18 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Customer Engagement Software

Programvare for kundeengasjement hjelper markedsførere og bedriftsledere med å skape og spore kundeopplevelser med persontilpasset og engasjerende innhold. Programvare for kundeengasjement omfatter ofte digitale og mobile verktøy for kundeengasjement, chat i sanntid, alternativer for spillelementer, persontilpasset nettinnhold og dynamiske skjema. Du finner relaterte verktøy i kategoriene programvare for kunderelasjonshåndtering, programvare for kundelojalitet, programvare for måling av kundetilfredshet, spillifiseringsprogramvare og bloggprogramvare.

Norge Vis lokale produkter
27 resultater
Zendesk Support er den ledende helpdesk-programvaren som er bygget for bedre kundeforhold.
Zendesk Suite er kundeserviceløsningen som er enkel å bruke og skalerer med bedriften din. I gjennomsnitt øker selskaper som bruker Zendesk, kundetilfredsheten med 25 % og agentproduktiviteten med 30 % – uansett skala. Kundeinteraksjonene dine bor i et enkelt grensesnitt med funksjoner som webwidgets, forhåndsdefinerte svar på spørsmål og mer. Kom i gang og kjør raskt. Zendesk Suite inkluderer system for spørsmål og svar, hjelpesenter, fellesskapsforum, meldinger, snakk, utforsk og Sunshine-samtaler. Lær mer om Zendesk Suite

Funksjoner

  • Kommunikasjonsstyring
  • Multikanals kommunikasjon
  • Rapportering/analyse
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • Kundehistorikk
  • Live-chat
Hootsuite hjelper deg med å bygge opp merkevaren din, styrke forbindelsen med kundene og skape ekte forretningsresultater med sosiale medier.
Sosiale medier er et vilt sted å gjøre forretninger. Det er derfor tusenvis av merker stoler på Hootsuites verktøy og ekspertise for å rydde opp i kaoset. Lanser fantastiske sosiale kampanjer, lever 5-stjerners opplevelser innen sosial handel, og administrer alle kundesamtalene på ett sted. I tillegg får du tilgang til bransjeledende sertifiseringer, opplæring og veiledning for å hjelpe deg med å fremme resultatene dine på sosiale medier enda mer, raskere. Lær mer om Hootsuite

Funksjoner

  • Kommunikasjonsstyring
  • Multikanals kommunikasjon
  • Rapportering/analyse
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • Kundehistorikk
  • Live-chat
Freshdesk er en brukervennlig kundeserviceprogramvare som hjelper over 50 000 bedrifter over hele verden med å skape fremragende kundeopplevelser.
Freshdesk er et skybasert hjelpesentersystem som tilbyr kraftige løsninger for kundeservice. Freshdesk samler samtaler fra e-post, telefon, nett, chat og sosiale medier, og hjelper deg med å løse problemer enkelt på tvers av kanaler. Med Freshdesk kan du også automatisere arbeidsflyter, tilby praktiske selvbetjeningsalternativer, administrere serviceavtaler og lage rapporter. Freshdesk brukes av over 40 000 kunder, inkludert Bridgestone, HP, Harvard University og DHL. Lær mer om Freshdesk

Funksjoner

  • Kommunikasjonsstyring
  • Multikanals kommunikasjon
  • Rapportering/analyse
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • Kundehistorikk
  • Live-chat
Når du legger til LiveChat på nettstedet ditt, får kundene sjansen til å snakke direkte med deg, og du kan svare umiddelbart på spørsmålene deres.
Med LiveChat kan du kommunisere direkte med besøkende på nettstedet ditt, og gi dem raske svar på spørsmål og bekymringer. I tillegg gir det deg muligheten til å spore dine besøkende og sende personlige meldinger som vises basert på spesifikke filtre, som antall besøkte sider eller tid brukt på nettstedet. Lær mer om LiveChat

Funksjoner

  • Kommunikasjonsstyring
  • Multikanals kommunikasjon
  • Rapportering/analyse
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • Kundehistorikk
  • Live-chat
Start gratis med LiveAgent og gi utmerket kundeservice med den ultimate helpdesk-løsningen for bedrifter i alle størrelser.
LiveAgent er en kundeserviceprogramvare som gir deg muligheten til å kommunisere med kundene dine gjennom flere populære kanaler, som e-post, tekstmelding, taleanrop og sosiale medier. LiveAgent tilbyr kraftige rapporteringsfunksjoner, en universell innboks og et saksbehandlingssystem. Bli med selskaper som BMW, Yamaha og Huawei i å tilby kundeservice i verdensklasse. Start din gratis prøveperiode, ingen kredittkortinformasjon nødvendig. Lær mer om LiveAgent

Funksjoner

  • Kommunikasjonsstyring
  • Multikanals kommunikasjon
  • Rapportering/analyse
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • Kundehistorikk
  • Live-chat
EngageBay er en enkel, rimelig alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring, salg og service for å anskaffe, engasjere, pleie og hente inn avtaler med salgsmuligheter.
EngageBay er en enkel, rimelig, alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring og salg, som er bygget for småbedrifter og oppstartsbedrifter for å anskaffe, engasjere og pleie besøkende til nettstedet og konvertere dem til fornøyde kunder. EngageBay tilbyr gratis livechat-programvare for å engasjere og levere personlig tilpasset støtten til alle kunder ved hjelp av en enkel og kraftig gratis chat-programvare – alt fra én brukervennlig plattform. Lær mer om EngageBay CRM

Funksjoner

  • Kommunikasjonsstyring
  • Multikanals kommunikasjon
  • Rapportering/analyse
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • Kundehistorikk
  • Live-chat
Gi oppdragskritisk service raskere med hendelsesadministrasjon
Service Cloud er en av verdens fremste kundeserviceplattformer, og hjelper alle serviceansatte, fra personell på kontaktsenteret til de som er ute i felten, med de innovative verktøyene, samlede datene og innebygde opplæringen som er nødvendig for å levere kundeservice i verdensklasse, og få mer lojale og fornøyde kunder. På tvers av alle kanaler, enten det er meldinger, fellesskap, chat, telefon, fysisk eller IoT-signaler, gjør Service Cloud det mulig for Trailblazers å gi kundefokusert service som er både personlig, intelligent og pålitelig. Lær mer om Salesforce Service Cloud

Funksjoner

  • Kommunikasjonsstyring
  • Multikanals kommunikasjon
  • Rapportering/analyse
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • Kundehistorikk
  • Live-chat
Userlike er den første og eneste direktechat-programvaren som hjelper bedriften din å nå ut til og hjelpe kunder på tvers av meldingskanaler.
Userlike skaper mer engasjement blant kundene gjennom chat og meldinger. Chat med kundene dine via nettstedet ditt, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram og SMS. Du kan også koble til en chatbot og automatisere deler av kundeinteraksjonene dine. Stiftet og drevet fra Tyskland. Userlike holder både dine og kundenes data trygge med en kommunikasjonsløsning som er 100 % GDPR-kompatibel. Lær mer om Userlike

Funksjoner

  • Kommunikasjonsstyring
  • Multikanals kommunikasjon
  • Rapportering/analyse
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • Kundehistorikk
  • Live-chat
monday.com er et skybasert arbeidssystem, hvor team driver sine prosjekter og hverdagslige oppgaver, enten de er på kontoret, hjemme eller på farten.
monday sales CRM is a cloud-based Work OS, where teams create workflow apps in minutes to run their processes, projects, and everyday work. Teams shape workflows and projects, code-free, with an adaptive platform that automates manual work and connects teams in a digital workspace. The platforms features include: customizable workflow templates, time tracking, automations, data dashboards, and integrations with popular tools. More than 100,000 companies around the world rely on monday.com. Lær mer om monday CRM

Funksjoner

  • Kommunikasjonsstyring
  • Multikanals kommunikasjon
  • Rapportering/analyse
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • Kundehistorikk
  • Live-chat
Automatiser kundetilfredsheten i løpet av minutter med ferdigskrevne maler klare til bruk. Prøv Pipefy gratis.
Pipefy er en programvare for arbeidsflytautomatisering uten kode som gjør det mulig for ledere å opprette og automatisere arbeidsflyt uten krav om tekniske ferdigheter. Få bedre kundetilfredshet og CSAT-poengsum med Pipefy ved å standardisere arbeidsflyten, automatisere e-poster, gjør kundeforespørsler strømlinjeformet og optimalisere rekrutteringsprosessen med en intuitiv, brukervennlig og kodefri plattform. Følg i fotsporene til selskaper som Visa, IBM, Volvo, Santander og Kraft Heinz. Forbedre hastigheten, lever resultater av høyere kvalitet og ta datadrevne avgjørelser. Lær mer om Pipefy

Funksjoner

  • Kommunikasjonsstyring
  • Multikanals kommunikasjon
  • Rapportering/analyse
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • Kundehistorikk
  • Live-chat
Bli en virkelig kundeorientert organisasjon med Alchemer. Sørg for at kundenes stemme blir hørt på tvers av alle beslutninger som tas
Alchemer er den eneste løsningen som hjelper små og mellomstore bedrifter med en overgang til en kundefokuserte tilnærming ved å sørge for at kundenes tilbakemeldinger blir tatt hensyn til på tvers av alle beslutninger som tas i alle avdelinger. Plattformen er tilpasset kundene, slik at du kan både finne dem og beholde dem. Med Alchemer kan du gjøre tilbakemeldingene fra kunder om til handlinger. Lær mer om Alchemer

Funksjoner

  • Kommunikasjonsstyring
  • Multikanals kommunikasjon
  • Rapportering/analyse
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • Kundehistorikk
  • Live-chat
Se hvorfor over 8000 selskaper bruker Front til å skape kundeengasjement.
Gjør enhver interaksjon om til en mulighet til å skape lojale, fornøyde kunder for livet. Front er et kundekommunikasjonsknutepunkt som gjør det mulig for bedrifter å tilby skreddersydd service i stor skala. Vi kombinerer enkelheten i e-postinnboksen med automatiseringen og innsikten i en CRM. Front gjør det enkelt for teamet å samarbeide om kundeinteraksjoner, og levere personlig tilpassede svar, slik at kundene alltid føler seg som førsteprioritet. Lær mer om Front

Funksjoner

  • Kommunikasjonsstyring
  • Multikanals kommunikasjon
  • Rapportering/analyse
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • Kundehistorikk
  • Live-chat
Qualtrics CustomerXM gjør det enkelt for bedrifter å overvåke, svare på og forbedre hvert viktige øyeblikk på kundereisen.
Qualtrics CustomerXM (CX) er verdens mest fleksible plattform for forbedringer av kundeopplevelsen, noe som gjør det enkelt for bedrifter å overvåke, svare og forbedre hvert viktige øyeblikk på kundereisen og innlemme tilbakemelding fra kundene i hver beslutning. Med fleksible rollebaserte dashbord, dynamisk saksadministrasjon og full CRM-integrasjon, har du kraften til å levere enestående kundeopplevelse. Be om en personlig demo eller opprett en gratis konto for å komme i gang! Lær mer om XM for Customer Experience

Funksjoner

  • Kommunikasjonsstyring
  • Multikanals kommunikasjon
  • Rapportering/analyse
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • Kundehistorikk
  • Live-chat
Genesys Cloud CX gjør kundeforhold enklere. Vi kobler sammen telefon, e-post og chat med ett verktøy for bedre kundekontakt
Genesys Cloud CX-plattform er neste generasjons alt-i-ett-løsning for skykontakt, som hjelper deg å effektivt administrere innkommende saker og utgående kampanjer ved hjelp av kraftige overføringsfunksjoner. En enhetlig skrivebordsvisning gjør det mulig for agenter å få en 360-graders visning av kunden din, og sømløst bytte mellom kanaler og samhandlinger. Drill-down-analyser, retningslinjer for opptak og administrering av arbeidsstyrken er innebygd i plattformen. Ukentlige funksjonsutgivelser sikrer at du alltid overgår kundenes forventninger. Lær mer om Genesys Cloud CX

Funksjoner

  • Kommunikasjonsstyring
  • Multikanals kommunikasjon
  • Rapportering/analyse
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • Kundehistorikk
  • Live-chat
Få gode kundeopplevelser med opplæring: lever strategiske, verdifokuserte kundeopplæringsprogrammer med LearnUpon LMS.
Styrk langsiktige relasjoner og gi kundene dine drivkraft gjennom en brukerfokusert løsning som LearnUpon LMS. Gi kundene de verktøyene de trenger fra starten av med guidet introduksjonsprogram, og sørg for at de blir på lang sikt med verdidrevne produktressurser, samt reduser supporthenvendelser slik at teamet ditt kan ha mer proaktive samtaler med kundene. Kanskje du til og med vil bygge ditt eget kundeakademi? Lær mer om LearnUpon

Funksjoner

  • Kommunikasjonsstyring
  • Multikanals kommunikasjon
  • Rapportering/analyse
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • Kundehistorikk
  • Live-chat
Braze (tidligere Appboy) er en livssyklusengasjementsplattform som danner sterke bånd mellom mennesker og merkene de elsker.
Braze (tidligere Appboy) er en livssyklusengasjementsplattform som danner sterke bånd mellom mennesker og merkene de elsker. Braze hjelper merkevarer med å knytte kontakt med kunder gjennom teknologi, noe som gir bedre opplevelser og økt retensjon, livstidsverdi og avkastning. Team bruker Braze til å levere personlig skreddersydde meldingsopplevelser som strekker seg over kanaler, plattformer og enheter. Braze tilbyr selskaper i ulike bransjer en plattform som gjør det mulig for dem å opprettholde og optimalisere kundeforholdene sine. For å gjøre dette bruker Braze kampanjer som spenner over en rekke kanaler og tilbyr skreddersydde opplevelser for potensielle og eksisterende kunder. Ved å presentere statistiske analyser av ytelse, har Braze derfor som mål å øke transaksjoner samt kundelojalitet, og dermed gjøre det mulig for selskaper å kontinuerlig optimalisere sine kundeforhold. Lær mer om Braze

Funksjoner

  • Kommunikasjonsstyring
  • Multikanals kommunikasjon
  • Rapportering/analyse
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • Kundehistorikk
  • Live-chat
Et alt-i-ett kundeinteraksjonsverktøy med live chat, nettstedsbrukersporing og analysefunksjoner.
Zoho SalesIQ er en alt-i-ett, AI-drevet live chat- og analyseplattform som hjelper virksomheter med å forbedre interaksjonen med kundene sine. Plattformen har live chat, chatboter og integrering med direktemeldingskanaler (Instant Messaging, IM), CRM, brukerstøtteprogramvare med mer for å kommunisere med hver nettstedsbruker i hvert trinn av kundesyklusen. Lær mer om Zoho SalesIQ

Funksjoner

  • Kommunikasjonsstyring
  • Multikanals kommunikasjon
  • Rapportering/analyse
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • Kundehistorikk
  • Live-chat
Engasjer kundene og skap positive interaksjoner på bedriftsskala med Sprinklr – drevet av bransjens mest avanserte AI-motor.
Uansett hvor kundene dine befinner seg blant de over 35 moderne kanalene som støttes, kan Sprinklr hjelpe deg med å skape en sømløs, positiv opplevelse – ved å bruke bransjens mest avanserte AI-motor for å hjelpe deg med å bygge engasjement der og når det gjelder mest. Over 90 % av verdens 100 største virksomheter stoler på at Sprinklr leverer den mest effektive løsningen for kundeengasjement. Legg punktløsningskaoset bak deg og oppdag hvordan verdens eneste Unified-CXM-plattform kan hjelpe deg med å generere mer inntekter, gi deg færre kostnader og mindre risiko. Lær mer om Sprinklr

Funksjoner

  • Kommunikasjonsstyring
  • Multikanals kommunikasjon
  • Rapportering/analyse
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • Kundehistorikk
  • Live-chat
Øk kundeengasjementet og plei kundene gjennom hele livssyklusen på én enkelt og rimelig plattform.
Den beste løsningen for å øke kundeengasjementet i selskapet. Verktøyet vårt er utformet for å pleie kundene gjennom hele livssyklusen. Med FROGED kan du øke engasjement, bevaring og redusere frafall. Betjen kundenes unike behov med tilpassede e-postkampanjer, en flott integrert kunnskapsbase, live-chat og automatiserte meldinger. 7-dagers gratis prøveperiode Lær mer om Froged

Funksjoner

  • Kommunikasjonsstyring
  • Multikanals kommunikasjon
  • Rapportering/analyse
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • Kundehistorikk
  • Live-chat
B2B SaaS-selskaper bruker Gainsights Customer Success Platform for å oppdage handlingsdyktig innsikt som øker kundebevaringen, og reduserer
Gainsight er plattformen for kundesuksess. Gainsight samler og gjør ulike kundedata fra flere kilder til én enkelt informasjonskilde. Gjennomgå den kundedatadrevne innsikten og distribuer handlinger som driver forretningsresultater for kundene dine. Lær mer om Gainsight CS

Funksjoner

  • Kommunikasjonsstyring
  • Multikanals kommunikasjon
  • Rapportering/analyse
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • Kundehistorikk
  • Live-chat
Norge Lokalt produkt
Questback er en Experience Management-plattform
Vårt oppdrag er å gjøre selskaper smartere ved å ta til seg tilbakemeldinger fra sine viktigste interessenter! Som et ledende norskt selskap innen innsamling av kunnskap og erfaring hjelper vi kunder i Norden, så vel som i resten av verden. På våre kontorer jobber mange mennesker fra forskjellige land og med forskjellige bakgrunner, men alle har samme engasjement og tro på at smarte selskaper har en fordel i konkurransen ved å tilby mer engasjerende arbeidsplasser, bedre produkter og sterkere tjenester. Lær mer om Questback

Funksjoner

  • Kommunikasjonsstyring
  • Multikanals kommunikasjon
  • Rapportering/analyse
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • Kundehistorikk
  • Live-chat
Hjelp kundene til å hjelpe seg selv. Elevio tilbyr selvbetjeningssupport på forespørsel til kundene dine, når og hvor de trenger det.
Elevio gjør det mulig for team å levere kontekstuell kunnskap til kunder, supportagenter og interne team. Vi hjelper til med å levere over 16 millioner svar per måned for over 500 selskaper Svarer du på de samme spørsmålene? Opprett og lever kontekstuelle hjelpemidler og hotspots i appen før kundene stiller de samme spørsmålene. Avled i gjennomsnitt 23 % av supportsakene. La teamet ditt fokusere på mer komplekse kundespørsmål. Lær mer om elevio

Funksjoner

  • Kommunikasjonsstyring
  • Multikanals kommunikasjon
  • Rapportering/analyse
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • Kundehistorikk
  • Live-chat
Inneholder en innboks der bedrifter kan kommunisere effektivt med kundene via ulike kommunikasjonskanaler på ett sentralt sted.
Trengo øker teamproduktiviteten og skaper effektiv kundekommunikasjon ved å samle alle kommunikasjonskanaler i én samlet innboks. Motta meldinger fra e-post, Facebook Messenger, WhatsApp, SMS, tale, livechat og mange flere på ett sentralt sted. Lær mer om Trengo

Funksjoner

  • Kommunikasjonsstyring
  • Multikanals kommunikasjon
  • Rapportering/analyse
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • Kundehistorikk
  • Live-chat
IFS Field Service Management er en bransjeledende løsning for administrasjon av tjenestelivssykluser.
IFS utvikler og leverer bedriftsprogramvare for kunder over hele verden som produserer og distribuerer varer, vedlikeholder aktiva og administrerer tjenestefokuserte operasjoner. IFS Field Service Management tilbyr den mest komplette løsningen for administrasjon av tjenestelivssyklusen, med bransjeledende funksjonsbredde for å takle de mest komplekse felttjenesteutfordringene. Lær mer om IFS Field Service Management

Funksjoner

  • Kommunikasjonsstyring
  • Multikanals kommunikasjon
  • Rapportering/analyse
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • Kundehistorikk
  • Live-chat
Dixa er en plattform for kundeservice som forener apper for telefon, e-post, chat og meldinger i ett brukervennlig dashbord.
Dixa er en plattform for kundeservice som forener telefon-, e-post-, chat- og meldingsapper i ett brukervennlig dashbord for agenter, og eliminerer behovet for billettsystemer og hjelper merker med å bygge sterkere bånd til kundene sine. Få sanntidsstatistikk, kraftige rutefunksjoner, automatiseringer, integreringer og mye mer. Besøk nettstedet vårt eller bestill en demo for å se hvordan Dixa kan forbedre agent- og kundeopplevelsen din. Lær mer om Dixa

Funksjoner

  • Kommunikasjonsstyring
  • Multikanals kommunikasjon
  • Rapportering/analyse
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • Kundehistorikk
  • Live-chat