17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

CRM bygg

Programvare for kunderelasjonshåndtering innen bygg og anlegg omfatter programmer for kunderelasjonshåndtering spesifikt rettet byggenæringen. Det gir byggmestere mulighet til å ikke bare lagre informasjon om kunder og potensielle kunder, men også spore løpende prosjekter og salgstiltak. Programvare for kunderelasjonshåndtering innen bygg og anlegg er relatert til programvare for byggeledelse, regnskapsprogramvare for bygg og anlegg, programvare for arkitektonisk tegning, programvare for estimering av byggekostnader, programvare for måling av kundetilfredshet, programvare for og programvare for kunderelasjonshåndtering.

9 resultater
Lime CRM er en brukervennlig og tilpasset kunderelasjonsbehandler for byggentreprenører, materialleverandører og forhandlere i byggebransjen. Lær mer om Lime CRM
Lime CRM er en visuell og brukervennlig kunderelasjonsbehandler som forenkler arbeidsdagen for markedsførings-, salgs- og kundebehandlingsteam i byggebransjen. Med Lime CRM kan du korrekt evaluere dine fremtidige salg – selv med flere tilbud for samme prosjekt. Få proaktive påminnelser om hvilke tilbud som trenger oppfølging. Hold styr på både interne og eksterne nøkkelpersoner i prosjektene dine ved hjelp av rolleadministrasjon. Lime CRM inneholder alle verktøyene du trenger for å få orden på alle sakene dine. Lær mer om Lime CRM

Funksjoner

  • Oppfølging av salgsmuligheter
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Prosjektstyring
  • Tidsplanlegging
  • Salgsgodkjenning
  • Prosjektsporing
  • Rapportering/analyse
  • Pristilbud/estimater
  • Dokumentledelse
  • Oppgavebehandling
Use monday sales CRM to manage construction projects, track progress, timeframes, and budgets, communicate in real-time, and more. Lær mer om monday CRM
CRM-programvaren på monday.com vil hjelpe deg å få alle byggeprosjektene dine unna i tide, hver gang. Du kan bruke smarte og visuelle tavler til å tildele oppgaver, kommunisere med entreprenører, få verdifull innsikt, holde oversikt over KPI-ene og dele bilder i sanntid til enhver enhet fra stedet til kontoret. Lær mer om monday CRM

Funksjoner

  • Oppfølging av salgsmuligheter
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Prosjektstyring
  • Tidsplanlegging
  • Salgsgodkjenning
  • Prosjektsporing
  • Rapportering/analyse
  • Pristilbud/estimater
  • Dokumentledelse
  • Oppgavebehandling
Houzz Pro er en av de beste bygg- og anleggsløsningene for CRM- og bedriftsadministrasjon for entreprenører.
Houzz Pro er en av de beste bygg- og anleggsløsningene for CRM- og bedriftsadministrasjon for entreprenører. Få en alt-i-ett-løsning som spenner over hele kundelivssyklusen, inkludert markedsføring, CRM, estimater og forslag, 3D-gulvplaner, prosjektadministrasjon, samarbeid, elektronisk fakturering og betaling, QuickBooks-integrasjon og kundeportal. Start en gratis prøveperiode i dag for å se hvorfor tusenvis av profesjonelle stoler på Houzz Pro til å utvikle og styre virksomheten deres. Planer er tilgjengelige for virksomheter av alle størrelser fra $ 49 per måned. Lær mer om Houzz Pro

Funksjoner

  • Oppfølging av salgsmuligheter
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Prosjektstyring
  • Tidsplanlegging
  • Salgsgodkjenning
  • Prosjektsporing
  • Rapportering/analyse
  • Pristilbud/estimater
  • Dokumentledelse
  • Oppgavebehandling
Bitrix24 er en ledende, gratis CRM-programvare på nett som brukes av mer enn åtte millioner selskaper over hele verden. Du får e-postmarkedsføring, pristilbud, og fakturering.
Bitrix24 er en ledende, gratis CRM-programvare på nett som brukes av mer enn åtte millioner selskaper over hele verden. Den er tilgjengelig i skyen eller lokalt med tilgang til åpen kildekode. Du får ubegrensede salgsmuligheter, tilbud, kontakter, selskaper, pristilbud, fakturaer og avtaleplanlegging. De mer avanserte versjonene har salgs- og markedsføringsautomatisering, masse-SMS, kampanjeadministrasjon og støtte for flere kanaler. Tilgjengelig på 1åtte forskjellige språk. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Oppfølging av salgsmuligheter
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Prosjektstyring
  • Tidsplanlegging
  • Salgsgodkjenning
  • Prosjektsporing
  • Rapportering/analyse
  • Pristilbud/estimater
  • Dokumentledelse
  • Oppgavebehandling
EngageBay er en enkel, rimelig alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring, salg og service for å anskaffe, engasjere, pleie og hente inn avtaler med salgsmuligheter.
EngageBay er en enkel, rimelig, alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring, salg og service, utviklet for småbedrifter og oppstartsbedrifter for å anskaffe, engasjere og pleie besøkende til nettstedet og konvertere dem til fornøyde kunder. Skaff salgsmuligheter gjennom salgsmulighetsskjemaer og popup-vinduer, få tilgang til nettbesøkende gjennom flotte landingssider, plei gjennom engasjerende e-poster, og automatiser markedsføringstrakten med markedsføringsautomatisering – alt fra én brukervennlig plattform. Lær mer om EngageBay CRM

Funksjoner

  • Oppfølging av salgsmuligheter
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Prosjektstyring
  • Tidsplanlegging
  • Salgsgodkjenning
  • Prosjektsporing
  • Rapportering/analyse
  • Pristilbud/estimater
  • Dokumentledelse
  • Oppgavebehandling
Verktøy for selvstendig næringsdrivende: tilbud, kontrakter, betalinger og mer. Prøv i 7 dager gratis når du er klar.
HoneyBook hjelper kreative entreprenører og frilansere med å booke flere kunder, administrere prosjekter og få betalt alt på ett sted. Med programvaren for bedriftsadministrasjon kan du automatisere det administrative arbeidet og holde deg oppdatert på alt du gjør, slik at du sparer tid og penger så du kan utvikle virksomheten din. Det er som din egen personlige assistent. Småbedriftseiere og frilansere har brukt HoneyBook til å øke bestillingene sine og spare tid. I de første 6 månedene får du HoneyBook for $ 1 per måned med koden ONLY1. Lær mer om HoneyBook

Funksjoner

  • Oppfølging av salgsmuligheter
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Prosjektstyring
  • Tidsplanlegging
  • Salgsgodkjenning
  • Prosjektsporing
  • Rapportering/analyse
  • Pristilbud/estimater
  • Dokumentledelse
  • Oppgavebehandling
Hold oversikt over dine leads, forslag, kontrakter og betalinger med GreenRope. Det er et CRM-system som hjelper deg med å få byggevirksomheten til å vokse.
GreenRope Complete CRM og automatisk markedsføring leverer en omfattende løsning som hjelper hele teamet med å oppnå virkelig gode resultater. GreenRope har alle verktøyene du trenger for å administrere byggefirmaet ditt, fra kunde- og leverandørbehandling til prosjektledelse. Effektiviser driften, administrer det interne teamet, gi salgs- og markedsføringstiltakene et løft, og mye mer. GreenRope gjør alle tilleggsprogrammer overflødige. Alt du trenger er bygget inn i én enkel database. Lær mer om GreenRope

Funksjoner

  • Oppfølging av salgsmuligheter
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Prosjektstyring
  • Tidsplanlegging
  • Salgsgodkjenning
  • Prosjektsporing
  • Rapportering/analyse
  • Pristilbud/estimater
  • Dokumentledelse
  • Oppgavebehandling
#1 Handlingsfokusert salg CRM for småbedrifter. Fokuser på neste handling, følg opp med alle blyer og hold kontrollen over salget.
OnePageCRM er den første actionfokuserte salget CRM som hjelper små og mellomstore bedrifter med å holde kontroll over salget. Fokuser på hva som må gjøres videre, følg opp med hver ledelse, hold teamet på samme side og lukk flere avtaler, en salgsaksjon om gangen. Spar tid og automatiser administrator- og dataoppføringen. Generer potensielle kunder med et klikk hvor som helst på nettet. Reap CRM -fordelene mens du er på farten med iOS og Android mobilapper. Noen spørsmål? Vi tilbyr støtte via e -post, telefon og chat. Lær mer om OnePageCRM

Funksjoner

  • Oppfølging av salgsmuligheter
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Prosjektstyring
  • Tidsplanlegging
  • Salgsgodkjenning
  • Prosjektsporing
  • Rapportering/analyse
  • Pristilbud/estimater
  • Dokumentledelse
  • Oppgavebehandling
Forenkle CRM-en din. Alt av kontakter, avtaler, kalender, salgsprosessanalyse – samlet på ett sted.
Alt av kontakter, avtaler, kalender, salgsprosessanalyse – samlet på ett sted. Perfekt organiserte data som forenkler arbeidet og gir deg en solid oversikt over virksomheten din. RAYNET CRM hjelper dine selgere og ledere: Den hjelper salgsrepresentanter til å selge, og lar ledere overvåke virksomheten og dens fremtidsperspektiv. Lær mer om RAYNET CRM

Funksjoner

  • Oppfølging av salgsmuligheter
  • Kontrakt-/lisenshåndtering
  • Prosjektstyring
  • Tidsplanlegging
  • Salgsgodkjenning
  • Prosjektsporing
  • Rapportering/analyse
  • Pristilbud/estimater
  • Dokumentledelse
  • Oppgavebehandling