15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

ITSM tool

ITSM-programvare, også kjent som programvare for administrasjon av IT-tjenester, fokuserer på styring av intern og ekstern IT-støtte. Disse programmene veileder IT-bedrifter gjennom planlegging, design, utvikling, levering og støtte for tjenestene. ITSM-løsninger omfatter områder som brukerstøtte og IT-service.

Fremhevet programvare

18 resultater

Jira Service Management er en ITSM-software som åpner for at team kan levere fantastiske serviceopplevelser raskt og samlet, og i en høy hastighet. Lær mer om JIRA Service Management
Jira Service Management er en ITSM-løsning som gir deg tilgang til IT, utvikling, drift og forretningsteam i høy hastighet. Styrkede team kan levere fantastiske serviceopplevelser, uten kompleksiteten til tradisjonelle ITSM-løsninger, og gjør at man kan koordinere innsatsen for større effekt gjennom Jiras åpne samarbeidsplattform. Sømløs arbeidsflyt, automatiske regler, køer, SLA-er og en selvbetjeningsportal styrker alle IT, utvikling, drift og forretningsteam, og gjør at de kan levere eksepsjonell tjenestebehandling i stor skala uten siloer. Lær mer om JIRA Service Management

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Aktivitetssporing
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Tjenestekatalog
  • Konfigurasjonsstyring
  • Varsler/meldinger
  • Styring av kunnskapsbase
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Varsler/eskalering
  • Slippstyring
IT Service management-løsning som kombinerer et brukervennlig ITSM-verktøy med interne eksperter, klar for å effektivisere tjenester siden 1993. Lær mer om TOPdesk
TOPdesk er et ITSM-verktøy som kombinerer et rask oppsett med personlig veiledning. Kom i gang med brukervennlige funksjoner og beste praksis for å administrere saker, spore ressurser og dele kunnskap, slik at dine sluttbrukere opplever en topp tjenesteleveranse, hver dag. Takket være vår trinnvise tilnærming, kan selv travle serviceteam overvinne kaoset og finne tid for forbedringer. Du trenger ikke en kodingsguru for å vedlikeholde verktøyet – vi lover. Vil du ha mer hjelp? Våre 900 interne spesialister er bare en telefonsamtale unna. Lær mer om TOPdesk

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Aktivitetssporing
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Tjenestekatalog
  • Konfigurasjonsstyring
  • Varsler/meldinger
  • Styring av kunnskapsbase
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Varsler/eskalering
  • Slippstyring
SysAid hjelper IT med å jobbe smartere, ikke hardere, med ITSM-serviceautomatisering basert på ti år med AI-informasjon. Prøv det gratis i dag. Lær mer om SysAid
SysAid bruker serviceautomatisering for å la IT jobbe smartere, ikke hardere. Takket være en supportavdeling som praktisk talt styrer seg selv, kan millioner av brukere over hele verden nyte raskere service, mindre arbeidsmengder og en mye enklere serviceopplevelse. Programvaren gjør alle aspekter av ITSM så enkle og automatiske at IT-teamet ditt slipper de kjedelige, dagligdagse oppgavene, og kan i stedet gjøre de tingene bedriften din virkelig trenger for å fortsette driften. SysAid gir den løsningen som IT-team har størst behov for. Prøv det gratis i dag Lær mer om SysAid

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Aktivitetssporing
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Tjenestekatalog
  • Konfigurasjonsstyring
  • Varsler/meldinger
  • Styring av kunnskapsbase
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Varsler/eskalering
  • Slippstyring
Atera er den ultimate alt-i-ett-løsningen for ekstern IT-administrasjon for MSP-er, IT-konsulenter og IT-avdelinger. Prøv Atera gratis i dag. Lær mer om Atera
Få bedre administrasjon av IT-tjenestene dine med Atera, en komplett løsning for MSP-er og IT-avdelinger. Ateras programvare for administrasjon av IT-tjenester omfatter blant annet fjernovervåking og administrasjon (RMM), PSA, fjerntilgang, patchadministrasjon, hjelpesenter, fakturering og mye mer! Med Ateras gunstige priser kan fagfolk i IT-bransjen skalere virksomheten sin, samtidig som de leverer tjenester av høy kvalitet. Alle abonnementene inkluderer et ubegrenset antall enheter til en fast pris, noe som betyr at man kun betaler per tekniker. Prøv Atera gratis i dag. Mer informasjon om Atera Lær mer om Atera

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Aktivitetssporing
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Tjenestekatalog
  • Konfigurasjonsstyring
  • Varsler/meldinger
  • Styring av kunnskapsbase
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Varsler/eskalering
  • Slippstyring
ITAM-programvare: Spor komplette livssykluser for maskinvare og programvare, lisenser, kontrakter, sertifikater, påminnelser om fornyelse og mer! Lær mer om Device42
Device42 er det mest omfattende analysesystemet for hybrid IT tilgjengelig i dag. Kontinuerlig oppdage, kartlegge og optimalisere infrastruktur og applikasjoner på tvers av datasenter- og skymiljøer. Device42 grupperer intelligent arbeidsbelastninger etter applikasjonsaffinitet, noe som reduserer innsatsen som kreves for å opprette bevegelsesgrupper, og fanger all kommunikasjon. Kunder i 60 land bruker disse mulighetene til å administrere og modernisere sin IT-infrastruktur og applikasjonslandskaper. Lær mer om Device42

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Aktivitetssporing
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Tjenestekatalog
  • Konfigurasjonsstyring
  • Varsler/meldinger
  • Styring av kunnskapsbase
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Varsler/eskalering
  • Slippstyring
NinjaOne er en ledende plattform for enhetlige IT-operasjoner, og gir en sømløs løsning med ett vindu for å administrere endepunkter og støtte sluttbrukere. Lær mer om NinjaOne
NinjaOne er en ledende plattform for enhetlige IT-operasjoner, og gir en sømløs løsning med ett vindu for å administrere endepunkter, støtte sluttbrukere og levere IT-tjenester. Ninja reduserer kompleksiteten, støtter effektiviteten til teknikere og gir IT-teamene full kontroll over administrerte IT-ressurser. Plattformen gir IT-teamene proaktiv overvåkning, mulighet for ekstern administrasjon, patchadministrasjon, programvareadministrasjon, IT-ressursadministrasjon, sikkerhetskopiering og mer – alt i én enhetlig løsning med et raskt, moderne og intuitivt grensesnitt. Lær mer om NinjaOne

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Aktivitetssporing
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Tjenestekatalog
  • Konfigurasjonsstyring
  • Varsler/meldinger
  • Styring av kunnskapsbase
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Varsler/eskalering
  • Slippstyring
Zendesk tilbyr den bransjeledende kundeserviceløsningen.
Zendesk tilbyr den bransjeledende kundestøtteløsningen. I gjennomsnitt øker det kundetilfredsheten med 25 % og agentproduktiviteten med 30 % i enhver skala. Alle kundeinteraksjonene dine lever i et enkelt, dynamisk grensesnitt med funksjoner som webwidgets, forhåndsdefinerte svar på spørsmål og en fullstendig kundelogg. Kom raskt i gang og se resultater enda raskere. Lær mer om Zendesk Suite

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Aktivitetssporing
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Tjenestekatalog
  • Konfigurasjonsstyring
  • Varsler/meldinger
  • Styring av kunnskapsbase
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Varsler/eskalering
  • Slippstyring
Freshdesk er en brukervennlig kundeserviceprogramvare som hjelper over 40 000 bedrifter over hele verden med å skape fremragende kundeopplevelser.
Freshdesk er et skybasert hjelpesentersystem som tilbyr kraftige løsninger for kundeservice. Freshdesk samler samtaler fra e-post, telefon, nett, chat og sosiale medier, og hjelper deg med å løse problemer på tvers av kanaler uten problemer. Med Freshdesk kan du også automatisere arbeidsflyter, tilby praktiske selvbetjeningsalternativer, administrere serviceavtaler og lage rapporter. Freshdesk brukes av over 40 000 kunder, inkludert Bridgestone, HP, Harvard University og DHL. Lær mer om Freshdesk

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Aktivitetssporing
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Tjenestekatalog
  • Konfigurasjonsstyring
  • Varsler/meldinger
  • Styring av kunnskapsbase
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Varsler/eskalering
  • Slippstyring
Zoho Assist gir et enkelt og rett frem brukergrensesnitt for å koble til eksterne datamaskiner hvor som helst på kloden.
Få tilgang til datamaskinen eller mobilenheten din fra hvor som helst og når som helst ved å bruke Zoho Assist; din one-stop-løsning for ekstern støtte, skjermdeling og uovervåket tilgang. Kom i gang i dag med en av bransjens mest sikre, pålitelige og rimelige programvare. Krever ingen forutgående installasjon. Støtte på tvers av plattformer tilgjengelig. Fungerer på tvers av enheter. Støtter alle større nettproxyer og brannmurer. Lær mer om Zoho Assist

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Aktivitetssporing
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Tjenestekatalog
  • Konfigurasjonsstyring
  • Varsler/meldinger
  • Styring av kunnskapsbase
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Varsler/eskalering
  • Slippstyring
Lokalt og skybasert enhetlig endepunktadministrasjons- og sikkerhetsverktøy som hjelper deg med å administrere organisasjonens endepunkter fra én konsoll.
Endpoint Central er en enhetlig endepunktadministrasjonsløsning som hjelper deg med å administrere servere, bærbare datamaskiner, stasjonære datamaskiner, smarttelefoner og nettbrett fra en sentral plassering. Ved å bruke enten en lokal eller en skybasert UEM kan du automatisere vanlige endepunktsadministrasjonsrutiner som å installere patcher, distribuere programvare, bildebehandling og distribuere OS, administrere mobiler og BYOD-enheter, ekstern feilsøking, moderne administrasjon og mye mer! Den har også en mobilapp som lar deg administrere endepunkter hvor som helst, når som helst! Lær mer om ManageEngine Endpoint Central

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Aktivitetssporing
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Tjenestekatalog
  • Konfigurasjonsstyring
  • Varsler/meldinger
  • Styring av kunnskapsbase
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Varsler/eskalering
  • Slippstyring
Gi oppdragskritisk service raskere med hendelsesadministrasjon
Service Cloud er en av verdens fremste kundeserviceplattformer, og hjelper alle serviceansatte, fra personell på kontaktsenteret til de som er ute i felten, med de innovative verktøyene, samlede datene og innebygde opplæringen som er nødvendig for å levere kundeservice i verdensklasse, og få mer lojale og fornøyde kunder. På tvers av alle kanaler, enten det er meldinger, fellesskap, chat, telefon, fysisk eller IoT-signaler, gjør Service Cloud det mulig for Trailblazers å gi kundefokusert service som er både personlig, intelligent og pålitelig. Lær mer om Salesforce Service Cloud

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Aktivitetssporing
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Tjenestekatalog
  • Konfigurasjonsstyring
  • Varsler/meldinger
  • Styring av kunnskapsbase
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Varsler/eskalering
  • Slippstyring
Du får en nettbasert ITSM-serviceavdeling som inkluderer administrasjon av hendelser, problemer, endringer, utgivelser og ressurser, i tillegg til effektiv saksbehandling og automatisering
Freshservice er en intelligent ITSM-løsning som leverer eksepsjonelle opplevelser for ansatte med en intuitiv, skalerbar løsning uten kode. Med sine toppmoderne AI- og ML-funksjoner hjelper Freshservice organisasjoner med å lette belastningen til IT-agentene sine, og forbedre produktiviteten ved å automatisere deres dagligdagse oppgaver. I tillegg til AI-kapasiteten er Freshservice fleksibel og skalerbar nok til å brukes av både selskaper som er avhengige av eldre systemer og mer moderne virksomheter. Lær mer om Freshservice

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Aktivitetssporing
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Tjenestekatalog
  • Konfigurasjonsstyring
  • Varsler/meldinger
  • Styring av kunnskapsbase
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Varsler/eskalering
  • Slippstyring
Pipefy er en programvare for prosessadministrasjon uten kode som gir alle muligheten til å skape og automatisere effektive arbeidsflyter på egen hånd.
Pipefy er en programvare for arbeidsflytadministrasjon uten kode som gjør forretningsprosesser som kjøp, oppstart og rekruttering problemfrie, slik at de som behandler, gjennomgår og leder prosessene kan jobbe mer effektivt. Ved å gi ikke-tekniske arbeidere muligheten til å skape og automatisere arbeidsflyt uten IT-støtte, forbedrer Pipefy hastigheten og sikrer resultater av høyere kvalitet. Pipefy brukes nå i over 150 land av selskaper av alle størrelser, blant annet ledende virksomheter som Visa, IBM, Volvo, Santander og Kraft Heinz. Lær mer om Pipefy

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Aktivitetssporing
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Tjenestekatalog
  • Konfigurasjonsstyring
  • Varsler/meldinger
  • Styring av kunnskapsbase
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Varsler/eskalering
  • Slippstyring
Opsgenie er en moderne løsning for hendelseshåndtering og respons for drift av tjenester som alltid er aktive.
Opsgenie er en moderne løsning for hendelseshåndtering og respons for drift av tjenester som alltid er aktive. Vi gir utviklings- og driftsteamene muligheten til å planlegge for tjenesteavbrudd og ha kontroll under hendelser. Opsgenie sentraliserer varsler, varsler de rette personene på en pålitelig måte og gjør dem i stand til å handle raskt. Våre dype integreringer med 200+ ITSM-verktøy gjør det mulig å bryte ned siloer mellom utviklings- og IT-team, korrelere hendelser for å kode distribusjoner og enkelt måle den fulle påvirkningen fra en stor hendelse. Lær mer om OpsGenie

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Aktivitetssporing
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Tjenestekatalog
  • Konfigurasjonsstyring
  • Varsler/meldinger
  • Styring av kunnskapsbase
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Varsler/eskalering
  • Slippstyring
Hiver forvandler Gmail-kontoen til en IT-brukerstøtte. Behandle IT-forespørsler raskere fra flere kanaler, og øk de ansattes effektivitet.
Hiver forvandler Gmail-kontoen til en brukervennlig IT-brukerstøtte med flere kanaler som kan skaleres i takt med virksomheten, slik at teamene dine kan løse forespørsler og IT-forespørsler raskere og sikre en problemfri brukeropplevelse. Med Hiver kan du enkelt spore, samarbeide og håndtere tekniske problemer i teamets innboks – rett fra Gmail-kontoen. Hiver foretrekkes av 2000+ selskaper, inkludert Flexport, Vacasa med mer. Lær mer om Hiver

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Aktivitetssporing
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Tjenestekatalog
  • Konfigurasjonsstyring
  • Varsler/meldinger
  • Styring av kunnskapsbase
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Varsler/eskalering
  • Slippstyring
Ekstremt fleksibel servicedesk og plattform for ressursadministrasjon med en brukervennlig funksjon for å chatte med potensielle kunder. På stedet.
Mint Service Desk er et kraftig verktøy som inneholder funksjonaliteten til en servicedesk og ressursadministrasjon i ett. Tilgjengelig på stedet. Nøkkelfunksjoner: - fleksibel struktur for ressursadministrasjon - billettsystem integrert med ressursadministrasjon - e-postintegrering - egendefinerte sakstyper - dynamiske felt - dokumentmaler og mye mer. Mint Service Desk er sertifisert av SERVIEW. Lær mer om Mint Service Desk

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Aktivitetssporing
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Tjenestekatalog
  • Konfigurasjonsstyring
  • Varsler/meldinger
  • Styring av kunnskapsbase
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Varsler/eskalering
  • Slippstyring
Boost efficiency, speed up troubleshooting and eliminate bottlenecks for your IT team using our ITSM software. Try It Free!
Turbocharge Zendesk or Jira IT service management with fully integrated IT asset tracking. Accelerate issue resolution, reduce downtime, and improve productivity by tracking IT hardware assets and software licenses in a unified system – available directly from within your Zendesk or Jira environment. Get complete visibility with asset lifecycle management, purchase orders, usage optimization, and more. Out-of-the-box integrations with Zendesk, Jira, SCCM, Intune, Kandj and JAMF. Try it for free. Lær mer om AssetSonar

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Aktivitetssporing
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Tjenestekatalog
  • Konfigurasjonsstyring
  • Varsler/meldinger
  • Styring av kunnskapsbase
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Varsler/eskalering
  • Slippstyring
VIZOR er en ITIL-hjelpesenterløsning for problemsporing for IT-sluttbrukere og kundestøtte. Prøv det gratis nå.
VIZOR er en ITIL-hjelpesenterløsning for problemsporing som lar deg gi full kundestøtte til sluttbrukerne dine. Den har funksjoner som kraftig e-postintegrering, SLA-støtte, kunnskapsbase, teamarbeidfunksjon, automatisk sakstildeling og selvbetjent portal. VIZOR er klar til å brukes rett ut av esken, eller den kan enkelt tilpasses for å oppfylle de spesifikke kravene til bedriften din. Programvaren kan kjøres lokalt eller i skyen. Prøv det gratis nå. Lær mer om VIZOR IT Asset Management

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Adgangskontroller/-tillatelser
  • Aktivitetssporing
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Tjenestekatalog
  • Konfigurasjonsstyring
  • Varsler/meldinger
  • Styring av kunnskapsbase
  • Administrasjon av tjenestenivåavtaler (SLA)
  • Varsler/eskalering
  • Slippstyring