17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Complaint Management Software

Programvare for klagehåndtering brukes til å spore, organisere og løse kundeklager og øker produktiviteten til de ansatte som håndterer kundene direkte. Disse løsningene kjennetegnes ved evnen til å på en presis måte innhente, klassifisere og tilordne klager, og de bidrar til god kommunikasjon i teamet og overholdelse av regelverket. Programvare for klagehåndtering er relatert til programvare for måling av kundetilfredshet, kundeserviceprogramvare og programvare for brukerstøtte.

18 resultater
Du får en brukervennlig, nettbasert hjelpesenter- og kundestøtteprogramvare for å spore og administrere kundeklager fra alle kanaler. Lær mer om Freshdesk
Med Freshdesk kan du få oversikt over kundeklager som kommer inn via e-post, telefon, chat, Twitter og Facebook, eller til og med mobilappen din. Du kan konvertere klager til saker, organisere og tildele dem til team, svare på hyppige klager i bulk og få innsikt i problemer som påvirker servicen deres. Freshdesk er intuitiv, rimelig og tilbyr et gratisabonnement med ubegrensede ansatte, slik at du kan komme i gang med en gang og gjøre kundene dine fornøyde. Lær mer om Freshdesk

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Selvbetjeningsportal
  • E-postadministrasjon
  • Problemsporing
  • Interaksjonssporing
  • Varsler/eskalering
  • Prioritering
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • (CAPA) Korrigerende og forebyggende tiltak
  • Live-chat
  • Kvalitetssikring
Zendesk Support er den ledende programvaren for klagebehandling som er utviklet for bedre kundeforhold.
Zendesk er den ledende skybaserte klagehåndteringsprogramvaren bygget med tanke på støtteagenter. Løs enkelt henvendelser og spor kundeklager på alle kanaler: SMS-er, web, mobil app, telefon, e-post og sosiale medier. AI-drevne arbeidsflyter gir kundestøtteagenter alle kundeinteraksjoner, inkludert de som spores fra mer enn 700 appintegrasjoner. Se hvorfor selskaper som Uber, Venmo, Shopify og LendingClub bruker Zendesk til å redusere supportkostnadene og øke kundetilfredsheten. Lær mer om Zendesk Suite

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Selvbetjeningsportal
  • E-postadministrasjon
  • Problemsporing
  • Interaksjonssporing
  • Varsler/eskalering
  • Prioritering
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • (CAPA) Korrigerende og forebyggende tiltak
  • Live-chat
  • Kvalitetssikring
Start gratis med LiveAgent og gi utmerket kundeservice med den ultimate helpdesk-løsningen for bedrifter i alle størrelser.
LiveAgent er en programvare for klagebehandling via flere kanaler. Bruk saksbehandlingssystemet til å følge kundene dine gjennom flere ulike kanaler, uten å miste oversikt over saken deres. Den universelle innboksen kombinerer alle kundekommunikasjonskanalene dine til én enhetlig innboks. Med LiveAgent er det enkelt å tilby kundeservice i verdensklasse. Start din gratis prøveperiode, ingen kredittkortinformasjon nødvendig. Lær mer om LiveAgent

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Selvbetjeningsportal
  • E-postadministrasjon
  • Problemsporing
  • Interaksjonssporing
  • Varsler/eskalering
  • Prioritering
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • (CAPA) Korrigerende og forebyggende tiltak
  • Live-chat
  • Kvalitetssikring
Bitrix24 er en ledende gratisløsning for CRM og klagehåndtering, brukt av åtte millioner bedrifter over hele verden.
Bitrix24 er en ledende gratisløsning for CRM og klagehåndtering, brukt av åtte millioner bedrifter over hele verden. Utgaver for sky/mobil/åpen kilde er tilgjengelige. Løsningen støtter kundeservice via flere kanaler, e-post, telefoni, livechat på nettstedet, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack og andre meldingsapper. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Selvbetjeningsportal
  • E-postadministrasjon
  • Problemsporing
  • Interaksjonssporing
  • Varsler/eskalering
  • Prioritering
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • (CAPA) Korrigerende og forebyggende tiltak
  • Live-chat
  • Kvalitetssikring
Gi oppdragskritisk service raskere med hendelsesadministrasjon
Service Cloud er en av verdens fremste kundeserviceplattformer, og hjelper alle serviceansatte, fra personell på kontaktsenteret til de som er ute i felten, med de innovative verktøyene, samlede datene og innebygde opplæringen som er nødvendig for å levere kundeservice i verdensklasse, og få mer lojale og fornøyde kunder. På tvers av alle kanaler, enten det er meldinger, fellesskap, chat, telefon, fysisk eller IoT-signaler, gjør Service Cloud det mulig for Trailblazers å gi kundefokusert service som er både personlig, intelligent og pålitelig. Lær mer om Salesforce Service Cloud

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Selvbetjeningsportal
  • E-postadministrasjon
  • Problemsporing
  • Interaksjonssporing
  • Varsler/eskalering
  • Prioritering
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • (CAPA) Korrigerende og forebyggende tiltak
  • Live-chat
  • Kvalitetssikring
Jira Service Management er en ITSM-software som åpner for at team kan levere fantastiske serviceopplevelser raskt og samlet, og i en høy hastighet.
Jira Service Management er en ITSM-løsning som gir deg tilgang til IT, utvikling, drift og forretningsteam i høy hastighet. Styrkede team kan levere fantastiske serviceopplevelser, uten kompleksiteten til tradisjonelle ITSM-løsninger, og gjør at man kan koordinere innsatsen for større effekt gjennom Jiras åpne samarbeidsplattform. Sømløs arbeidsflyt, automatiske regler, køer, SLA-er og en selvbetjeningsportal styrker alle IT, utvikling, drift og forretningsteam, og gjør at de kan levere eksepsjonell tjenestebehandling i stor skala uten siloer. Lær mer om JIRA Service Management

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Selvbetjeningsportal
  • E-postadministrasjon
  • Problemsporing
  • Interaksjonssporing
  • Varsler/eskalering
  • Prioritering
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • (CAPA) Korrigerende og forebyggende tiltak
  • Live-chat
  • Kvalitetssikring
Har du IT-klager som hoper seg opp? Løs klagesakene dobbelt så kjapt Prøv Freshservice – helt ITIL-klar
Freshservice er et hjelpesenter for administrasjon av IT-klager, med ny vri. Verktøyet gir en forfriskende brukeropplevelse i tillegg til flere kraftige funksjoner innen saks- og ressursadministrasjon, som automatisk oppdagelse av nye ressurser, konfigurasjonsstyring og påvirkningsanalyse. Freshservice tilbyr blant annet administrasjon av hendelser, problemer, endringer, utvigelser og kunnskap, noe som gjør det til en perfekt løsning for din organisasjons IT-administrasjonsbehov. Lær mer om Freshservice

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Selvbetjeningsportal
  • E-postadministrasjon
  • Problemsporing
  • Interaksjonssporing
  • Varsler/eskalering
  • Prioritering
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • (CAPA) Korrigerende og forebyggende tiltak
  • Live-chat
  • Kvalitetssikring
Tidio er en klagehåndteringsplattform som lar deg gi utmerket kundestøtte og generere salg med livechat og boter.
Tidio er en stødig klagehåndteringsplattform som øker kundestøtten og bidrar til å generere mer salg. En lett tilgjengelig livechat-widget gjør bedriften din tilgjengelig 24/7, mens AI-drevne chatbots samhandler med kundene dine i sanntid, slik at du kan selge mer. I tillegg kan du koble Messenger, Instagram, livechat og e-post til Tidio multikanal og svare på alle meldinger fra ett sted, også på mobil. Enkelt å integrere med alle nettsteder og plattformer. Lær mer om Tidio

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Selvbetjeningsportal
  • E-postadministrasjon
  • Problemsporing
  • Interaksjonssporing
  • Varsler/eskalering
  • Prioritering
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • (CAPA) Korrigerende og forebyggende tiltak
  • Live-chat
  • Kvalitetssikring
Front er det ledende knutepunktet for kundekommunikasjon for å spore klager, reagere raskt og levere tilpassede kundeopplevelser.
Gjør enhver interaksjon om til en mulighet til å skape lojale, fornøyde kunder for livet. Front er et kundekommunikasjonsknutepunkt som bringer hver kanal inn i én enkelt plattform, slik at teamene kan svare raskt og få innsikt som kan brukes til å forbedre kundeopplevelsen. Vi kombinerer enkelheten i e-postinnboksen med automatiseringen og innsikten i en CRM. Front gjør det enkelt for teamet å samarbeide og levere personlig tilpassede svar, slik at kundene alltid føler seg som førsteprioritet. Lær mer om Front

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Selvbetjeningsportal
  • E-postadministrasjon
  • Problemsporing
  • Interaksjonssporing
  • Varsler/eskalering
  • Prioritering
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • (CAPA) Korrigerende og forebyggende tiltak
  • Live-chat
  • Kvalitetssikring
Qualtrics (CX) er den ultimate plattformen for klageadministrasjon for å forstå den grunnleggende årsaken og følge opp tilbakemeldinger i stor skala.
Qualtrics CustomerXM (CX) er verdens mest fleksible plattform for forbedringer av kundeopplevelsen, noe som gjør det enkelt for bedrifter å overvåke, svare og forbedre hvert viktige øyeblikk på kundereisen og innlemme tilbakemelding fra kundene i hver beslutning. Ved hjelp av flere mål, sentimentanalyse og nøkkelfaktoranalyse, får disse verktøyene deg dypere inn i kundens tankesett og peker veien til forbedringer som vil generere varige, fornøyde kundeforhold. Lær mer om XM for Customer Experience

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Selvbetjeningsportal
  • E-postadministrasjon
  • Problemsporing
  • Interaksjonssporing
  • Varsler/eskalering
  • Prioritering
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • (CAPA) Korrigerende og forebyggende tiltak
  • Live-chat
  • Kvalitetssikring
Hiver forvandler Gmail-kontoen til et kommunikasjons- og samarbeidssenter. Kommuniser effektivt med kunder, leverandører eller ansatte fra Gmail.
Hiver er verdens første flerkanals samarbeidsplattform som er utviklet for bedrifter på Google Workspace. Vi hjelper team med å engasjere seg med kunder, ansatte og leverandører på en meningsfull måte – direkte fra Gmail. Med Hiver kan du håndtere spørsmål og klager raskere via e-post, livechat, WhatsApp og tale, eller aktivere selvbetjening. Sørg for at teamene forblir produktive, samtidig som de leverer nøyaktige og tilpassede løsninger. Hiver foretrekkes av 2000+ selskaper, inkludert Flexport, Harvard, Vacasa med mer. Lær mer om Hiver

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Selvbetjeningsportal
  • E-postadministrasjon
  • Problemsporing
  • Interaksjonssporing
  • Varsler/eskalering
  • Prioritering
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • (CAPA) Korrigerende og forebyggende tiltak
  • Live-chat
  • Kvalitetssikring
Gorgias er en alt-i-ett kundeservice, kundeservice og live chat-support for Shopify-, Magento- og BigCommerce-butikker.
Den eneste kundeservice-appen som er spesifikt utviklet for Shopify (kan også integreres med Magento og BigCommerce). Sentraliser kundestøtten ved å koble sammen alle kanaler på ett sted – e-post, live chat, telefon, Facebook, Instagram og mer – og forbedre responstiden med 43 %. Alt-i-ett: Rediger/refusjoner bestillinger, bruk lojalitetspoeng, administrer abonnementer med mer. Legg til maler, automatisering, regler og makroer. Få en demo eller sett opp en gratis prøveversjon. Se selv hvorfor Gorgias er rangert blant de fremste i Shopify. Lær mer om Gorgias

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Selvbetjeningsportal
  • E-postadministrasjon
  • Problemsporing
  • Interaksjonssporing
  • Varsler/eskalering
  • Prioritering
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • (CAPA) Korrigerende og forebyggende tiltak
  • Live-chat
  • Kvalitetssikring
IT Service management-løsning som kombinerer et brukervennlig ITSM-verktøy med interne eksperter, klar for å effektivisere tjenester siden 1993.
TOPdesk er et ITSM-verktøy som kombinerer et rask oppsett med personlig veiledning. Kom i gang med brukervennlige funksjoner og beste praksis for å administrere saker, spore ressurser og dele kunnskap, slik at dine sluttbrukere opplever en topp tjenesteleveranse, hver dag. Takket være vår trinnvise tilnærming, kan selv travle serviceteam overvinne kaoset og finne tid for forbedringer. Du trenger ikke en kodingsguru for å vedlikeholde verktøyet – vi lover. Vil du ha mer hjelp? Våre 900 interne spesialister er bare en telefonsamtale unna. Lær mer om TOPdesk

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Selvbetjeningsportal
  • E-postadministrasjon
  • Problemsporing
  • Interaksjonssporing
  • Varsler/eskalering
  • Prioritering
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • (CAPA) Korrigerende og forebyggende tiltak
  • Live-chat
  • Kvalitetssikring
Centralize & resolve complaints with a cloud-based quality management software. Automate alerts. Assign tasks. Attach related files.
Complaint management software made easy. Centrally manage customer feedback records and customer complaints with a cloud-based solution that integrates with a complete Quality Management platform. Quickly connect & collaborate with employees from multiple locations using email alerts and automated workflows. Manage complaints, faster, easier and more accurately. The QT9 QMS includes interconnected modules, so you can connect complaints to corrective actions (CAPA) for better quality management. Lær mer om QT9 QMS

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Selvbetjeningsportal
  • E-postadministrasjon
  • Problemsporing
  • Interaksjonssporing
  • Varsler/eskalering
  • Prioritering
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • (CAPA) Korrigerende og forebyggende tiltak
  • Live-chat
  • Kvalitetssikring
HelpDesk er et nettbasert saksystem som forenkler arbeidet til teamene. Tilby enestående kundestøtte. Uanstrengt.
HelpDesk er et nettbasert saksystem som forenkler arbeidet til teamene. Det er fullt av funksjoner som fremmer samarbeid i teamet. Du kan bruke tagging, legge til private notater, tilordne saker til bestemte teammedlemmer og opprette definerte svar. For å sikre det høyeste sikkerhetsnivået krypterer systemet dataene med 256-biters SSL-protokoll. HelpDesk er utformet for å spare de ansatte for tid og gjøre dem i stand til å yte kundeservice på høyeste nivå. Uanstrengt. Lær mer om HelpDesk

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Selvbetjeningsportal
  • E-postadministrasjon
  • Problemsporing
  • Interaksjonssporing
  • Varsler/eskalering
  • Prioritering
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • (CAPA) Korrigerende og forebyggende tiltak
  • Live-chat
  • Kvalitetssikring
FaceUp er en omfattende varslingsplattform, etikk-telefon og HR-verktøy. Det er betrodd av 2700 organisasjoner over hele verden.
FaceUp er en omfattende varslingsplattform, etikk-telefon og HR-tjeneste. Programvaren har et rikholdig sett med funksjoner, inkludert et rapporteringsskjema som kan tilpasses og avansert rapporthåndtering, begge tilgjengelig på 113 språk. Den er GDPR-kompatibel og ISO 27001-sertifisert. FaceUp er i samsvar med EUs direktiv om varsling og lov om beskyttelse av varslere. Det er betrodd av 2700 organisasjoner av alle størrelser over hele verden. Prøv FaceUp med en 14-dagers gratis prøveversjon. Den kan settes opp i løpet av fem minutter. Lær mer om FaceUp Whistleblowing System

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Selvbetjeningsportal
  • E-postadministrasjon
  • Problemsporing
  • Interaksjonssporing
  • Varsler/eskalering
  • Prioritering
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • (CAPA) Korrigerende og forebyggende tiltak
  • Live-chat
  • Kvalitetssikring
Ekstremt fleksibel servicedesk for klagehåndtering, med muligheten til integrering med eksterne plattformer.
Mint Service Desk er et effektivt verktøy som har alle funksjoner du trenger innen klagehåndtering. Vi forstår at det i mange tilfeller er behov for å gjøre spesifikke integreringer med eksterne plattformer, som f.eks. SAP. TILGJENGELIG LOKALT. Viktige funksjoner: - fleksibel struktur for ressursadministrasjon - saksbehandlingssystem integrert med ressursadministrasjon - egendefinerte sakstyper - dynamiske felt - dokumentmaler og mye mer. Lær mer om Mint Service Desk

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Selvbetjeningsportal
  • E-postadministrasjon
  • Problemsporing
  • Interaksjonssporing
  • Varsler/eskalering
  • Prioritering
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • (CAPA) Korrigerende og forebyggende tiltak
  • Live-chat
  • Kvalitetssikring
Programvare for kvalitetsstyring, dokumentstyring, arbeidsflytstyring, risikostyring, capa-styring og prosessstyring.
ManualMaster hjelper organisasjoner med å effektivt opprette, administrere og distribuere sine retningslinjer, prosedyrer, prosesser og andre dokumenter. Det brukervennlige grensesnittet gjør det mulig for brukere å enkelt lage og redigere dokumenter og arbeidsflyter, noe som sikrer konsistens og samsvar på tvers av organisasjonen. Den tilbyr avanserte funksjoner som versjonskontroll, automatiserte varsler og rapporteringsmuligheter, noe som gjør det enkelt å spore dokumentrevisjoner og sikre overholdelse av regelverk. Lær mer om ManualMaster

Funksjoner

  • Administrasjon av kundestøttesaker
  • Selvbetjeningsportal
  • E-postadministrasjon
  • Problemsporing
  • Interaksjonssporing
  • Varsler/eskalering
  • Prioritering
  • Tilbakemeldingsbehandling
  • (CAPA) Korrigerende og forebyggende tiltak
  • Live-chat
  • Kvalitetssikring