18 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

CX programmer for Windows

15 resultater
Jotform Enterprise hjelper bedrifter med å administrere tilbakemeldingsinnsamlingen og organiseringsprosessen.
Jotform Enterprise tilbyr en alt-i-ett-tilbakemeldingsløsning, organisasjon og NPS-programvare for bedrifter som ønsker å levere en uovertruffen kundeopplevelse. Fra beregning av NPS til utforming av automatisk svar på e-post, vil Jotform Enterprise hjelpe deg med å styrke kundeopplevelsen. Bestill en gratis demo i dag! Lær mer om Jotform

Funksjoner

  • Kundesegmentering
  • Tilpassede felter
  • Engasjementssporing
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Tilpassede maler
  • Dashbord
  • Rapportering/analyse
  • Behandling av negative tilbakemeldinger
Bitrix24 er en av de fremste gratisplattformene for kundeopplevelsesadministrasjon, og brukes av åtte millioner bedrifter over hele verden.
Bitrix24 er en ledende, gratis plattform for kundesuksess og kundeserviceadministrasjon som brukes av over åtte millioner bedrifter over hele verden. Den er tilgjengelig i skyen eller lokalt med tilgang til åpen kildekode. Du får ubegrensede salgsmuligheter, tilbud, kontakter, selskaper, pristilbud, fakturaer og avtaleplanlegging. Den gratis utgaven kommer også med e-postmarkedsføring og telefoni. De mer avanserte versjonene har salgs- og markedsføringsautomatisering, masse-SMS, kampanjeadministrasjon og støtte for flere kanaler. Tilgjengelig på 1åtte forskjellige språk. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Kundesegmentering
  • Tilpassede felter
  • Engasjementssporing
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Tilpassede maler
  • Dashbord
  • Rapportering/analyse
  • Behandling av negative tilbakemeldinger
EngageBay er en enkel, rimelig alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring, salg og service for å anskaffe, engasjere, pleie og hente inn avtaler med salgsmuligheter.
EngageBay er en enkel, rimelig, alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring, salg og service, utviklet for småbedrifter og oppstartsbedrifter for å anskaffe, engasjere og pleie besøkende til nettstedet og konvertere dem til fornøyde kunder. Skaff salgsmuligheter gjennom salgsmulighetsskjemaer og popup-vinduer, få tilgang til nettbesøkende gjennom flotte landingssider, plei gjennom engasjerende e-poster, og automatiser markedsføringstrakten med markedsføringsautomatisering – alt fra én brukervennlig plattform. Lær mer om EngageBay CRM

Funksjoner

  • Kundesegmentering
  • Tilpassede felter
  • Engasjementssporing
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Tilpassede maler
  • Dashbord
  • Rapportering/analyse
  • Behandling av negative tilbakemeldinger
Userlike er den første og eneste direktechat-programvaren som hjelper bedriften din å nå ut til og hjelpe kunder på tvers av meldingskanaler.
Tilby kundene dine den beste kundeserviceopplevelsen gjennom nettprat og mobilmeldinger. Med Userlike kan du chatte med kundene dine via nettstedet ditt, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram og SMS. Du kan også koble til en chatbot og automatisere deler av kundeinteraksjonene dine. Stiftet og drevet fra Tyskland. Userlike holder både dine og kundenes data trygge med en kommunikasjonsløsning som er 100 % GDPR-kompatibel. Lær mer om Userlike

Funksjoner

  • Kundesegmentering
  • Tilpassede felter
  • Engasjementssporing
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Tilpassede maler
  • Dashbord
  • Rapportering/analyse
  • Behandling av negative tilbakemeldinger
Tidio er en kundeopplevelsesplattform som gjør at du kan gi utmerket kundestøtte og generere salg med livechat og boter.
Tidio er en kraftigi, alt-i-ett kundeopplevelsesplattform som øker kundestøtten din og bidrar til å generere mer salg. En lett tilgjengelig livechat-widget gjør bedriften din tilgjengelig 24/7, mens AI-drevne chatbots samhandler med kundene dine i sanntid, slik at du kan selge mer. I tillegg kan du koble Messenger, Instagram, livechat og e-post til Tidio multikanal og svare på alle meldinger fra ett sted, også på mobil. Lær mer om Tidio

Funksjoner

  • Kundesegmentering
  • Tilpassede felter
  • Engasjementssporing
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Tilpassede maler
  • Dashbord
  • Rapportering/analyse
  • Behandling av negative tilbakemeldinger
Fra kundeinnsikt og markedssegmentering til konsepttesting – Qualtrics er den samlede løsningen for alle dine erfaringsdata.
Legg det rette grunnlaget håndtering av interessenters tilbakemeldinger. Fra kundeinnsikt og markedssegmentering til konsepttesting – Qualtrics CoreXM er den samlede løsningen for alle dine erfaringsdata. Lær mer om XM for Strategy & Research

Funksjoner

  • Kundesegmentering
  • Tilpassede felter
  • Engasjementssporing
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Tilpassede maler
  • Dashbord
  • Rapportering/analyse
  • Behandling av negative tilbakemeldinger
Alchemer er den eneste CX- og VoC-løsningen som hjelper mellomstore bedrifter med å sette kunden i fokus. Ingen per svar-gebyr.
Alchemer er den eneste Customer Experience (CX) og Voice-of-the-Customer (VoC)-plattformen som er utformet for å hjelpe mellomstore bedrifter med en overgang til en kundefokuserte tilnærming ved å sørge for at kundenes tilbakemeldinger blir tatt hensyn til på tvers av alle beslutninger som tas i alle avdelinger. Plattformen er tilpasset kundene, slik at du effektivt kan spørre, handle ut fra og analysere alle tilbakemeldingene fra dem. Ingen gebyrer eller skjulte kostnader per svar. Lær mer om Alchemer

Funksjoner

  • Kundesegmentering
  • Tilpassede felter
  • Engasjementssporing
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Tilpassede maler
  • Dashbord
  • Rapportering/analyse
  • Behandling av negative tilbakemeldinger
Front er det ledende knutepunktet for kundekommunikasjon som gjør det mulig for bedrifter å gi fremragende kundeservice i stor skala.
Gjør alle kundesamtaler om til en mulighet til å gi enestående service. Front er et kundekommunikasjonsknutepunkt som gjør det mulig for bedrifter å tilby skreddersydd service i stor skala. Vi kombinerer enkelheten i e-postinnboksen med automatiseringen og innsikten i en CRM. Front gjør det enkelt for teamet å samarbeide om kundeinteraksjoner, og levere personlig tilpassede svar, slik at kundene alltid føler seg som førsteprioritet. Lær mer om Front

Funksjoner

  • Kundesegmentering
  • Tilpassede felter
  • Engasjementssporing
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Tilpassede maler
  • Dashbord
  • Rapportering/analyse
  • Behandling av negative tilbakemeldinger
Qualtrics CustomerXM gjør det enkelt for bedrifter å overvåke, svare på og forbedre hvert viktige øyeblikk på kundereisen.
Qualtrics CustomerXM (CX) er verdens mest fleksible plattform for forbedringer av kundeopplevelsen, noe som gjør det enkelt for bedrifter å overvåke, svare og forbedre hvert viktige øyeblikk på kundereisen og innlemme tilbakemelding fra kundene i hver beslutning. Med fleksible rollebaserte dashbord, dynamisk saksadministrasjon og full CRM-integrasjon, har du kraften til å levere enestående kundeopplevelse. Be om en personlig demo eller opprett en gratis konto for å komme i gang! Lær mer om XM for Customer Experience

Funksjoner

  • Kundesegmentering
  • Tilpassede felter
  • Engasjementssporing
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Tilpassede maler
  • Dashbord
  • Rapportering/analyse
  • Behandling av negative tilbakemeldinger
Genesys Cloud CX gjør kundeforhold enklere. Vi kobler sammen telefon, e-post og chat med ett verktøy for bedre kundekontakt
Forbedre kundeopplevelsen med en skybasert alt-i-ett-løsning som lar deg administrere og forstå flerkanalsinteraksjoner i en sømløs kundereise. Genesys Cloud CX-plattformen er et enkelt verktøy som håndterer all kommunikasjon, tale, chat, e-post, tekstmeldinger og mer. Drill-down-analyser, retningslinjer for opptak og administrering av arbeidsstyrken er innebygd i plattformen. Et intuitivt grensesnitt gjør plattformen enkel å bruke, uansett om du er en ansatt, leder eller IT-administrator. Lær mer om Genesys Cloud CX

Funksjoner

  • Kundesegmentering
  • Tilpassede felter
  • Engasjementssporing
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Tilpassede maler
  • Dashbord
  • Rapportering/analyse
  • Behandling av negative tilbakemeldinger
Forbedre kundeopplevelsen og plei kundene gjennom hele livssyklusen på én enkelt og rimelig plattform.
Den beste programvaren for å gi kundene en personlig tilpasset opplevelse. Verktøyet vårt er utformet for å pleie kundene gjennom hele livssyklusen. Med FROGED kan du øke engasjement, bevaring og redusere frafall. Betjen kundenes unike behov med tilpassede e-postkampanjer, en flott integrert kunnskapsbase, live-chat og automatiserte meldinger. Prøv vår 7-dagers gratis prøveperiode Lær mer om Froged

Funksjoner

  • Kundesegmentering
  • Tilpassede felter
  • Engasjementssporing
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Tilpassede maler
  • Dashbord
  • Rapportering/analyse
  • Behandling av negative tilbakemeldinger
Forstå din kundeopplevelse og virkningen av endringer ved å relatere deres reise til ditt interne forretningsrammeverk.
Å forstå kundeopplevelsen krever mye mer enn bare å fange reisen på et diagram. For å virkelig forstå deres erfaring, må du knytte denne reisen til resten av forretningsarkitekturen din. iGrafx Process360 Live gir muligheten til å bryte ned siloer og se tydelig sammenhengen mellom den kundeopplevelsen og dine interne strategier, evner, prosesser, mennesker og systemer, slik at du kan forstå virkningen av endringen. Lær mer om Process360 Live

Funksjoner

  • Kundesegmentering
  • Tilpassede felter
  • Engasjementssporing
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Tilpassede maler
  • Dashbord
  • Rapportering/analyse
  • Behandling av negative tilbakemeldinger
Hjelp kundene til å hjelpe seg selv. Gi kundene dine smartere support i appen ved hjelp av den integrerte elevioassistenten + mer.
elevio gjør produktet ditt enklere å lære. Gi kundene dine kontekstuell hjelp, visuelle meldinger og tilgang i appen til support, undersøkelser og skjemaer. Integrer støttestabelen og fang opp brukeratferd for optimalisering på neste nivå. Mer enn 500 selskaper som Atlassian, Heap, Adroll og Dell bruker elevio for å forbedre kundeopplæringen og redusere antall avleveringer, klager og belastninger på brukerstøtte. Registrer deg for vår gratis 14-dagers prøveperiode i dag. Lær mer om elevio

Funksjoner

  • Kundesegmentering
  • Tilpassede felter
  • Engasjementssporing
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Tilpassede maler
  • Dashbord
  • Rapportering/analyse
  • Behandling av negative tilbakemeldinger
Forenkle CRM-en din. Alt av kontakter, avtaler, kalender, salgsprosessanalyse – samlet på ett sted.
Alt av kontakter, avtaler, kalender, salgsprosessanalyse – samlet på ett sted. Perfekt organiserte data som forenkler arbeidet og gir deg en solid oversikt over virksomheten din. RAYNET CRM hjelper dine selgere og ledere: Den hjelper salgsrepresentanter til å selge, og lar ledere overvåke virksomheten og dens fremtidsperspektiv. Lær mer om RAYNET CRM

Funksjoner

  • Kundesegmentering
  • Tilpassede felter
  • Engasjementssporing
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Tilpassede maler
  • Dashbord
  • Rapportering/analyse
  • Behandling av negative tilbakemeldinger
Dixa er en plattform for kundeservice som forener apper for telefon, e-post, chat og meldinger i ett brukervennlig dashbord.
Dixa er en plattform for kundeservice som forener telefon-, e-post-, chat- og meldingsapper i ett brukervennlig dashbord for agenter, og eliminerer behovet for billettsystemer og hjelper merker med å bygge sterkere bånd til kundene sine. Få sanntidsstatistikk, kraftige rutefunksjoner, automatiseringer, integreringer og mye mer. Besøk nettstedet vårt eller bestill en demo for å se hvordan Dixa kan forbedre agent- og kundeopplevelsen din. Lær mer om Dixa

Funksjoner

  • Kundesegmentering
  • Tilpassede felter
  • Engasjementssporing
  • Undersøkelses-/meningsmålingsstyring
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Tilpassede maler
  • Dashbord
  • Rapportering/analyse
  • Behandling av negative tilbakemeldinger