15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Veldedighet programvare

Programvare for ideelle organisasjoner automatiserer alle aspekter ved ideelle virksomheter, fra databaseforvaltning til pengeinnsamling, regnskap og kunderelasjonshåndtering. Programvare for ideelle organisasjoner er relatert til rogramvare for behandling av donasjoner og regnskapsprogramvare for ideelle organisasjoner.

7 resultater

QuickBooks Online er en regnskapsprogramvare og app for små bedrifter, som lar deg administrere virksomheten din hvor som helst og når som helst.
QuickBooks Online er en regnskapsprogramvare og app for små bedrifter, som lar deg administrere virksomheten din hvor som helst og når som helst. QuickBooks brukes av over 4,5 millioner kunder og tilbyr brukervennlige og smarte verktøy for virksomheten din. Du kan organisere regnskapet ditt, administrere utgifter, sende fakturaer, spore beholdninger og til og med betale ut lønn. Med QuickBooks Online kan du organisere, spare tid og til og med motta betalinger raskt ved å legge til betalingsfunksjoner. Best av alt – du kan prøve det gratis i 30 dager. Lær mer om QuickBooks Online

Funksjoner

  • Elektroniske betalinger
  • Registreringsledelse
  • Regnskap
  • CRM-modul
  • Tilskuddsforvaltning
  • Medlemskapsledelse
  • Veldedighetsstyring
  • Arrangementsstyring
  • Frivillig-styring
  • Tilpassede skjemaer
  • Kampanjestyring
  • Donorledelse
Ideelt for organisasjoner av alle størrelser. Det er et verktøy for skjemabygging som hjelper deg med å opprette undersøkelser, samtidig som du gjennomgår innsendinger.
Innhenting av informasjon fra frivillige, ansatte og andre har alltid vært en utfordring. Og når du har dataene, vil du holde dem private. Med Jotform Enterprise kan du opprette skreddersydde skjemaer, akseptere donasjoner, fastsette godkjenningsflyter og lagre alle innsendingsdata sikkert på nettet. Som en ideell organisasjon er du også kvalifisert for 30 % rabatt på Jotform Enterprise. Bestill en gratis demo i dag! Lær mer om Jotform

Funksjoner

  • Elektroniske betalinger
  • Registreringsledelse
  • Regnskap
  • CRM-modul
  • Tilskuddsforvaltning
  • Medlemskapsledelse
  • Veldedighetsstyring
  • Arrangementsstyring
  • Frivillig-styring
  • Tilpassede skjemaer
  • Kampanjestyring
  • Donorledelse
Ett integrert skysystem for å administrere hele din ideelle organisasjon.
Ett integrert skysystem for å administrere hele din ideelle organisasjon. Administrer ulike inntektsstrømmer og tildelingskrav for fondsrestriksjoner på en nøyaktig måte. Enkel og konfigurerbar samsvarsrapportering for styremedlemmer, revisorer og regnskapsteam. NetSuite tilbyr en pakke med skybasert programvare som er utviklet for ideelle organisasjoner i alle størrelser for å forbedre driften og skape vekst i virksomheten. Lær mer om NetSuite

Funksjoner

  • Elektroniske betalinger
  • Registreringsledelse
  • Regnskap
  • CRM-modul
  • Tilskuddsforvaltning
  • Medlemskapsledelse
  • Veldedighetsstyring
  • Arrangementsstyring
  • Frivillig-styring
  • Tilpassede skjemaer
  • Kampanjestyring
  • Donorledelse
Bitrix24 er en ledende, gratis administrasjonsprogramvare for ideelle organisasjoner, og brukes av åtte millioner organisasjoner over hele verden. Sky, mobil, åpen kilde
Bitrix24 er en ledende, gratis administrasjonsprogramvare for ideelle organisasjoner, og brukes av åtte millioner organisasjoner. Sky, mobil, åpen kilde Bitrix24 er en gratis, komplett administrasjonsprogramvare for ideelle organisasjoner. Hva betyr det? «Gratis»-delen er enkel. Bitrix24 er gratis for et ubegrenset antall brukere, og du kan få ubegrenset lagringsplass for bare $ 199 per måned. Registrerte ideelle organisasjoner får ytterligere 15 % rabatt på 6- og 12-måneders abonnement. Totalt betyr det at Bitrix24 kan gjøre alt innen donoradministrasjon, frivilligadministrasjon, oppgaver og prosjekter, osv. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Elektroniske betalinger
  • Registreringsledelse
  • Regnskap
  • CRM-modul
  • Tilskuddsforvaltning
  • Medlemskapsledelse
  • Veldedighetsstyring
  • Arrangementsstyring
  • Frivillig-styring
  • Tilpassede skjemaer
  • Kampanjestyring
  • Donorledelse
Skrivebords-e-postklient som også hjelper til med å organisere oppgaver, kalendere, kontakter, notater og mer. Rabatter for ideelle organisasjoner.
eM Client er en stasjonær e-postklient utformet for å hjelpe bedrifter med å håndtere e-postkommunikasjon, daglig agenda, kommende (nettbaserte) arrangementer, samarbeid med kolleger og mer, alt i et enhetlig grensesnitt. Håndhev bedriftsomfattende e-postkrypteringspolicy (PGP,S/MIME), arkiver e-poster eller opprett og lagre tilpassbare signaturer, e-postmaler og QuickTexts for å effektivisere kommunikasjonsprosesser. Internasjonale team kan stole på umiddelbar oversettelse av alle e-poster. Rabatter for ideelle organisasjoner. Lær mer om eM Client

Funksjoner

  • Elektroniske betalinger
  • Registreringsledelse
  • Regnskap
  • CRM-modul
  • Tilskuddsforvaltning
  • Medlemskapsledelse
  • Veldedighetsstyring
  • Arrangementsstyring
  • Frivillig-styring
  • Tilpassede skjemaer
  • Kampanjestyring
  • Donorledelse
Accelevents er en alt-i-ett arrangementsplattform som gir deg mulighet til å utvide rekkevidden til bedriften og drive bærekraftig vekst.
Accelevents er en alt-i-ett arrangementsplattform som hjelper arrangører og markedsførere å skape autentiske menneskelige forbindelser og drive bærekraftig vekst. Som en ledende plattform for arrangementsteknologi, redefinerer Accelevents måten merkevarer kommuniserer med målgruppen sin på, med et brukervennlig, men robust sett med tilpassbare og interaktive funksjoner. Lær mer om Accelevents

Funksjoner

  • Elektroniske betalinger
  • Registreringsledelse
  • Regnskap
  • CRM-modul
  • Tilskuddsforvaltning
  • Medlemskapsledelse
  • Veldedighetsstyring
  • Arrangementsstyring
  • Frivillig-styring
  • Tilpassede skjemaer
  • Kampanjestyring
  • Donorledelse
Community CareLink betjener et bredt spekter av statlige, ideelle og medisinske organisasjoner.
HIPAA-kompatible saksadministrasjonsløsninger brukt av et bredt spekter av ideelle organisasjoner, inkludert United Way, fasiliteter for rusmiddelbruk, tilfluktsrom for hjemløse, polikliniske omsorgsfasiliteter, henvisnings-HUBS og mer. Gjør det enkelt å dokumentere klientomsorg, henvisninger, diagnoser, samfunnssamarbeid, programresultater og tilpassede rapporteringsfunksjoner som er nyttige for bidrag og sporing. Community CareLink gjør datafangst enkelt, raskt og nøyaktig. Lær mer om Community CareLink

Funksjoner

  • Elektroniske betalinger
  • Registreringsledelse
  • Regnskap
  • CRM-modul
  • Tilskuddsforvaltning
  • Medlemskapsledelse
  • Veldedighetsstyring
  • Arrangementsstyring
  • Frivillig-styring
  • Tilpassede skjemaer
  • Kampanjestyring
  • Donorledelse