17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Work Order Software

Programvare for arbeidsoppdrag er ofte en funksjon eller tilleggsfunksjon i mer omfattende programvaresystemer for administrering av feltservice, serviceutsendelse og vedlikeholdsstyring. Det kan imidlertid også dreie seg om frittstående programmer. Programvare for arbeidsoppdrag brukes til å planlegge, spore og rapportere om arbeidsforespørsler, fordele oppdrag mellom personellet, identifisere forfalte forespørsler og spore oppdragsvarighet og tjenestekvalitet. Noen programmer har også funksjoner for fakturering av bestemte oppdrag. Denne typen programvare brukes til å automatisere oppdragstildeling innen vedlikehold av bygg og kjøretøy, i tillegg til ved feltarbeid i ulike bransjer.

12 resultater
Orderry er perfekt for servicebedrifter. Behandling av jobber, mobilapper for teknikere og ledere, analyse og rapportering gjort enkelt. Lær mer om Orderry
Orderry er en SaaS-løsning for effektiv administrasjon av arbeidsordrer, som fungerer like godt for enkeltpersonforetak som for bedrifter med flere avdelinger. Administrer alt fra kunder og jobber til lagerbeholdning og økonomi. Forbedre kundeservicen din med funksjoner som status- og fristkontroll, tilpassede arbeidsflyter, lagersynkronisering, utskriftsmaler, skiftplaner, mobilapper for ledere og feltarbeidere, automatiske varsler om statusendringer og analyser av arbeidsordre i et praktisk format. Lær mer om Orderry

Funksjoner

  • Forsendelsesstyring
  • Kalenderbehandling
  • Mobiltilgang
  • Teknikerstyring
  • Forebyggende vedlikehold
  • Rapportering og statistikk
  • Fakturering og regningsskriving
  • Pristilbud/estimater
  • Vedlikeholdsplanlegging
  • Inventarstyring
Housecall Pro er en topprangert forretningsløsning for fagfolk innen hjemmetjenester for å effektivisere planlegging, utsending, betalinger og mer.
Tidsbegrenset ferietilbud tilgjengelig! Ring nå for å få opptil 80 % rabatt den første måneden: XX Housecall Pro er en topprangert alt-i-ett-bedriftsløsning som hjelper tjenestefagfolk med å jobbe enklere og smartere. Med brukervennlige digitale verktøy for planlegging og utsending av jobber, administrasjon av betalinger, automatisering av markedsføring og mer, kan Housecall Pro hjelpe profesjonelle med å administrere alle aspekter av virksomheten på ett sted. Lær mer om Housecall Pro

Funksjoner

  • Forsendelsesstyring
  • Kalenderbehandling
  • Mobiltilgang
  • Teknikerstyring
  • Forebyggende vedlikehold
  • Rapportering og statistikk
  • Fakturering og regningsskriving
  • Pristilbud/estimater
  • Vedlikeholdsplanlegging
  • Inventarstyring
Wrike er en arbeidsadministrasjonsprogramvare som brukes til arbeidsordrer med skreddersydde forespørselsskjemaer, tidssporing, Kanban-tavler og mer.
Wrike er en arbeidsadministrasjonsprogramvare som er betrodd av over 20 000 selskaper over hele verden. Effektiviser arbeidsordrene dine ved hjelp av skreddersydde forespørselsskjemaer med automatisk tilordning, Kanban-tavler, Gantt-diagrammer, tidssporing, resultatrapporter, ressursadministrasjon og delte arbeidsflyter på ett sted. Få fart på arbeidsordrene dine med Wrikes over 400 integrasjoner. Tilpass arbeidsflyten i teamet ditt for å dele fremgangen på hvert trinn, og lever alt til rett tid med Wrike. Lær mer om Wrike

Funksjoner

  • Forsendelsesstyring
  • Kalenderbehandling
  • Mobiltilgang
  • Teknikerstyring
  • Forebyggende vedlikehold
  • Rapportering og statistikk
  • Fakturering og regningsskriving
  • Pristilbud/estimater
  • Vedlikeholdsplanlegging
  • Inventarstyring
Ideelt for bedrifter av alle størrelser. Det er et verktøy for å bygge skjemaer som hjelper brukere med å opprette undersøkelsesskjemaer, samtidig som de gjennomgår innsendinger.
Jotforms skjemabygger er betrodd av over 18 millioner brukere, og er den enkle måten å opprette og publisere nettskjemaer fra enhver enhet. Selskapet tilbyr over 10 000 ferdiglagde skjemamaler, over 100 integreringer til tredjepartsapper og avanserte designfunksjoner som gjør det til en ledende nettbasert skjemabygger for organisasjoner over hele verden. Det brukes til å opprette betalingsskjemaer, skjema for hovedgenerering, registreringsskjemaer, kontaktskjemaer, søknadsskjemaer og mer. Lær mer om Jotform

Funksjoner

  • Forsendelsesstyring
  • Kalenderbehandling
  • Mobiltilgang
  • Teknikerstyring
  • Forebyggende vedlikehold
  • Rapportering og statistikk
  • Fakturering og regningsskriving
  • Pristilbud/estimater
  • Vedlikeholdsplanlegging
  • Inventarstyring
Programmet gir en pakke integrerte apper med åpen kildekode for administrasjon av CRM, PoS, nettsteder, e-handel, salg, regnskapsføring, lagerstyring, HR, markedsføring med mer.
Odoo er en fullintegrert, tilpassbar programvare med åpen kildekode som er full av ekspertutviklede, brukervennlige forretningsapplikasjoner. Odoos intuitive database kan oppfylle de fleste av bedriftens behov, som CRM, salg, prosjekt, produksjon, lagerstyring og regnskapsføring, for å nevne noe. Odoo er en alt-i-ett-programvareløsning utviklet for å møte behovene til enhver bedrift, uavhengig av størrelse (og budsjett). Lær mer om Odoo

Funksjoner

  • Forsendelsesstyring
  • Kalenderbehandling
  • Mobiltilgang
  • Teknikerstyring
  • Forebyggende vedlikehold
  • Rapportering og statistikk
  • Fakturering og regningsskriving
  • Pristilbud/estimater
  • Vedlikeholdsplanlegging
  • Inventarstyring
MaintainX er en av de verdensledende plattformene for arbeidsflytstyring for industrielle arbeidere og arbeidere i frontlinjen.
MaintainX er en av de verdensledende plattformene for arbeidsflytstyring for industrielle arbeidere og arbeidere i frontlinjen. Det er et moderne, IoT-aktivert skybasert verktøy for vedlikehold, sikkerhet og drift på utstyr og anlegg. MaintainX hjelper bedrifter med å spore reaktivt og forebyggende vedlikehold, samt kontrollere den daglige driften, som sikkerhetsinspeksjoner, kvalitetsinspeksjoner og driftssjekklister – alt med et digitalt revisjonsspor Lær mer om MaintainX

Funksjoner

  • Forsendelsesstyring
  • Kalenderbehandling
  • Mobiltilgang
  • Teknikerstyring
  • Forebyggende vedlikehold
  • Rapportering og statistikk
  • Fakturering og regningsskriving
  • Pristilbud/estimater
  • Vedlikeholdsplanlegging
  • Inventarstyring
Alt du trenger for å administrere arbeidsordre: tilbud, kontrakter, fakturaer, betalinger og mer. Bruk koden "ONLY1" for å starte for $ 1 per måned.
HoneyBook gjør det enkelt å booke flere kunder, feltarbeidsordrer, administrere prosjekter og få betalt – alt på ett sted. Med tilbud, fakturaer, kontrakter, betalinger og digitale signaturverktøy har du alt du trenger for å gi kundene en god opplevelse. Få de første 6 månedene for bare $ 1 per måned med kampanjekoden "ONLY1". Lær mer om HoneyBook

Funksjoner

  • Forsendelsesstyring
  • Kalenderbehandling
  • Mobiltilgang
  • Teknikerstyring
  • Forebyggende vedlikehold
  • Rapportering og statistikk
  • Fakturering og regningsskriving
  • Pristilbud/estimater
  • Vedlikeholdsplanlegging
  • Inventarstyring
Dine pristilbud, fakturaer, kjøp og mer i ett system. Kontortilgang og app, elektroniske skjemaer og sertifikater. GRATIS PRØVEPERIODE OG DEMOSAMTALE
Joblogic Service Management Software gjør det mulig for bedriften din å ta det neste steget mot bedre effektivitet, produktivitet og lønnsomhet. Fra logging av pristilbud til mottak av betalinger, planlegging av jobber til administrasjon av aktiva – Joblogic knytter sammen arbeidsstyrken og kundene dine. Den brukervennlige mobilappen gjør det mulig for feltarbeiderne dine å registrere jobbinformasjon, fylle ut samsvarsskjemaer, akseptere jobber og mer. Bestill en gratis demosamtale i dag. Lær mer om Joblogic

Funksjoner

  • Forsendelsesstyring
  • Kalenderbehandling
  • Mobiltilgang
  • Teknikerstyring
  • Forebyggende vedlikehold
  • Rapportering og statistikk
  • Fakturering og regningsskriving
  • Pristilbud/estimater
  • Vedlikeholdsplanlegging
  • Inventarstyring
Den skybaserte programvaren vår gir kraft, brukervennlighet og total fleksibilitet for effektiv administrasjon av arbeidsordrer og planlegging.
Administrer arbeidsordrer effektivt og øk produktiviteten med FieldAware. FieldAware er en programvareløsning for alt-i-ett-arbeidsordre som administrerer arbeidsordrer, tidsplaner, forebyggende vedlikehold, jobbtildelinger, kontrakter og mye mer. Planlegg og spor arbeidsordrer med dra-og-slipp-verktøy. Administrer arbeid i samarbeid med døgnåpen nettbasert og mobil tilgang. Planlegg forebyggende vedlikehold med noen få enkle klikk. Ta og lagre bilder og redigerbare PDF-filer. Lær mer om FieldAware

Funksjoner

  • Forsendelsesstyring
  • Kalenderbehandling
  • Mobiltilgang
  • Teknikerstyring
  • Forebyggende vedlikehold
  • Rapportering og statistikk
  • Fakturering og regningsskriving
  • Pristilbud/estimater
  • Vedlikeholdsplanlegging
  • Inventarstyring
ServiceMax er en markedsledende serviceapplikasjon for bedrifter med over 50 teknikere.
ServiceMax er en ledende programvare for serviceadministrasjon som er spesielt egnet for bedrifter med over 50 teknikere som utfører service på komplekst utstyr. Den optimaliserer ende-til-ende serviceoperasjoner, inkludert: arbeidsstyrkeoptimalisering, avansert planlegging og utsendelse, delelogistikk, inventar og depotreparasjon, installert base, rettigheter og sanntidskommunikasjon for å sikre at kundene med over 50 teknikere leverer feilfri feltservice. Lær mer om ServiceMax

Funksjoner

  • Forsendelsesstyring
  • Kalenderbehandling
  • Mobiltilgang
  • Teknikerstyring
  • Forebyggende vedlikehold
  • Rapportering og statistikk
  • Fakturering og regningsskriving
  • Pristilbud/estimater
  • Vedlikeholdsplanlegging
  • Inventarstyring
Kunde-, kvalitets-, arbeidsordre-, ansatt- og lageradministrasjon for vaktmesterselskaper.
Janitorial Manager Software er spesielt utviklet for rengjøringsbransjen. JM er utviklet av vaktmestere for vaktmestere. Med JM kan du spore resultater og få mer effektivitet og kostnadskontroll gjennom kunde-, kvalitets-, arbeidsordre-, ansatt- og lageradministrasjon. Janitorial Manager er forpliktet til å utvikle programvare som er effektiv, brukervennlig og rimelig for små og mellomstore rengjøringsselskaper. Lær mer om Janitorial Manager

Funksjoner

  • Forsendelsesstyring
  • Kalenderbehandling
  • Mobiltilgang
  • Teknikerstyring
  • Forebyggende vedlikehold
  • Rapportering og statistikk
  • Fakturering og regningsskriving
  • Pristilbud/estimater
  • Vedlikeholdsplanlegging
  • Inventarstyring
IFS Field Service Management er en bransjeledende løsning for administrasjon av tjenestelivssykluser.
IFS utvikler og leverer bedriftsprogramvare for kunder over hele verden som produserer og distribuerer varer, vedlikeholder aktiva og administrerer tjenestefokuserte operasjoner. IFS Field Service Management tilbyr den mest komplette løsningen for administrasjon av tjenestelivssyklusen, med bransjeledende funksjonsbredde for å takle de mest komplekse felttjenesteutfordringene. Lær mer om IFS Field Service Management

Funksjoner

  • Forsendelsesstyring
  • Kalenderbehandling
  • Mobiltilgang
  • Teknikerstyring
  • Forebyggende vedlikehold
  • Rapportering og statistikk
  • Fakturering og regningsskriving
  • Pristilbud/estimater
  • Vedlikeholdsplanlegging
  • Inventarstyring