17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Live Chat programvare

Programvare for chat i sanntid hjelper organisasjoner med å kommunisere med sine kunder i sanntid. Programmer for chat i sanntid kan brukes til kundestøtte, generering og kundeemner og økt kundeengasjement. Denne typen programvare inneholder miniprogrammer som kan integreres i eksisterende nettsider samt brukes som mer solide, frittstående løsninger som gjør det mulig for virksomheter å spore samhandling med kunder, respons og konverteringsrater.

25 resultater
Verdens ledende kundeserviceeplattform som hjelper alle serviceansatte med innovative verktøy og samlede data. Lær mer om Salesforce Service Cloud
Service Cloud er en av verdens fremste kundeserviceplattformer, og hjelper alle serviceansatte, fra personell på kontaktsenteret til de som er ute i felten, med innovative verktøy. Legg inn Chat på nettstedet og i appene til bedriften, og gi kundestøtte i sanntid. Start personlige live-chatter med kundene, i appen eller på nett, basert på hvordan de bruker nettstedet. Chat med kunder over hele verden med flerspråklig støtte. Det er også mulig å effektivisere kundestøtten med AI-drevne chatbotter som hjelper til med å svare på rutinemessige spørsmål. Lær mer om Salesforce Service Cloud

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Overføringer/ruting
  • Mobiltilgang
  • Transkripsjoner/chathistorikk
  • Multikanals kommunikasjon
  • Varsler i sanntid
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
  • Automatiske svar
  • Automatiske svar
  • Tredjepartsintegrasjoner
Fang opp flere potensielle kunder med pålitelig chatprogramvare. Ta kundeengasjementet til neste nivå med LiveAgent. Lær mer om LiveAgent
LiveAgent gir deg en av de raskeste chat-widgetene på markedet. Vi tilbyr en fullstendig chat-programvare som hjelper deg å skreddersy kommunikasjonen med kundene dine. LiveAgent utnytter kraften til en universell innboks, livechat i sanntid, innebygd telefonsentral og en robust kundeserviceportal. Bli med selskaper som BMW, Yamaha og Huawei i å tilby kundeservice i verdensklasse. Start din gratis prøveperiode, ingen kredittkortinformasjon nødvendig. Lær mer om LiveAgent

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Overføringer/ruting
  • Mobiltilgang
  • Transkripsjoner/chathistorikk
  • Multikanals kommunikasjon
  • Varsler i sanntid
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
  • Automatiske svar
  • Automatiske svar
  • Tredjepartsintegrasjoner
Zendesk tilbyr bransjeledende livechat-programvare som er rask å implementere og enkel å bruke.
Zendesk tilbyr bransjeledende livechat-programvare som er rask å implementere og enkel å bruke. Den lar deg levere samtalestøtte i sanntid på nettet, mobil og i apper som WhatsApp. Par den sømløst med Zendesks kundestøtteløsning for å redusere kundenes ventetider og øke effektiviteten. Responstiden kan være så rask som 30 sekunder, og agentytelsen kan forbedres med 25 % etter å ha byttet til Zendesk. Lær mer om Zendesk Suite

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Overføringer/ruting
  • Mobiltilgang
  • Transkripsjoner/chathistorikk
  • Multikanals kommunikasjon
  • Varsler i sanntid
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
  • Automatiske svar
  • Automatiske svar
  • Tredjepartsintegrasjoner
Freshdesk er en brukervennlig kundeserviceprogramvare som hjelper over 40 000 bedrifter over hele verden med å skape fremragende kundeopplevelser.
Freshdesk er et skybasert hjelpesentersystem som tilbyr kraftige løsninger for kundeservice. Freshdesk samler samtaler fra e-post, telefon, nett, chat og sosiale medier, og hjelper deg med å løse problemer på tvers av kanaler uten problemer. Med Freshdesk kan du også automatisere arbeidsflyter, tilby praktiske selvbetjeningsalternativer, administrere serviceavtaler og lage rapporter. Freshdesk brukes av over 40 000 kunder, inkludert Bridgestone, HP, Harvard University og DHL. Lær mer om Freshdesk

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Overføringer/ruting
  • Mobiltilgang
  • Transkripsjoner/chathistorikk
  • Multikanals kommunikasjon
  • Varsler i sanntid
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
  • Automatiske svar
  • Automatiske svar
  • Tredjepartsintegrasjoner
Med LiveChat kan eksisterende og potensielle kunder snakke med selskapet via nettstedet ditt, og få en personlig opplevelse i sanntid.
LiveChat er et live chat-program som kan integreres i nettstedet ditt for å fange opp flere potensielle kunder og få flere salg. Når du har LiveChat på nettstedet ditt, betyr det at dine besøkende kan sende deg spørsmål og motta svar på kort tid. Lær mer om LiveChat

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Overføringer/ruting
  • Mobiltilgang
  • Transkripsjoner/chathistorikk
  • Multikanals kommunikasjon
  • Varsler i sanntid
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
  • Automatiske svar
  • Automatiske svar
  • Tredjepartsintegrasjoner
En ledende gratis chat- og programvareløsning for kontaktsenter som brukes av over åtte millioner selskaper. Leveres også med gratis CRM og e-postmarkedsføring.
Hvis du leter etter en gratis chatprogramvare for nettstedet ditt, vil du elske Bitrix24. Først og fremst betyr gratis at du kan ha så mange chatteøkter du trenger, uten begrensninger. For det andre begrenser vi ikke gratisversjonen til én enkelt chatteagent. Du får tolv chatteagenter gratis. For det tredje er Bitrix24 et fullt utstyrt flerkanalskontaktsenter. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Overføringer/ruting
  • Mobiltilgang
  • Transkripsjoner/chathistorikk
  • Multikanals kommunikasjon
  • Varsler i sanntid
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
  • Automatiske svar
  • Automatiske svar
  • Tredjepartsintegrasjoner
Tilby personlig én-til-én-brukerstøtte til alle kunder ved hjelp av en enkel, men kraftig, gratis chat-programvare levert av EngageBay.
Tilby kundene den raskeste og mest effektive måten å samhandle med de ansatte på kundestøtte, slik at de kan løse problemene raskt. Bygg meningsfulle og langvarige relasjoner ved å snakke med kundene i live-chat. Send en proaktiv melding for å invitere kundene dine til en live-chat. Vis dem at du bryr deg ved å tilby proaktiv støtte. Automatiser og tilpass chattemeldingen basert på flere faktorer som siden den besøkende befinner seg på, plassering, henvisende nettsted, ny eller tilbakevendende besøkende og mye mer. Lær mer om EngageBay CRM

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Overføringer/ruting
  • Mobiltilgang
  • Transkripsjoner/chathistorikk
  • Multikanals kommunikasjon
  • Varsler i sanntid
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
  • Automatiske svar
  • Automatiske svar
  • Tredjepartsintegrasjoner
Userlike er den første og eneste direktechat-programvaren som hjelper bedriften din å nå ut til og hjelpe kunder på tvers av meldingskanaler.
Userlike kombinerer nettprat med mobilmeldinger. Bytt til en bedre metode for kundekommunikasjon. For dine kunder, supportansatte, salgsrepresentanter og ledere. Chat med kundene dine via nettstedet ditt, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram og SMS. Du kan også koble til en chatbot og automatisere deler av kundeinteraksjonene dine. Stiftet og drevet fra Tyskland. Userlike holder både dine og kundenes data trygge med en kommunikasjonsløsning som er 100 % GDPR-kompatibel. Lær mer om Userlike

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Overføringer/ruting
  • Mobiltilgang
  • Transkripsjoner/chathistorikk
  • Multikanals kommunikasjon
  • Varsler i sanntid
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
  • Automatiske svar
  • Automatiske svar
  • Tredjepartsintegrasjoner
Tidio er en kundeserviceplattform som kombinerer livechat og chatbots for å forbedre kundesupport og generere mer salg.
Tidio kombinerer livechat og chatbots i ett verktøy, slik at du kan glede kundene dine og forbedre salget. Den lar deg engasjere besøkende i sanntid, sende personlige meldinger og tilby hjelp via chatbots når du er opptatt. I tillegg kobles den til Messenger, Instagram og e-post, slik at du kan administrere alle kommunikasjonskanaler fra ett sted. Tidio er tilgjengelig på skrivebord og mobil, slik at du kan svare på meldinger på farten, fra alle enheter. Lær mer om Tidio

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Overføringer/ruting
  • Mobiltilgang
  • Transkripsjoner/chathistorikk
  • Multikanals kommunikasjon
  • Varsler i sanntid
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
  • Automatiske svar
  • Automatiske svar
  • Tredjepartsintegrasjoner
Du får livechat og SMS på samme sted som e-post og kundeinformasjon fra din CRM. Gi skreddersydd service i stor skala med Front.
Gjør hver chat til en mulighet til å gi en enestående serviceopplevelse. Front er et kundekommunikasjonsknutepunkt som samler alle kanalene på én plattform, slik at teamet kan svare raskt, og få nyttig innsikt som kan brukes til å forbedre kundeopplevelsen. Etter hvert som behovene dine endres, kan Fronts fleksible arbeidsflyt skaleres i takt med deg. Front gjør det enkelt for teamet å samarbeide og levere personlig tilpassede svar, slik at kundene alltid føler seg som førsteprioritet. Lær mer om Front

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Overføringer/ruting
  • Mobiltilgang
  • Transkripsjoner/chathistorikk
  • Multikanals kommunikasjon
  • Varsler i sanntid
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
  • Automatiske svar
  • Automatiske svar
  • Tredjepartsintegrasjoner
Kombiner chat med kunder og de ansatte med Genesys Cloud CX-løsningen som samler kommunikasjon på tvers av hele virksomheten.
Kombiner chat med kunder og de ansatte med Genesys Cloud CXs alt-i-ett-løsning som samler all kommunikasjon på tvers av virksomheten i ett system. Nå ut via meldingsapper, eller legg til en chat-widget på nettstedet ditt slik at kundene kan nå deg direkte. Eskaler live-chat med skjermdeling eller medsøkingsteknologi for å gi veiledet assistanse. Chat internt for å utveksle filer og få kontakt med fageksperter i hele virksomheten. Lær mer om Genesys Cloud CX

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Overføringer/ruting
  • Mobiltilgang
  • Transkripsjoner/chathistorikk
  • Multikanals kommunikasjon
  • Varsler i sanntid
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
  • Automatiske svar
  • Automatiske svar
  • Tredjepartsintegrasjoner
Service Hub er en kundeserviceprogramvare som hjelper teamene å skalere støtten og glede kundene sine med effektivitet.
HubSpots gratis chat-programvare hjelper deg å svare på kunde- og prospektspørsmål i sanntid, på den måten de ønsker å kommunisere. Med tilgang til roboter, ferdigskrevne svar, og til og med muligheten til å ta opp video, kan du skalere live-chatten slik at du kan svare på flere spørsmål raskt – selv når de ansatte er opptatt eller ikke tilstede. Uansett om du ønsker å lande flere avtaler via live-chat, konvertere flere salgsmuligheter eller løse kundenes spørsmål, vil HubSpots live-chat-programvare hjelpe deg med dette. Registrer deg gratis i dag. Lær mer om HubSpot Service Hub

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Overføringer/ruting
  • Mobiltilgang
  • Transkripsjoner/chathistorikk
  • Multikanals kommunikasjon
  • Varsler i sanntid
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
  • Automatiske svar
  • Automatiske svar
  • Tredjepartsintegrasjoner
Hiver forvandler Gmail-kontoen til et kommunikasjons- og samarbeidssenter. Kommuniser effektivt med kunder, leverandører eller ansatte fra Gmail.
Hiver er verdens første flerkanals samarbeidsplattform som er utviklet for bedrifter på Google Workspace. Vi hjelper team med å engasjere seg med kunder, ansatte og leverandører på en meningsfull måte – direkte fra Gmail. Med Hiver kan du administrere kommunikasjon på tvers av e-post, livechat, WhatsApp og tale, eller til og med aktivere kundens selvbetjening. Sørg for at teamene forblir produktive, samtidig som de gir raske og tilpassede løsninger på forespørsler. Hiver foretrekkes av 2000+ selskaper, inkludert Flexport, Harvard, Vacasa med mer. Lær mer om Hiver

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Overføringer/ruting
  • Mobiltilgang
  • Transkripsjoner/chathistorikk
  • Multikanals kommunikasjon
  • Varsler i sanntid
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
  • Automatiske svar
  • Automatiske svar
  • Tredjepartsintegrasjoner
Prøv den rangerte live chat-hjelpen som er utformet for Shopify, Magento og BigCommerce. Få flere salg raskere. Start nå gratis.
Den høyest rangerte live chat-tjenesten som er spesifikt utviklet for Shopify (kan også fullintegreres med Magento og BigCommerce). Gorgias er ikke bare chat; hold kontakten med kunder i sanntid på nettstedet ditt eller via sosiale medier. Sett opp automatiske svar på vanlige spørsmål. Rediger/refusjoner bestillinger, bruk lojalitetspoeng, administrer abonnementer og mer. Legg til maler, regler og makroer. Reduser supporttiden og gjør dine besøkende om til kunder. Koble til Shopify-butikken på minutter og prøv nå med en gratis prøveperiode. Lær mer om Gorgias

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Overføringer/ruting
  • Mobiltilgang
  • Transkripsjoner/chathistorikk
  • Multikanals kommunikasjon
  • Varsler i sanntid
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
  • Automatiske svar
  • Automatiske svar
  • Tredjepartsintegrasjoner
Et alt-i-ett kundeinteraksjonsverktøy med live chat, nettstedsbrukersporing og analysefunksjoner.
Zoho SalesIQ er en alt-i-ett, AI-drevet live chat- og analyseplattform som hjelper virksomheter med å forbedre interaksjonen med kundene sine. Plattformen har live chat, chatboter og integrering med direktemeldingskanaler (Instant Messaging, IM), CRM, brukerstøtteprogramvare med mer for å kommunisere med hver nettstedsbruker i hvert trinn av kundesyklusen. Lær mer om Zoho SalesIQ

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Overføringer/ruting
  • Mobiltilgang
  • Transkripsjoner/chathistorikk
  • Multikanals kommunikasjon
  • Varsler i sanntid
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
  • Automatiske svar
  • Automatiske svar
  • Tredjepartsintegrasjoner
Multi-channel live chat-løsning med chatbots, kunnskapsbase, automatiske invitasjoner, gruppechatter og mye mer.
Chaport er en moderne live chat-løsning med chatbots, automatiske invitasjoner, kunnskapsbase, integrasjoner med Facebook, Viber, Telegram, offline meldinger, gruppechat-funksjoner og mye mer. Den er designet som en moderne messenger for å gjøre kommunikasjon med kunder like enkel og hyggelig som å chatte med venner. Dessuten tilbyr den web-, desktop- og mobilapper slik at du kan chatte med kunder fra alle enheter og steder. Lær mer om Chaport

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Overføringer/ruting
  • Mobiltilgang
  • Transkripsjoner/chathistorikk
  • Multikanals kommunikasjon
  • Varsler i sanntid
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
  • Automatiske svar
  • Automatiske svar
  • Tredjepartsintegrasjoner
Tilby nyttig dokumentasjon, imponerende produktoppdateringer og administrer kundesamtaler i et kraftig kontrollprogram
En av de beste live-chat-funksjonene på markedet. Tilby kundene personlig og selvbetjent støtte. Administrer hundrevis av samtaler i én brukervennlig plattform. All kontaktatferd, samtaler og attributter vil alltid skje med ett klikk. - 100 % tilpassbar - integrert kunnskapsbase og oppdateringer - kvalifiseringsskjema - ruting av samtaler - merking og notater - brukeratferd - lagre svar Og mer … Prøv vårt gratis abonnement nå. Lær mer om Froged

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Overføringer/ruting
  • Mobiltilgang
  • Transkripsjoner/chathistorikk
  • Multikanals kommunikasjon
  • Varsler i sanntid
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
  • Automatiske svar
  • Automatiske svar
  • Tredjepartsintegrasjoner
Hjelp kundene til å hjelpe seg selv. Elevio tilbyr selvbetjeningssupport på forespørsel til kundene dine, når og hvor de trenger det.
Elevio gjør det mulig for team å levere kontekstuell kunnskap til kunder, supportagenter og interne team. Vi hjelper til med å levere over 16 millioner svar per måned for over 500 selskaper Svarer du på de samme spørsmålene? Opprett og lever kontekstuelle hjelpemidler og hotspots i appen før kundene stiller de samme spørsmålene. Avled i gjennomsnitt 23 % av supportsakene. La teamet ditt fokusere på mer komplekse kundespørsmål. Lær mer om elevio

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Overføringer/ruting
  • Mobiltilgang
  • Transkripsjoner/chathistorikk
  • Multikanals kommunikasjon
  • Varsler i sanntid
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
  • Automatiske svar
  • Automatiske svar
  • Tredjepartsintegrasjoner
Chaty er utviklet for å hjelpe ansatte med å komme i kontakt med kunder på ulike meldingsapplikasjoner som WhatsApp, Facebook Messenger og mer.
Chaty er utviklet for å hjelpe ansatte med å komme i kontakt med kunder på ulike meldingsapplikasjoner som WhatsApp, Facebook Messenger og mer. Med en enkelt chat-widget lagt til nettstedet ditt, kan du lage en personlig opplevelse for kunder ved å bruke over 20 sosiale kanaler som WhatsApp, Instagram, Line, Viber og Telegram for å gi umiddelbar støtte; svare på henvendelser, spørsmål og kommentarer; bygge tillit og lojalitet og tilby verdi til menneskene som betyr noe for virksomheten din, både på mobil og nett. Lær mer om Chaty

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Overføringer/ruting
  • Mobiltilgang
  • Transkripsjoner/chathistorikk
  • Multikanals kommunikasjon
  • Varsler i sanntid
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
  • Automatiske svar
  • Automatiske svar
  • Tredjepartsintegrasjoner
Bruk Trengo livechat for å støtte, engasjere og konvertere kunder på nettstedet eller i en egen applikasjon.
Tilby kundene den beste opplevelsen på nettstedet eller i en egen applikasjon med Trengos livechat. Chat i sanntid med salgsmuligheter og kunder, eller automatiser samtaler med chatboter. Legg til ulike kanaler i et kontrollprogram på nettstedet, og la kundene velge sine foretrukne kommunikasjonskanaler. Skaler kommunikasjonen og legg til flere kanaler som e-post, sosiale meldinger, tale og mange flere i Trengo-innboksen. Lær mer om Trengo

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Overføringer/ruting
  • Mobiltilgang
  • Transkripsjoner/chathistorikk
  • Multikanals kommunikasjon
  • Varsler i sanntid
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
  • Automatiske svar
  • Automatiske svar
  • Tredjepartsintegrasjoner
Sett opp livechat på nettstedet ditt på bare fem minutter. Snakk med besøkende på nettstedet ditt fra PC, nettbrett eller mobiltelefon. Selg mer
HelpOnClick-teamet har gjort sitt beste for å lage programvaren som hjelper forhandlere å snakke enkelt med besøkende på nettstedet sitt. Med enkel og intuitiv livechat og hjelpesenter kan kundene fokusere på hovedpunktene – noe som gir mer salg og bedre kundestøtte. HelpOnClick Live Chat-programvaren har følgende hovedfunksjoner: trafikkovervåkning i sanntid virtuell chat-agent tilpassbare ikoner og tekster integrasjon med Facebook integrasjon med store CRM-, CMS- og hjelpesentersystemer Lær mer om HelpOnClick

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Overføringer/ruting
  • Mobiltilgang
  • Transkripsjoner/chathistorikk
  • Multikanals kommunikasjon
  • Varsler i sanntid
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
  • Automatiske svar
  • Automatiske svar
  • Tredjepartsintegrasjoner
Forethought er den mest avanserte generative AI-en for kundeservice, og læres opp ved bruk av unike data fra bedriften din.
Forethought er den mest avanserte generative AI-en for kundeservice, og er en kundebehandler som jobber døgnet rundt. Forethought læres opp ved bruk av unike data fra bedriften din, samtidig som den overholder de mest avanserte sikkerhetsprotokollene. Kundebehandleren eliminerer ineffektive prosesser og leverer naturlige, AI-drevne samtaler som forbedrer svartider, løsningsrater og kundetilfredsheten. Lær mer om Forethought

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Overføringer/ruting
  • Mobiltilgang
  • Transkripsjoner/chathistorikk
  • Multikanals kommunikasjon
  • Varsler i sanntid
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
  • Automatiske svar
  • Automatiske svar
  • Tredjepartsintegrasjoner
HelpCenter er en brukervennlig kundeserviceprogramvare for e-handelsvirksomheter.
HelpCenter er en brukervennlig kundeserviceprogramvare for bedrifter innen e-handel som ønsker å gi kundene rask, men grundig kundestøtte. Tre viktige verktøy – FAQ-bygger, sakssystem for kundesenteret og en live-chat – bidrar til å svare på kundenes spørsmål før de havner i innboksen, sentraliserer og gir tilgang til all kommunikasjon fra ett sted, og skaper sterkere bånd ved å tilby kundestøtte i sanntid. Gjør deg klar for en overlegen kundeopplevelse. Lær mer om HelpCenter

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Overføringer/ruting
  • Mobiltilgang
  • Transkripsjoner/chathistorikk
  • Multikanals kommunikasjon
  • Varsler i sanntid
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
  • Automatiske svar
  • Automatiske svar
  • Tredjepartsintegrasjoner
Kundo er den eneste plattformen du trenger til den digitale kundeservicen. Med Kundo kan du møte kundene dine der de er – via e-post, chat, telefon, sosiale medier eller i en FAQ.
Kundo er den eneste plattformen du trenger til den digitale kundeservicen. Her samles samtaler fra alle kanaler på samme sted for enkel oversikt og kontroll. Ticketing Hold orden på innkommende henvendelser uansett hvilken kanal de kommer fra. Chat, e-post, Facebook, Instagram eller telefon. Self-service Sørg for at kundene får svar på spørsmålene sine raskt, selv når du og kollegene dine ikke er tilgjengelige Lær mer om Kundo

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Overføringer/ruting
  • Mobiltilgang
  • Transkripsjoner/chathistorikk
  • Multikanals kommunikasjon
  • Varsler i sanntid
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
  • Automatiske svar
  • Automatiske svar
  • Tredjepartsintegrasjoner
Med CommBox kan man bygge roboter i henhold til sitt spesifikke brukstilfelle på bare noen få minutter ved hjelp av det autonome botstudioet.
Utforsk CommBoxs AI-drevne chatbot for bedrifter. Vår AI-drevne chatbot bruker en maskinlæringsalgoritme for å forstå hensikten til kundene og tilby en mer naturlig og elegant kommunikasjon på et høyere nivå, som kundene vil bli fornøyd med. Lær mer om CommBox

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Overføringer/ruting
  • Mobiltilgang
  • Transkripsjoner/chathistorikk
  • Multikanals kommunikasjon
  • Varsler i sanntid
  • Fildeling
  • Chat/meldinger
  • Automatiske svar
  • Automatiske svar
  • Tredjepartsintegrasjoner