17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Mobile Device Management Software

Programvare for administrering av mobile enheter brukes til å fjernkonfigurere og distribuere data og programmer til mobile enheter som telefoner og PDA-er. Denne typen programvare gir organisasjoner mulighet til å synkronisere deres mobile enheter og øke effektiviteten for den mobile arbeidsstyrken. Programvare for administrering av mobile enheter er relatert til programvare for mobile enheter, programvare for IT-administrasjon og programvare for IT-ressurshåndtering.

10 resultater
ManageEngine Mobile Device Manager Plus er en Enterprise Mobile Device Management-programvare for å administrere iOS-, Android- og Windows-enheten din Lær mer om ManageEngine Mobile Device Manager Plus
ManageEngine Mobile Device Manager Plus er en Enterprise Mobility Management-løsning (EMM) som gir bedrifter muligheten til å utnytte kraften til mobilitet. Forbedre de ansattes produktivitet uten å gå på kompromiss med bedriftssikkerhet med funksjoner som administrasjon av mobilenheter, applikasjonsadministrasjon, e-postadministrasjon og enhetsbeholderisering. Tilgjengelig både som et on-premise og et skytilbud, er MDM utviklet med brukerkrav og IT-sikkerhetskrav i tankene. Lær mer om ManageEngine Mobile Device Manager Plus

Funksjoner

  • Synkroniseringsplanlegging
  • Automatisk bruker-/enhetsgjenkjenning
  • Samsvarsstyring
  • Konfigurasjonsstyring
  • Distribusjonsadministrasjon
  • Delehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Posisjonssporing
  • Inventarstyring
  • Databehandling
NinjaOne Mobile Device Management (MDM) gjør IT-teamet ditt i stand til å administrere Android- og Apple-mobilenheter fra en enkel, brukervennlig konsoll. Lær mer om NinjaOne
NinjaOne Mobile Device Management (MDM) gjør IT-teamet ditt i stand til å administrere Android- og Apple-mobilenheter – telefoner, nettbrett og laptoper – fra en enkel, brukervennlig konsoll. NinjaOne MDM hjelper deg med å enkelt klargjøre og konfigurere alle mobilenhetene dine med de nødvendige applikasjonene og sikkerhetstiltakene. Fullstendig inventar og sporing gir deg synlighet inn i alle enhetene dine og ekstern tilgang lar deg se brukernes enheter for å raskt oppdage og løse problemer. Se hva NinjaOne MDM kan gjøre for deg i en live produkt-demo. Lær mer om NinjaOne

Funksjoner

  • Synkroniseringsplanlegging
  • Automatisk bruker-/enhetsgjenkjenning
  • Samsvarsstyring
  • Konfigurasjonsstyring
  • Distribusjonsadministrasjon
  • Delehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Posisjonssporing
  • Inventarstyring
  • Databehandling
Miradore er en skybasert MDM-/UEM-plattform som gir en smartere måte å administrere Android-, iOS-, macOS- og Windows-enheter på en sikker måte. Lær mer om Miradore
Miradore Mobile Device Management (MDM) har ulike funksjoner som hjelper deg med å enkelt og kostnadseffektivt sikre sikkerhet og samsvar på alle dine mobile enheter. Med Miradore kan du registrere, sikre, spore og administrere Android-, iOS-, macOS- og Windows-enheter fra ett sted. Effektiv administrasjon av mobile enheter gjør at de ansatte kan jobbe uten avbrudd. Det er enkelt og gratis å komme i gang – når det er nødvendig, kan du låse opp flere funksjoner med et betalingsabonnement. Lær mer om Miradore

Funksjoner

  • Synkroniseringsplanlegging
  • Automatisk bruker-/enhetsgjenkjenning
  • Samsvarsstyring
  • Konfigurasjonsstyring
  • Distribusjonsadministrasjon
  • Delehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Posisjonssporing
  • Inventarstyring
  • Databehandling
Lønn og samsvar bygget for en global arbeidsstyrke.
Deel er en global lønns- og ansettelsesløsning utviklet for eksterne avdelinger, der hvem som helst, hvor som helst kan bli ansatt og få betalt. Ansett fulltidsansatte eller uavhengige entreprenører over hele verden på få minutter. Med Deel kan virksomheten håndtere lønnsutbetaling og opprette lokale juridiske kontrakter i over 150 land gjennom en teknologisk støttet selvbetjeningsprosess. Deel betjener mer enn 3500 kunder, fra SMB-er til børsnoterte selskaper. Lær mer om Deel

Funksjoner

  • Synkroniseringsplanlegging
  • Automatisk bruker-/enhetsgjenkjenning
  • Samsvarsstyring
  • Konfigurasjonsstyring
  • Distribusjonsadministrasjon
  • Delehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Posisjonssporing
  • Inventarstyring
  • Databehandling
Lokalt og skybasert enhetlig endepunktadministrasjons- og sikkerhetsverktøy som hjelper deg med å administrere organisasjonens endepunkter fra én konsoll.
Endpoint Central er en enhetlig endepunktadministrasjonsløsning som hjelper deg med å administrere servere, bærbare datamaskiner, stasjonære datamaskiner, smarttelefoner og nettbrett fra en sentral plassering. Ved å bruke enten en lokal eller en skybasert UEM kan du automatisere vanlige endepunktsadministrasjonsrutiner som å installere patcher, distribuere programvare, bildebehandling og distribuere OS, administrere mobiler og BYOD-enheter, ekstern feilsøking, moderne administrasjon og mye mer! Den har også en mobilapp som lar deg administrere endepunkter hvor som helst, når som helst! Lær mer om ManageEngine Endpoint Central

Funksjoner

  • Synkroniseringsplanlegging
  • Automatisk bruker-/enhetsgjenkjenning
  • Samsvarsstyring
  • Konfigurasjonsstyring
  • Distribusjonsadministrasjon
  • Delehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Posisjonssporing
  • Inventarstyring
  • Databehandling
Basert på konseptet "More ASTERIA Warp for Everyone", er det et dataintegrasjonsverktøy som muliggjør automatisering og effektivitet i virksomheten
No-Code-teknologi støtter forretningsautomatisering! ASTERIA Warp er et enkelt dataintegreringsverktøy med den største andelen i Japan i 15 år på rad ASTERIA Warp, som er basert på konseptet "More ASTERIA Warp for Everyone", er en dataintegreringsplattform som kan brukes uten spesielle ferdigheter, og bidrar til kostnadsreduksjon og effektivitet ved å integrere data fra skybaserte tjenester, og ulike gamle og nye systemer innad i en bedrift. Avanserte prosesser for kobling og datakonvertering Lær mer om ASTERIA Warp

Funksjoner

  • Synkroniseringsplanlegging
  • Automatisk bruker-/enhetsgjenkjenning
  • Samsvarsstyring
  • Konfigurasjonsstyring
  • Distribusjonsadministrasjon
  • Delehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Posisjonssporing
  • Inventarstyring
  • Databehandling
Integrert administrasjon av stasjonære og mobile enheter for administrerte tjenesteleverandører (MSP).
Endpoint Central MSP er en integrert programvare for administrasjon av stasjonære og mobile enheter som hjelper administrerte tjenesteleverandører med å effektivt administrere kundenes stasjonære datamaskiner, servere, bærbare datamaskiner og mobile enheter fra et sentralt punkt. Den passer for små, mellomstore og store MSP-er. Desktop Central MSP er tilgjengelig i 2 utgaver, gratisutgave og Enterprise-utgave. Lær mer om ManageEngine Endpoint Central MSP

Funksjoner

  • Synkroniseringsplanlegging
  • Automatisk bruker-/enhetsgjenkjenning
  • Samsvarsstyring
  • Konfigurasjonsstyring
  • Distribusjonsadministrasjon
  • Delehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Posisjonssporing
  • Inventarstyring
  • Databehandling
MDM-løsning som støtter flere plattformer og IoT-enheter og gir en oversikt over tilkoblede endepunkter via ett enkelt dashbord.
MDM-løsning som støtter flere plattformer og IoT-enheter og gir en oversikt over tilkoblede endepunkter via ett enkelt dashbord. Lær mer om IBM Security MaaS360

Funksjoner

  • Synkroniseringsplanlegging
  • Automatisk bruker-/enhetsgjenkjenning
  • Samsvarsstyring
  • Konfigurasjonsstyring
  • Distribusjonsadministrasjon
  • Delehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Posisjonssporing
  • Inventarstyring
  • Databehandling
Plattformen er utformet for å hjelpe organisasjoner med å møte utfordringer knyttet til journalføring, tilsyn og e-oppdagelse.
Arkiveringsplattformen fra Smarsh er utviklet for å hjelpe organisasjoner med å møte utfordringer knyttet til journalføring, tilsyn og e-oppdagelse, og gir et samlet, søkeklart lager over all arkivert elektronisk kommunikasjon, inkludert e-post, sosiale medier, direktemeldinger, mobil-/tekstmeldinger og nettinnhold. Innholdet er indeksert, bevart i opprinnelig format, og tilgjengelig for søk, gjennomgang og produksjon. Lær mer om Smarsh

Funksjoner

  • Synkroniseringsplanlegging
  • Automatisk bruker-/enhetsgjenkjenning
  • Samsvarsstyring
  • Konfigurasjonsstyring
  • Distribusjonsadministrasjon
  • Delehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Posisjonssporing
  • Inventarstyring
  • Databehandling
RMM Central forener endepunktadministrasjon og nettverksovervåking for MSP-er og hjelper til med å automatisere hele IT-en fra én enkelt konsoll.
RMM Central er en enhetlig løsning som hjelper MSPer med å administrere og overvåke flere klientnettverk fra én enkelt konsoll. Med funksjoner som forenkler de daglige administrasjonsrutinene til MSPer, inkludert patchadministrasjon, fjerntilgang og ytelsesovervåking, sikrer RMM Centrals helhetlige tilnærming at ressurser og innsats minimeres, og avkastningen på investeringen maksimeres. Lær mer om ManageEngine RMM Central

Funksjoner

  • Synkroniseringsplanlegging
  • Automatisk bruker-/enhetsgjenkjenning
  • Samsvarsstyring
  • Konfigurasjonsstyring
  • Distribusjonsadministrasjon
  • Delehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Ekstern tilgang/kontroll
  • Posisjonssporing
  • Inventarstyring
  • Databehandling