15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare
Reputation Management Software
Programvare for omdømmestyring hjelper organisasjoner med å holde oversikt over hva som blir sagt om organisasjonen og produktene deres i ulike blogger, sosiale nettverk og medier. Analysefunksjonaliteter i programvaren for omdømmestyring gjør at markedsavdelinger kan måle og evaluere forbrukernes reaksjoner på markedsføringskampanjer og hjelpe bedrifter med å bedre planlegge rekkevidden på sin fremtidige oppsøkende virksomhet. Programvare for omdømmestyring er knyttet til programvare for merkevarestyring og programvare for sosiale nettverk. Les mer Les mindre
Filtrer resultater (4)
Tilgjengelige land
Land hvor dette produktet er tilgjengelig. Merk: Kundestøtte er kanskje ikke tilgjengelig i dette landet.
Norge
Prisvalg
4 resultater
Hootsuite hjelper deg med å bygge opp merkevaren din, styrke forbindelsen med kundene og skape ekte forretningsresultater med sosiale medier.
Sosiale medier er et vilt sted å gjøre forretninger. Det er derfor tusenvis av merker stoler på Hootsuites verktøy og ekspertise for å rydde opp i kaoset. Lanser fantastiske sosiale kampanjer, lever 5-stjerners opplevelser innen sosial handel, og administrer alle kundesamtalene på ett sted. I tillegg får du tilgang til bransjeledende sertifiseringer, opplæring og veiledning for å hjelpe deg med å fremme resultatene dine på sosiale medier enda mer, raskere.
Lær mer om Hootsuite
...
Les mer
Funksjoner
- Gjennomgangsgenerering
- Kampanjestyring
- Sentimentanalyse
- Responshåndtering
- Merkesporing
- Undersøkelser og tilbakemelding
- SMS-meldinger
- Gjennomgangsforespørsel
- Kundeopplevelsesstyring
Brandwatch er en digital plattform for forbrukerintelligens som lar selskaper forstå forbrukerinnsikt via sosial lytting
Brandwatch er ledende innen digital forbrukerintelligens. Selskapets AI-drevne analyseprodukter for dyp sosial lytting og innholdsmarkedsføring hjelper over 2000 av verdens største varemerker og byråer med å ta innsiktsfulle, datadrevne beslutninger. Brandwatch inkluderer en av de ledende plattformenene for innholdsmarkedsføring, BuzzSumo, i porteføljen sin. Brandwatch har 10 kontorer over hele verden og har hovedkontor i Brighton, Storbritannia.
Lær mer om Brandwatch
...
Les mer
Funksjoner
- Gjennomgangsgenerering
- Kampanjestyring
- Sentimentanalyse
- Responshåndtering
- Merkesporing
- Undersøkelser og tilbakemelding
- SMS-meldinger
- Gjennomgangsforespørsel
- Kundeopplevelsesstyring
Sprinklr er en programvareplattform som er bygget for å administrere kundeopplevelser i stor skala.
Sprinklrs mål er å hjelpe verdens mest elskede merker med å skape fornøyde kunder. Vi gjør dette med verdens første CXM (Customer Experience Management)-plattform, som gjør det mulig med personlige, menneskelige forbindelser på tvers av over 25 ulike kommunikasjonskanaler som Twitter, Facebook og Instagram. Sprinklr har sitt hovedkontor i New York City med 1400 ansatte på 22 kontorer, og jobber med mer enn 1200 av verdens mest verdifulle merker, inkludert: McDonalds, Nike og Microsoft.
Lær mer om Sprinklr
...
Les mer
Funksjoner
- Gjennomgangsgenerering
- Kampanjestyring
- Sentimentanalyse
- Responshåndtering
- Merkesporing
- Undersøkelser og tilbakemelding
- SMS-meldinger
- Gjennomgangsforespørsel
- Kundeopplevelsesstyring
En av de ledende AI-plattformene for sanntidshendelser og risikodeteksjon.
Globale virksomheter, organisasjoner i offentlig sektor og ledende nyhetsbyråer bruker Dataminrs AI-plattform for å oppdage de mest relevante, effektive hendelsene og fremvoksende risikoene i sanntid, slik at de kan reagere raskt og sikkert. Dataminr Pulse er det nyeste produkttilbudet for bedrifter. Dataminr Pulse bruker AI til å gi deg de tidligste indikasjonene på forretningskritisk informasjon om risikoer for dine ansatte, merkevare, fysiske eiendeler og virtuelle eiendeler.
Lær mer om Dataminr
...
Les mer
Funksjoner
- Gjennomgangsgenerering
- Kampanjestyring
- Sentimentanalyse
- Responshåndtering
- Merkesporing
- Undersøkelser og tilbakemelding
- SMS-meldinger
- Gjennomgangsforespørsel
- Kundeopplevelsesstyring