17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

IT programvare

Programvare for IT-tjenester hjelper IT-leverandører med å selge, implementere, levere og fakturere sine tjenester ved å automatisere felttjenester og administrering av teknikere. Løsninger for IT-tjenester er ofte ITIL-kompatible, fleksible og tilpassbare og er utformet slik at organisasjoner kan fokusere på å levere tjenester samtidig som de reduserer sine kostnader. For relaterte programvareløsninger, se programvare for serviceutsendelse og programvare for administrering av feltservice.

14 resultater

Atera er den ultimate alt-i-ett IT-serviceplattformen for MSP-er og IT-fagfolk. Alt man trenger på ett sted. Prøv det gratis nå! Lær mer om Atera
Ateras alt-i-ett-plattform gir IT-fagfolk ulike integrerte løsninger som hjelper dem med å få tilgang til, synlighet og kontroll over det daglige IT-arbeidet. Dette inkluderer fjernovervåkning og styring, helpdesk, IT-automasjon, saksbehandling og rapportering – alt under ett tak. Vår pay-per-tech-modell gjør det mulig for IT-team og MSP-er å optimalisere og skalere driften på tvers av ubegrensede enheter, samtidig som de reduserer enkle oppgaver, slik at de kan fokusere på det arbeidet som betyr mest. Lær mer om Atera

Funksjoner

  • Kunnskapsstyring
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Samsvarsstyring
  • Tjenestekatalog
  • Konfigurasjonsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Billettadministrasjon
  • Slippstyring
  • Oppgavebehandling
  • Inventarstyring
  • Overvåking i sanntid
NinjaOne er en ledende plattform for enhetlige IT-operasjoner, og gir en sømløs løsning med ett vindu for å administrere endepunkter og støtte sluttbrukere. Lær mer om NinjaOne
NinjaOne er en ledende plattform for enhetlige IT-operasjoner, og gir en sømløs løsning med ett vindu for å administrere endepunkter, støtte sluttbrukere og levere IT-tjenester. Ninja reduserer kompleksiteten, støtter effektiviteten til teknikere og gir IT-teamene full kontroll over administrerte IT-ressurser. Plattformen gir IT-teamene proaktiv overvåkning, mulighet for ekstern administrasjon, patchadministrasjon, programvareadministrasjon, IT-ressursadministrasjon, sikkerhetskopiering og mer – alt i én enhetlig løsning med et raskt, moderne og intuitivt grensesnitt. Lær mer om NinjaOne

Funksjoner

  • Kunnskapsstyring
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Samsvarsstyring
  • Tjenestekatalog
  • Konfigurasjonsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Billettadministrasjon
  • Slippstyring
  • Oppgavebehandling
  • Inventarstyring
  • Overvåking i sanntid
IT Service management-løsning som kombinerer et brukervennlig ITSM-verktøy med interne eksperter, klar for å effektivisere tjenester siden 1993. Lær mer om TOPdesk
TOPdesk er et ITSM-verktøy som kombinerer et rask oppsett med personlig veiledning. Kom i gang med brukervennlige funksjoner og beste praksis for å administrere saker, spore ressurser og dele kunnskap, slik at dine sluttbrukere opplever en topp tjenesteleveranse, hver dag. Takket være vår trinnvise tilnærming, kan selv travle serviceteam overvinne kaoset og finne tid for forbedringer. Du trenger ikke en kodingsguru for å vedlikeholde verktøyet – vi lover. Vil du ha mer hjelp? Våre 900 interne spesialister er bare en telefonsamtale unna. Lær mer om TOPdesk

Funksjoner

  • Kunnskapsstyring
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Samsvarsstyring
  • Tjenestekatalog
  • Konfigurasjonsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Billettadministrasjon
  • Slippstyring
  • Oppgavebehandling
  • Inventarstyring
  • Overvåking i sanntid
Zendesk Support er den ledende skybaserte ITSM-løsningen med en kjerne av CMDB-konseptet.
Zendesk Support er den ledende skybaserte ITSM-løsningen med en kjerne av CMDB-konseptet. Sømløst kombinere kritiske ressurser som informasjonssystemer, lokal informasjon, selvbetjening og arbeidsflyter i ett enkelt grensesnitt. Se hvorfor selskaper som Uber, Venmo, Shopify og LendingClub bruker Zendesk til å redusere supportkostnadene og øke kundetilfredsheten. Lær mer om Zendesk Suite

Funksjoner

  • Kunnskapsstyring
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Samsvarsstyring
  • Tjenestekatalog
  • Konfigurasjonsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Billettadministrasjon
  • Slippstyring
  • Oppgavebehandling
  • Inventarstyring
  • Overvåking i sanntid
Wrike er en administrasjonsprogramvare for IT-tjenester med maler, Gantt-diagrammer, avansert sikkerhet, automatiserte godkjenninger og over 400 integreringer.
Wrike er en programvare for administrasjon av IT-tjenester som er betrodd av over 20 000 selskaper og mer enn to millioner brukere. Effektiviser IT-administrasjon ved hjelp av tilpassede forespørselsskjemaer, Kanban-tavler, Gantt-diagrammer, tidssporing, automatiserte arbeidsflyter og godkjenninger, budsjettstyring og avansert rapportering, alt på ett sted. Integrer Wrike med over 400 applikasjoner som ServiceNow for sømløs utvikling og sporing. Tilpass arbeidsflyten slik at du kan se fremdriften på hvert trinn. Forvandle IT-ledelsen med Wrike. Lær mer om Wrike

Funksjoner

  • Kunnskapsstyring
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Samsvarsstyring
  • Tjenestekatalog
  • Konfigurasjonsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Billettadministrasjon
  • Slippstyring
  • Oppgavebehandling
  • Inventarstyring
  • Overvåking i sanntid
EngageBay er en enkel, rimelig alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring, salg og service for å anskaffe, engasjere, pleie og hente inn avtaler med salgsmuligheter.
EngageBay er en enkel, rimelig, alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring, salg og service, utviklet for småbedrifter og oppstartsbedrifter for å anskaffe, engasjere og pleie besøkende til nettstedet og konvertere dem til fornøyde kunder. Skaff salgsmuligheter gjennom salgsmulighetsskjemaer og popup-vinduer, få tilgang til nettbesøkende gjennom flotte landingssider, plei gjennom engasjerende e-poster, og automatiser markedsføringstrakten med markedsføringsautomatisering – alt fra én brukervennlig plattform. Lær mer om EngageBay CRM

Funksjoner

  • Kunnskapsstyring
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Samsvarsstyring
  • Tjenestekatalog
  • Konfigurasjonsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Billettadministrasjon
  • Slippstyring
  • Oppgavebehandling
  • Inventarstyring
  • Overvåking i sanntid
Jira Service Management er en ITSM-software som åpner for at team kan levere fantastiske serviceopplevelser raskt og samlet, og i en høy hastighet.
Jira Service Management er en ITSM-løsning som gir deg tilgang til IT, utvikling, drift og forretningsteam i høy hastighet. Styrkede team kan levere fantastiske serviceopplevelser, uten kompleksiteten til tradisjonelle ITSM-løsninger, og gjør at man kan koordinere innsatsen for større effekt gjennom Jiras åpne samarbeidsplattform. Sømløs arbeidsflyt, automatiske regler, køer, SLA-er og en selvbetjeningsportal styrker alle IT, utvikling, drift og forretningsteam, og gjør at de kan levere eksepsjonell tjenestebehandling i stor skala uten siloer. Lær mer om JIRA Service Management

Funksjoner

  • Kunnskapsstyring
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Samsvarsstyring
  • Tjenestekatalog
  • Konfigurasjonsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Billettadministrasjon
  • Slippstyring
  • Oppgavebehandling
  • Inventarstyring
  • Overvåking i sanntid
En nettbasert ITIL-serviceavdeling som hjelper deg å administrere IT-infrastrukturen, helt uten komplikasjoner.
Freshservice er en nettbasert ITIL-serviceavdeling med ny vri. Verktøyet gir en forfriskende brukeropplevelse i tillegg til flere kraftige funksjoner innen saks- og ressursadministrasjon, som automatisk oppdagelse av nye ressurser, konfigurasjonsstyring og påvirkningsanalyse. Behandling av serviceforespørsler og hendelser er enkelt og intuitivt. Med funksjoner som administrasjon av problemer, endringer, utgivelser og kunnskap er Freshservice en perfekt løsning for din organisasjons IT-behov. Lær mer om Freshservice

Funksjoner

  • Kunnskapsstyring
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Samsvarsstyring
  • Tjenestekatalog
  • Konfigurasjonsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Billettadministrasjon
  • Slippstyring
  • Oppgavebehandling
  • Inventarstyring
  • Overvåking i sanntid
Den mest avanserte AI-drevne plattformen for styring av IT-tjenester på markedet, med generativ AI integrert gjennom hele serviceadministrasjonen
SysAid er neste generasjons KI-drevne verktøy for IT-administrasjon, en omfattende plattform med generativ KI integrert i alle elementer av serviceadministrasjon, alt pakket inn i en intuitiv, fullstendig konversasjonsbrukeropplevelse. Gi organisasjoner mulighet til å levere eksepsjonell service – automagisk. Dette gir de ansatte en pålitelig, lett tilgjengelig og utrolig praktisk serviceopplevelse. Det frigjør administratorer slik at de kan fokusere på mer strategiske oppgaver. Og det frigjør organisasjoner til å leve ut sitt sanne potensial. Lær mer om SysAid

Funksjoner

  • Kunnskapsstyring
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Samsvarsstyring
  • Tjenestekatalog
  • Konfigurasjonsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Billettadministrasjon
  • Slippstyring
  • Oppgavebehandling
  • Inventarstyring
  • Overvåking i sanntid
Pipefy er en programvare for prosessadministrasjon uten kode som gir alle muligheten til å skape og automatisere effektive arbeidsflyter på egen hånd.
Pipefy er en programvare for arbeidsflytadministrasjon uten kode som gjør forretningsprosesser som kjøp, oppstart og rekruttering problemfrie, slik at de som behandler, gjennomgår og leder prosessene kan jobbe mer effektivt. Ved å gi ikke-tekniske arbeidere muligheten til å skape og automatisere arbeidsflyt uten IT-støtte, forbedrer Pipefy hastigheten og sikrer resultater av høyere kvalitet. Pipefy brukes nå i over 150 land av selskaper av alle størrelser, blant annet ledende virksomheter som Visa, IBM, Volvo, Santander og Kraft Heinz. Lær mer om Pipefy

Funksjoner

  • Kunnskapsstyring
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Samsvarsstyring
  • Tjenestekatalog
  • Konfigurasjonsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Billettadministrasjon
  • Slippstyring
  • Oppgavebehandling
  • Inventarstyring
  • Overvåking i sanntid
Søk, analyser og visualiser data fra hele systemet. Overvåk, varsle og rapporter om driften for å skape mer robuste systemer.
Er du klar til å ta kontroll over dataene dine? Splunk er en tilpassbar plattform for dataanalyse som gjør det mulig å undersøke, overvåke, analysere og handle i sanntid. Med Splunk kan du forutse og forhindre IT-problemer, effektivisere hele sikkerhetsstabelen, minimere uforutsett nedetid og utforske og visualisere forretningsprosesser for økt transparens på én plattform. Lær mer om Splunk Enterprise

Funksjoner

  • Kunnskapsstyring
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Samsvarsstyring
  • Tjenestekatalog
  • Konfigurasjonsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Billettadministrasjon
  • Slippstyring
  • Oppgavebehandling
  • Inventarstyring
  • Overvåking i sanntid
Denne mobile, skybaserte tjenesteprogramvaren gir kraft og total fleksibilitet for bedre felttjenesteadministrasjon.
Den skybaserte programvaren for tjenesteadministrasjon som er laget for mobil, ble utviklet fra grunnen av for å gi IT-team sikre og kraftige serviceverktøy. Med FieldAware vil du forbløffe kundene, gjøre teamet mer produktivt og ligge i forkant av konkurrentene. Virksomheten din fortjener det kraftigste og mest brukervennlige felttjenestestyringssystemet som er tilgjengelig, inkludert administrasjon av arbeidsordrer, administrasjon av arbeidsplanleggingsressurser og mer. Lær mer om FieldAware

Funksjoner

  • Kunnskapsstyring
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Samsvarsstyring
  • Tjenestekatalog
  • Konfigurasjonsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Billettadministrasjon
  • Slippstyring
  • Oppgavebehandling
  • Inventarstyring
  • Overvåking i sanntid
VIZOR er en ITIL-hjelpesenterløsning for problemsporing for IT-sluttbrukere og kundestøtte. Prøv det gratis nå.
VIZOR er en ITIL-hjelpesenterløsning for problemsporing som lar deg gi full kundestøtte til sluttbrukerne dine. Den har funksjoner som kraftig e-postintegrering, SLA-støtte, kunnskapsbase, teamarbeidfunksjon, automatisk sakstildeling og selvbetjent portal. VIZOR er klar til å brukes rett ut av esken, eller den kan enkelt tilpasses for å oppfylle de spesifikke kravene til bedriften din. Programvaren kan kjøres lokalt eller i skyen. Prøv det gratis nå. Lær mer om VIZOR IT Asset Management

Funksjoner

  • Kunnskapsstyring
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Samsvarsstyring
  • Tjenestekatalog
  • Konfigurasjonsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Billettadministrasjon
  • Slippstyring
  • Oppgavebehandling
  • Inventarstyring
  • Overvåking i sanntid
SAP Monitoring Software. Sanntid, mobil, enkel å installere
Kraftig overvåkingsverktøy for SAP-systemer med sanntidsvarsler. System Guard er et SaaS-verktøy som fungerer med "overvåking som en tjeneste" og "betal for forbruk"-konseptet og inkluderer en gratis prøveversjon. Funksjoner: SAP nedetidsovervåking, SAP ytelsesovervåking, SAP jobbovervåking, SAP sikkerhetsovervåking, SAP maskinvareovervåking, SAP transportovervåking, SAP låsovervåking Lær mer om System Guard for SAP

Funksjoner

  • Kunnskapsstyring
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Samsvarsstyring
  • Tjenestekatalog
  • Konfigurasjonsstyring
  • Styring av arbeidsflyt
  • Billettadministrasjon
  • Slippstyring
  • Oppgavebehandling
  • Inventarstyring
  • Overvåking i sanntid