3 resultater
Du får en av de beste løsningene for CRM og automatisk oppringing for telefonsalg, som har åtte millioner klienter over hele verden. Sky-, mobil- og åpen kilde-utgaver.
Bitrix24 er et av de beste systemene for forretningstelefoni, automatisk oppringing og CRM samlet i ett. Programmet inkluderer innkommende og utgående anrop, IVR, telefonsalg, robotanrop, telefonsvarer, samtaleopptak, samtaleruting, og utleie av både nasjonale og internasjonale telefonnumre. Brukt av over åtte millioner bedrifter over hele verden Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • FCC-samsvar
  • FTC-samsvar
  • Anropsplanlegging
  • Anropsoverføring
  • Listebehandling
  • Administrasjon av salgsmuligheter
Genesys Cloud CX gjør kundeforhold enklere. Vi kobler sammen telefon, e-post og chat med ett verktøy for bedre kundekontakt
Genesys Cloud CX-plattform er neste generasjons skybaserte alt-i-ett-løsning for kundekontakt som hjelper deg med å både administrere og forstå samhandlinger mellom ulike kanaler. Gi dine ansatte et enkelt verktøy som håndterer all kommunikasjon, chat, e-post, tekstmeldinger og mer. Et intuitivt grensesnitt gjør plattformen enkel å bruke, uansett om du er en ansatt, leder eller IT-administrator. Ukentlige funksjonsutgivelser sikrer at du vil overgå kundenes forventninger både i dag og i fremtiden. Lær mer om Genesys Cloud CX

Funksjoner

  • FCC-samsvar
  • FTC-samsvar
  • Anropsplanlegging
  • Anropsoverføring
  • Listebehandling
  • Administrasjon av salgsmuligheter
Løft kundeservice med skybasert telefonsenterprogramvare. Call Center Studio gir deg muligheten til å betjene kundene fra hvor som helst.
Løft kundeservice med skybasert telefonsenterprogramvare. Det er viktigere enn noensinne å drive en effektiv virksomhet. Call Center Studio leverer skybasert telefonsenterprogramvare, slik at kundene kan betjenes fra hvor som helst. Med det intuitive grensesnittet kan du enkelt sette opp og trene ansatte på få minutter. Lytt til opptak, og bruk AI-verktøy for å gi kundene en bedre opplevelse. Med kraftig rapportering og superresponsiv kundeservice får du kundestøtte 24/7 fra et dedikert team. Lær mer om Call Center Studio

Funksjoner

  • FCC-samsvar
  • FTC-samsvar
  • Anropsplanlegging
  • Anropsoverføring
  • Listebehandling
  • Administrasjon av salgsmuligheter