18 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Reputation Management Software

Programvare for omdømmestyring hjelper organisasjoner med å holde oversikt over hva som blir sagt om organisasjonen og produktene deres i ulike blogger, sosiale nettverk og medier. Analysefunksjonaliteter i programvaren for omdømmestyring gjør at markedsavdelinger kan måle og evaluere forbrukernes reaksjoner på markedsføringskampanjer og hjelpe bedrifter med å bedre planlegge rekkevidden på sin fremtidige oppsøkende virksomhet. Programvare for omdømmestyring er knyttet til programvare for merkevarestyring og programvare for sosiale nettverk.

6 resultater
Hootsuite hjelper deg med å bygge opp merkevaren din, styrke forbindelsen med kundene og skape ekte forretningsresultater med sosiale medier.
Sosiale medier er et vilt sted å gjøre forretninger. Det er derfor tusenvis av merker stoler på Hootsuites verktøy og ekspertise for å rydde opp i kaoset. Lanser fantastiske sosiale kampanjer, lever 5-stjerners opplevelser innen sosial handel, og administrer alle kundesamtalene på ett sted. I tillegg får du tilgang til bransjeledende sertifiseringer, opplæring og veiledning for å hjelpe deg med å fremme resultatene dine på sosiale medier enda mer, raskere. Lær mer om Hootsuite

Funksjoner

  • Sentimentanalyse
  • Kundeopplevelsesstyring
  • Responshåndtering
  • Søkeordsporing
  • Rapportering/analyse
  • Gjennomgangsforespørsel
  • Behandling av negative tilbakemeldinger
  • Multikanals distribusjon
  • Review Sharing
Qualtrics CustomerXM gjør det enkelt for bedrifter å overvåke, svare på og forbedre hvert viktige øyeblikk på kundereisen.
Qualtrics CustomerXM (CX) er verdens mest fleksible plattform for forbedringer av kundeopplevelsen, noe som gjør det enkelt for bedrifter å overvåke, svare og forbedre hvert viktige øyeblikk på kundereisen og innlemme tilbakemelding fra kundene i hver beslutning. Med fleksible rollebaserte dashbord, dynamisk saksadministrasjon og full CRM-integrasjon, har du kraften til å levere enestående kundeopplevelse. Be om en personlig demo eller opprett en gratis konto for å komme i gang! Lær mer om XM for Customer Experience

Funksjoner

  • Sentimentanalyse
  • Kundeopplevelsesstyring
  • Responshåndtering
  • Søkeordsporing
  • Rapportering/analyse
  • Gjennomgangsforespørsel
  • Behandling av negative tilbakemeldinger
  • Multikanals distribusjon
  • Review Sharing
Brandwatch er en digital plattform for forbrukerintelligens som lar selskaper forstå forbrukerinnsikt via sosial lytting
Brandwatch er ledende innen digital forbrukerintelligens. Selskapets AI-drevne analyseprodukter for dyp sosial lytting og innholdsmarkedsføring hjelper over 2000 av verdens største varemerker og byråer med å ta innsiktsfulle, datadrevne beslutninger. Brandwatch inkluderer en av de ledende plattformenene for innholdsmarkedsføring, BuzzSumo, i porteføljen sin. Brandwatch har 10 kontorer over hele verden og har hovedkontor i Brighton, Storbritannia. Lær mer om Brandwatch

Funksjoner

  • Sentimentanalyse
  • Kundeopplevelsesstyring
  • Responshåndtering
  • Søkeordsporing
  • Rapportering/analyse
  • Gjennomgangsforespørsel
  • Behandling av negative tilbakemeldinger
  • Multikanals distribusjon
  • Review Sharing
Sprinklr er en programvareplattform som er bygget for å administrere kundeopplevelser i stor skala.
Sprinklrs mål er å hjelpe verdens mest elskede merker med å skape fornøyde kunder. Vi gjør dette med verdens første CXM (Customer Experience Management)-plattform, som gjør det mulig med personlige, menneskelige forbindelser på tvers av over 25 ulike kommunikasjonskanaler som Twitter, Facebook og Instagram. Sprinklr har sitt hovedkontor i New York City med 1400 ansatte på 22 kontorer, og jobber med mer enn 1200 av verdens mest verdifulle merker, inkludert: McDonalds, Nike og Microsoft. Lær mer om Sprinklr

Funksjoner

  • Sentimentanalyse
  • Kundeopplevelsesstyring
  • Responshåndtering
  • Søkeordsporing
  • Rapportering/analyse
  • Gjennomgangsforespørsel
  • Behandling av negative tilbakemeldinger
  • Multikanals distribusjon
  • Review Sharing
Administrasjonsverktøy for kundeservice som hjelper virksomheten med personlig tilpasning gjennom daglig støtte og analyse.
Administrasjonsverktøy for kundeservice som hjelper virksomheten med personlig tilpasning gjennom daglig støtte og analyse. Lær mer om InMoment

Funksjoner

  • Sentimentanalyse
  • Kundeopplevelsesstyring
  • Responshåndtering
  • Søkeordsporing
  • Rapportering/analyse
  • Gjennomgangsforespørsel
  • Behandling av negative tilbakemeldinger
  • Multikanals distribusjon
  • Review Sharing
Det enkleste verktøyet for sporing av kundetilfredshet i sanntid basert på NPS (Net Promoter Score).
RapidNPS tilbyr et enkelt dashbord for å spore kundetilfredshet på tvers av forskjellige steder per forskjellige sporingskilder (ansatte, salgskanaler eller produktgrupper), i tillegg til å forbedre Google Anmeldelser-rangeringen. Den har nyttige funksjoner, inkludert standard flerspråklig NPS-undersøkelse, lenker og QR-koder som er klare til å dele, intelligent omdømmeforbedring og posisjons- og kildesporing. Lær mer om RapidNPS

Funksjoner

  • Sentimentanalyse
  • Kundeopplevelsesstyring
  • Responshåndtering
  • Søkeordsporing
  • Rapportering/analyse
  • Gjennomgangsforespørsel
  • Behandling av negative tilbakemeldinger
  • Multikanals distribusjon
  • Review Sharing