Filtrer resultater (12)
Tilgjengelige land
Land hvor dette produktet er tilgjengelig. Merk: Kundestøtte er kanskje ikke tilgjengelig i dette landet.
Norge
Prisvalg
12 resultater
Bitrix24 er en ledende gratis online CRM-programvare som brukes av mer enn åtte millioner selskaper over hele verden.
Lær mer om Bitrix24
Bitrix24 er en ledende gratisprogramvare for salgsaktivering som leveres med over 35 verktøy for salgsaktivering. Selv om den er bygget opp rundt et ekstremt kraftig CRM-system, er den mye mer enn bare en CRM. For det første kommer den med opplæringsverktøy for salgsstyrken. For det andre registrerer den automatisk all kommunikasjon med kunder, enten via telefon eller e-post. Dette betyr at en ny salgsperson raskt kan lære om enhver klient ved ganske enkelt å lytte til tidligere samtaleopptak eller ...
Lær mer om Bitrix24
...
Les mer
Funksjoner
- Presentasjonsverktøy
- Innholdslevering
- Resultatstyring
- Administrasjon av salgsmuligheter
- Kontaktadministrasjon
- Forslagsstyring
- Innholdsstyring
EngageBay er en enkel, rimelig alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring, salg og service for å anskaffe, engasjere, pleie og hente inn avtaler med salgsmuligheter.
EngageBay er en enkel, rimelig, alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring og salg, utviklet for småbedrifter og oppstartsbedrifter for å anskaffe, engasjere, hjelpe besøkende på nettet og konvertere dem til fornøyde kunder. EngageBay gir deg kraftige salgsverktøy for å lære opp salgsstyrken og registrerer automatisk all kommunikasjon med kunder, via telefon og/eller e-post – alt fra én brukervennlig plattform.
Lær mer om EngageBay
...
Les mer
Funksjoner
- Presentasjonsverktøy
- Innholdslevering
- Resultatstyring
- Administrasjon av salgsmuligheter
- Kontaktadministrasjon
- Forslagsstyring
- Innholdsstyring
monday.com er et skybasert arbeidssystem, hvor team driver sine prosjekter og hverdagslige oppgaver, enten de er på kontoret, hjemme eller på farten.
monday.com er et skybasert arbeidssystem, der teamene lager arbeidsflytapper på få minutter for å kjøre prosesser, prosjekter og hverdagsarbeid.
Team former arbeidsflyt og prosjekter, uten kode, med en adaptiv plattform som automatiserer manuelt arbeid og kobler sammen team i en digital arbeidsplass.
Plattformfunksjonene omfatter: tilpassbare arbeidsflytmaler, tidssporing, automatiseringer, datadashbord og integreringer med populære verktøy.
Mer enn 100 000 selskaper over hele verden har tillit til monday.com.
Lær mer om monday sales CRM
...
Les mer
Funksjoner
- Presentasjonsverktøy
- Innholdslevering
- Resultatstyring
- Administrasjon av salgsmuligheter
- Kontaktadministrasjon
- Forslagsstyring
- Innholdsstyring
Gi salgsteamet et fortrinn med samarbeidsbasert læring. Lær opp nyansatte til å presentere på en trygg måte og dele best praksis i stor skala.
Gi salgsteamet et fortrinn med samarbeidsbasert læring. Lær opp nyansatte til å presentere på en trygg måte og dele best praksis i stor skala. Med 360Learning kan alle opprette og oppdatere kurs, slik at de ansatte holder seg ett skritt foran markedet. Sørg for at hver ansatt er klar når det gjelder med videobaserte salgsøvelser. Lever tidsriktig, relevant opplæring med smarte anbefalinger i Salesforce og mål virkningen ved å innlemme statistikk direkte i Salesforce-rapporter.
Lær mer om 360Learning
...
Les mer
Funksjoner
- Presentasjonsverktøy
- Innholdslevering
- Resultatstyring
- Administrasjon av salgsmuligheter
- Kontaktadministrasjon
- Forslagsstyring
- Innholdsstyring
Bynder er en skybasert løsning for profesjonelle markedsførere som ønsker å forenkle måten de administrere digitalt innhold på via én sentral portal
Rapporten A Leader by The Forrester Wave Digital Asset Management for Customer Experience, Q1 2022. Bynder er den enkleste måten å profesjonelt administrere de digitale aktivaene dine på. Team blir samkjørte hva gjelder samtidig redigering i sanntid og varemerkegodkjenninger og enkel fildeling og lagring, i tillegg til automatiske formateringer for kanaler og filtyper. Du får én sentral skybasert portal for alle varemerketilpassede materialer og budskap.
Lær mer om Bynder
...
Les mer
Funksjoner
- Presentasjonsverktøy
- Innholdslevering
- Resultatstyring
- Administrasjon av salgsmuligheter
- Kontaktadministrasjon
- Forslagsstyring
- Innholdsstyring
Salgs- og markedsføringsløsning som kombinerer CRM, automatisert markedsføring, kartlegging av kundereiser, analyser, prosjektstyring og mer.
GreenRope Complete CRM og automatisk markedsføring leverer en omfattende løsning som hjelper hele teamet med å oppnå virkelig gode resultater. Med salg, markedsføring, kundeservice og drift bygget inn i samme system, blir bedriften din en smidig, datadrevet organisasjon med komplett 360-graders oversikt over kundesyklusen. Forbedre samarbeidet, øk salget, få bedre forhold til kundene og skap optimaliserte kundeopplevelser på tvers av alle kanaler.
Lær mer om GreenRope
...
Les mer
Funksjoner
- Presentasjonsverktøy
- Innholdslevering
- Resultatstyring
- Administrasjon av salgsmuligheter
- Kontaktadministrasjon
- Forslagsstyring
- Innholdsstyring
#1 Handlingsfokusert salg CRM for småbedrifter. Fokuser på neste handling, følg opp med alle blyer og hold kontrollen over salget.
OnePageCRM er den første actionfokuserte salget CRM som hjelper små og mellomstore bedrifter med å holde kontroll over salget. Fokuser på hva som må gjøres videre, følg opp med hver ledelse, hold teamet på samme side og lukk flere avtaler, en salgsaksjon om gangen. Spar tid og automatiser administrator- og dataoppføringen. Generer potensielle kunder med et klikk hvor som helst på nettet. Reap CRM -fordelene mens du er på farten med iOS og Android mobilapper. Noen spørsmål? Vi tilbyr støtte via e -post, telefon og chat.
Lær mer om OnePageCRM
...
Les mer
Funksjoner
- Presentasjonsverktøy
- Innholdslevering
- Resultatstyring
- Administrasjon av salgsmuligheter
- Kontaktadministrasjon
- Forslagsstyring
- Innholdsstyring
DocSend hjelper salgsteamene med å finne og dele innhold som driver avtaler fremover.
DocSend hjelper salgsteam med å bli mer effektive ved å vise hvordan og når potensielle kunder samhandler med salgsinnhold. Få sanntidsinnsikt slik at du kan ha den rette samtalen, med rett person, til rett tid. Kontroller tilgangen eller oppdater dokumentene, selv etter at du har sendt dem. Presenter live, med perfekt kvalitet, fra alle enheter gratis.
Lær mer om DocSend
...
Les mer
Funksjoner
- Presentasjonsverktøy
- Innholdslevering
- Resultatstyring
- Administrasjon av salgsmuligheter
- Kontaktadministrasjon
- Forslagsstyring
- Innholdsstyring
Plattform for salgsakselerasjon for verdens største finansinstitusjoner.
Vymo er Sales Acceleration Platform for ledende finansinstitusjoner over hele verden. Det
løser for frontlinjepersonell, salgsledere og forretningsledere gjennom mobilitet, innsikt
og bransje-playbooks.
Mer enn 60 globale finansinstitusjoner bruker Vymo til å løse over 18 bransjerelevante brukstilfeller, det være seg fra allokering av salgsmuligheter til de best egnede selgerne til identifikasjon av potensielle muligheter for kryssalg samt drive konverteringer.
Lær mer om Vymo
...
Les mer
Funksjoner
- Presentasjonsverktøy
- Innholdslevering
- Resultatstyring
- Administrasjon av salgsmuligheter
- Kontaktadministrasjon
- Forslagsstyring
- Innholdsstyring
Showpad er den mest komplette og fleksible plattformen for salgsaktivering som markedsføring- og salgsteam stoler på for å øke omsetningsveksten raskere.
Showpad er den komplette plattformen for salgsaktivering som markedsføring og salg er avhengige av for å øke omsetningsveksten raskere. Med én brukeropplevelse leverer vi riktig innhold, ferdigheter og samtaleinnsikt for å maksimere salgsproduktivitet og markedsføringspåvirkning. Showpad driver rask distribusjon og innføring med en fleksibel og skalerbar plattform basert på suksessen til mer enn 1200 kunder i over 50 land.
Lær mer om Showpad
...
Les mer
Funksjoner
- Presentasjonsverktøy
- Innholdslevering
- Resultatstyring
- Administrasjon av salgsmuligheter
- Kontaktadministrasjon
- Forslagsstyring
- Innholdsstyring
Dra nytte av dine sterkeste ressurser: fornøyde kunder. RO Innovation har den komplette kundereferanseadministrasjonspakken for din virksomhet.
Den mest robuste, konfigurerbare programvaren for administrasjon av kundereferanser på markedet som er utformet for å hjelpe organisasjonen med å administrere, beskytte og utnytte kundeinnhold i salgs- og markedsføringsaktiviteter, fra direkte kundereferanser (samtaler, besøk på nettstedet, taler osv.) sammen med produsert kundeinnhold (saksstudier, anbefalinger, videointervjuer osv.). Bevis avkastningen og innvirkningen til kundene med intuitive integrasjoner, robuste data og analyser og støtte hele døgnet.
Lær mer om RO Innovation
...
Les mer
Funksjoner
- Presentasjonsverktøy
- Innholdslevering
- Resultatstyring
- Administrasjon av salgsmuligheter
- Kontaktadministrasjon
- Forslagsstyring
- Innholdsstyring
Praktiske, svært skreddersydde virtuelle demoer og POC-er som er spesialutviklet for å engasjere potensielle kunder til å samhandle med programvaren i sanntid.
CloudShare er en av de ledende plattformene for virtuell opplevelse som hjelper programvareselskaper med å øke kundeanskaffelse ved å skape svært engasjerende, virtuelle POC-er, demoer og opplæringsmiljøer på få minutter.
Opprett personlige, skreddersydde, målrettede demoer på forespørsel – for å hjelpe dine ansatte med å nå sine salgsmål raskere. Hold de potensielle kundene interessert fra det øyeblikket de trykker spiller av innholdet med praktiske demonstrasjoner og POC-er for alle deler av kundereisen.
Lær mer om CloudShare
...
Les mer
Funksjoner
- Presentasjonsverktøy
- Innholdslevering
- Resultatstyring
- Administrasjon av salgsmuligheter
- Kontaktadministrasjon
- Forslagsstyring
- Innholdsstyring