Populære programvarer

164 resultater
Atera er den ultimate alt-i-ett-løsningen for ekstern IT-administrasjon for MSP-er, IT-konsulenter og IT-avdelinger. Prøv Atera gratis i dag. Lær mer om Atera
Atera tilbyr en omfattende løsning for MSP-er og IT-profesjonelle. Plattformen inneholder en integrert løsning: full RMM, PSA, fjerntilgang, patchadministrasjon, fakturering, rapportering og mye mer. Ateras innovative prismodell hjelper også IT-tjenesteleverandører med å skalere opp virksomheten sin, samtidig som de kan tilby tjenester i verdensklasse. Alle abonnementene inkluderer et ubegrenset antall enheter til en fast pris, noe som betyr at man kun betaler per tekniker. Prøv Atera gratis i dag. Lær mer om Atera

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
DNS web content & security filter for business that blocks malware, ransomware and phishing + provides advanced web content control. Lær mer om WebTitan
WebTitan is a DNS Based Web content filter and Web security layer that blocks cyber attacks, malware, ransomware and malicious phishing as well as providing granular web content control. WebTitan DNS filtering filters over 2 billion DNS requests every day and identifies 300,000 malware iterations a day. Try a free Trial of WebTitan today, full support included. Lær mer om WebTitan

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
NinjaOne er en ledende plattform for enhetlige IT-operasjoner, og gir en sømløs løsning med ett vindu for å administrere endepunkter og støtte sluttbrukere. Lær mer om NinjaOne
NinjaOne er en ledende plattform for enhetlige IT-operasjoner, og gir en sømløs løsning med ett vindu for å administrere endepunkter, støtte sluttbrukere og levere IT-tjenester. Ninja reduserer kompleksiteten, støtter effektiviteten til teknikere og gir IT-teamene full kontroll over administrerte IT-ressurser. Plattformen gir IT-teamene proaktiv overvåkning, mulighet for ekstern administrasjon, patchadministrasjon, programvareadministrasjon, IT-ressursadministrasjon, sikkerhetskopiering og mer – alt i én enhetlig løsning med et raskt, moderne og intuitivt grensesnitt. Lær mer om NinjaOne

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
Zendesk Support is the leading cloud based ITSM solution built with the CMDB concept at its core.
Zendesk Support is the leading cloud based ITSM solution built with the CMDB concept at its core. Seamlessly combine critical assets such as information systems, on-premise information, self-service, and workflows in a single interface. See why companies such as Uber, Venmo, Shopify, and LendingClub use Zendesk to lower their support costs and increase customer satisfaction. Lær mer om Zendesk Suite

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
Wrike is an IT service management software with templates, Gantt charts, advanced security, automated approvals, and 400+ integrations.
Wrike is an IT service management software trusted by 20,000+ companies and over two million users. Streamline your IT management using custom request forms, Kanban boards, Gantt charts, time-tracking , automated workflows and approvals, budget management, and advanced reporting, all in one place. Integrate Wrike with 400+ applications such as ServiceNow for seamless development and tracking. Customize your workflows so you can see progress at every step. Transform your IT management with Wrike. Lær mer om Wrike

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
The fastest, easiest, and highest value IT service software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful solution for your IT business, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. Lær mer om mHelpDesk

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
SolarWinds Service Desk makes IT service delivery seamless, enabling you to streamline and automate processes with the power of AI!
SolarWinds Service Desk, previously Samanage Service Platform, unites employees around the globe by enabling companies to manage and automate a diverse range of IT service desk processes and tasks. SolarWinds Service Desk, powered by AI, can streamline ticket routing, suggest solutions, and enable your help desk to focus on bigger picture projects instead of repetitive tasks. Built with ITIL best practices in mind, you can achieve faster ticket resolutions, improve SLAs, and more. Lær mer om SolarWinds Service Desk

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.
The Spiceworks IT Help Desk is purpose-built for IT pros, we have just what you need to run a better internal IT help desk and a better business. Start tackling tickets in minutes with free help desk software (on your server or in the cloud). Plus, it's more than just ticket tracking: understand (and change!) team behavior and articulate your value to the business. Get it free today! Lær mer om Spiceworks

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
En nettbasert ITIL-serviceavdeling som hjelper deg å administrere IT-infrastrukturen, helt uten komplikasjoner.
Freshservice er en nettbasert ITIL-serviceavdeling med ny vri. Verktøyet gir en forfriskende brukeropplevelse i tillegg til flere kraftige funksjoner innen saks- og ressursadministrasjon, som automatisk oppdagelse av nye ressurser, konfigurasjonsstyring og påvirkningsanalyse. Behandling av serviceforespørsler og hendelser er enkelt og intuitivt. Med funksjoner som administrasjon av problemer, endringer, utgivelser og kunnskap er Freshservice en perfekt løsning for din organisasjons IT-behov. Lær mer om Freshservice

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
SysAid hjelper IT-avdelinger med å jobbe smartere, ikke hardere, med serviceautomatisering basert på ti år med AI-informasjon. Prøv det gratis i dag.
SysAid bruker serviceautomatisering for å la IT jobbe smartere, ikke hardere. Takket være et hjelpesenter som praktisk talt styrer seg selv, kan millioner av brukere over hele verden nyte raskere service, mindre arbeidsmengder og en mye enklere serviceopplevelse. Programvaren gjør alle aspekter av ITSM så enkle og automatiske at IT-teamet ditt slipper de kjedelige, dagligdagse oppgavene, og kan i stedet gjøre de tingene bedriften din virkelig trenger for å fortsette driften. SysAid gir den løsningen som IT-team har størst behov for. Prøv det gratis i dag. Lær mer om SysAid

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
Jira Service Management er en ITSM-software som åpner for at team kan levere fantastiske serviceopplevelser raskt og samlet, og i en høy hastighet.
Jira Service Management er en ITSM-løsning som gir deg tilgang til IT, utvikling, drift og forretningsteam i høy hastighet. Styrkede team kan levere fantastiske serviceopplevelser, uten kompleksiteten til tradisjonelle ITSM-løsninger, og gjør at man kan koordinere innsatsen for større effekt gjennom Jiras åpne samarbeidsplattform. Sømløs arbeidsflyt, automatiske regler, køer, SLA-er og en selvbetjeningsportal styrker alle IT, utvikling, drift og forretningsteam, og gjør at de kan levere eksepsjonell tjenestebehandling i stor skala uten siloer. Lær mer om JIRA Service Management

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
EngageBay er en enkel, rimelig alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring, salg og service for å anskaffe, engasjere, pleie og hente inn avtaler med salgsmuligheter.
EngageBay er en enkel, rimelig, alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring, salg og service, utviklet for småbedrifter og oppstartsbedrifter for å anskaffe, engasjere og pleie besøkende til nettstedet og konvertere dem til fornøyde kunder. Skaff salgsmuligheter gjennom salgsmulighetsskjemaer og popup-vinduer, få tilgang til nettbesøkende gjennom flotte landingssider, plei gjennom engasjerende e-poster, og automatiser markedsføringstrakten med markedsføringsautomatisering – alt fra én brukervennlig plattform. Lær mer om EngageBay

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
Simplified endpoint management for desktops, servers, and mobile laptops.
GoTo Central is a powerful, easy-to-use endpoint management solution enabling IT professionals to effectively monitor, manage, and secure their endpoint infrastructure. Whether you have remote employees or endpoints scattered across the globe, GoTo Central provides IT organizations with the speed, flexibility, and insight needed to increase productivity, reduce IT costs, and mitigate risk. Lær mer om Central

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
ConnectWise helps you distinguish yourself from the competition by offering proactive, business-focused technology services.
Made for companies that sell, service, and support technology, ConnectWise can help you standardise service workflows, automate communication with customers and even recurring tasks. The platform fully integrates business-process automation, help desk and customer service, sales, marketing, project management, cloud services and business analytics that dramatically streamline a company's operations. Lær mer om ConnectWise PSA

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
Powerful cross-platform backup and disaster recovery that leverages the public cloud to enable a comprehensive data protection strategy
MSP360 Managed Backup. Simple. Reliable. MSP360 Managed Backup is an easy-to-use backup solution with centralized management, monitoring, and reporting. The platform is natively integrated with AWS, Wasabi, Backblaze B2, and Microsoft Azure to enable best-in-class data protection for Windows, Linux, macOS, VMware, Hyper-V, Microsoft 365, and Google Workspace. Lær mer om MSP360 Managed Backup

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
The JumpCloud Directory Platform reimagines the directory as a complete platform for identity, access, and device management.
JumpCloud’s cloud directory enables internal IT departments, MSPs, VARs/distributors, and DevOps teams to securely and easily enable access to any IT resource, from anywhere. Offer efficient IT service to your clients by centralizing IAM, MDM, MFA, and SSO — no more time spent moving between point solutions to troubleshoot issues and onboard new users. Plus, use our Multi-Tenant Portal (MTP) to manage your client base from a single pane of glass. Lær mer om JumpCloud Directory Platform

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
Caspio is the world's leading LOW-CODE platform for building custom IT Service applications without coding.
Caspio is the world's leading LOW-CODE platform for building custom IT Service applications without coding. Ranked a Leader by Forrester Research, the all-in-one platform provides everything you need to digitally transform business operations and workflows. It includes an integrated cloud database, a visual application builder, enterprise-grade security, regulatory compliance, and scalable global infrastructure. See why Caspio is trusted by over 15,000 companies worldwide. Try it for FREE. Lær mer om Caspio

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
Help Desk Support Software and Asset Management Tool includes, Knowledgebase, SLA Management, Ticket Tracking, Inventory Management.
ManageEngine ServiceDesk Plus is a Help Desk and Asset Management Software. It offers an Integrated Package with Incident Management(Trouble Ticketing), Asset Tracking, Purchasing, Contract Management , Self-Service Portal, and Knowledge Base at an Affordable Price Point. ServiceDesk Plus provides all that you need to have a Full-Fledged IT Help Desk and a Productive Help Desk Staff. ManageEngine ServiceDesk Plus is available in both On-Premise and On-Demand. Lær mer om ManageEngine ServiceDesk Plus

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
Pulseway is an award-winning IT Service software, that reduces support efforts and improves the end user experience, instantly.
Pulseway is a robust, full-featured IT service management platform designed for busy IT professionals to transform the way they handle IT. Get out-of-the-box workflows, and powerful automation with auto-remediation technology and endless modules and features to take ownership of your IT environment. Lær mer om Pulseway

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
Get your software set up in as little as 24 hours with our industry-leading, 100% U.S.-based 24/7 customer support.
Issues, tickets, complaints, and more; whatever you call it, we solve it. With your choice of Issuetrak’s cloud or on-premise software, unlimited free end users can submit, edit, and close tickets — and thanks to our easy multichannel submission options, they won’t need training to do it. Improve and automate your workflows, manage visibility, and make reports a breeze with dashboards. Take advantage of our Active Directory integration, asset management module, and much more! Lær mer om Issuetrak

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
Cloud-based, scalable customer service optimization software available on a unified platform for demanding B2B service teams.
Founded in 2003, Vivantio is a leading provider of customer service optimization software and solutions for demanding B2B service teams. By combining the comprehensive power of enterprise-level software with the flexibility of a modern cloud-based solution, Vivantio provides an intuitive, flexible and scalable unified service management platform that empowers businesses to achieve unparalleled service excellence. Lær mer om Vivantio

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
Trusted by 92 of the fortune 100, Splunk helps you investigate, monitor, analyze, and act on all of your organizations data.
Trusted by 92 of the fortune 100, Splunk is a customizable data analytics platform that empowers you to investigate, monitor, analyze and act. From IT to security to business operations, Splunk is the data-to-everything platform that enables you to take action in real-time. With Splunk, you can predict and prevent IT problems, streamline your entire security stack, minimize unplanned downtime, and explore and visualize business processes for increased transparency all in one platform. Lær mer om Splunk Enterprise

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
Cloud-based IT support software for SMBs with in-house and remote teams.
GoTo Resolve is IT support software built for SMBs. It helps IT professionals streamline their help desk by bringing together the tools they need to engage, identify problems, and fix issues faster. It combines game-changing IT management and support software with conversational ticketing and a zero trust architecture into a single consolidated tool. It is simple, secure, flexible, and free to use. Looking for GoToAssist? GoTo Resolve includes the same remote support functionality and more. Lær mer om GoTo Resolve

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
TeamDynamix is a no-code ITSM solution that offers integrated Project Portfolio Management with enterprise integration and automation.
One no-code platform for IT Service Management (ITSM), Project Portfolio Management (PPM) with Enterprise Integration & Automation (iPaaS). TeamDynamix is easy to use, own, and operate - all configured from screens without any coding or scripting. The ITSM platform offers support for ITIL with an all-inclusive solution; incident/problem management, asset, change management, self-service portal, knowledge base, automation & workflow, and unlimited integrations. White glove implementation. Lær mer om TeamDynamix

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
Automate is the only RMM platform in the industry developed by an MSP for MSPs to automate IT service delivery & drive revenue growth.
ConnectWise Automate, formerly LabTech, is a leading global provider of remote monitoring, management (RMM), and automation software for today's IT service providers. Whether you're an experienced IT managed service provider (MSP) or an hourly rate one-man shop, Automate can help you significantly improve your operational productivity and efficiency by leveraging the power of IT automation. Start your free trial today! Lær mer om ConnectWise Automate

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
SmartDeploys unique layered approach enables single image management of Windows and applications.
SmartDeploy is a leading provider of modern endpoint management solutions. With a flexible layered architecture, IT can achieve centralized, single-image management to support 50 - 50,000 endpoints. SmartDeploys award-winning technology combines the best of progressive solutions like SCCM, centralized solutions like VDI and legacy imaging solutions like Ghost, without the common drawbacks. More than 3,000 organizations trust SmartDeploy to deploy and manage their end user devices. Lær mer om SmartDeploy

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
Radically redesigned to set a new standard for IT service management on-premises or in the cloud.
BMC Helix IT Service Management revolutionizes enterprise service management. Delivered on-premises or in the cloud, Helix ITSM is a configurable and extensible platform radically redesigned to meet the needs of any transformative IT organization. Easier to use, faster to deploy, and packed with the latest innovations in service management, Helix IT Service Management is the most complete and capable IT service management for your enterprise. Lær mer om BMC Helix ITSM

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
BOSSDesk is an award winning Help Desk, Service Desk, ITSM and asset management solution available for Cloud, On-Premise and mobile.
BOSSDesk, an ITSM (IT Service Management) Service Desk Help Desk and IT Asset Management solution, is available for both Cloud, On-Premise and mobile. An award-winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog helps IT departments quickly deploy self-service portals, workflow automations, HR-onboarding, asset management, incident , change and problem management. BOSSDesk is ITIL aligned and helps IT departments streamline ticket management and Optimize and automate processes easily Lær mer om BOSSDesk

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
Customizable solution includes project management, CRM and service desk with integrated time and billing running off the same database.
Autotask PSA is a secure, reliable and fully-featured cloud PSA helping MSPs and IT Service Providers run their IT managed services business. The modern and easy-to-use PSA's integrated modules include Service Desk, CRM/Contact Management, Document Management, Outsourcing, Project Management, Contract Administration, Time Tracking, Billing, Reporting and Business Analytics - to provide a singular view of the entire business and drive efficiency, accountability, insight, and profitability. Lær mer om Autotask PSA

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
InvGate Service Desk is the solution of choice for organizations looking for a state-of-the-art ITSM solution with lower TCO.
InvGate Service is an ITIL certified ITSM solution, with modern ticketing interface, workflows, change, problem, request and IT Asset management (ITAM). Available as cloud-based SaaS or On-Premise implementation and 100% code-free configuration, InvGate Service Desk is the solution of choice for organizations looking for a state-of-the-art ITSM solution without the overhead of extensive implementations and high cost of ownership. Lær mer om InvGate Service Desk

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
All-in-One IT Services software designed for managed service providers to manage IT services, remote monitoring and management.
Naverisk is an excellent Remote Monitoring & Management solution for MSPs and IT service providers looking for the key features needed in RMM software. Wrapped in a single, all-in-one solution, Naverisk provides tools for device and network scanning & IP monitoring, alerting, auditing, patching, reporting, ticketing, workflow, automation, scripting, and much more. Plus, our partners enjoy exceptional 24/7 global support for the platform at no additional cost. Get a Free Trial today! Lær mer om Naverisk

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
Fully-managed IT service management suite that includes ticketing, workflow automation & notification for IT service professionals.
OTRS is a fully-managed IT service management suite that includes ticketing, workflow/process automation and notification, among its many features. Processes can be customized to incorporate ITIL and/or specific security requirements. IT service professionals use OTRS to structure communication and streamline internal processes so that they can respond quickly to any situation and provide the best possible service in a cost effective way. Request a demo today. Lær mer om OTRS

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
Our made-for-mobile, cloud-based service software provides power and total flexibility for better field service management.
Our made-for-mobile, cloud-based service management software was designed from the ground up to provide IT field teams with secure, powerful service tools. With FieldAware, you will amaze your customers, make your team more productive and stay ahead of your competition. Your business deserves the most powerful and easy to use field service management system available, including work order management, job scheduling asset management and more. Lær mer om FieldAware

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
Automate Your Business. Simplfy Your Life. Tigerpaw is a complete end-to-end business automation solution.
Our unique, all-in-one solution combines the best features of a PSA tools solution, a robust CRM solution and a BPM software solution into a platform that provides complete visibility, coordination and control of all aspects of your business. With Tigerpaw One, every employee -- from the CEO to the field technician, and from the head of sales and marketing to the customer service representative -- will have the tools and resources he or she needs to be more productive. Lær mer om Tigerpaw Software

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
Software built for IT service business professionals; centralizing ticket & customer management, billing, team scheduling and more.
BlueFolder is a web-based service management solution that offers a unique blend of ease-of-use and breadth of functionality. Along with features such as robust ticket management, scheduling/dispatch, and billing, BlueFolder stands apart with features like a powerful customer portal, asset/equipment tracking, and customer notifications. Get a demo to see BlueFolder in action and see how easy and powerful it is to use! Lær mer om BlueFolder

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
Automox is a cloud-based patch management platform, offering modern cyber hygiene to raise the world's security confidence.
Cloud-native and globally available, Automox enforces OS & third-party patch management, security configurations, and custom scripting across Windows, Mac, and Linux from a single intuitive console. IT and SecOps can quickly gain control and share visibility of on-prem, remote and virtual endpoints without the need to deploy costly infrastructure. Lær mer om Automox

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
Discover Your IT. IT Asset Management Software That Finds & Manages All Assets Across Your Enterprise.
Lansweeper automatically and continuously discovers IT assets across your infrastructure — servers, laptops, desktops, virtual & cloud machines, networks devices and IoT assets— to create an always-accurate, up-to-date inventory with detailed and granular IT asset data. Not only the hardware specs, but also the user data and installed software are gathered in one central repository. Lær mer om Lansweeper

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
MSPs need more than a PSA to grow and service their clients. CloudRadial's CSA transforms the way MSPs and IT teams engage with clients
CloudRadial’s Client Services Automation (CSA) platform transforms the way MSPs and IT teams engage, collaborate, and advise their clients and end-users. It consolidates all the IT touch points of ticketing, reporting, training, planning, and account management into a shared portal where clients and IT collaborate to resolve problems, understand issues, add new services, and plan future opportunities. It is a must-have to complement a PSA. Lær mer om CloudRadial

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
Alloy Navigator is a real-world solution beautifully designed for real-world customers, built by real-world IT people just like you.
Achieving high levels of customer service while managing complex IT operations is critical for any organization. That's why we designed an intuitive and collaborative IT Service Management solution that transparently integrates with the flexible beauty of intelligent workflow, insightful dashboards and on-the-fly views. Combined with powerful Asset Management tools, Navigator is your complete IT management solution. Lær mer om Alloy Navigator

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
ITIL-tilpasset programvare for tjenesteadministrasjon med KPI-dashbord som hjelper deg med å spore arbeidsbelastningen for hver ansatt og tildele oppgaver effektivt.
TOPdesks skybaserte programvare hjelper bedrifter med å tilby bedre tjenester til kundene sine. Med en brukervennlig ITIL-programvare og over 20 års erfaring hjelper denne programvaren deg med å administrere hendelser, opprette arbeidsflyter og holde oversikt over konfigurasjoner. Gjør sluttbrukerne mer selvstendige takket være selvbetjeningsportalen. Mer enn 4500 organisasjoner over hele verden bruker TOPdesk for å øke effektiviteten og forbedre kundetilfredsheten. Ser du etter utmerket service? La oss veilede deg. Lær mer om TOPdesk

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
ChangeGear is an award-winning ITSM platform, recognized as ‘best in class’ by analysts like Gartner and Forrester.
Discover the Next Generation of Service Management. Deliver innovative & affordable ITSM that outperforms the competition. ChangeGear by SunView Software delivers a single-platform ITSM solution that goes beyond the scope of the ¿IT department¿ to serve the needs of the entire enterprise. Lær mer om ChangeGear

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
QuickBooks add-on service software with dispatch, routing, work order, maintenance schedules, GPS, mobile and customer service tools.
The Service Program is the industry leading QuickBooks add-on Service Software. Dispatch, Routing, work order tracking, maintenance schedules, customer call, tracking equipment, GPS, Mobile Solution and Customer Service Portal - compatible with any iPhone, Droid phone or Tablet or laptop with real time synch, signature capture, field printing, attach pictures, invoices, Rentals, barcodes, and billing and much more. INCLUDES Weekly Training, Technical Support and Software Upgrades. Simple. Lær mer om The Service Program

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
Disk imaging suite that helps businesses with OS deployment, cross-platform migration management, device mapping and more.
Symantec Ghost Solution Suite is an award-winning software solution for imaging and deploying desktops, laptops, tablets and servers. Ghost Solution Suite 3.1 includes the Deployment Solution 6.9 console and its core capabilities for operating system deployment, migration and cross-platform management. Combined with key functionalities from Ghost Solution Suite 2.5, like Ghost Cast Server and DeployAnywhere, Ghost Solution Suite accelerates and simplifies imaging and deployment. Lær mer om Symantec Ghost Solution Suite

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
Intelligent helpdesk and IT management system.
Intelligent helpdesk and IT management system. Lær mer om Milvus

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
Cloud-based tool for patching, app deployment, endpoint management, reporting and IT support that's free for the first 100 endpoints
Action1 is the #1 cloud-native patch management platform for work-from-anywhere workplaces. Action1 automates patching of third-party software and operating systems across distributed VPN-free IT environments, ensuring continuous compliance and remediation of security vulnerabilities. It comes with the first 100 endpoints free forever and includes built-in secure remote access and RMM. The company was founded by cybersecurity veterans Alex Vovk and Mike Walters, who previously founded Netwrix. Lær mer om Action1

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
EcholoN as ITSM software covers all disciplines of ITIL-compliant IT service management. Customizable and expandable.
Made in Germany: our ITSM Software. No matter if it is your internal IT or customers of your product or service. IT Service Management helps you to effectively manage your service processes and service activities, as well as to respond to requests in a personalized and professional manner. The modular, highly integrated EcholoN covers all disciplines of ITIL-compliant ITSM Software. Adaptable to your needs & expandable. Lær mer om EcholoN

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
HaloITSM brings everything you need for IT support into one centralised solution.
HaloITSM is a single, all-inclusive ITSM software solution. It will transform your current ways of working into intuitive, up-to-the-minute workflows, as well as give your teams the ability to deliver the very best service to customers and employees alike. It wont just standardize your processes, but it will also deliver valuable analytics, so you can match your IT delivery to the true needs of your business, present, and future. Lær mer om HaloITSM

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
Make life at work better. A faster, easier way to automate, integrate, and streamline your ITSM workflows without technical gurus.
Hornbill Service Manager's 100% codeless environment, out-of-the-box workflows, and powerful process automation delivers an ITSM solution that is up-and-running in weeks, at a fraction of the cost. Configuring Hornbill is simple. Self-sufficient teams can take ownership, and rapidly adapt the solution to their service delivery needs, without developers or dedicated resources. Automatic software updates deliver new functionality, keeping your Service Desk on the latest version. Lær mer om Hornbill

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
Cloud-based service desk software designed to provide you with everything you need for one low price.
SeamlessDesk is an easy-to-use Service Desk platform with an intuitive UX and beautiful UI. Purpose-built Help Desk and IT Asset Management capabilities, reporting, and automation. Incident, Problem, Change, Release, Project, and Knowledge Management tools provide your IT team with what they need to achieve your company's service objectives. Unlike other service desk solutions, you are not restricted to high-priced or tiered plans to access the features you want or need. Lær mer om SeamlessDesk

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring
Kaseya BMS is a next-generation business management solution that was built specifically to help MSPs and IT Departments.
Everything you need to run your IT business - All At One Low Price. Kaseya BMS is the most functionally rich IT business management solution on the market today, built to support all your IT business back-end requirements: Service Desk, CRM, Finance, Project Management, Billing, Time & Expense Tracking, Inventory Management, and more. Start your free trial! Lær mer om Kaseya BMS

Funksjoner

  • Hendelseshåndtering
  • Styring av IT-aktiva
  • Kunnskapsstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Billettadministrasjon
  • Overvåking i sanntid
  • Styring av arbeidsflyt
  • Kundestøttestyring