15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Appointment Scheduling Software

Programvare for avtaleplanlegging effektiviserer prosessen med å avtale tid for klienter, pasienter og møter. Denne typen programvare fremmer effektivitet ved å eliminere dobbeltbestillinger og automatiserer planlegging og gjentagende avtaler. Den gjør også at ansatte har tilgang til egne og kollegaers timeplaner i sanntid, kan utføre endringer i systemet direkte fra grensesnittet for planlegging og gi kundene best egnet tidspunkt for timeavtaler. Programvare for avtaleplanlegging inkluderer ofte påminnelsesverktøy som bidrar til å sikre betimelig deltakelse i avtalte møter og avtaler. Programvare for avtaleplanlegging er knyttet til programvare for personalplanlegging, programvare for tidsplanlegging på medisinske institusjoner og reserveringsprogramvare.

20 resultater

Verdens beste programvare for nettbooking innen skjønnhets- og velværebransjen. Ubegrensede muligheter, uten abonnement. Lær mer om Fresha
Fresha er den eneste programvaren for avtalebooking innen skjønnhet og velvære som ikke krever abonnement. Alle får ubegrensede bookinger, steder, teammedlemmer og varsler. Øk salget og tiltrekk nye kunder ved å godta bookinger på nettet direkte gjennom Google-søk, Facebook- og Instagram-sider og nettsiden. Kunder holdes enkelt oppdatert via automatiserte SMS-er, e-poster og app. Fresha har ingen månedlige gebyrer og valgfrie betalte funksjoner, inkludert integrert behandling av kortbetaling. Lær mer om Fresha

Funksjoner

  • Klientdatabase
  • Mobiltilgang
  • Automatisert planlegging
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppeplanlegging
  • Nettbetaling
  • Gjentatte avtaler
  • Påminnelser
  • Fakturering og regningsskriving
  • Avtalestyring
Selvbetjent timeplanlegging med verdens enkleste planleggingsverktøy, slik at du sparer tid til resten av gjøremålslisten din. Lær mer om Acuity Scheduling
Møt den personlige planleggingsassistenten som jobber hele døgnet bak kulissene for å fylle kalenderen din og fjerne dagligdagse oppgaver fra timeplanen din. Fra det øyeblikket en kunde bestiller en time, utfører Acuity pasientinntak, sender merkede og skreddersydde bestillingsbekreftelser, leverer SMS- og e-postpåminnelser, lagrer PHI, lar kundene sette opp nye avtaler basert på din tilgjengelighet, behandler betalinger og merker pasienter som sjekket inn. Med Acuity går hverdagen din smidigere, selv når det blir travlere. Alt du trenger å gjøre er å dukke opp til rett tid. Lær mer om Acuity Scheduling

Funksjoner

  • Klientdatabase
  • Mobiltilgang
  • Automatisert planlegging
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppeplanlegging
  • Nettbetaling
  • Gjentatte avtaler
  • Påminnelser
  • Fakturering og regningsskriving
  • Avtalestyring
Bestillingssystem på nett med påminnelser for alle serviceselskaper! La kundene dine bestille på nettet – inkluderer gratis versjon. Lær mer om SimplyBook.me
SimplyBook.me tilbyr det mest omfattende bestillingssystemet på markedet, som lar deg administrere virksomheten din på en profesjonell måte og dekker alle dine online-behov. Du får et fullverdig bestillingsnettsted, eller en widget til ditt eget nettsted, hvor du kan presentere forretningen din og akseptere avtaler, selge produkter, medlemskap, pakker, gavekort og servicetillegg. Et stort utvalg av markedsføringsverktøy, samt en admininstrasjonsapp og en varemerket kundeapp. En omfattende bedriftsløsning som er tilgjengelig med HQ-administrasjon. Lær mer om SimplyBook.me

Funksjoner

  • Klientdatabase
  • Mobiltilgang
  • Automatisert planlegging
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppeplanlegging
  • Nettbetaling
  • Gjentatte avtaler
  • Påminnelser
  • Fakturering og regningsskriving
  • Avtalestyring
Gjør avtaleplanlegging enklere og automatiser påminnelser med planleggingsprogramvaren fra Mindbody og effektiviser forretningsadministrasjon.
Mindbodys programvare for bedriftsadministrasjon hever kundeopplevelsen, fra «Hei» til «Vi sees på tirsdag!» Gå opp til sømløs bestilling på nett, automatisert markedsføring, integrert betalingsbehandling og robust rapportering. Du kan fremheve varemerket ditt med en tilpasset app, og en AI-drevet resepsjon sørger for at du ikke går glipp av samtaler (og kunder). Konverter salgsmuligheter til lojale kunder med integrert administrasjon av salgsmuligheter. Spar tid og gi kundene den wow-verdige opplevelsen de fortjener. Bestill din gratis prøveperiode i dag. Lær mer om Mindbody

Funksjoner

  • Klientdatabase
  • Mobiltilgang
  • Automatisert planlegging
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppeplanlegging
  • Nettbetaling
  • Gjentatte avtaler
  • Påminnelser
  • Fakturering og regningsskriving
  • Avtalestyring
Housecall Pro er en topprangert forretningsløsning for fagfolk innen hjemmetjenester for å effektivisere planlegging, utsending, betalinger og mer.
Tidsbegrenset ferietilbud tilgjengelig! Ring nå for å få opptil 80 % rabatt den første måneden: XX Du kan enkelt planlegge jobber, tilordne teammedlemmer og angi ankomstvinduer med bare noen få klikk. Housecall Pro er en alt-i-ett-app for administrasjon av felttjenester som bidrar til å automatisere forretningsprosesser og arbeidsflyter. Betrodd av over 30 000 tjenesteselskaper. Lær mer om Housecall Pro

Funksjoner

  • Klientdatabase
  • Mobiltilgang
  • Automatisert planlegging
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppeplanlegging
  • Nettbetaling
  • Gjentatte avtaler
  • Påminnelser
  • Fakturering og regningsskriving
  • Avtalestyring
Få alle verktøyene du trenger for å bygge bedre kundeforhold på nettet under ett tak.
Brevo hjelper bedrifter med å bygge og utvikle relasjoner gjennom markedsføringsautomatisering, e-postkampanjer, transaksjonse-poster, SMS-meldinger, chat, CRM, Facebook-annonser og målrettingsannonser. Hva gjør SendinBlue annerledes? Brevo drives av et førsteklasses kundeserviceteam som tilbyr prisplaner som garantert vil gi deg et smil om munnen. Plattformen kombinerer en robust pakke med tjenester i én brukervennlig løsning. Lær mer om Brevo

Funksjoner

  • Klientdatabase
  • Mobiltilgang
  • Automatisert planlegging
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppeplanlegging
  • Nettbetaling
  • Gjentatte avtaler
  • Påminnelser
  • Fakturering og regningsskriving
  • Avtalestyring
Bitrix24 er en av de fremste gratisplattformene for avtaleplanlegging, og brukes av åtte millioner bedrifter. Det finnes utgaver for sky, mobil og med åpen kilde.
Bitrix24 er en av de fremste gratisplattformene for avtaleplanlegging, og brukes av åtte millioner bedrifter. Det finnes utgaver for sky, mobil og med åpen kilde. Trenger du ubegrenset gratis avtaleplanlegging? Ta en titt på Bitrix24, en av verdens ledende gratis CRM med delte kalendere og planleggingssystem. Du får klientadministrasjon, markedsførings- og promoteringsverktøy, SMS-påminnelser og mer. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Klientdatabase
  • Mobiltilgang
  • Automatisert planlegging
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppeplanlegging
  • Nettbetaling
  • Gjentatte avtaler
  • Påminnelser
  • Fakturering og regningsskriving
  • Avtalestyring
EngageBay er en enkel, rimelig alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring, salg og service for å anskaffe, engasjere, pleie og hente inn avtaler med salgsmuligheter.
EngageBay er en enkel, rimelig, alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring og salg, utviklet for småbedrifter og oppstartsbedrifter for å anskaffe, engasjere, hjelpe besøkende på nettet og konvertere dem til fornøyde kunder. EngageBay tilbyr også en gratis programvare for avtaleplanlegging på nett for å gjøre avtaler raskere ved å publisere kalenderen på nettet, få flere avtaler og holde produktiviteten oppe – alt fra én brukervennlig plattform. Lær mer om EngageBay CRM

Funksjoner

  • Klientdatabase
  • Mobiltilgang
  • Automatisert planlegging
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppeplanlegging
  • Nettbetaling
  • Gjentatte avtaler
  • Påminnelser
  • Fakturering og regningsskriving
  • Avtalestyring
Verktøy for moderne kreative profesjonelle: planlegging, kontrakter, betalinger og mer. Få 7 dager gratis når du er klar.
HoneyBook hjelper kreative entreprenører og frilansere med å booke flere kunder, administrere prosjekter og få betalt alt på ett sted. Med programvaren for bedriftsadministrasjon kan du automatisere det administrative arbeidet og holde deg oppdatert på alt du gjør, slik at du sparer tid og penger så du kan utvikle virksomheten din. Det er som din egen personlige assistent. Småbedriftseiere og frilansere har tredoblet bestillingene sine og spart flere timer om dagen med HoneyBook-verktøy. Start en gratis prøveversjon i dag! Lær mer om HoneyBook

Funksjoner

  • Klientdatabase
  • Mobiltilgang
  • Automatisert planlegging
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppeplanlegging
  • Nettbetaling
  • Gjentatte avtaler
  • Påminnelser
  • Fakturering og regningsskriving
  • Avtalestyring
Xola bygger moderne, brukervennlig booking- og markedsføringsprogramvare for turoperatører og aktivitetsvirksomheter som ønsker å spare tid og utvide virksomheten.
Xola er en enhetlig plattform for booking, salg og markedsføring for turoperatører og aktivitetsvirksomheter. Administrer bookinger hvor som helst med tilgjengelighet i sanntid. Selg gjennom verdens største markedsplasser med kun få klikk. Øk omsetningen på nett med programvarens kraftige funksjoner for remarketing av avbrutte bookinger, og spor markedsføringsresultatene i Google Analytics. Kredittkortrenter fra 1,99 % + 30 cent. Lær mer om Xola

Funksjoner

  • Klientdatabase
  • Mobiltilgang
  • Automatisert planlegging
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppeplanlegging
  • Nettbetaling
  • Gjentatte avtaler
  • Påminnelser
  • Fakturering og regningsskriving
  • Avtalestyring
Multifunksjonell planleggingsprogramvare som er anerkjent av mer enn 200 000 mellomstore bedrifter og bedrifter i vekst over hele verden.
Appointy bidrar til å spare tid og automatisere avtalebestilling ved å samkjøre kundeadministrasjon, personalplanlegging og markedsføring for bedrifter og institusjoner på tvers av ulike sektorer som utdanning, IT, detaljhandel, offentlige myndigheter, finanstjenester, helsevesenet, skjønnhet og velvære. Du kan administrere avtaler, sende automatiske SMS-/e-postpåminnelser, akseptere bestillinger fra sosiale medier, integrere med Google-kalenderen, akseptere forhåndsbetalinger på nett, planlegge ressurser og ansatte – alt fra ett brukervennlig grensesnitt. Lær mer om Appointy

Funksjoner

  • Klientdatabase
  • Mobiltilgang
  • Automatisert planlegging
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppeplanlegging
  • Nettbetaling
  • Gjentatte avtaler
  • Påminnelser
  • Fakturering og regningsskriving
  • Avtalestyring
Programvare for klinikkadministrasjon som gir deg alt du trenger for å effektivisere helseklinikken.
Power Diary er den nettbaserte programvaren for klinikkadministrasjon som brukes av helsepersonell over hele verden. Power Diary-funksjonene omfatter: + Kalenderadministrasjon + Avtalepåminnelser (SMS + e-post) + Maler for behandlingsnotater + Klientfakturering + Nettbestillinger + 2-veis SMS-chat + Telehelse + Brukerhåndbok + Og mer Lær mer om Power Diary

Funksjoner

  • Klientdatabase
  • Mobiltilgang
  • Automatisert planlegging
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppeplanlegging
  • Nettbetaling
  • Gjentatte avtaler
  • Påminnelser
  • Fakturering og regningsskriving
  • Avtalestyring
Produserer tidsplaner for over 4500 dyrepassere hver måned og tilbyr markedsledende kundeservice, et vennlig team er her for å hjelpe.
Pet Sitter Plus er betrodd og elsket av dyrepassere rundt om i verden, og produserer timeplanene for over 4500 dyrepassere hver måned. Det vennlige teamet tilbyr markedsledende kundeservice og er her for å hjelpe deg, helt gratis. Pet Sitter Plus er fullpakket med flotte funksjoner som moderne design, kraftig GPS-rapportering, tidsregistrering, 100 % tilpasning av klient- og kjæledyrinformasjon, planlegging, fakturering, kredittkort-/ACH-betalingsbehandling, bulk-e-post, personalmodul og en omfattende klientportal. Lær mer om Pet Sitter Plus

Funksjoner

  • Klientdatabase
  • Mobiltilgang
  • Automatisert planlegging
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppeplanlegging
  • Nettbetaling
  • Gjentatte avtaler
  • Påminnelser
  • Fakturering og regningsskriving
  • Avtalestyring
Booknetic er en plugin for avtalebestilling for WordPress designet for automatisering av online avtaler.
Booknetic er et flerbruksplanleggingssystem og WordPress Appointment Booking Plugin som hjelper med å planlegge avtaler med kunder. Det er bestselgeren "Calendar"-plugin på CodeCanyon-markedet. Den er ideell for mange bedrifter fra ulike bransjer, for eksempel negle/hår/spa/skjønnhetssalonger; treningsstudio/treningsstudioer; medisinske/tannlegeklinikker; psykolog/terapeut kontorer; danse/kunst/tatoveringsstudioer; lov konsulentfirmaer; autoreparasjonstjenester og så videre. Lær mer om Booknetic

Funksjoner

  • Klientdatabase
  • Mobiltilgang
  • Automatisert planlegging
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppeplanlegging
  • Nettbetaling
  • Gjentatte avtaler
  • Påminnelser
  • Fakturering og regningsskriving
  • Avtalestyring
Intelligent Medical Software (IMS) fra Meditab er en prisbelønt alt-i-ett EHR, praksisadministrasjon og faktureringsplattform.
IMS tar hensyn til hvert trinn i omsorgsprosesser, fra pasientengasjement til telehelse, praksisanalyse, automatisk innsjekking, pleiekoordinering, rapportering og mer. De mange spesialfunksjonene, modulene og malene ble bygget fra grunnen av for å tilpasse seg de nøyaktige behovene til over 40 spesialiteter. Lær mer om Intelligent Medical Software

Funksjoner

  • Klientdatabase
  • Mobiltilgang
  • Automatisert planlegging
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppeplanlegging
  • Nettbetaling
  • Gjentatte avtaler
  • Påminnelser
  • Fakturering og regningsskriving
  • Avtalestyring
Administrer og se intern produktivitet og ytelse samtidig som du tilbyr bekvemmeligheten av nettbaserte bestillinger og bestillinger av kunder utenom arbeidstiden.
Yocale tilbyr ressurser for å forvandle virksomheten din fra fysisk til digital. Yocale er en gratis planleggingsprogramvare som dekker et bredt spekter av tjenestebaserte virksomheter innen ulike bransjer. Med Yocales innflytelse vil bedriften din oppleve et løft i avtalebestilling og online søkbarhet. La oss overgå forventningene dine. Lær mer om Yocale

Funksjoner

  • Klientdatabase
  • Mobiltilgang
  • Automatisert planlegging
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppeplanlegging
  • Nettbetaling
  • Gjentatte avtaler
  • Påminnelser
  • Fakturering og regningsskriving
  • Avtalestyring
ServiceMax er den markedsledende feltserviceadministrasjonsapplikasjonen for bedrifter med over 50 teknikere.
ServiceMax er en ledende programvare for serviceadministrasjon som er spesielt egnet for bedrifter med over 50 teknikere som utfører service på komplekst utstyr. Den optimaliserer ende-til-ende serviceoperasjoner, inkludert: arbeidsstyrkeoptimalisering, avansert planlegging og utsendelse, delelogistikk, inventar og depotreparasjon, installert base, rettigheter og sanntidskommunikasjon for å sikre at kundene med over 50 teknikere leverer feilfri feltservice. Lær mer om ServiceMax

Funksjoner

  • Klientdatabase
  • Mobiltilgang
  • Automatisert planlegging
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppeplanlegging
  • Nettbetaling
  • Gjentatte avtaler
  • Påminnelser
  • Fakturering og regningsskriving
  • Avtalestyring
Bookingprogramvare med online avtaler, avansert planlegging og kundehåndtering. En gratis bookingsside og forretningsautomatisering.
EasyWeek er en bookingprogramvare som tilbyr gratis og profesjonelle planer for ulike forretningsindustrier. Systemet håndterer avtalestyring, opprettholder en kundedatabase, letter teamplanlegging og salgsstyring, og automatiserer markedsføringsinnsats. EasyWeek booking-appen er tilgjengelig på iOS og Android og kobles sømløst sammen med Facebook, Google Business, Google Maps og andre tjenester. Programvaren lar deg håndtere ansattes lønn, automatisere varsler, og betydelig øke online avtalebookinger med en gratis web bookingsside for enhver plan. EasyWeek er i forkant av innovative tjenesteløsninger for å forbedre forretningsresultater og øke profitt. Lær mer om EasyWeek

Funksjoner

  • Klientdatabase
  • Mobiltilgang
  • Automatisert planlegging
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppeplanlegging
  • Nettbetaling
  • Gjentatte avtaler
  • Påminnelser
  • Fakturering og regningsskriving
  • Avtalestyring
ALT SALONGEN DIN TRENGER Timebestilling, kasse, betalingsterminal og raske betalinger – alt med samme kontrakt.
TIMEBESTILLING, KASSE OG BETALINGSTERMINAL Book Salon er et nordisk selskap som tilbyr timebestilling, kasse- og betalingstjenester, med spesialisering innen velvære-, skjønnhets- og frisørbransjen. Over 2 000 salonger bruker allerede Book Salon. Lær mer om Book Salon

Funksjoner

  • Klientdatabase
  • Mobiltilgang
  • Automatisert planlegging
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppeplanlegging
  • Nettbetaling
  • Gjentatte avtaler
  • Påminnelser
  • Fakturering og regningsskriving
  • Avtalestyring
Programvare for multikalender og multi-bruker online avtaleadministrasjon
Softvision Agenda er en skyprogramvare for å administrere online avtaler. Systemet lar bedrifter akseptere online reservasjoner gjennom en enkel, fullt tilpassbar nettside. Det er mulig å administrere flere kalendere for de forskjellige ansatte i selskapet. Den har et avtalepåminnelsessystem via e-post og SMS, tillater synkronisering med Google Kalender og integrasjon med nettstedet ditt. Lær mer om Softvision Agenda

Funksjoner

  • Klientdatabase
  • Mobiltilgang
  • Automatisert planlegging
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppeplanlegging
  • Nettbetaling
  • Gjentatte avtaler
  • Påminnelser
  • Fakturering og regningsskriving
  • Avtalestyring