17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Restaurant POS programvare

Salgsstedsprogramvare for restauranter tilbyr salgsløsninger spesifikt for restauranter og barer. Denne typen programvare tilbyr bestilling, fakturering, rapportering, regnskapsføring, sporing av bord og mulighet for utskrift av kvitteringer for restauranter og barer. Maskinvare som datamaskiner, skjermer og skrivere inngår ofte i anskaffelse av salgstedssystemer. Salgsstedsprogramvare for restauranter er relatert til salgstedsprogramvare og programvare for restaurantledelse.

8 resultater
NetSuite, nummer én i verden når det gjelder skybaserte ERP-systemer, gir deg den oversikten og kontrollen du trenger for å ta smarte beslutninger og vokse med selvtillit.
NetSuite er en alt-i-ett-, skybasert løsning for forretningsadministrasjon. Den hjelper mer enn 32 000 organisasjoner med å drive virksomheten mer effektivt ved å automatisere kjerneprosesser og gi innsikt i driftsmessige og økonomiske resultater i sanntid. Med én enkelt, integrert programpakke for administrasjon av regnskap, ordrebehandling, lageradministrasjon, produksjon og drift av forsyningskjede og varelager, gir NetSuite bedrifter en tydelig informasjonsoversikt og kontroll over virksomheten sin. Lær mer om NetSuite

Funksjoner

  • Separate sjekker
  • Bestillingsoppføring
  • Elektroniske betalinger
  • Leveringsadministrasjon
  • Nettbestilling
  • Multiplassering
  • Mobiltilgang
  • Tipsledelse
  • Tabellstyring
  • Inventarstyring
  • Lojalitetsprogram
Toast er et alt-i-ett administrasjonssystem for POS og restauranter som er bygget for å forbedre effektiviteten og redusere kostnadene dramatisk.
Toast er et alt-i-ett administrasjonssystem for POS og restauranter som er bygget for å forbedre effektiviteten og redusere kostnadene dramatisk. Lær mer om Toast POS

Funksjoner

  • Separate sjekker
  • Bestillingsoppføring
  • Elektroniske betalinger
  • Leveringsadministrasjon
  • Nettbestilling
  • Multiplassering
  • Mobiltilgang
  • Tipsledelse
  • Tabellstyring
  • Inventarstyring
  • Lojalitetsprogram
En samlet handelsløsning (ERP + POS) for detaljhandel og service, bygget på Microsoft Dynamics-teknologi.
LS Central restaurant-POS forbinder kundekontakten i restauranten med kjøkkenet, slik at servitører kan sende rettene rett til displayene på kjøkkenet, få tilgang til hele menyen, inkludert ingredienser, og undersøke om en bestilling er klar, uten å måtte gå til kjøkkenet. Det kan brukes på flere enheter. Ta imot bestillinger, reserver og administrer bord, flytt kvitteringer, del regninger og sørg for at servicen alltid er i tide. LS Central er et alt-i-ett POS- og ERP-system som er ideelt for restauranter med mer enn 50 ansatte og/eller QSR-kjeder. Lær mer om LS Retail

Funksjoner

  • Separate sjekker
  • Bestillingsoppføring
  • Elektroniske betalinger
  • Leveringsadministrasjon
  • Nettbestilling
  • Multiplassering
  • Mobiltilgang
  • Tipsledelse
  • Tabellstyring
  • Inventarstyring
  • Lojalitetsprogram
Legg til nettbestillinger på restaurantens POS og nettsted i løpet av noen minutter. Administrer bestillinger, hentinger og leveranser fra en elegant plattform.
Ta nettbestillinger for henting, levering og bordservering via ditt POS for restauranter. Oppdater menyer og priser, se salgsrapporter, start markedsføringskampanjer på tvers av flere restaurantsteder fra hvilken som helst nettleser og integrer sømløst med Oracle Simphony Essentials POS for å få virksomheten til å vokse. Alt dette kan enkelt gjøres med GloriaFood. Opprett en gratis konto og legg til nettbestillinger på restaurantens nettsted i løpet av noen minutter. Lær mer om GloriaFood

Funksjoner

  • Separate sjekker
  • Bestillingsoppføring
  • Elektroniske betalinger
  • Leveringsadministrasjon
  • Nettbestilling
  • Multiplassering
  • Mobiltilgang
  • Tipsledelse
  • Tabellstyring
  • Inventarstyring
  • Lojalitetsprogram
Arryved er et komplett mobilt administrasjonssystem for POS og overnatting, spesialutviklet for barer, tapperom og restauranter i utvikling.
Arryved er det mest pålitelige komplette POS-systemet for restaurant-, hotell- og utelivsbransjen. Arryveds fleksible system er bygget av bransjeeksperter og entusiaster, og gjør det enkelt å yte service, slik at personalet kan fokusere på å sjarmere gjestene. Med en komplett pakke funksjoner som kan tilpasses, har brukerne frihet til å eksperimentere og finne ut hva som passer best for virksomhetens vekst. Arryved tilbyr enkel prissetting og kundestøtte i verdensklasse, 7 dager i uken, noe som understreker engasjementet for å hjelpe blomstrende virksomheter med å vokse. Lær mer om Arryved

Funksjoner

  • Separate sjekker
  • Bestillingsoppføring
  • Elektroniske betalinger
  • Leveringsadministrasjon
  • Nettbestilling
  • Multiplassering
  • Mobiltilgang
  • Tipsledelse
  • Tabellstyring
  • Inventarstyring
  • Lojalitetsprogram
Oracle Simphony POS kobler alle områder av virksomheten din til én enkelt plattform for administrering av restauranten. Oppgrader POS-utstyret ditt for $ 1.
Oracle Simphony POS er et komplett POS for restauranter. Vårt skybaserte POS-system knytter sammen alle sider av driften, slik at det blir enkelt å administrere nettbestillinger, kjøkkendrift, lagerbeholdning, menyer, levering, lojalitet med mer. Sanntidsanalyser er inkludert for å gi kontinuerlig oversikt over salg, kostnader og personalets prestasjoner. Simphonys åpne API og omfattende markedsplass for skyen gir deg ubegrenset fleksibilitet, smidighet og skalerbarhet. Oppgrader POS-utstyret ditt for $ 1. Lær mer om Simphony POS

Funksjoner

  • Separate sjekker
  • Bestillingsoppføring
  • Elektroniske betalinger
  • Leveringsadministrasjon
  • Nettbestilling
  • Multiplassering
  • Mobiltilgang
  • Tipsledelse
  • Tabellstyring
  • Inventarstyring
  • Lojalitetsprogram
Best-in-Class POS Solution: Flexible and Frictionless Point-of-Sale, backed by elite support.
Infrasys is an enterprise-level cloud point-of-sale system. With an eye for innovation, Infrasys has all of the features that you need to run a successful operation, and provides a platform to implement new technologies as they emerge. For convenience, Infrasys is designed to work on any hardware device and operating system. It is one of the most versatile, secure, and efficient POS systems on the market today. Lær mer om Infrasys Cloud POS

Funksjoner

  • Separate sjekker
  • Bestillingsoppføring
  • Elektroniske betalinger
  • Leveringsadministrasjon
  • Nettbestilling
  • Multiplassering
  • Mobiltilgang
  • Tipsledelse
  • Tabellstyring
  • Inventarstyring
  • Lojalitetsprogram
Behandlingsløsningen vår er den mest komplette og avanserte for alle nettbaserte og fysiske forhandlere som ønsker å godta kredittkortbetalinger
Løsningen vår er perfekt for alle nettbaserte og fysiske forhandlere (e-handel, forhandlere, hotellkjeder, markedsplasser, SaaS, underholdning, mobilapper) som ønsker å godta betalinger. PayXpert-plattformen knytter forhandlere direkte til Visa, MasterCard, WeChat Pay, AliPay og alle de viktigste betalingsmåtene globalt, slik at virksomheten kan godta betalinger og optimalisere veksten på tvers av kanaler på nett, i app og i butikk. Vi støtter over 250 betalingsmetoder på tvers av 187 valutaer og 200 land og områder. Lær mer om PayXpress

Funksjoner

  • Separate sjekker
  • Bestillingsoppføring
  • Elektroniske betalinger
  • Leveringsadministrasjon
  • Nettbestilling
  • Multiplassering
  • Mobiltilgang
  • Tipsledelse
  • Tabellstyring
  • Inventarstyring
  • Lojalitetsprogram