3 resultater
Toast er et alt-i-ett-system for POS- og restaurant- og baradministrasjon som er bygget for å forbedre effektiviteten og redusere kostnadene dramatisk.
Toast er et alt-i-ett administrasjonssystem for POS, restaurant og bar. Toast er spesialbygget for matservering og er bemerkelsesverdig enkel å bruke. Toast-kunder kan enkelt oppfylle bestillinger, oppdatere online og interne menyer og administrere lønningslister for ansatte. Med nettbestilling, avansert sanntidsrapportering og lojalitetsprogrammer innebygd, eliminerer Toast behovet for å sjonglere flere leverandører og reduserer kostnadene dramatisk. Lær mer om Toast POS

Funksjoner

  • Gavekortledelse
  • Lojalitetsprogram
  • Inventarkontroll
  • Personaladministrasjon
  • Tipsledelse
  • Delte sjekker
  • Separate sjekker
Arryved er et komplett mobilt administrasjonssystem for POS og overnatting, spesialutviklet for barer, tapperom og restauranter i utvikling.
Arryved er det mest pålitelige komplette POS-systemet for restaurant-, hotell- og utelivsbransjen. Arryveds fleksible system er bygget av bransjeeksperter og entusiaster, og gjør det enkelt å yte service, slik at personalet kan fokusere på å sjarmere gjestene. Med en komplett pakke funksjoner som kan tilpasses, har brukerne frihet til å eksperimentere og finne ut hva som passer best for virksomhetens vekst. Arryved tilbyr enkel prissetting og kundestøtte i verdensklasse, 7 dager i uken, noe som understreker engasjementet for å hjelpe blomstrende virksomheter med å vokse. Lær mer om Arryved

Funksjoner

  • Gavekortledelse
  • Lojalitetsprogram
  • Inventarkontroll
  • Personaladministrasjon
  • Tipsledelse
  • Delte sjekker
  • Separate sjekker
Oracle Simphony POS er et komplett POS-system for barer i alle størrelser og formater. Oppgrader POS-utstyret ditt for $ 1.
Oracle Simphony POS for barer sikrer effektiv og enkel administrasjon. Vårt skybaserte POS-system knytter sammen alle deler av baren, slik at det blir enkelt å levere en fantastisk opplevelse, administrere menyer, lager, kjøkkendrift, kampanjer, lojalitet og mer. Sanntidsanalyser er inkludert for å gi kontinuerlig oversikt over salg, kostnader og personalets prestasjoner. Simphonys åpne API og omfattende markedsplass for skyen gir deg ubegrenset fleksibilitet og smidighet. Lær mer om Simphony POS

Funksjoner

  • Gavekortledelse
  • Lojalitetsprogram
  • Inventarkontroll
  • Personaladministrasjon
  • Tipsledelse
  • Delte sjekker
  • Separate sjekker