15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Issue Tracking Software

Programvare for problemsporing hjelper organisasjoner med å overvåke, administrere og løse problemer i en rekke ulike avdelinger, fra økonomiavdelingen til avdelingen for kundestøtte. Disse programmene holder styr på oppgaver fra innhenting til løsning av et problem, og de produserer rapporter, håndhever samsvar og optimaliserer forretningsressurser. Programvare for problemsporing er ofte nettbasert og kompatibel med andre programmer. For relaterte løsninger, se programvare for feilsporing, programvare for klagehåndtering og programvare for brukerstøtte.

15 resultater

Jira Service Management er en ITSM-software som åpner for at team kan levere fantastiske serviceopplevelser raskt og samlet, og i en høy hastighet. Lær mer om JIRA Service Management
Jira Service Management er en ITSM-løsning som gir deg tilgang til IT, utvikling, drift og forretningsteam i høy hastighet. Styrkede team kan levere fantastiske serviceopplevelser, uten kompleksiteten til tradisjonelle ITSM-løsninger, og gjør at man kan koordinere innsatsen for større effekt gjennom Jiras åpne samarbeidsplattform. Sømløs arbeidsflyt, automatiske regler, køer, SLA-er og en selvbetjeningsportal styrker alle IT, utvikling, drift og forretningsteam, og gjør at de kan levere eksepsjonell tjenestebehandling i stor skala uten siloer. Lær mer om JIRA Service Management

Funksjoner

  • Oppdragsstyring
  • Gjentatte problemer
  • Rapportering og statistikk
  • Styring av kunnskapsbase
  • Varsler/eskalering
  • Prioritering
  • Problemrevisjon
  • Oppgavebehandling
  • Oppdateringer i sanntid
Zendesk Support er den ledende helpdesk-programvaren som er bygget for bedre kundeforhold.
Zendesk er den ledende skybaserte helpdesk-programvaren som er utviklet for å spore og løse kundeproblemer. Løs enkelt henvendelser og spor kundeproblemer på hvilken som helst kanal: SMS-er, web, mobilapp, telefon, e-post og sosiale medier. Se hvorfor over 200 000 team i alle størrelser som Uber, Slack og LendingClub bruker Zendesk til å redusere supportkostnadene og øke kundetilfredsheten. Lær mer om Zendesk Suite

Funksjoner

  • Oppdragsstyring
  • Gjentatte problemer
  • Rapportering og statistikk
  • Styring av kunnskapsbase
  • Varsler/eskalering
  • Prioritering
  • Problemrevisjon
  • Oppgavebehandling
  • Oppdateringer i sanntid
Du får en moderne, nettbasert programvare for problemsporing som brukes av over 40 000 bedrifter over hele verden.
Freshdesk er et moderne problemsporingssystem som leveres med alt du trenger for å spore problemer og håndtere saker. Freshdesk fungerer med tradisjonelle kanaler som e-post, telefon og chat, sosiale medier, og kan også legges til via mobilapp for å fange opp problemer som oppstår på farten. Freshdesk øker produktiviteten til de ansatte med en rekke automatiseringer, interne spillmekanikker og mer. Rapporteringspakken er omfattende og hjelper ledere med å få en rask oversikt over de største flaskehalsene som finnes i hjelpesentret. Lær mer om Freshdesk

Funksjoner

  • Oppdragsstyring
  • Gjentatte problemer
  • Rapportering og statistikk
  • Styring av kunnskapsbase
  • Varsler/eskalering
  • Prioritering
  • Problemrevisjon
  • Oppgavebehandling
  • Oppdateringer i sanntid
Wrike er en programvare for IT-prosjektadministrasjon med maler, Gantt-diagrammer, avansert sikkerhet, godkjenninger, rapporter og mer enn 400 integreringer.
Wrike er en programvare for IT-prosjektadministrasjon som er betrodd av over 20 000 selskaper og mer enn to millioner brukere. Effektiviser IT-administrasjon ved hjelp av tilpassede forespørselsskjemaer, Kanban-tavler, Gantt-diagrammer, tidssporing, automatiserte arbeidsflyter og godkjenninger, budsjettstyring og avansert rapportering, alt på ett sted. Integrer Wrike med mer enn 400 applikasjoner som GitHub for sømløs utvikling og sporing. Tilpass arbeidsflyten slik at du kan se fremdriften på hvert trinn. Forvandle IT-ledelsen med Wrike. Lær mer om Wrike

Funksjoner

  • Oppdragsstyring
  • Gjentatte problemer
  • Rapportering og statistikk
  • Styring av kunnskapsbase
  • Varsler/eskalering
  • Prioritering
  • Problemrevisjon
  • Oppgavebehandling
  • Oppdateringer i sanntid
Følg opp ethvert problem med systemet for livechat og saksbehandling, og få flere kunder ved å gi utmerket kundeservice med LiveAgent.
Spor ethvert problem med LiveAgent, en fullstendig programvare for kundestøtte og saksbehandling. Selskaper som BMW, Yamaha, Huawei, Orange og Forbesfone bruker LiveAgent til å levere imponerende kundeservice til 150 millioner sluttbrukere over hele verden. Bli med og få et konkurransefortrinn. Start med en 14-dagers prøveperiode, ingen kortinformasjon eller kontrakt nødvendig. LiveAgent er en funksjonsrik supportprogramvare over flere kanaler med over 170 hjelpesenterfunksjoner, inkludert livechat, saksbehandling, telefonstøtte, integrering av sosiale medier, støtteportal og API. Lær mer om LiveAgent

Funksjoner

  • Oppdragsstyring
  • Gjentatte problemer
  • Rapportering og statistikk
  • Styring av kunnskapsbase
  • Varsler/eskalering
  • Prioritering
  • Problemrevisjon
  • Oppgavebehandling
  • Oppdateringer i sanntid
Problemsporing, feilsporing eller klientsporing? Alt er enklere med Bitrix24
Ser du etter en effektiv, gratis programvare for prosjektsporing? Ta en titt på Bitrix24, en av verdens mest populære gratis prosjektadministrasjonsplattformer. Den er tilgjengelig på 18 språk og brukt av over seks millioner organisasjoner i 187 land. Bitrix24 kan spore omtrent alt for prosjektene dine, inkludert feil, problemer og klienter, men vi anbefaler deg å opprette en gratis Bitrix24-konto og sjekke det selv. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Oppdragsstyring
  • Gjentatte problemer
  • Rapportering og statistikk
  • Styring av kunnskapsbase
  • Varsler/eskalering
  • Prioritering
  • Problemrevisjon
  • Oppgavebehandling
  • Oppdateringer i sanntid
EngageBay er en enkel, rimelig alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring, salg og service for å anskaffe, engasjere, pleie og hente inn avtaler med salgsmuligheter.
EngageBay er en enkel, rimelig, alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring, salg og service, utviklet for småbedrifter og oppstartsbedrifter for å anskaffe, engasjere og pleie besøkende til nettstedet og konvertere dem til fornøyde kunder. Skaff salgsmuligheter gjennom salgsmulighetsskjemaer og popup-vinduer, få tilgang til nettbesøkende gjennom flotte landingssider, plei gjennom engasjerende e-poster, og automatiser markedsføringstrakten med markedsføringsautomatisering – alt fra én brukervennlig plattform. Lær mer om EngageBay CRM

Funksjoner

  • Oppdragsstyring
  • Gjentatte problemer
  • Rapportering og statistikk
  • Styring av kunnskapsbase
  • Varsler/eskalering
  • Prioritering
  • Problemrevisjon
  • Oppgavebehandling
  • Oppdateringer i sanntid
En nettbasert ITIL-sporingstjeneste som hjelper deg å administrere IT-infrastrukturen, helt uten komplikasjoner. I tillegg er programvaren ITIL-kompatibel.
Freshservice er en nettbasert ITIL-serviceavdeling med ny vri. Verktøyet gir en forfriskende brukeropplevelse i tillegg til flere kraftige funksjoner innen saks- og ressursadministrasjon, som automatisk oppdagelse av nye ressurser, konfigurasjonsstyring og påvirkningsanalyse. Robuste hendelsesadministrasjonsfunksjoner, inkludert nøkkelfunksjoner som arbeidsflytautomatisering, gjør det enkelt å spore problemer. Lær mer om Freshservice

Funksjoner

  • Oppdragsstyring
  • Gjentatte problemer
  • Rapportering og statistikk
  • Styring av kunnskapsbase
  • Varsler/eskalering
  • Prioritering
  • Problemrevisjon
  • Oppgavebehandling
  • Oppdateringer i sanntid
SysAid hjelper IT-avdelinger med å jobbe smartere, ikke hardere, med serviceautomatisering basert på ti år med AI-informasjon. Prøv det gratis i dag.
SysAid bruker serviceautomatisering for å la IT jobbe smartere, ikke hardere. Takket være et hjelpesenter som praktisk talt styrer seg selv, kan millioner av brukere over hele verden nyte raskere service, mindre arbeidsmengder og en mye enklere serviceopplevelse. Programvaren gjør alle aspekter av ITSM så enkle og automatiske at IT-teamet ditt slipper de kjedelige, dagligdagse oppgavene, og kan i stedet gjøre de tingene bedriften din virkelig trenger for å fortsette driften. SysAid gir den løsningen som IT-team har størst behov for. Prøv det gratis i dag. Lær mer om SysAid

Funksjoner

  • Oppdragsstyring
  • Gjentatte problemer
  • Rapportering og statistikk
  • Styring av kunnskapsbase
  • Varsler/eskalering
  • Prioritering
  • Problemrevisjon
  • Oppgavebehandling
  • Oppdateringer i sanntid
Hiver forvandler Gmail-kontoen til et kommunikasjons- og samarbeidssenter. Kommuniser effektivt med kunder, leverandører eller ansatte fra Gmail.
Hiver er verdens første flerkanals samarbeidsplattform som er utviklet for bedrifter på Google Workspace. Vi hjelper team med å engasjere seg med kunder, ansatte og leverandører på en meningsfull måte – direkte fra Gmail. Med Hiver kan du tilordne, spore og samarbeide om spørsmål og klager som kommer inn via e-post, livechat, WhatsApp og tale. Sørg for at teamene forblir produktive, samtidig som de gir raske og nøyaktige løsninger. Hiver foretrekkes av 2000+ selskaper, inkludert Flexport, Harvard, Vacasa med mer. Lær mer om Hiver

Funksjoner

  • Oppdragsstyring
  • Gjentatte problemer
  • Rapportering og statistikk
  • Styring av kunnskapsbase
  • Varsler/eskalering
  • Prioritering
  • Problemrevisjon
  • Oppgavebehandling
  • Oppdateringer i sanntid
IT Service management-løsning som kombinerer et brukervennlig ITSM-verktøy med interne eksperter, klar for å effektivisere tjenester siden 1993.
TOPdesk er et ITSM-verktøy som kombinerer et rask oppsett med personlig veiledning. Kom i gang med brukervennlige funksjoner og beste praksis for å administrere saker, spore ressurser og dele kunnskap, slik at dine sluttbrukere opplever en topp tjenesteleveranse, hver dag. Takket være vår trinnvise tilnærming, kan selv travle serviceteam overvinne kaoset og finne tid for forbedringer. Du trenger ikke en kodingsguru for å vedlikeholde verktøyet – vi lover. Vil du ha mer hjelp? Våre 900 interne spesialister er bare en telefonsamtale unna. Lær mer om TOPdesk

Funksjoner

  • Oppdragsstyring
  • Gjentatte problemer
  • Rapportering og statistikk
  • Styring av kunnskapsbase
  • Varsler/eskalering
  • Prioritering
  • Problemrevisjon
  • Oppgavebehandling
  • Oppdateringer i sanntid
HelpDesk er et nettbasert saksystem som forenkler arbeidet til teamene. Tilby enestående kundestøtte. Uanstrengt.
HelpDesk er et nettbasert saksystem som forenkler arbeidet til teamene. Det er fullt av funksjoner som fremmer samarbeid i teamet. Du kan bruke tagging, legge til private notater, tilordne saker til bestemte teammedlemmer og opprette definerte svar. For å sikre det høyeste sikkerhetsnivået krypterer systemet dataene med 256-biters SSL-protokoll. HelpDesk er utformet for å spare de ansatte for tid og gjøre dem i stand til å yte kundeservice på høyeste nivå. Uanstrengt. Lær mer om HelpDesk

Funksjoner

  • Oppdragsstyring
  • Gjentatte problemer
  • Rapportering og statistikk
  • Styring av kunnskapsbase
  • Varsler/eskalering
  • Prioritering
  • Problemrevisjon
  • Oppgavebehandling
  • Oppdateringer i sanntid
FaceUp er en omfattende plattform for problemsporing. La dine ansatte dele sine bekymringer og ideer med deg på en trygg måte.
FaceUp er en omfattende plattform for problemsporing. La dine ansatte dele sine bekymringer og ideer med deg på en trygg måte. Programvaren har et rapporteringsskjema som kan tilpasses og avansert rapporthåndtering, begge tilgjengelig på 113 språk. FaceUp er i samsvar med GDPR, EUs direktiv om varsling og lov om beskyttelse av varslere. Det er betrodd av 2700 organisasjoner av alle størrelser over hele verden. Prøv FaceUp med en 14-dagers gratis prøveversjon. Lær mer om FaceUp Whistleblowing System

Funksjoner

  • Oppdragsstyring
  • Gjentatte problemer
  • Rapportering og statistikk
  • Styring av kunnskapsbase
  • Varsler/eskalering
  • Prioritering
  • Problemrevisjon
  • Oppgavebehandling
  • Oppdateringer i sanntid
The software solution for plant managers and their teams to mitigate risk, improve efficiency and streamline processes.
Track, analyze and report on your EHSQ processes. Improve collaboration: Involve stakeholders from different departments Centralize data: Quickly find any document you need Simplify compliance: Maintain a clean audit trail Improve processes: Create, implement and track EHSQ processes Lær mer om TenForce

Funksjoner

  • Oppdragsstyring
  • Gjentatte problemer
  • Rapportering og statistikk
  • Styring av kunnskapsbase
  • Varsler/eskalering
  • Prioritering
  • Problemrevisjon
  • Oppgavebehandling
  • Oppdateringer i sanntid
VIZOR er en ITIL-hjelpesenterløsning for problemsporing for IT-sluttbrukere og kundestøtte. Prøv det gratis nå.
VIZOR er en ITIL-hjelpesenterløsning for problemsporing som lar deg gi full kundestøtte til sluttbrukerne dine. Den har funksjoner som kraftig e-postintegrering, SLA-støtte, kunnskapsbase, teamarbeidfunksjon, automatisk sakstildeling og selvbetjent portal. VIZOR er klar til å brukes rett ut av esken, eller den kan enkelt tilpasses for å oppfylle de spesifikke kravene til bedriften din. Programvaren kan kjøres lokalt eller i skyen. Prøv det gratis nå. Lær mer om VIZOR IT Asset Management

Funksjoner

  • Oppdragsstyring
  • Gjentatte problemer
  • Rapportering og statistikk
  • Styring av kunnskapsbase
  • Varsler/eskalering
  • Prioritering
  • Problemrevisjon
  • Oppgavebehandling
  • Oppdateringer i sanntid