15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

CX programmer

Programvare for kundeopplevelser hjelper deg med å samle inn, organisere og spore tilbakemeldinger fra kunder. Programvaren har en rekke ulike programmer for innhenting av kundenes meninger, i tillegg til verktøy for konvertering av tekstbaserte tilbakemeldinger til numerisk informasjon, som senere kan brukes i markedsføring. Programvare for kundeopplevelser er relatert til programvare for spørreundersøkelser, programvare for måling av kundetilfredshet og programvare for kundelojalitet.

Norge Vis lokale produkter

23 resultater

Zendesk-kundeopplevelsesprogramvare hjelper deg med å få kontakt med kunder på deres favorittkanaler og levere smartere service i stor skala.
Zendesk hjelper deg med å skape eksepsjonelle opplevelser og varige forbindelser med en moderne kundestøtteprogramvare. Med praktiske flerkanalsfunksjoner er det raskt og enkelt å holde kontakten med kundene ved hjelp av favorittappene og enhetene deres. Zendesk er en skalerbar supportløsning som sentraliserer alle samtaler, noe som gjør det enkelt for både agenter og kunder. Etter implementering rapporterer 60 % av kundene en økning i deres CSAT. Bli med i kundeopplevelsesrevolusjonen. Lær mer om Zendesk Suite

Funksjoner

  • Rapportering/analyse
  • Dashbord
  • Kundesegmentering
  • Behandling av negative tilbakemeldinger
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Tilpassede felter
  • Engasjementssporing
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Tilpassede maler
Hootsuite hjelper deg med å bygge opp merkevaren din, styrke forbindelsen med kundene og skape ekte forretningsresultater med sosiale medier.
Sosiale medier er et vilt sted å gjøre forretninger. Det er derfor tusenvis av merker stoler på Hootsuites verktøy og ekspertise for å rydde opp i kaoset. Lanser fantastiske sosiale kampanjer, lever 5-stjerners opplevelser innen sosial handel, og administrer alle kundesamtalene på ett sted. I tillegg får du tilgang til bransjeledende sertifiseringer, opplæring og veiledning for å hjelpe deg med å fremme resultatene dine på sosiale medier enda mer, raskere. Lær mer om Hootsuite

Funksjoner

  • Rapportering/analyse
  • Dashbord
  • Kundesegmentering
  • Behandling av negative tilbakemeldinger
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Tilpassede felter
  • Engasjementssporing
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Tilpassede maler
Freshdesk er en brukervennlig kundeserviceprogramvare som hjelper over 50 000 bedrifter over hele verden med å skape fremragende kundeopplevelser.
Freshdesk er et skybasert hjelpesentersystem som tilbyr kraftige løsninger for kundeservice. Freshdesk samler samtaler fra e-post, telefon, nett, chat og sosiale medier, og hjelper deg med å løse problemer enkelt på tvers av kanaler. Med Freshdesk kan du også automatisere arbeidsflyter, tilby praktiske selvbetjeningsalternativer, administrere serviceavtaler og lage rapporter. Freshdesk brukes av over 40 000 kunder, inkludert Bridgestone, HP, Harvard University og DHL. Lær mer om Freshdesk

Funksjoner

  • Rapportering/analyse
  • Dashbord
  • Kundesegmentering
  • Behandling av negative tilbakemeldinger
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Tilpassede felter
  • Engasjementssporing
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Tilpassede maler
Jotform Enterprise hjelper bedrifter med å administrere tilbakemeldingsinnsamlingen og organiseringsprosessen.
Jotform Enterprise tilbyr en alt-i-ett-tilbakemeldingsløsning, organisasjon og NPS-programvare for bedrifter som ønsker å levere en uovertruffen kundeopplevelse. Fra beregning av NPS til utforming av automatisk svar på e-post, vil Jotform Enterprise hjelpe deg med å styrke kundeopplevelsen. Bestill en gratis demo i dag! Lær mer om Jotform

Funksjoner

  • Rapportering/analyse
  • Dashbord
  • Kundesegmentering
  • Behandling av negative tilbakemeldinger
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Tilpassede felter
  • Engasjementssporing
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Tilpassede maler
Start gratis med LiveAgent og gi utmerket kundeservice med den ultimate helpdesk-løsningen for bedrifter i alle størrelser.
LiveAgent er en skybasert hjelpesenterprogramvare med over 200 kompatible integreringer. Gi en bedre kundeopplevelse, og administrer all kommunikasjon fra én og samme innboks. Få tilgang til integrasjoner på sosiale medier, ubegrenset sakshistorikk, innspillinger av samtaler, hybride saksstrømmer, med mer. Selskaper som BMW, Yamaha, Huawei, Orange og Forbesfone bruker LiveAgent til å levere imponerende kundeservice til 150 millioner sluttbrukere over hele verden. Start med en 14-dagers prøveperiode, ingen kortopplysninger eller kontrakt nødvendig. Lær mer om LiveAgent

Funksjoner

  • Rapportering/analyse
  • Dashbord
  • Kundesegmentering
  • Behandling av negative tilbakemeldinger
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Tilpassede felter
  • Engasjementssporing
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Tilpassede maler
Bitrix24 er en av de fremste gratisplattformene for kundeopplevelsesadministrasjon, og brukes av åtte millioner bedrifter over hele verden.
Bitrix24 er en ledende, gratis plattform for kundesuksess og kundeserviceadministrasjon som brukes av over åtte millioner bedrifter over hele verden. Den er tilgjengelig i skyen eller lokalt med tilgang til åpen kildekode. Du får ubegrensede salgsmuligheter, tilbud, kontakter, selskaper, pristilbud, fakturaer og avtaleplanlegging. Den gratis utgaven kommer også med e-postmarkedsføring og telefoni. De mer avanserte versjonene har salgs- og markedsføringsautomatisering, masse-SMS, kampanjeadministrasjon og støtte for flere kanaler. Tilgjengelig på 1åtte forskjellige språk. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Rapportering/analyse
  • Dashbord
  • Kundesegmentering
  • Behandling av negative tilbakemeldinger
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Tilpassede felter
  • Engasjementssporing
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Tilpassede maler
EngageBay er en enkel, rimelig alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring, salg og service for å anskaffe, engasjere, pleie og hente inn avtaler med salgsmuligheter.
EngageBay er en enkel, rimelig, alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring, salg og service, utviklet for småbedrifter og oppstartsbedrifter for å anskaffe, engasjere og pleie besøkende til nettstedet og konvertere dem til fornøyde kunder. Skaff salgsmuligheter gjennom salgsmulighetsskjemaer og popup-vinduer, få tilgang til nettbesøkende gjennom flotte landingssider, plei gjennom engasjerende e-poster, og automatiser markedsføringstrakten med markedsføringsautomatisering – alt fra én brukervennlig plattform. Lær mer om EngageBay CRM

Funksjoner

  • Rapportering/analyse
  • Dashbord
  • Kundesegmentering
  • Behandling av negative tilbakemeldinger
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Tilpassede felter
  • Engasjementssporing
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Tilpassede maler
Userlike er den første og eneste direktechat-programvaren som hjelper bedriften din å nå ut til og hjelpe kunder på tvers av meldingskanaler.
Tilby kundene dine den beste kundeserviceopplevelsen gjennom nettprat og mobilmeldinger. Med Userlike kan du chatte med kundene dine via nettstedet ditt, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram og SMS. Du kan også koble til en chatbot og automatisere deler av kundeinteraksjonene dine. Stiftet og drevet fra Tyskland. Userlike holder både dine og kundenes data trygge med en kommunikasjonsløsning som er 100 % GDPR-kompatibel. Lær mer om Userlike

Funksjoner

  • Rapportering/analyse
  • Dashbord
  • Kundesegmentering
  • Behandling av negative tilbakemeldinger
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Tilpassede felter
  • Engasjementssporing
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Tilpassede maler
Tidio er en kundeopplevelsesplattform som gjør at du kan gi utmerket kundestøtte og generere salg med livechat og boter.
Tidio er en kraftigi, alt-i-ett kundeopplevelsesplattform som øker kundestøtten din og bidrar til å generere mer salg. En lett tilgjengelig livechat-widget gjør bedriften din tilgjengelig 24/7, mens AI-drevne chatbots samhandler med kundene dine i sanntid, slik at du kan selge mer. I tillegg kan du koble Messenger, Instagram, livechat og e-post til Tidio multikanal og svare på alle meldinger fra ett sted, også på mobil. Lær mer om Tidio

Funksjoner

  • Rapportering/analyse
  • Dashbord
  • Kundesegmentering
  • Behandling av negative tilbakemeldinger
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Tilpassede felter
  • Engasjementssporing
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Tilpassede maler
Twilio leverer enkle API-er for betal-for-bruk for bedrifter som kan bygge skalerbare, pålitelige tale- og SMS-apper for nett- eller mobilenheter.
Twilio er en av verdens ledende plattformer for skykommunikasjon som gjør det mulig for deg å engasjere kunder på tvers av kanaler – SMS, tale, video, e-post, WhatsApp og mer. Betal-for-bruk-API-er lar bedrifter skalere kommunikasjonen på en pålitelig måte. Lær mer om Twilio

Funksjoner

  • Rapportering/analyse
  • Dashbord
  • Kundesegmentering
  • Behandling av negative tilbakemeldinger
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Tilpassede felter
  • Engasjementssporing
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Tilpassede maler
Alchemer er den eneste CX- og VoC-løsningen som hjelper mellomstore bedrifter med å sette kunden i fokus. Ingen per svar-gebyr.
Alchemer er den eneste Customer Experience (CX) og Voice-of-the-Customer (VoC)-plattformen som er utformet for å hjelpe mellomstore bedrifter med en overgang til en kundefokuserte tilnærming ved å sørge for at kundenes tilbakemeldinger blir tatt hensyn til på tvers av alle beslutninger som tas i alle avdelinger. Plattformen er tilpasset kundene, slik at du effektivt kan spørre, handle ut fra og analysere alle tilbakemeldingene fra dem. Ingen gebyrer eller skjulte kostnader per svar. Lær mer om Alchemer

Funksjoner

  • Rapportering/analyse
  • Dashbord
  • Kundesegmentering
  • Behandling av negative tilbakemeldinger
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Tilpassede felter
  • Engasjementssporing
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Tilpassede maler
Front er det ledende knutepunktet for kundekommunikasjon som gjør det mulig for bedrifter å gi fremragende kundeservice i stor skala.
Gjør alle kundesamtaler om til en mulighet til å gi enestående service. Front er et kundekommunikasjonsknutepunkt som gjør det mulig for bedrifter å tilby skreddersydd service i stor skala. Vi kombinerer enkelheten i e-postinnboksen med automatiseringen og innsikten i en CRM. Front gjør det enkelt for teamet å samarbeide om kundeinteraksjoner, og levere personlig tilpassede svar, slik at kundene alltid føler seg som førsteprioritet. Lær mer om Front

Funksjoner

  • Rapportering/analyse
  • Dashbord
  • Kundesegmentering
  • Behandling av negative tilbakemeldinger
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Tilpassede felter
  • Engasjementssporing
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Tilpassede maler
Qualtrics CustomerXM gjør det enkelt for bedrifter å overvåke, svare på og forbedre hvert viktige øyeblikk på kundereisen.
Qualtrics CustomerXM (CX) er verdens mest fleksible plattform for forbedringer av kundeopplevelsen, noe som gjør det enkelt for bedrifter å overvåke, svare og forbedre hvert viktige øyeblikk på kundereisen og innlemme tilbakemelding fra kundene i hver beslutning. Med fleksible rollebaserte dashbord, dynamisk saksadministrasjon og full CRM-integrasjon, har du kraften til å levere enestående kundeopplevelse. Be om en personlig demo eller opprett en gratis konto for å komme i gang! Lær mer om Customer Frontlines

Funksjoner

  • Rapportering/analyse
  • Dashbord
  • Kundesegmentering
  • Behandling av negative tilbakemeldinger
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Tilpassede felter
  • Engasjementssporing
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Tilpassede maler
Genesys Cloud CX gjør kundeforhold enklere. Vi kobler sammen telefon, e-post og chat med ett verktøy for bedre kundekontakt
Forbedre kundeopplevelsen med en skybasert alt-i-ett-løsning som lar deg administrere og forstå flerkanalsinteraksjoner i en sømløs kundereise. Genesys Cloud CX-plattformen er et enkelt verktøy som håndterer all kommunikasjon, tale, chat, e-post, tekstmeldinger og mer. Drill-down-analyser, retningslinjer for opptak og administrering av arbeidsstyrken er innebygd i plattformen. Et intuitivt grensesnitt gjør plattformen enkel å bruke, uansett om du er en ansatt, leder eller IT-administrator. Lær mer om Genesys Cloud CX

Funksjoner

  • Rapportering/analyse
  • Dashbord
  • Kundesegmentering
  • Behandling av negative tilbakemeldinger
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Tilpassede felter
  • Engasjementssporing
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Tilpassede maler
Administrer alle bedriftens digitale kundeopplevelser på ett sted med Sprinklr – en verdensledende Unified-CXM-plattform.
Sprinklr er en av få kundeopplevelsesløsninger på bedriftsnivå som 90 % av de 100 største merkevarene i verden setter sin lit til. Sprinklr drives av bransjens mest avanserte AI-motor, og hjelper bedrifter med annonsering, research, vedlikehold og engasjement fra én enkelt enhetlig plattform – og sikrer slik mer positive og konsekvente interaksjoner. Legg punktløsningskaoset bak deg med Sprinklr, en av verdens første Unified-CXM-plattformer. Lær mer om Sprinklr

Funksjoner

  • Rapportering/analyse
  • Dashbord
  • Kundesegmentering
  • Behandling av negative tilbakemeldinger
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Tilpassede felter
  • Engasjementssporing
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Tilpassede maler
Forbedre kundeopplevelsen og plei kundene gjennom hele livssyklusen på én enkelt og rimelig plattform.
Den beste programvaren for å gi kundene en personlig tilpasset opplevelse. Verktøyet vårt er utformet for å pleie kundene gjennom hele livssyklusen. Med FROGED kan du øke engasjement, bevaring og redusere frafall. Betjen kundenes unike behov med tilpassede e-postkampanjer, en flott integrert kunnskapsbase, live-chat og automatiserte meldinger. Prøv vår 7-dagers gratis prøveperiode Lær mer om Froged

Funksjoner

  • Rapportering/analyse
  • Dashbord
  • Kundesegmentering
  • Behandling av negative tilbakemeldinger
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Tilpassede felter
  • Engasjementssporing
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Tilpassede maler
Norge Lokalt produkt
Questback er en Experience Management-plattform
Vårt oppdrag er å gjøre selskaper smartere ved å ta til seg tilbakemeldinger fra sine viktigste interessenter! Som et ledende norskt selskap innen innsamling av kunnskap og erfaring hjelper vi kunder i Norden, så vel som i resten av verden. På våre kontorer jobber mange mennesker fra forskjellige land og med forskjellige bakgrunner, men alle har samme engasjement og tro på at smarte selskaper har en fordel i konkurransen ved å tilby mer engasjerende arbeidsplasser, bedre produkter og sterkere tjenester. Lær mer om Questback

Funksjoner

  • Rapportering/analyse
  • Dashbord
  • Kundesegmentering
  • Behandling av negative tilbakemeldinger
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Tilpassede felter
  • Engasjementssporing
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Tilpassede maler
Forstå din kundeopplevelse og virkningen av endringer ved å relatere deres reise til ditt interne forretningsrammeverk.
Å forstå kundeopplevelsen krever mye mer enn bare å fange reisen på et diagram. For å virkelig forstå deres erfaring, må du knytte denne reisen til resten av forretningsarkitekturen din. iGrafx Process360 Live gir muligheten til å bryte ned siloer og se tydelig sammenhengen mellom den kundeopplevelsen og dine interne strategier, evner, prosesser, mennesker og systemer, slik at du kan forstå virkningen av endringen. Lær mer om iGrafx

Funksjoner

  • Rapportering/analyse
  • Dashbord
  • Kundesegmentering
  • Behandling av negative tilbakemeldinger
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Tilpassede felter
  • Engasjementssporing
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Tilpassede maler
Hjelp kundene til å hjelpe seg selv. Gi kundene dine smartere support i appen ved hjelp av den integrerte elevioassistenten + mer.
elevio gjør produktet ditt enklere å lære. Gi kundene dine kontekstuell hjelp, visuelle meldinger og tilgang i appen til support, undersøkelser og skjemaer. Integrer støttestabelen og fang opp brukeratferd for optimalisering på neste nivå. Mer enn 500 selskaper som Atlassian, Heap, Adroll og Dell bruker elevio for å forbedre kundeopplæringen og redusere antall avleveringer, klager og belastninger på brukerstøtte. Registrer deg for vår gratis 14-dagers prøveperiode i dag. Lær mer om elevio

Funksjoner

  • Rapportering/analyse
  • Dashbord
  • Kundesegmentering
  • Behandling av negative tilbakemeldinger
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Tilpassede felter
  • Engasjementssporing
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Tilpassede maler
Forenkle CRM-en din. Alt av kontakter, avtaler, kalender, salgsprosessanalyse – samlet på ett sted.
Alt av kontakter, avtaler, kalender, salgsprosessanalyse – samlet på ett sted. Perfekt organiserte data som forenkler arbeidet og gir deg en solid oversikt over virksomheten din. RAYNET CRM hjelper dine selgere og ledere: Den hjelper salgsrepresentanter til å selge, og lar ledere overvåke virksomheten og dens fremtidsperspektiv. Lær mer om RAYNET CRM

Funksjoner

  • Rapportering/analyse
  • Dashbord
  • Kundesegmentering
  • Behandling av negative tilbakemeldinger
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Tilpassede felter
  • Engasjementssporing
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Tilpassede maler
Administrasjonsverktøy for kundeservice som hjelper virksomheten med personlig tilpasning gjennom daglig støtte og analyse.
Skybasert løsning som tilbyr ledertavle, medarbeiderkommunikasjon og muligheter for medarbeiderlojalitetsmodellering. Lær mer om InMoment

Funksjoner

  • Rapportering/analyse
  • Dashbord
  • Kundesegmentering
  • Behandling av negative tilbakemeldinger
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Tilpassede felter
  • Engasjementssporing
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Tilpassede maler
Dixa er en plattform for kundeservice som forener apper for telefon, e-post, chat og meldinger i ett brukervennlig dashbord.
Dixa er en plattform for kundeservice som forener telefon-, e-post-, chat- og meldingsapper i ett brukervennlig dashbord for agenter, og eliminerer behovet for billettsystemer og hjelper merker med å bygge sterkere bånd til kundene sine. Få sanntidsstatistikk, kraftige rutefunksjoner, automatiseringer, integreringer og mye mer. Besøk nettstedet vårt eller bestill en demo for å se hvordan Dixa kan forbedre agent- og kundeopplevelsen din. Lær mer om Dixa

Funksjoner

  • Rapportering/analyse
  • Dashbord
  • Kundesegmentering
  • Behandling av negative tilbakemeldinger
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Tilpassede felter
  • Engasjementssporing
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Tilpassede maler
Lag kundereisekart, personas og interessentkart online. Samarbeid og del reiser med jevnaldrende og presenter for kunder.
Smaply er et reisekartleggingsverktøy for bedrifter i alle størrelser som ønsker å forbedre kundeopplevelsen og skalere designtenkning i organisasjonen. Fleksible redaktører | samarbeid | live deling | tilbakemeldingsmodus | profesjonell eksport | flere personas | dataintegrasjoner | API | treninger | Støtte | Innkjøp | Treningstimer | Per-bruker-pris | Engelsk og spansk | Link lane | Maler for reisekart | Persona maler | Maler og bransjespesifikke eksempler Lær mer om Smaply

Funksjoner

  • Rapportering/analyse
  • Dashbord
  • Kundesegmentering
  • Behandling av negative tilbakemeldinger
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Tilpassede felter
  • Engasjementssporing
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Tilpassede maler