15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Mobile Device Management Software

Programvare for administrering av mobile enheter brukes til å fjernkonfigurere og distribuere data og programmer til mobile enheter som telefoner og PDA-er. Denne typen programvare gir organisasjoner mulighet til å synkronisere deres mobile enheter og øke effektiviteten for den mobile arbeidsstyrken. Programvare for administrering av mobile enheter er relatert til programvare for mobile enheter, programvare for IT-administrasjon og programvare for IT-ressurshåndtering.

6 resultater
Lokalt og skybasert enhetlig endepunktadministrasjons- og sikkerhetsverktøy som hjelper deg med å administrere organisasjonens endepunkter fra én konsoll.
Endpoint Central er en enhetlig endepunktadministrasjonsløsning som hjelper deg med å administrere servere, bærbare datamaskiner, stasjonære datamaskiner, smarttelefoner og nettbrett fra en sentral plassering. Ved å bruke enten en lokal eller en skybasert UEM kan du automatisere vanlige endepunktsadministrasjonsrutiner som å installere patcher, distribuere programvare, bildebehandling og distribuere OS, administrere mobiler og BYOD-enheter, ekstern feilsøking, moderne administrasjon og mye mer! Den har også en mobilapp som lar deg administrere endepunkter hvor som helst, når som helst! Lær mer om ManageEngine Endpoint Central

Funksjoner

  • Automatisk bruker-/enhetsgjenkjenning
  • Distribusjonsadministrasjon
  • Inventarstyring
  • Synkroniseringsplanlegging
  • Databehandling
  • Rapportering/analyse
  • Posisjonssporing
  • Kioskmodus
  • Samsvarsstyring
  • Konfigurasjonsstyring
  • Delehåndtering
  • Ekstern tilgang/kontroll
ManageEngine Mobile Device Manager Plus er en Enterprise Mobile Device Management-programvare for å administrere iOS-, Android- og Windows-enheten din
ManageEngine Mobile Device Manager Plus er en Enterprise Mobility Management-løsning (EMM) som gir bedrifter muligheten til å utnytte kraften til mobilitet. Forbedre de ansattes produktivitet uten å gå på kompromiss med bedriftssikkerhet med funksjoner som administrasjon av mobilenheter, applikasjonsadministrasjon, e-postadministrasjon og enhetsbeholderisering. Tilgjengelig både som et on-premise og et skytilbud, er MDM utviklet med brukerkrav og IT-sikkerhetskrav i tankene. Lær mer om ManageEngine Mobile Device Manager Plus

Funksjoner

  • Automatisk bruker-/enhetsgjenkjenning
  • Distribusjonsadministrasjon
  • Inventarstyring
  • Synkroniseringsplanlegging
  • Databehandling
  • Rapportering/analyse
  • Posisjonssporing
  • Kioskmodus
  • Samsvarsstyring
  • Konfigurasjonsstyring
  • Delehåndtering
  • Ekstern tilgang/kontroll
Miradore er en skybasert MDM-/UEM-plattform som gir en smartere måte å administrere Android-, iOS-, macOS- og Windows-enheter på en sikker måte.
Miradore Mobile Device Management (MDM) har ulike funksjoner som hjelper deg med å enkelt og kostnadseffektivt sikre sikkerhet og samsvar på alle dine mobile enheter. Med Miradore kan du registrere, sikre, spore og administrere Android-, iOS-, macOS- og Windows-enheter fra ett sted. Effektiv administrasjon av mobile enheter gjør at de ansatte kan jobbe uten avbrudd. Det er enkelt og gratis å komme i gang – når det er nødvendig, kan du låse opp flere funksjoner med et betalingsabonnement. Lær mer om Miradore

Funksjoner

  • Automatisk bruker-/enhetsgjenkjenning
  • Distribusjonsadministrasjon
  • Inventarstyring
  • Synkroniseringsplanlegging
  • Databehandling
  • Rapportering/analyse
  • Posisjonssporing
  • Kioskmodus
  • Samsvarsstyring
  • Konfigurasjonsstyring
  • Delehåndtering
  • Ekstern tilgang/kontroll
Basert på konseptet "More ASTERIA Warp for Everyone", er det et dataintegrasjonsverktøy som muliggjør automatisering og effektivitet i virksomheten
No-Code-teknologi støtter forretningsautomatisering! ASTERIA Warp er et enkelt dataintegreringsverktøy med den største andelen i Japan i 15 år på rad ASTERIA Warp, som er basert på konseptet "More ASTERIA Warp for Everyone", er en dataintegreringsplattform som kan brukes uten spesielle ferdigheter, og bidrar til kostnadsreduksjon og effektivitet ved å integrere data fra skybaserte tjenester, og ulike gamle og nye systemer innad i en bedrift. Avanserte prosesser for kobling og datakonvertering Lær mer om ASTERIA Warp

Funksjoner

  • Automatisk bruker-/enhetsgjenkjenning
  • Distribusjonsadministrasjon
  • Inventarstyring
  • Synkroniseringsplanlegging
  • Databehandling
  • Rapportering/analyse
  • Posisjonssporing
  • Kioskmodus
  • Samsvarsstyring
  • Konfigurasjonsstyring
  • Delehåndtering
  • Ekstern tilgang/kontroll
MDM-løsning som støtter flere plattformer og IoT-enheter og gir en oversikt over tilkoblede endepunkter via ett enkelt dashbord.
MDM-løsning som støtter flere plattformer og IoT-enheter og gir en oversikt over tilkoblede endepunkter via ett enkelt dashbord. Lær mer om IBM Security MaaS360 with Watson

Funksjoner

  • Automatisk bruker-/enhetsgjenkjenning
  • Distribusjonsadministrasjon
  • Inventarstyring
  • Synkroniseringsplanlegging
  • Databehandling
  • Rapportering/analyse
  • Posisjonssporing
  • Kioskmodus
  • Samsvarsstyring
  • Konfigurasjonsstyring
  • Delehåndtering
  • Ekstern tilgang/kontroll
Plattformen er utformet for å hjelpe organisasjoner med å møte utfordringer knyttet til journalføring, tilsyn og e-oppdagelse.
Arkiveringsplattformen fra Smarsh er utviklet for å hjelpe organisasjoner med å møte utfordringer knyttet til journalføring, tilsyn og e-oppdagelse, og gir et samlet, søkeklart lager over all arkivert elektronisk kommunikasjon, inkludert e-post, sosiale medier, direktemeldinger, mobil-/tekstmeldinger og nettinnhold. Innholdet er indeksert, bevart i opprinnelig format, og tilgjengelig for søk, gjennomgang og produksjon. Lær mer om Smarsh

Funksjoner

  • Automatisk bruker-/enhetsgjenkjenning
  • Distribusjonsadministrasjon
  • Inventarstyring
  • Synkroniseringsplanlegging
  • Databehandling
  • Rapportering/analyse
  • Posisjonssporing
  • Kioskmodus
  • Samsvarsstyring
  • Konfigurasjonsstyring
  • Delehåndtering
  • Ekstern tilgang/kontroll