- Versjonskontroll
- Automatisk sikkerhetskopiering
Bitrix24 er en ledende, gratis plattform for deling av teamfiler for 12 personer. Fra 5GB til ubegrenset (ja, ubegrenset) lagringsplass.
Bitrix24 er en gratis plattform for fildeling og dokumentadministrasjon som brukes av åtte millioner selskaper. Du kan også sette opp Bitrix24 på stedet, installere den på din egen server og endre kildekoden hvis du ønsker det. Uansett om du velger en gratis eller betalt utgave, skybasert eller egen server, får du det samme settet med funksjoner – skrivebordsapper for PC og Mac, mobilapper for iOS og Android, online og offline redigering, dokumentadministrasjon med fleksible tilgangsrettigheter og mer.
Lær mer om Bitrix24
...
Les mer
Funksjoner
- Adgangskontroller/-tillatelser
- Søk/filter
- Sanntidssynkronisering
- Dra og slipp
- Kryptering
- Mobiltilgang
- Varsler/meldinger
- Dokumentlagring
- Versjonskontroll
- Automatisk sikkerhetskopiering
Bynder er en skybasert løsning for profesjonelle markedsførere som ønsker å forenkle måten de administrere digitalt innhold på via én sentral portal
Rapporten A Leader by The Forrester Wave Digital Asset Management for Customer Experience, Q1 2022. Bynder er den enkleste måten å profesjonelt administrere de digitale aktivaene dine på. Team blir samkjørte hva gjelder samtidig redigering i sanntid og varemerkegodkjenninger og enkel fildeling og lagring, i tillegg til automatiske formateringer for kanaler og filtyper. Du får én sentral skybasert portal for alle varemerketilpassede materialer og budskap.
Lær mer om Bynder
...
Les mer
Funksjoner
- Adgangskontroller/-tillatelser
- Søk/filter
- Sanntidssynkronisering
- Dra og slipp
- Kryptering
- Mobiltilgang
- Varsler/meldinger
- Dokumentlagring
- Versjonskontroll
- Automatisk sikkerhetskopiering
Filemail er en sikker skybasert filoverføringsløsning. Høy sikkerhet, fokus på personvern, full sporing, administrator- og tilgangsstyring.
Filemail er en sikker skybasert filoverføringsløsning, som du kan bruke til å sende filer i alle størrelser, med ubegrenset antall mottakere, nedlastinger og båndbredde. Løsningen brukes av både enkeltpersoner, SMB bedrifter og store selskaper.
Noen av funksjonene våre inkluderer:
1. Evne til å sende filer i alle størrelser
2. Apper for alle de store plattformene
3. Samsvarer med en rekke globale og regionale standarder: GDPR, HIPAA, ISO27001, SOX, FISMA, GLBA+, GPG13
4. Administrator- og tilgangsstyring, varsler, samt fullstendige full sporing.
Lær mer om Filemail
...
Les mer
Funksjoner
- Adgangskontroller/-tillatelser
- Søk/filter
- Sanntidssynkronisering
- Dra og slipp
- Kryptering
- Mobiltilgang
- Varsler/meldinger
- Dokumentlagring
- Versjonskontroll
- Automatisk sikkerhetskopiering
FORDATA Virtual Data Room muliggjør rask, sikker og eksepsjonelt godt støttet deling av data, noe som fører til bedre transaksjoner.
Vi er den mest betrodde leverandøren av virtuelle datarom i Europa, nummer én. FORDATA er mer enn bare en plattform for trygg deling av fortrolige dokumenter. Vår ekspertise og vellykkede gjennomføring av over 1200 prosjekter har fått anerkjennelse og godkjennelse fra investeringsbankfolk, investeringsmedarbeidere og advokater. Vi ønsker at hver transaksjon skal være nøyaktig som du har planlagt den. Ved å bruke våre tjenester gir vi deg løfte om arbeidskomfort, sjelefred og absolutt sikkerhet. #FORDATAteam er her for DEG.
Lær mer om FORDATA VDR
...
Les mer
Funksjoner
- Adgangskontroller/-tillatelser
- Søk/filter
- Sanntidssynkronisering
- Dra og slipp
- Kryptering
- Mobiltilgang
- Varsler/meldinger
- Dokumentlagring
- Versjonskontroll
- Automatisk sikkerhetskopiering
Send store filer: det er raskt, enkelt og sikkert: Overfør bilder, videoer og store filer på opptil 200 GB per overføring til kontaktene dine.
Send store filer - det er raskt, enkelt og sikkert: Overfør bilder, videoer og store filer på opptil 200 GB per overføring til kontaktene dine.
TransferNow er en sikker plattform for å sende og dele bilder, ferievideoer, favorittmusikken din, samt personlige og profesjonelle dokumenter.
Ta med deg filene dine overalt og del dem enkelt med venner, kolleger og familie, slik at dere alle har rask tilgang til den samme informasjonen!
Lær mer om TransferNow
...
Les mer
Funksjoner
- Adgangskontroller/-tillatelser
- Søk/filter
- Sanntidssynkronisering
- Dra og slipp
- Kryptering
- Mobiltilgang
- Varsler/meldinger
- Dokumentlagring
- Versjonskontroll
- Automatisk sikkerhetskopiering