Mest populære

Sponset

Populære programvarer

Norge Vis lokale produkter
602 resultater
Norge Lokalt produkt
Kindly enables brands to build exceptional customer experiences that boost online sales and improve customer satisfaction. Lær mer om Kindly
Kindly enables brands to build exceptional customer experiences that boost online sales and improve customer satisfaction. Live Chat, Conversational AI, Virtual Shopping Assistants, Cart Abandonment and Conversion Optimization software in one integrated platform, Kindly offers users a first-class customer experience that turns visitors into repeat buyers. Lær mer om Kindly

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
Med LiveChat kan eksisterende og potensielle kunder snakke med selskapet via nettstedet ditt, og få en personlig opplevelse i sanntid. Lær mer om LiveChat
LiveChat er et live chat-program som kan integreres i nettstedet ditt for å fange opp flere potensielle kunder og få flere salg. Når du har LiveChat på nettstedet ditt, betyr det at dine besøkende kan sende deg spørsmål og motta svar på kort tid. Lær mer om LiveChat

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
Service Hub er en kundeserviceprogramvare som hjelper teamene å skalere støtten og glede kundene sine med effektivitet. Lær mer om HubSpot Service Hub
HubSpots gratis chat-programvare hjelper deg å svare på kunde- og prospektspørsmål i sanntid, på den måten de ønsker å kommunisere. Med tilgang til roboter, ferdigskrevne svar, og til og med muligheten til å ta opp video, kan du skalere live-chatten slik at du kan svare på flere spørsmål raskt – selv når de ansatte er opptatt eller ikke tilstede. Uansett om du ønsker å lande flere avtaler via live-chat, konvertere flere salgsmuligheter eller løse kundenes spørsmål, vil HubSpots live-chat-programvare hjelpe deg med dette. Registrer deg gratis i dag. Lær mer om HubSpot Service Hub

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
An all-in-one customer engagement tool with live chat, website visitor tracking, and analytics capabilities. Lær mer om Zoho SalesIQ
Zoho SalesIQ is an all-in-one, AI-powered live chat and analytics platform that helps businesses improve engagement with their customers. The platform provides live chat, chatbots, and integration with Instant Messaging (IM) channels, CRM, help desk software, and more to communicate with every site visitor at every stage of the customer lifecycle. Lær mer om Zoho SalesIQ

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
Giosg combines live chat, chatbots, AI, and interactive content in one platform to help companies improve online experience and sales. Lær mer om Giosg
Giosg is a Sales Acceleration Platform that combines live chat, chatbots, AI, and interactive content to help companies build engaging online experiences that turn website visitors into sales — fast. We want to reimagine, redefine and revalue the interaction between organisations and people in the digital world. Today, over 1200 companies worldwide in retail, automotive and real estate, among others, have joined us in our quest. Lær mer om Giosg

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
Engage visitors to your website 24/7 with Pipedrive's Chatbot and Live Chat. Turn your window shoppers into qualified leads. Lær mer om Pipedrive
Turn your website window shoppers into qualified leads with Pipedrive's Chatbot and Live Chat. Chatbot engages your website visitors 24/7. Easily customize your bot's look, the questions it asks and how it replies. Have available sales reps add a human touch with Live Chat from their phones or desktop. If your team gets busy, Chatbot steps in so no leads slip away. Both tools are available in the LeadBooster add-on, which can be added to any Pipedrive CRM plan. Start your 14-day free trial. Lær mer om Pipedrive

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
Fang opp flere potensielle kunder med pålitelig chatprogramvare. Ta kundeengasjementet til neste nivå med LiveAgent. Lær mer om LiveAgent
LiveAgent gir deg en av de raskeste chat-widgetene på markedet. Vi tilbyr en fullstendig chat-programvare som hjelper deg å skreddersy kommunikasjonen med kundene dine. LiveAgent utnytter kraften til en universell innboks, livechat i sanntid, innebygd telefonsentral og en robust kundeserviceportal. Bli med selskaper som BMW, Yamaha og Huawei i å tilby kundeservice i verdensklasse. Start din gratis prøveperiode, ingen kredittkortinformasjon nødvendig. Lær mer om LiveAgent

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
ChatBot is an all-in-one platform to create, deploy, and track chatbots across channels. Lær mer om Chatbot
Automate key tasks right away by creating multipurpose chatbots with diverse templates and a visual builder. Connect ChatBot with various tools and platforms using one-click integrations, the open API, webhooks, and Zapier. Design smooth conversational experiences to build better relationships with your customers. Send dynamic responses that encourage customers to chat and interact. Mix and match text, images, buttons, and quick replies to show off your brand, products, and services. Lær mer om Chatbot

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
Userlike er den første og eneste direktechat-programvaren som hjelper bedriften din å nå ut til og hjelpe kunder på tvers av meldingskanaler. Lær mer om Userlike
Userlike kombinerer nettprat med mobilmeldinger. Bytt til en bedre metode for kundekommunikasjon. For dine kunder, supportansatte, salgsrepresentanter og ledere. Chat med kundene dine via nettstedet ditt, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram og SMS. Du kan også koble til en chatbot og automatisere deler av kundeinteraksjonene dine. Stiftet og drevet fra Tyskland. Userlike holder både dine og kundenes data trygge med en kommunikasjonsløsning som er 100 % GDPR-kompatibel. Lær mer om Userlike

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
En ledende gratis chat- og programvareløsning for kontaktsenter som brukes av over åtte millioner selskaper. Leveres også med gratis CRM og e-postmarkedsføring. Lær mer om Bitrix24
Hvis du leter etter en gratis chatprogramvare for nettstedet ditt, vil du elske Bitrix24. Først og fremst betyr gratis at du kan ha så mange chatteøkter du trenger, uten begrensninger. For det andre begrenser vi ikke gratisversjonen til én enkelt chatteagent. Du får tolv chatteagenter gratis. For det tredje er Bitrix24 et fullt utstyrt flerkanalskontaktsenter. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
Tilby personlig én-til-én-brukerstøtte til alle kunder ved hjelp av en enkel, men kraftig, gratis chat-programvare levert av EngageBay. Lær mer om EngageBay
Tilby kundene den raskeste og mest effektive måten å samhandle med de ansatte på kundestøtte, slik at de kan løse problemene raskt. Bygg meningsfulle og langvarige relasjoner ved å snakke med kundene i live-chat. Send en proaktiv melding for å invitere kundene dine til en live-chat. Vis dem at du bryr deg ved å tilby proaktiv støtte. Automatiser og tilpass chattemeldingen basert på flere faktorer som siden den besøkende befinner seg på, plassering, henvisende nettsted, ny eller tilbakevendende besøkende og mye mer. Lær mer om EngageBay

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
Tidio is a customer service platform that combines live chat and chatbots to improve customer support and generate more sales. Lær mer om Tidio
Tidio combines live chat and chatbots in one tool, so you can delight your customers and improve your sales. It enables you to engage your visitors in real time, send personalized messages, and offer assistance via chatbots, anytime you are busy. Additionally, it connects to Messenger, Instagram, and email, so you can manage all communication channels from one place. Tidio is available on desktop and mobile, so you can answer messages on the go, from every device. Lær mer om Tidio

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
Use the power of Smartsupp live chat to genuinely connect with your visitors, boost online sales, and improve conversion rates. Lær mer om Smartsupp
Use the power of Smartsupp live chat to genuinely connect with your visitors and boost online sales. Offering both human and chatbot support, businesses benefit from win-win customer service that empower the customer and business, simultaneously. Automate FAQ replies via chatbot to save time and resolve customer inquiries fast, access visitor data and metrics to understand your target audience and customer needs, and take advantage of multichannel communication all on a single dashboard. Lær mer om Smartsupp

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
Prøv den rangerte live chat-hjelpen som er utformet for Shopify, Magento og BigCommerce. Få flere salg raskere. Start nå gratis. Lær mer om Gorgias
Den høyest rangerte live chat-tjenesten som er spesifikt utviklet for Shopify (kan også fullintegreres med Magento og BigCommerce). Gorgias er ikke bare chat; hold kontakten med kunder i sanntid på nettstedet ditt eller via sosiale medier. Sett opp automatiske svar på vanlige spørsmål. Rediger/refusjoner bestillinger, bruk lojalitetspoeng, administrer abonnementer og mer. Legg til maler, regler og makroer. Reduser supporttiden og gjør dine besøkende om til kunder. Koble til Shopify-butikken på minutter og prøv nå med en gratis prøveperiode. Lær mer om Gorgias

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
Freshchat is a modern messaging software built for customer engagement teams to talk to customers across channels. Lær mer om Freshchat
Freshchat is the modern messaging solution that delivers effortless customer service for the digital-first customer by bringing together artificial and human intelligence across messaging channels. W ith the world moving towards contactless service, customers expect on-demand, personalised support on familiar channels that are easily accessible. This is where businesses use Freshchat's powerful messaging platform to service their customers on various digital channels using a blend of automation Lær mer om Freshchat

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
Tilby nyttig dokumentasjon, imponerende produktoppdateringer og administrer kundesamtaler i et kraftig kontrollprogram Lær mer om Froged
En av de beste live-chat-funksjonene på markedet. Tilby kundene personlig og selvbetjent støtte. Administrer hundrevis av samtaler i én brukervennlig plattform. All kontaktatferd, samtaler og attributter vil alltid skje med ett klikk. - 100 % tilpassbar - integrert kunnskapsbase og oppdateringer - kvalifiseringsskjema - ruting av samtaler - merking og notater - brukeratferd - lagre svar Og mer … Prøv vårt gratis abonnement nå. Lær mer om Froged

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
REVE Chat is a smart customer communication platform that comes with Chatbot, Live Chat, Cobrowsing & other features for multichannel. Lær mer om REVE Chat
REVE Chat offers an AI-powered chatbot that deals with customer inquiries and automatically generates personalized messages for individual customers. It also comes with Live Chat features to provide real-time support. You can deploy the chatbot to automate your sale process, generate leads, and increase customer engagement. It is available 24/7, even at weekends and during holidays, which shows commitment to customers. Engage, manage and satisfy the customers in real-time with a chatbot. Lær mer om REVE Chat

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
Sett opp livechat på nettstedet ditt på bare fem minutter. Snakk med besøkende på nettstedet ditt fra PC, nettbrett eller mobiltelefon. Selg mer Lær mer om HelpOnClick
HelpOnClick-teamet har gjort sitt beste for å lage programvaren som hjelper forhandlere å snakke enkelt med besøkende på nettstedet sitt. Med enkel og intuitiv livechat og hjelpesenter kan kundene fokusere på hovedpunktene – noe som gir mer salg og bedre kundestøtte. HelpOnClick Live Chat-programvaren har følgende hovedfunksjoner: trafikkovervåkning i sanntid virtuell chat-agent tilpassbare ikoner og tekster integrasjon med Facebook integrasjon med store CRM-, CMS- og hjelpesentersystemer Lær mer om HelpOnClick

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
LiveCaller is all in one solution, combining different communication channels like Chat, Call, Social Messaging Apps into one platform. Lær mer om LiveCaller
Chat - Customers can exchange messages, files, and rate customer service. Web-Call - Customers are able to make a call directly from the webpage, via Internet, thus making such calls for them completely free. Omni-Channel Inbox - Combines communications from different messenger platforms into a single dashboard. Callback - Simply enter your phone number and preferred call time, customer service will call you. Co-browse - Allows agents and customers to collaboratively 'browse' a website. Lær mer om LiveCaller

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
HelpCenter er en brukervennlig kundeserviceprogramvare for e-handelsvirksomheter. Lær mer om HelpCenter
HelpCenter er en brukervennlig kundeserviceprogramvare for bedrifter innen e-handel som ønsker å gi kundene rask, men grundig kundestøtte. Tre viktige verktøy – FAQ-bygger, sakssystem for kundesentere t og en live-chat – bidrar til å svare på kundenes spørsmål før de havner i innboksen, sentraliserer og gir tilgang til all kommunikasjon fra ett sted, og skaper sterkere bånd ved å tilby kundestøtte i sanntid. Gjør deg klar for en overlegen kundeopplevelse. Lær mer om HelpCenter

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
Commerce-Driven Chat Experiences Across Channels Design and manage personalized chat experiences in Salesforce. Lær mer om Messaging Studio
DEPLOY NATIVE SALESFORCE CHAT EXPERIENCES ON SUPPORTED MESSAGING CHANNELS Design chat experiences with Einstein Bot, Digital Engagement and Live Agent and use Messaging Studio's point-and-click interface to publish them to multiple channels. MOVE CONVERSATIONAL COMMERCE TO THE TOP OF THE FUNNEL Launch conversational experiences from Google Search and Maps using Google Business Messages, bringing chat up the funnel to where the purchase journey begins. Lær mer om Messaging Studio

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
SmartInbox is a customer communication app that centralizes all incoming messages from social and other channels in a single spot. Lær mer om SmartInbox
If you’re an ecommerce owner, you’re probably noticing that you’re spending a ton of time on your shop’s customer service and you’re spending a lot of time flipping between screens getting data, then finding the spot to respond back to your customers. With SmartInbox skip all that chaos. In a single app, faster respond to conversations from social media and around the web and improve your customer relationships, increasing brand value and customer loyalty. Grab your free trial today! Lær mer om SmartInbox

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
Slack is your Digital HQ. Welcome to the command center of your workday.
Slack is your Digital HQ. Welcome to the command center of your workday. Discover a more flexible way to work with all your people, apps and partners in one space. Slack connects people with each other and with their tools and data. Equip teams to be their most efficient and productive—to save time, increase ROI and open up all kinds of opportunities. Slack isn’t just a tool for sending messages. It’s a place where work flows between all your teams, tools, customers and partners. Lær mer om Slack

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
Cloud-based solution that assists with customer communications through business interactions, automation, messaging and more.
Messaging app that enables real time customer communications for small businesses. Lær mer om WhatsApp

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
Zendesk offers industry leading live chat software that¿s quick to implement and easy to use.
Zendesk offers industry leading live chat software that's quick to implement and easy to use. It lets you deliver real time, conversational support on web, mobile, and in apps-like WhatsApp. Pair it seamlessly with Zendesk's customer support solution to reduce customer wait times and increase efficiency. Response times can be as fast as 30 seconds and agent performance can improve by 25% after switching to Zendesk. Lær mer om Zendesk Suite

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
Freshdesk er en brukervennlig kundeserviceprogramvare som hjelper over 40 000 bedrifter over hele verden med å skape fremragende kundeopplevelser.
Freshdesk er et skybasert hjelpesentersystem som tilbyr kraftige løsninger for kundeservice. Freshdesk samler samtaler fra e-post, telefon, nett, chat og sosiale medier, og hjelper deg med å løse problemer på tvers av kanaler uten problemer. Med Freshdesk kan du også automatisere arbeidsflyter, tilby praktiske selvbetjeningsalternativer, administrere serviceavtaler og lage rapporter. Freshdesk brukes av over 40 000 kunder, inkludert Bridgestone, HP, Harvard University og DHL. Lær mer om Freshdesk

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
Zoho Desk embeddable live chat widgets for your customer service team. Now you can support your customers through your website & apps.
Zoho Desk is a cloud-based helpdesk solution from Zoho. Key features include management of customer support tickets, support portal, contract management & report creation. With Zoho Desk's embeddable live chat widgets make instant responses for instant happiness. Your customers can get in touch with your agents instantly, right from the help center with contextual AI, so your agents can respond and help them find answers faster. Our free plan gives you 3 users free to head start your operations. Lær mer om Zoho Desk

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
Increase customer satisfaction and team efficiency with Intercom’s market-leading messenger, smart automation and self-service tools.
Increase customer satisfaction and team efficiency with Intercom’s market-leading messenger, smart automation and self-service tools for personalized live chat at scale. Chat with customers in your product, app and on your website and manage conversations in a next-generation Inbox that’s easy to set up and use. Plus, leverage a full suite of customer communication tools for sales, marketing and support to engage customers with proactive outbound messaging, interactive product tours and more. Lær mer om Intercom

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
The customer support platform that ensures you understand customer needs, get to the root of their issues, and increase their happiness
TeamSupport's customer-centric Support platform empowers businesses to do much more than just ticket management. Through extensive customer management tools, which include account trend analytics, satisfaction scoring, and more, Support enables you to understand your customers better - rather than only focusing on the ticket. This leads to improved customer relationships that enable you to grow your revenue, increase customer happiness, and reduce churn. Lær mer om TeamSupport

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
Verdens ledende kundeserviceeplattform som hjelper alle serviceansatte med innovative verktøy og samlede data.
Service Cloud er en av verdens fremste kundeserviceplattformer, og hjelper alle serviceansatte, fra personell på kontaktsenteret til de som er ute i felten, med innovative verktøy. Legg inn Chat på nettstedet og i appene til bedriften, og gi kundestøtte i sanntid. Start personlige live-chatter med kundene, i appen eller på nett, basert på hvordan de bruker nettstedet. Chat med kunder over hele verden med flerspråklig støtte. Det er også mulig å effektivisere kundestøtten med AI-drevne chatbotter som hjelper til med å svare på rutinemessige spørsmål. Lær mer om Salesforce Service Cloud

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
Webchat enables you to convert more website visitors into customers and deliver remarkable customer support through live chat
Birdeye Webchat enables you to capture and convert leads from your website. We allow you to talk to customers in real-time, use a chatbot to automate responses to frequently asked questions, or if you are busy, text them back when you have a moment. A single unified inbox allows you to manage all customer conversations in one place. Reporting helps you track the number of active conversations, measure and compare agent productivity, average resolution time, and much more. Lær mer om Birdeye

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
Beautiful Live chat solution with CRM and Help Desk integration and powerful reporting capabilities. GDPR Ready and Accessible. API.
Olark Live Chat is the easiest way to add live chat to your website. Over 40,000 organizations including small businesses, large businesses, non-profits, government entities, and higher education choose Olark. Add an Olark chat box to your site and start helping more customers and closing more sales. Olark integrates with a number of CRM, eCommerce and Help Desk platforms to provide you with automation, chatbots, and key customer insights. GDPR Ready, WCAG 2.1 AA Accessible, and NIST 800-53 Lær mer om Olark

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
More than just live chat. Turn online conversations into text message conversations with Webchat. A 2020 Top Marketing Software Winner
Podium Webchat isn¿t just a live chat. It immediately brings the conversation to text, so your customers aren¿t tied down to a browser window. It¿s a simple difference, but it also means you start the conversation with their contact information, so your leads are higher quality and you can immediately start providing excellent customer service. Podium also brings all your leads into one easy-to-use inbox, no matter where they started. Trusted by over 60,000 businesses, see the Podium difference. Lær mer om Podium

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
Modern live chat and messaging solution designed to facilitate personal communication between companies and their customers.
Modern live chat and messaging solution designed to facilitate personal communication between companies and their customers. Chatra welcomes potential buyers with the faces of your team and invites to get in touch through friendly, targeted auto-messages. Its much easier for them to send you a quick instant message than to send a formal, stuffy email from a contacts page. Reply from the agent dashboard in your browser, desktop app or mobile app and we'll make sure it gets delivered. Chatra will soon be merging with Sendinblue. Additional Chatra reviews can be found on the Sendinblue page. Lær mer om Chatra

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
Enables companies to increase sales, optimize the customer experience and improve team performance through multi-channel conversations.
Conversion it's Zenvia's Sales Engagement solution that allows small and medium-sized companies to measure, optimize and convert sales opportunities through conversations on multiple channels such as WhatsApp, Instagram and FB Messenger. Get a complete management of your commercial team with intuitive and real-time dashboards, shared inbox and an Apps Marketplace with dozens of integrations connected through API, such as Paypal, WooCommerce, Shopify and more. Lær mer om Zenvia Conversion

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
Cloud-based solution that helps businesses add live chat to websites, use canned responses, share files, and more.
Pure Chat helps small and mid-sized organizations engage their website visitors with our powerful, easy-to-use live chat software. Use Pure Chat throughout the entire customer journey to share information with visitors, nurture leads and deliver exceptional customer service to increase sales and improve satisfaction. We now have a 100% Free plan that includes unlimited users and unlimited chats for up to 3 websites! What are you waiting for? Sign up and start chatting today! Lær mer om Pure Chat

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
3CX Live Chat is a free live chat solution that offers extra calling capabilities and team communication features at no cost
3CX Live Chat is a free live chat solution with extra calling capabilities and team communication features added at no cost. Resolve issues faster through chat and voice. Visitors can chat, call or video call at the touch of a button without dialing numbers. Forward chats with history to agents or groups. Answer messages remotely with free mobile phone apps. Integrate Business Facebook messages and SMS to answer all communications from the same interface. No per user per month fees! Lær mer om 3CX

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
Chat tool for connecting with customers through a mobile app or on your website. Supports chat history and performance analytics.
Chat tool for connecting with customers through a mobile app or on your website. Supports chat history and performance analytics. Lær mer om tawk.to

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
Quickly engage with website visitors and capture lead information with web chat. Broadly helps local businesses win more business.
Quickly engage with website visitors and capture lead information with Broadly. We help local businesses attract leads, connect with customers, and automatically request reviews - all from one easy-to-use app. Generate more leads and provide a 5-star customer experience with a responsive website, automated web chat, streamlined text and email communication, flexible mobile payment options, and more. Broadly makes it easy for customers to find you, work with you, and rave about you. Lær mer om Broadly

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
The text messaging service crafted to cut through the noise, so you can connect with customers anytime, anywhere.
Text Request is the business texting platform built to ignite customer engagement. We’ve crafted plug-and-play messaging solutions to your everyday communication problems, so you can cut through the noise and connect with customers anytime, anywhere. Text Request is designed to scale with you, from one person handling a few conversations, to thousands of employees sending millions of messages, to custom solutions built on our API. Learn more about how we help busy business leaders like you with Lær mer om Text Request

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
Du får livechat og SMS på samme sted som e-post og kundeinformasjon fra din CRM. Gi skreddersydd service i stor skala med Front.
Gjør hver chat til en mulighet til å gi en enestående serviceopplevelse. Front er et kundekommunikasjonsknutepunkt som samler alle kanalene på én plattform, slik at teamet kan svare raskt, og få nyttig innsikt som kan brukes til å forbedre kundeopplevelsen. Etter hvert som behovene dine endres, kan Fronts fleksible arbeidsflyt skaleres i takt med deg. Front gjør det enkelt for teamet å samarbeide og levere personlig tilpassede svar, slik at kundene alltid føler seg som førsteprioritet. Lær mer om Front

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
The enterprise phone system with superpowers - cloud PBX with video conferencing, call pop, mobile app, call recording, and more.
Nextiva is a platform that brings communications together with business applications, intelligence, and automation. This helps businesses communicate and build deeper connections with their customers. The platform brings all communication channels voice, video, collaboration, SMS, chat, and surveys together in one place. This helps businesses access the information they need to drive business results. Intelligence and automation are built in, so you can focus on helping customers. Lær mer om Nextiva

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
Help Scout's email management software has the features you need to keep things simple, move fast, and focus on delighting customers.
Answer 52% more emails with ease with Help Scout. Help Scout pulls in emails from your existing shared email account, giving you access to additional features that make your team more collaborative and productive. View all of the replies your team has sent, and see when someone is actively replying. Access detailed reports, build a library of saved replies, and take advantage of workflows to automate repetitive tasks. You'll have happier customers and fewer email requests — everyone wins. Lær mer om Help Scout

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
HelpCrunch's Live Chat is the most customizable chat solution on the market that helps you increase sales & improve customer support.
HelpCrunch's Live Chat is the most customizable chat solution on the market that helps you communicate with your customers in real time, increase conversions and sales, improve support, and grow faster. Try HelpCrunch for free for 14 days. Other features included: - Auto Messages - Email Marketing - Help Desk - Knowledge Base - Popups - Mobile apps - Chat Bot (coming soon). Lær mer om HelpCrunch

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
RingCentral Contact Center solution delivers omnichannel capabilities that let customers decide how they want to engage with you.
RingCentral Contact Center cloud solutions and call center software, specifically designed for 10+ users, delivers powerful, omnichannel capabilities that let customers decide how they want to engage with you. With its comprehensive feature set, you can resolve issues faster and more effectively and increase customer loyalty. Highlights include advanced skills-based routing; queuing and distribution; agent and supervisor capabilities; analytics and reporting; third-party integrations. Lær mer om RingCentral Contact Center

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
Drift is an all-in-one platform that combines Live Chat, Conversational Marketing, and Conversational Sales to help companies grow.
Drift is an all-in-one platform that combines Live Chat, Conversational Marketing, and Conversational Sales to help companies grow revenue and increase customer lifetime value, faster. More than 50,000 businesses use Drift to align sales and marketing on a single platform to deliver a unified customer experience where people are free to have a conversation with a business at any time, on their terms. We help companies engage in real-time, personalized conversations with the right customers. Lær mer om Drift

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
Kayako Live Chat Software instantly connects with customers to Reduce Response Rates and Connect Times. See a Free Demo + Test Trial!
Kayako Live Chat Software improves your client services by reducing response rates with quicker connect times. Request a Demo and see how Kayako works for you. Save money and Instantly respond to customers with personalized interactions. Kayako scales our support and pricing to grow your business. Simple set-up and integration for a customized client-service software experience. Kayako connects the Live Chat dots and effortlessly unifies customer service across chat, social, email & phone Lær mer om Kayako

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
Kombiner chat med kunder og de ansatte med Genesys Cloud CX-løsningen som samler kommunikasjon på tvers av hele virksomheten.
Kombiner chat med kunder og de ansatte med Genesys Cloud CXs alt-i-ett-løsning som samler all kommunikasjon på tvers av virksomheten i ett system. Nå ut via meldingsapper, eller legg til en chat-widge t på nettstedet ditt slik at kundene kan nå deg direkte. Eskaler live-chat med skjermdeling eller medsøkingsteknologi for å gi veiledet assistanse. Chat internt for å utveksle filer og få kontakt med fageksperter i hele virksomheten. Lær mer om Genesys Cloud CX

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
Cloud-based IT support software for SMBs with in-house and remote teams.
GoTo Resolve is IT support software built for SMBs. It helps IT professionals streamline their help desk by bringing together the tools they need to engage, identify problems, and fix issues faster. It combines game-changing IT management and support software with conversational ticketing and a zero trust architecture into a single consolidated tool. It is simple, secure, flexible, and free to use. Looking for GoToAssist? GoTo Resolve includes the same remote support functionality and more. Lær mer om GoTo Resolve

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet
Real-time remote control of a customer's computer over the web for help desks, support softwares, IT organizations, and more.
GoTo Rescue is a powerful, easy-to-use remote support solution for PCs, Macs, mobile devices, and more. Rescue is built to serve teams of all sizes, from small helpdesks to the world's largest support organizations, and everyone in between. Rescue helps you provide technical support to your employees, your customers, or both, with a solution that is fast, reliable, flexible, and easy to use. Lær mer om Rescue

Funksjoner

  • Proaktiv chat
  • Automatiske svar
  • Offline-skjema
  • Overføringer/ruting
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Geotargeting
  • Sporing av besøkende på nettstedet