15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

CRM for bank og finans

Programvare for kunderelasjonshåndtering innen bank og finans hjelper banker, kredittforeninger og forsikringsselskaper med å organisere og vedlikeholde informasjon om sine kunder, inkludert kontaktinformasjon, transaksjonshistorikk og registre over tidligere samhandlinger. Programvare for kunderelasjonshåndtering innen bank og finans gir også organisasjoner markedsføringsanalyseverktøy som støtter salgsarbeid som målrettet oppringing og kryssalg. Se også: programvare for banksystemer, programvare for automatisert markedsføring, programvare for behandling av kontakter og programvare for kunderelasjonshåndtering.

8 resultater

NetSuite, nummer én i verden når det gjelder skybaserte ERP-systemer, gir deg den oversikten og kontrollen du trenger for å ta smarte beslutninger og vokse med selvtillit.
NetSuite er en alt-i-ett-, skybasert løsning for forretningsadministrasjon. Den hjelper mer enn 32 000 organisasjoner med å drive virksomheten mer effektivt ved å automatisere kjerneprosesser og gi innsikt i driftsmessige og økonomiske resultater i sanntid. Med én enkelt, integrert programpakke for administrasjon av regnskap, ordrebehandling, lageradministrasjon, produksjon og drift av forsyningskjede og varelager, gir NetSuite bedrifter en tydelig informasjonsoversikt og kontroll over virksomheten sin. Lær mer om NetSuite

Funksjoner

  • Forholdssporing
  • Kundedatabase
  • Dataimport/-eksport
  • E-postmarkedsføring
  • Administrasjon av salgsmuligheter
  • Markedsføringsautomatisering
  • Aktivitetsdashbord
  • Utgiftssporing
  • Klientstyring
  • Kampanjestyring
  • Dokumentledelse
Bitrix24 er en ledende, gratis CRM-programvare på nett som brukes av mer enn åtte millioner selskaper over hele verden. Du får e-postmarkedsføring, pristilbud, fakturering, og mer.
Bitrix24 er en ledende, gratis CRM-programvare på nett som brukes av mer enn åtte millioner selskaper over hele verden. Den er tilgjengelig i skyen eller lokalt med tilgang til åpen kildekode. Du får ubegrensede salgsmuligheter, tilbud, kontakter, selskaper, pristilbud, fakturaer og avtaleplanlegging. De mer avanserte versjonene har salgs- og markedsføringsautomatisering, masse-SMS, kampanjeadministrasjon og støtte for flere kanaler. Tilgjengelig på 1åtte forskjellige språk. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Forholdssporing
  • Kundedatabase
  • Dataimport/-eksport
  • E-postmarkedsføring
  • Administrasjon av salgsmuligheter
  • Markedsføringsautomatisering
  • Aktivitetsdashbord
  • Utgiftssporing
  • Klientstyring
  • Kampanjestyring
  • Dokumentledelse
EngageBay er en enkel, rimelig alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring, salg og service for å anskaffe, engasjere, pleie og hente inn avtaler med salgsmuligheter.
EngageBay er en enkel, rimelig, alt-i-ett-CRM-programvare for markedsføring, salg og service, utviklet for småbedrifter og oppstartsbedrifter for å anskaffe, engasjere og pleie besøkende til nettstedet og konvertere dem til fornøyde kunder. Skaff salgsmuligheter gjennom salgsmulighetsskjemaer og popup-vinduer, få tilgang til nettbesøkende gjennom flotte landingssider, plei gjennom engasjerende e-poster, og automatiser markedsføringstrakten med markedsføringsautomatisering – alt fra én brukervennlig plattform. Lær mer om EngageBay CRM

Funksjoner

  • Forholdssporing
  • Kundedatabase
  • Dataimport/-eksport
  • E-postmarkedsføring
  • Administrasjon av salgsmuligheter
  • Markedsføringsautomatisering
  • Aktivitetsdashbord
  • Utgiftssporing
  • Klientstyring
  • Kampanjestyring
  • Dokumentledelse
Verktøy for selvstendig næringsdrivende: tilbud, kontrakter, betalinger og mer. Prøv i 7 dager gratis når du er klar.
HoneyBook hjelper kreative entreprenører og frilansere med å booke flere kunder, administrere prosjekter og få betalt alt på ett sted. Med programvaren for bedriftsadministrasjon kan du automatisere det administrative arbeidet og holde deg oppdatert på alt du gjør, slik at du sparer tid og penger så du kan utvikle virksomheten din. Det er som din egen personlige assistent. Småbedriftseiere og frilansere har brukt HoneyBook til å øke bestillingene sine og spare tid. I de første 6 månedene får du HoneyBook for $ 1 per måned med koden ONLY1. Lær mer om HoneyBook

Funksjoner

  • Forholdssporing
  • Kundedatabase
  • Dataimport/-eksport
  • E-postmarkedsføring
  • Administrasjon av salgsmuligheter
  • Markedsføringsautomatisering
  • Aktivitetsdashbord
  • Utgiftssporing
  • Klientstyring
  • Kampanjestyring
  • Dokumentledelse
monday sales CRM is great for financial institutions. Keep track of your customers, transaction history, and records all in one place.
monday.com er en flott CRM-programvare for finansinstitusjoner av alle størrelser. Hold oversikt over kunder, kontaktopplysninger, transaksjonshistorikk og oppføringer på ett og samme sted. Du kan bruke smarte og visuelle tavler til å tilordne elementer, automatisere e-poster, sette påminnelser, administrere målene dine og dele filer. Lær mer om monday CRM

Funksjoner

  • Forholdssporing
  • Kundedatabase
  • Dataimport/-eksport
  • E-postmarkedsføring
  • Administrasjon av salgsmuligheter
  • Markedsføringsautomatisering
  • Aktivitetsdashbord
  • Utgiftssporing
  • Klientstyring
  • Kampanjestyring
  • Dokumentledelse
#1 Handlingsfokusert salg CRM for småbedrifter. Fokuser på neste handling, følg opp med alle blyer og hold kontrollen over salget.
OnePageCRM er den første actionfokuserte salget CRM som hjelper små og mellomstore bedrifter med å holde kontroll over salget. Fokuser på hva som må gjøres videre, følg opp med hver ledelse, hold teamet på samme side og lukk flere avtaler, en salgsaksjon om gangen. Spar tid og automatiser administrator- og dataoppføringen. Generer potensielle kunder med et klikk hvor som helst på nettet. Reap CRM -fordelene mens du er på farten med iOS og Android mobilapper. Noen spørsmål? Vi tilbyr støtte via e -post, telefon og chat. Lær mer om OnePageCRM

Funksjoner

  • Forholdssporing
  • Kundedatabase
  • Dataimport/-eksport
  • E-postmarkedsføring
  • Administrasjon av salgsmuligheter
  • Markedsføringsautomatisering
  • Aktivitetsdashbord
  • Utgiftssporing
  • Klientstyring
  • Kampanjestyring
  • Dokumentledelse
Plattform for salgsakselerasjon for verdens største finansinstitusjoner.
Vymo er Sales Acceleration Platform for ledende finansinstitusjoner over hele verden. Det løser for frontlinjepersonell, salgsledere og forretningsledere gjennom mobilitet, innsikt og bransje-playbooks. Mer enn 60 globale finansinstitusjoner bruker Vymo til å løse over 18 bransjerelevante brukstilfeller, det være seg fra allokering av salgsmuligheter til de best egnede selgerne til identifikasjon av potensielle muligheter for kryssalg samt drive konverteringer. Lær mer om Vymo

Funksjoner

  • Forholdssporing
  • Kundedatabase
  • Dataimport/-eksport
  • E-postmarkedsføring
  • Administrasjon av salgsmuligheter
  • Markedsføringsautomatisering
  • Aktivitetsdashbord
  • Utgiftssporing
  • Klientstyring
  • Kampanjestyring
  • Dokumentledelse
Forenkle CRM-en din. Alt av kontakter, avtaler, kalender, salgsprosessanalyse – samlet på ett sted.
Alt av kontakter, avtaler, kalender, salgsprosessanalyse – samlet på ett sted. Perfekt organiserte data som forenkler arbeidet og gir deg en solid oversikt over virksomheten din. RAYNET CRM hjelper dine selgere og ledere: Den hjelper salgsrepresentanter til å selge, og lar ledere overvåke virksomheten og dens fremtidsperspektiv. Lær mer om RAYNET CRM

Funksjoner

  • Forholdssporing
  • Kundedatabase
  • Dataimport/-eksport
  • E-postmarkedsføring
  • Administrasjon av salgsmuligheter
  • Markedsføringsautomatisering
  • Aktivitetsdashbord
  • Utgiftssporing
  • Klientstyring
  • Kampanjestyring
  • Dokumentledelse