Filtrer resultater (3)
Prisvalg
3 resultater
Toast er et alt-i-ett-system for POS- og restaurant- og baradministrasjon som er bygget for å forbedre effektiviteten og redusere kostnadene dramatisk.
Toast er et alt-i-ett administrasjonssystem for POS, restaurant og bar. Toast er spesialbygget for matservering og er bemerkelsesverdig enkel å bruke. Toast-kunder kan enkelt oppfylle bestillinger, oppdatere online og interne menyer og administrere lønningslister for ansatte. Med nettbestilling, avansert sanntidsrapportering og lojalitetsprogrammer innebygd, eliminerer Toast behovet for å sjonglere flere leverandører og reduserer kostnadene dramatisk.
Lær mer om Toast POS
...
Les mer
Funksjoner
- Gavekortledelse
- Lojalitetsprogram
- Inventarkontroll
- Personaladministrasjon
- Tipsledelse
- Delte sjekker
- Separate sjekker
Arryved er et komplett mobilt administrasjonssystem for POS og overnatting, spesialutviklet for barer, tapperom og restauranter i utvikling.
Arryved er det mest pålitelige komplette POS-systemet for restaurant-, hotell- og utelivsbransjen. Arryveds fleksible system er bygget av bransjeeksperter og entusiaster, og gjør det enkelt å yte service, slik at personalet kan fokusere på å sjarmere gjestene. Med en komplett pakke funksjoner som kan tilpasses, har brukerne frihet til å eksperimentere og finne ut hva som passer best for virksomhetens vekst. Arryved tilbyr enkel prissetting og kundestøtte i verdensklasse, 7 dager i uken, noe som understreker engasjementet for å hjelpe blomstrende virksomheter med å vokse.
Lær mer om Arryved
...
Les mer
Funksjoner
- Gavekortledelse
- Lojalitetsprogram
- Inventarkontroll
- Personaladministrasjon
- Tipsledelse
- Delte sjekker
- Separate sjekker
Oracle Simphony POS er et komplett POS-system for barer i alle størrelser og formater. Oppgrader POS-utstyret ditt for $ 1.
Oracle Simphony POS for barer sikrer effektiv og enkel administrasjon. Vårt skybaserte POS-system knytter sammen alle deler av baren, slik at det blir enkelt å levere en fantastisk opplevelse, administrere menyer, lager, kjøkkendrift, kampanjer, lojalitet og mer. Sanntidsanalyser er inkludert for å gi kontinuerlig oversikt over salg, kostnader og personalets prestasjoner. Simphonys åpne API og omfattende markedsplass for skyen gir deg ubegrenset fleksibilitet og smidighet.
Lær mer om Simphony POS
...
Les mer
Funksjoner
- Gavekortledelse
- Lojalitetsprogram
- Inventarkontroll
- Personaladministrasjon
- Tipsledelse
- Delte sjekker
- Separate sjekker