17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Resource Management Software

Programvare for ressursbehandling hjelper prosjektplanleggere med å tildele programressurser. Prosjektledere bruker ofte programvare for ressursbehandling til å analysere ressursetterspørsel og -kapasitet for å kunne lage prediktive prosjektprognoser. Bedrifter som ser etter programvare for ressursbehandling er kanskje også interessert i programvare for automatisering av profesjonelle tjenester, programvare for prosjektstyring og programvare for administrasjon av prosjektporteføljer.

13 resultater

BCS er en nettbasert programvare for prosjektledelse med åpne metoder som skaper kvalitet, effektivitet og åpenhet i prosjekter og prosesser. Lær mer om Projektron BCS
Som modulær programvare for prosjektledelse tilbyr Projektron BCS helhetlig støtte for nettbasert prosjektarbeid og alle tilknyttede forretningsprosesser. Enten det er store eller små prosjekter, interne- eller kundeprosjekter, over noen uker eller flere år, tilbyr BCS skalert støtte for prosjektplanlegging, implementering og kontroll og skaper åpenhet for alle prosjektdeltakere og bedriftsledelse. Metodestøtte i henhold til IPMA, PMI, PRINCE2, Scrum, Kanban, Hermes, BPMN 2.0 eller din egen tilnærming. Lær mer om Projektron BCS

Funksjoner

  • Prognosering
  • Kalenderbehandling
  • Samarbeidsverktøy
  • Flere prosjekter
  • Bruksrapportering
  • Rapportering/prosjektsporing
  • Tids- og utgiftssporing
  • Prosjektplanlegging
  • Oppgavebehandling
Bygg tilpassede løsninger på monday.coms Work OS, slik at du bedre kan administrere alle teamets ressurser. Lær mer om monday.com
Denne dra-og-slipp-plattformen er den enkleste måten å maksimere teamets ressurser på, og gir ledere øyeblikkelig oversikt over teamets kapasitet. Start innen en time med ferdiglagde maler, og dra nytte av arbeidsflytanalyser for å ta bedre datadrevne beslutninger om dine prioriteringer. Deretter kan du redistribuere du teamets arbeidsmengde ved å tilordne oppgaver på nytt for å fjerne flaskehalser før de rekker å forsinke prosjekter. Lær mer om monday.com

Funksjoner

  • Prognosering
  • Kalenderbehandling
  • Samarbeidsverktøy
  • Flere prosjekter
  • Bruksrapportering
  • Rapportering/prosjektsporing
  • Tids- og utgiftssporing
  • Prosjektplanlegging
  • Oppgavebehandling
Et visuelt samarbeidsverktøy som skaper et felles perspektiv for teamet ditt på et hvilket som helst prosjekt på en morsom, fleksibel og givende måte.
Team kan designe og tilpasse Trello til sine unike behov og arbeidsstiler, det være seg innenfor salg og markedsføring eller HR og drift. Og med over 100 integrasjoner med andre viktige verktøy som Google Drive, Slack, Jira og mer er Trello en levende, pustende prosjekthub for samarbeid på tvers av team, uansett hvor arbeidet ditt må skje. Trello gjør teamarbeid gøy ved å gjøre det gjennomsiktig og enkelt delbart på tvers av brett og team. Lær mer om Trello

Funksjoner

  • Prognosering
  • Kalenderbehandling
  • Samarbeidsverktøy
  • Flere prosjekter
  • Bruksrapportering
  • Rapportering/prosjektsporing
  • Tids- og utgiftssporing
  • Prosjektplanlegging
  • Oppgavebehandling
Asana hjelper mer enn 11.000 kunder med å organisere og planlegge deres arbeid på tvers av team, gjennom bl.a. vårt verktøy for ressursstyring.
Asana er et verktøy for ressursstyring som hjelper team med å organisere sitt arbeid, fra daglige oppgaver til strategiske initiativer. Med Asana er det mulig å samle alt arbeid og alle team på ett sted, fra hvor som helst. Arbeidet kan organiseres etter egne preferanser, fra lister og tavler, til kalendere og gantt-diagrammer. Gjør som mer enn 135 000 betalende organisasjoner og millioner av team spredt over 190 land, og benytt Asana til å få mer gjort. Kom i gang på få minutter og prøv Asana. Lær mer om Asana

Funksjoner

  • Prognosering
  • Kalenderbehandling
  • Samarbeidsverktøy
  • Flere prosjekter
  • Bruksrapportering
  • Rapportering/prosjektsporing
  • Tids- og utgiftssporing
  • Prosjektplanlegging
  • Oppgavebehandling
Smartsheet er en plattform for arbeidsutførelse på nett som gir organisasjoner av alle størrelser mulighet til å planlegge, administrere, automatisere og lage rapporter om arbeid.
Smartsheet, en nettbasert plattform for arbeidsutførelse, gir organisasjoner mulighet til å planlegge, spore, automatisere og rapportere om arbeid. Over 80 000 merkevarer støtter seg på Smartsheet for prosjekt- og arbeidsadministrasjon på grunn av det brukervennlige grensesnittet, Gantt-diagrammer og -dashbord i sanntid samt funksjoner for arbeidsautomatisering. *Pris vunnet i 2018: Utnevnt som en leder innen bedriftssamarbeid med arbeidsadministrasjon av Forrester Research, utvalgt til Deloittes Fast 500 List, anerkjent for teknologisk innovasjon og visjon av 451 Research Lær mer om Smartsheet

Funksjoner

  • Prognosering
  • Kalenderbehandling
  • Samarbeidsverktøy
  • Flere prosjekter
  • Bruksrapportering
  • Rapportering/prosjektsporing
  • Tids- og utgiftssporing
  • Prosjektplanlegging
  • Oppgavebehandling
Wrike er en programvare for bedriftsressursadministrasjon med Gantt-diagrammer, dashbord, rapportering, tidsregistrering og avansert sikkerhet.
Wrike er en programvare for bedriftsressursadministrasjon som er betrodd av over 20 000 selskaper over hele verden. Forbedre ressursplanleggingen for bedriften ved hjelp av ressursstyring og -fordeling, resultatrapporter, Gantt-diagrammer, tidssporing, oversikt over arbeidsbelastning, og få full oversikt mer enn hele bedriften på ett sted. Integrer Wrike med mer enn 400 applikasjoner for å akselerere dine daglige prosesser. Tilpass arbeidsflyter og reduser behovet for e-post, møter, statusoppdateringer og mer. Jobb smartere, ikke hardere med Wrike. Lær mer om Wrike

Funksjoner

  • Prognosering
  • Kalenderbehandling
  • Samarbeidsverktøy
  • Flere prosjekter
  • Bruksrapportering
  • Rapportering/prosjektsporing
  • Tids- og utgiftssporing
  • Prosjektplanlegging
  • Oppgavebehandling
NetSuite sikrer at det rette personalet tildeles på riktig måte gjennom prosjektets livsløp, for en forbedret utnyttelse av ressursene.
NetSuite sin løsning for ressursstyring bidrar til å optimalisere bemanning og nyttiggjørelse ved å minimere dødtid og sikre at kvalifiserte personer jobber med de riktige prosjektene. Med ett enkelt, oppdatert og globalt utvalg av ressursprofiler kan du enkelt holde oversikten over ferdigheter, interesser, erfaring, arbeidspreferanser, tilgjengelighet med mer. Ved å administrere ressurser effektivt kan bedrifter optimalisere fortjenestemarginer, forbedre fakturerbar utnyttelse, beholde talent og øke kundetilfredsheten. Lær mer om NetSuite

Funksjoner

  • Prognosering
  • Kalenderbehandling
  • Samarbeidsverktøy
  • Flere prosjekter
  • Bruksrapportering
  • Rapportering/prosjektsporing
  • Tids- og utgiftssporing
  • Prosjektplanlegging
  • Oppgavebehandling
Bitrix24 er en ledende, gratis plattform for prosjektplanlegging og ressursstyring som brukes av over åtte millioner bedrifter over hele verden.
Bitrix24 er en ledende kostnadsfri løsning for prosjektadministrasjon i skyen, på mobilen og lokalt (åpen kildekode) som brukes av over åtte millioner virksomheter over hele verden. Du får ubegrensede oppgaver, prosjekter, Gantt-diagram, oppgaveavhengigheter, tidssporing, ressursplanlegging, pristilbud, fakturastyring gratis Programvaren finnes på engelsk, tysk, portugisisk, spansk, kinesisk, russisk og mange andre språk. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Prognosering
  • Kalenderbehandling
  • Samarbeidsverktøy
  • Flere prosjekter
  • Bruksrapportering
  • Rapportering/prosjektsporing
  • Tids- og utgiftssporing
  • Prosjektplanlegging
  • Oppgavebehandling
BQE Core gjør det enklere og mer lønnsomt å drive selskapet ved å automatisere repetitive oppgaver og gi innsikt i sanntid.
BQE Core gjør det enklere og mer lønnsomt å drive virksomheter. Programmet organiserer informasjon, automatiserer repetitive oppgaver og lar man bruke mer tid på å levere tjenester til kundene i stedet for å håndtere interne prosesser. Det er skapt av arkitekter, ingeniører og CPA-er for å oppfylle de spesifikke behovene til selskaper innen profesjonelle tjenester. Det hjelper selskaper med å øke kontantstrømmen ved å forenkle faktureringsprosessen, forbedre prosjektstyringen og styrke evnen til å analysere ytelsene. Lær mer om BQE CORE Suite

Funksjoner

  • Prognosering
  • Kalenderbehandling
  • Samarbeidsverktøy
  • Flere prosjekter
  • Bruksrapportering
  • Rapportering/prosjektsporing
  • Tids- og utgiftssporing
  • Prosjektplanlegging
  • Oppgavebehandling
NetSuite OpenAir PSA kjører alle de viktigste tjenesteleverings- og prosjektstyringsprosessene dine på én enkelt plattform i skyen.
Fra ressursstyring og prosjektledelse til tids- og utgiftssporing, prosjektregnskap, regningsoppgjør og fakturering – programvaren NetSuite OpenAir Professional Services Automation (PSA) gir hele den profesjonelle tjenestevirksomheten din mulighet til å få innsikt i sanntid, øke prosjektlønnsomheten og maksimere fakturerbar ressursutnyttelse til å ta informerte, datadrevne beslutninger fra én enkelt, skybasert plattform. Lær mer om NetSuite OpenAir

Funksjoner

  • Prognosering
  • Kalenderbehandling
  • Samarbeidsverktøy
  • Flere prosjekter
  • Bruksrapportering
  • Rapportering/prosjektsporing
  • Tids- og utgiftssporing
  • Prosjektplanlegging
  • Oppgavebehandling
Enterprise-grade project management, resource planning & project accounting. Fair total cost of ownership & fast time to value.
Your self-made system is outdated. Your app spaghetti doesn’t produce the data you need. Or you’ve outgrown your product suite. You need VOGSY NOW! Rock solid project management, resource planning, time tracking, and invoicing. Project accounting, Integrated with your finance system. Reporting from lead to cash. Scalable software that you quickly adapt to your ever-changing needs. Enterprise-grade security and reliability. Smooth onboarding & fast time to value. Zero disruption to the business. Lær mer om VOGSY

Funksjoner

  • Prognosering
  • Kalenderbehandling
  • Samarbeidsverktøy
  • Flere prosjekter
  • Bruksrapportering
  • Rapportering/prosjektsporing
  • Tids- og utgiftssporing
  • Prosjektplanlegging
  • Oppgavebehandling
Jumpree Pro er det første programvareverktøyet som lar ansatte bestille plass og fasiliteter på arbeidsplassen.
Smarten Spaces er et globalt SaaS-selskap som tilbyr en komplett pakke med løsninger for hybridarbeidsplassen. Den prisbelønte teknologien gir en intuitiv og brukervennlig løsning for å reservere plass ved hjelp av 3D-gulvkart. Den svært integrerte løsningen for selskapets økosystem tilbyr også skrivebords- og møteromsbestilling, planlegging av arbeidsplasser og løsninger for medarbeiderengasjement for din hybrid-arbeidsplass. Den dype funksjonaliteten til løsningen gjør den skalerbar og fremtidssikker. Lær mer om Smarten Spaces Hybrid Workplace Software

Funksjoner

  • Prognosering
  • Kalenderbehandling
  • Samarbeidsverktøy
  • Flere prosjekter
  • Bruksrapportering
  • Rapportering/prosjektsporing
  • Tids- og utgiftssporing
  • Prosjektplanlegging
  • Oppgavebehandling
Kelloo er den enkle måten å administrere ressursene, teamene, prosjektene og porteføljen på ett sted. Støtter også mager PPM og smidig i skala.
Kelloo gjør ressursstyring, ressursplanlegging og porteføljestyring enkel. Med Kelloo får du realistiske planer og ingen overraskelser. Planlegg prosjekter, administrer teamkapasitet og spor porteføljen din. Finn ressursflaskehalser, prosjekter i trøbbel og etterspurte ferdigheter. Bruk kapasitetsplanlegging og scenariomodellering for å løse ressurs- og tidsplanproblemer. Funksjoner som smidig planlegging, produktveikart, porteføljeprioritering og dashbord hjelper teamene dine med å oppnå resultater. Rask ombord. Lær mer om Kelloo

Funksjoner

  • Prognosering
  • Kalenderbehandling
  • Samarbeidsverktøy
  • Flere prosjekter
  • Bruksrapportering
  • Rapportering/prosjektsporing
  • Tids- og utgiftssporing
  • Prosjektplanlegging
  • Oppgavebehandling