15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Employee Scheduling Software

Programvare for personalplanlegging hjelper bedrifter å organisere og styre ansattes vaktilister. Løsninger for personalplanlegging viser ofte arbeidsplaner for forskjellige ansatte side om side, slik at ledere enkelt kan tildele oppgavene til personer med riktig kompetanse. Programvaren gir også ansatte tilgang til egne og kollegaers timeplaner i sanntid, de kan foreta endringer i systemet direkte i planleggeren og holde planleggingen oppdatert med den siste informasjonen. Programvare for personalplanlegging er relatert til programvare for avtaleplanlegging, planleggingsprogramvare og programvare for administrering av arbeidsstyrke.

13 resultater

Bygg skreddersydde løsninger på monday.com Work OS, slik at du kan planlegge alt de ansatte jobber med. Lær mer om monday.com
På mandag.com Work OS kan ledere enkelt tildele oppgaver og følge med på fremgangen til pågående prosjekter på et øyeblikk, slik at de har en sannhetskilde i sanntid for hele teamets arbeid. Implementer plattformens tidslinjevisning for å planlegge teamets arbeid slik at du aldri går glipp av en tidsfrist. Generer til slutt grafer direkte på plattformen for å visualisere hvordan teammedlemmer tildeler tid og utnytter innsikt for å prioritere mer effektivt. Lær mer om monday.com

Funksjoner

  • Mobiltilgang
  • Lønnsadministrasjon
  • Meldinger
  • Rapportering/analyse
  • Planleggingsdistribusjon
  • Skiftbytte
  • Personaladministrasjon
  • Timelistehåndtering
  • Kalenderbehandling
  • Selvbetjeningsportal
  • Varsler/meldinger
  • Deltakelsesstyring
Automatiser kundebestillinger, kanselleringer, påminnelser og betalinger ved å bruke verdens vennligste online planleggingsprogramvare.
Møt den personlige assistenten for timeplanen din (men bedre) som fungerer hele døgnet, bak kulissene for å fylle kalenderen og fjerne oppgaver fra timeplanen din. Fra det øyeblikket kundene bestiller hos deg, er Squarespace der for å automatisk sende merkede og skreddersydde bestillingsbekreftelser, sende SMS-påminnelser, la kundene endre bestillingen på egen hånd og behandle betalinger slik at hverdagen din går jevnere selv når virksomheten blir travlere. Alt du trenger å gjøre er å dukke opp til rett tid. Lær mer om Acuity Scheduling

Funksjoner

  • Mobiltilgang
  • Lønnsadministrasjon
  • Meldinger
  • Rapportering/analyse
  • Planleggingsdistribusjon
  • Skiftbytte
  • Personaladministrasjon
  • Timelistehåndtering
  • Kalenderbehandling
  • Selvbetjeningsportal
  • Varsler/meldinger
  • Deltakelsesstyring
Wrike er en programvare for ekstern administrasjon av arbeid med Gantt-diagrammer, prestasjonsrapporter, ressursstyring og over 400 integreringer.
Wrike er en arbeidsadministrasjonsprogramvare som er betrodd av over 20 000 selskaper og to millioner brukere over hele verden. Forbedre dine ansattes planlegging ved hjelp av ressursallokering, skreddersydde forespørselsskjemaer, Kanban-tavler, Gantt-diagrammer, tidssporing, resultatrapporter og oversikt over arbeidsbelastning på ett sted. Integrer Wrike med mer enn 400 applikasjoner for å akselerere dine daglige prosesser. Tilpass arbeidsflyter og reduser behovet for e-post, møter, statusoppdateringer og mer. Jobb smartere, ikke hardere med Wrike. Lær mer om Wrike

Funksjoner

  • Mobiltilgang
  • Lønnsadministrasjon
  • Meldinger
  • Rapportering/analyse
  • Planleggingsdistribusjon
  • Skiftbytte
  • Personaladministrasjon
  • Timelistehåndtering
  • Kalenderbehandling
  • Selvbetjeningsportal
  • Varsler/meldinger
  • Deltakelsesstyring
En førsteklasses løsning for effektivt samarbeid, kommunikasjon, sosial nettverksbygging, og administrasjon av arbeidsflyt og kunnskap.
Du får en svært sikker, nøkkelferdig intranettløsning for små og mellomstore bedrifter utformet for effektivt samarbeid, kommunikasjon, sosiale nettverk, forretningsprosesser og kunnskapsadministrasjon. Gir bedre kunnskapskontinuitet ved å flytte data fra nettverkssiloer og lokale stasjoner til et godt beskyttet, sentralisert lager. Wiki-er, blogger og fora sikrer sosiale kunnskapsbaser for bedre teamarbeid. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Mobiltilgang
  • Lønnsadministrasjon
  • Meldinger
  • Rapportering/analyse
  • Planleggingsdistribusjon
  • Skiftbytte
  • Personaladministrasjon
  • Timelistehåndtering
  • Kalenderbehandling
  • Selvbetjeningsportal
  • Varsler/meldinger
  • Deltakelsesstyring
Calamari fungerer i Slack, JIRA, G Suite og Office365. Spor HR-opplysninger, ferie, betalt fri og oppmøte, og administrer timelister.
Calamari er en programvare for HR-administrasjon som gjør det enklere å holde styr på alle ansatte. Den gjør det mulig å både planlegge og spore alle typer fravær. Man kan spore oppmøte ved hjelp av QR-koder og iBeacons. Man kan få direkte varsler om kommende fravær og forespørsler om fri. Calamari passer for selskaper med kontorer i flere land og byer, og tilbyr et rollebasert sikkerhetsprogram. Appen fungerer med prosjektstyringsverktøy som JIRA, Slack, Office365, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp og Asana. Lær mer om Calamari

Funksjoner

  • Mobiltilgang
  • Lønnsadministrasjon
  • Meldinger
  • Rapportering/analyse
  • Planleggingsdistribusjon
  • Skiftbytte
  • Personaladministrasjon
  • Timelistehåndtering
  • Kalenderbehandling
  • Selvbetjeningsportal
  • Varsler/meldinger
  • Deltakelsesstyring
Med Sage HR kan du ganske enkelt opprette og redigere skift etter behov, og deretter varsle de ansatte med kun et tastetrykk.
Opplev et paradigmeskifte når det kommer til skiftplanlegging. Nei, det trenger ikke å være kjedelig. Du kan ganske enkelt opprette og redigere skift, og deretter varsle de ansatte med kun et tastetrykk. Alle har tilgang til sine skiftplaner sine på nett og i mobilapper. Android- og iOS-apper er tilgjengelige. Lær mer om Sage HR

Funksjoner

  • Mobiltilgang
  • Lønnsadministrasjon
  • Meldinger
  • Rapportering/analyse
  • Planleggingsdistribusjon
  • Skiftbytte
  • Personaladministrasjon
  • Timelistehåndtering
  • Kalenderbehandling
  • Selvbetjeningsportal
  • Varsler/meldinger
  • Deltakelsesstyring
Nettbasert system for effektiv administrasjon av ansattes fravær, arbeidsplaner og personalfiler.
HRnest er en intuitiv programvare som støtter HR-avdelingen i dens daglige arbeid. Den gjør det mulig for de ansatte å sende inn ferieforespørsler, mens arbeidsgiveren kan overvåke bruken av permisjoner, registrere arbeidstid, opprette timeplaner for hele selskapet og administrere ansattopplysninger. Databasen er fullt i samsvar med verdens fremste standarder for datasikkerhet (inkludert GDPR), og kan nås døgnet rundt fra alle steder eller enheter. Lær mer om HRnest

Funksjoner

  • Mobiltilgang
  • Lønnsadministrasjon
  • Meldinger
  • Rapportering/analyse
  • Planleggingsdistribusjon
  • Skiftbytte
  • Personaladministrasjon
  • Timelistehåndtering
  • Kalenderbehandling
  • Selvbetjeningsportal
  • Varsler/meldinger
  • Deltakelsesstyring
Automatiser arbeidsflyten rundt planlegging og kommunikasjon med de ansatte. Skreddersydd til bedrifter i arrangementsbransjen.
Event Staff App er en program- og mobilapp-pakke som har hjulpet arrangementsbedrifter med å optimalisere hvordan de planlegger og administrerer sine arrangementsansatte i over 10 år. Den bransjeledende funksjonaliteten for tekstmeldinger gjør det superenkelt å engasjere de ansatte, og det vil redusere antall timer du bruker hver uke med planlegging og kommunikasjon. Registrer deg for en gratis prøveperiode på 1 måned i dag for å se den i aksjon + få en demo fra teamet! Lær mer om Event Staff App

Funksjoner

  • Mobiltilgang
  • Lønnsadministrasjon
  • Meldinger
  • Rapportering/analyse
  • Planleggingsdistribusjon
  • Skiftbytte
  • Personaladministrasjon
  • Timelistehåndtering
  • Kalenderbehandling
  • Selvbetjeningsportal
  • Varsler/meldinger
  • Deltakelsesstyring
Bruk BCS til effektivt å planlegge distribusjonen av de tilgjengelige og spesialiserte arbeiderne som kreves for oppgavene og skiftene.
I distribusjonsplanen bruker en team- eller personalleder rullende ukentlig planlegging for å avgjøre i løpet av minutter hvilke aktivitetsområder som skal bemannes med hvilken prioritet og hvilken distribusjon. Tilgjengeligheten til dine ansatte (arbeidsdager/ferier/fravær) er grunnlaget for dette. Få dine bedriftsspesifikke skiftmodeller satt opp og definer antall ansatte som trengs med de nødvendige ferdighetene per skift. Varsler gjør underbemanning eller underbemanning av sine områder transparent. Lær mer om Projektron BCS

Funksjoner

  • Mobiltilgang
  • Lønnsadministrasjon
  • Meldinger
  • Rapportering/analyse
  • Planleggingsdistribusjon
  • Skiftbytte
  • Personaladministrasjon
  • Timelistehåndtering
  • Kalenderbehandling
  • Selvbetjeningsportal
  • Varsler/meldinger
  • Deltakelsesstyring
niikiis er en alt-i-ett HR-programvare som hjelper små og mellomstore bedrifter å organisere planer for de ansatte, og lar deg opprette, tilordne og endre skift etter behov.
niikiis er en skybasert, alt-i-ett HR-programvare som hjelper små og mellomstore bedrifter å styre arbeidsstyrken ved digitalisering og automatisering av prosesser. Med niikiis kan selskaper organisere sine ansattes tidsplaner for oppretting, tilordning og endring av skift etter behov. Ansatte kan også motta automatiske varsler via chatbot eller e-post, og HR-ledere kan generere tilpassede rapporter for å spore oppmøte og unngå fravær. Glem kaoset og sentraliser planleggingsprosessen for de ansatte nå. Lær mer om niikiis

Funksjoner

  • Mobiltilgang
  • Lønnsadministrasjon
  • Meldinger
  • Rapportering/analyse
  • Planleggingsdistribusjon
  • Skiftbytte
  • Personaladministrasjon
  • Timelistehåndtering
  • Kalenderbehandling
  • Selvbetjeningsportal
  • Varsler/meldinger
  • Deltakelsesstyring
Jumpree Pro er det første programvareverktøyet som lar ansatte bestille plass og fasiliteter på arbeidsplassen.
Smarten Spaces er et globalt SaaS-selskap som tilbyr en komplett pakke med løsninger for hybridarbeidsplassen. Den prisbelønte teknologien gir en intuitiv og brukervennlig løsning for å reservere plass ved hjelp av 3D-gulvkart. Den svært integrerte løsningen for selskapets økosystem tilbyr også skrivebords- og møteromsbestilling, planlegging av arbeidsplasser og løsninger for medarbeiderengasjement for din hybrid-arbeidsplass. Den dype funksjonaliteten til løsningen gjør den skalerbar og fremtidssikker. Lær mer om Smarten Spaces Hybrid Workplace Software

Funksjoner

  • Mobiltilgang
  • Lønnsadministrasjon
  • Meldinger
  • Rapportering/analyse
  • Planleggingsdistribusjon
  • Skiftbytte
  • Personaladministrasjon
  • Timelistehåndtering
  • Kalenderbehandling
  • Selvbetjeningsportal
  • Varsler/meldinger
  • Deltakelsesstyring
Schedule360 tilbyr det siste innen programvare for planlegging av ansatte for din bedrift eller helseorganisasjon.
Schedule360-programvare for planlegging av ansatte gir det ultimate innen planleggingsautomatisering. Ved å bruke de sikre skybaserte applikasjonene kan du opprette og justere tidsplaner i sanntid for å proaktivt skreddersy ansatte etter behov for å kontrollere arbeidskostnader, øke produktivitet og opprettholde samsvar. Schedule360 er svært konfigurerbar og kan settes opp for så å si alle typer bedrifter fra 100 ansatte til tusenvis, noe som gjør den til et smart og levedyktig alternativ for helseorganisasjoner Lær mer om Schedule360

Funksjoner

  • Mobiltilgang
  • Lønnsadministrasjon
  • Meldinger
  • Rapportering/analyse
  • Planleggingsdistribusjon
  • Skiftbytte
  • Personaladministrasjon
  • Timelistehåndtering
  • Kalenderbehandling
  • Selvbetjeningsportal
  • Varsler/meldinger
  • Deltakelsesstyring
Smartplan hjelper bedrifter med å gå vekk fra Excel og over til et nettbasert vaktplanleggingsstystem. Smartplan tilbyr også kommunikasjon, tidsregistrering og mye mer.
Smartplan er et intuitivt, skybasert vaktplanleggingsverktøy med stort fokus på brukervennlighet. Smartplan legger til rette for gode muligheter for kommunikasjon mellom medarbeidere og administratorer, fraværshåndtering i form av f.eks. ferieavvkling, sykdom eller avspasering, samt lønnskjøring til en rekke ulike lønssystemer. Derutover gir Smartplans stemplingsur en sikkerhet ved å garantere at medarbeidernes tidsregistrering alltid er korrekt. Medarbeiderne stempler inn når de møter på jobb, og stempler ut når de drar hjem. Lær mer om Smartplan

Funksjoner

  • Mobiltilgang
  • Lønnsadministrasjon
  • Meldinger
  • Rapportering/analyse
  • Planleggingsdistribusjon
  • Skiftbytte
  • Personaladministrasjon
  • Timelistehåndtering
  • Kalenderbehandling
  • Selvbetjeningsportal
  • Varsler/meldinger
  • Deltakelsesstyring