17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

kundetilfredshet programvare

Programvare for måling av kundetilfredshet gjør det mulig for bedrifter å samle inn, organisere og administrere tilbakemeldinger fra kunder. Disse programmene har funksjoner for spørreundersøkelser, sporing av klager og samtalerapportering. Programvare for måling av kundetilfredshet kan integreres med kunderelasjonshåndtering og løsninger for produktstyring for å implementere tilbakemeldingene i forretningsinteraksjoner og produktutvikling.

Norge Vis lokale produkter

21 resultater

Start gratis med LiveAgent og gi utmerket kundeservice med den ultimate helpdesk-løsningen for bedrifter i alle størrelser. Lær mer om LiveAgent
LiveAgent gjør det mulig å utnytte kraften i en komplett analysepakke som gir deg effektive verktøy for dataanalyse og rapportering. Analyser raskt hvor effektiv kundeservicen er ved å segmentere data fra en kundeserviceagent eller etter type interaksjon. Du får mer enn 175 funksjoner for hjelpesenter, inkludert spillifiseringsfunksjoner og innebygd CRM. Med LiveAgent er det enkelt å tilby kundeservice i verdensklasse. Start din gratis prøveperiode i dag, du trenger ikke oppgi kortinformasjon. Lær mer om LiveAgent

Funksjoner

  • SMS-meldinger
  • Dataimport/-eksport
  • Kundeopplevelsesstyring
  • CRM-modul
  • Overvåking av klager
  • Visuell analyse
  • Tilpassede maler
  • Rapportering/analyse
  • Trendanalyse
  • Tilpassede skjemaer
Øk kundetilfredsheten med selvbetjeningsverktøy som hjelper kundene med å finne de svarene de trenger.
Zendesk gjør det enkelt for kundene dine å få den hjelpen de trenger, når de trenger det. Zendesk er en supportløsning som hjelper deg med å holde kontakten med kunder ved hjelp av deres favorittkanaler. Ta alltid de riktige valgene, med en enhetlig kundevisning, dashbordanalyse i verdensklasse og arbeidsflyter som automatiserer og optimaliserer opplevelsen. Faktisk rapporterer 60 % av kundene en økning i CSAT-poengsummen etter implementering. Øk kundetilfredsheten din i dag. Lær mer om Zendesk Suite

Funksjoner

  • SMS-meldinger
  • Dataimport/-eksport
  • Kundeopplevelsesstyring
  • CRM-modul
  • Overvåking av klager
  • Visuell analyse
  • Tilpassede maler
  • Rapportering/analyse
  • Trendanalyse
  • Tilpassede skjemaer
Freshdesk er en brukervennlig kundeserviceprogramvare som hjelper over 40 000 bedrifter over hele verden med å skape fremragende kundeopplevelser.
Freshdesk er et skybasert hjelpesentersystem som tilbyr kraftige løsninger for kundeservice. Freshdesk samler samtaler fra e-post, telefon, nett, chat og sosiale medier, og hjelper deg med å løse problemer på tvers av kanaler uten problemer. Med Freshdesk kan du også automatisere arbeidsflyter, tilby praktiske selvbetjeningsalternativer, administrere serviceavtaler og lage rapporter. Freshdesk brukes av over 40 000 kunder, inkludert Bridgestone, HP, Harvard University og DHL. Lær mer om Freshdesk

Funksjoner

  • SMS-meldinger
  • Dataimport/-eksport
  • Kundeopplevelsesstyring
  • CRM-modul
  • Overvåking av klager
  • Visuell analyse
  • Tilpassede maler
  • Rapportering/analyse
  • Trendanalyse
  • Tilpassede skjemaer
Ideelt for bedrifter av alle størrelser. Det er et verktøy for å bygge skjemaer som hjelper brukere med å opprette undersøkelsesskjemaer, samtidig som de gjennomgår innsendinger.
Jotforms skjemabygger er betrodd av over 18 millioner brukere, og er den enkle måten å opprette og publisere nettskjemaer fra enhver enhet. Selskapet tilbyr over 10 000 ferdiglagde skjemamaler, over 100 integreringer til tredjepartsapper og avanserte designfunksjoner som gjør det til en ledende nettbasert skjemabygger for organisasjoner over hele verden. Det brukes til å opprette betalingsskjemaer, skjema for hovedgenerering, registreringsskjemaer, kontaktskjemaer, søknadsskjemaer og mer. Lær mer om Jotform

Funksjoner

  • SMS-meldinger
  • Dataimport/-eksport
  • Kundeopplevelsesstyring
  • CRM-modul
  • Overvåking av klager
  • Visuell analyse
  • Tilpassede maler
  • Rapportering/analyse
  • Trendanalyse
  • Tilpassede skjemaer
Userlike er den første og eneste direktechat-programvaren som hjelper bedriften din å nå ut til og hjelpe kunder på tvers av meldingskanaler.
Nettsidechat og mobilmeldinger er kanalene som skaper høyest kundetilfredshet. Med Userlike kan du betjene dem alle. Chat med kundene dine via nettstedet ditt, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram og SMS. Du kan også koble til en chatbot og automatisere deler av kundeinteraksjonene dine. Stiftet og drevet fra Tyskland. Userlike holder både dine og kundenes data trygge med en kommunikasjonsløsning som er 100 % GDPR-kompatibel. Lær mer om Userlike

Funksjoner

  • SMS-meldinger
  • Dataimport/-eksport
  • Kundeopplevelsesstyring
  • CRM-modul
  • Overvåking av klager
  • Visuell analyse
  • Tilpassede maler
  • Rapportering/analyse
  • Trendanalyse
  • Tilpassede skjemaer
Du får en nettbasert ITSM-serviceavdeling som inkluderer administrasjon av hendelser, problemer, endringer, utgivelser og ressurser, i tillegg til effektiv saksbehandling og automatisering
Freshservice er en intelligent ITSM-løsning som leverer eksepsjonelle opplevelser for ansatte med en intuitiv, skalerbar løsning uten kode. Med sine toppmoderne AI- og ML-funksjoner hjelper Freshservice organisasjoner med å lette belastningen til IT-agentene sine, og forbedre produktiviteten ved å automatisere deres dagligdagse oppgaver. I tillegg til AI-kapasiteten er Freshservice fleksibel og skalerbar nok til å brukes av både selskaper som er avhengige av eldre systemer og mer moderne virksomheter. Lær mer om Freshservice

Funksjoner

  • SMS-meldinger
  • Dataimport/-eksport
  • Kundeopplevelsesstyring
  • CRM-modul
  • Overvåking av klager
  • Visuell analyse
  • Tilpassede maler
  • Rapportering/analyse
  • Trendanalyse
  • Tilpassede skjemaer
Tidio er en kundeserviceplattform som kombinerer livechat og chatbots for å forbedre kundetilfredshet og generere mer salg.
Tidio er kundeserviceplattformen som lar deg forbedre kundenes tilfredshet ved å kombinere livechat og chatbots. Takket være Tidio kan kundene dine nå deg i sanntid når du er tilgjengelig, eller få hjelp fra chatbots når du er opptatt. Våre AI-drevne chatbots kan ta bestillinger for deg, svare på opptil 40 % av kundenes henvendelser på et øyeblikk, samle kundenes tilbakemeldinger og redusere svartid og løsningstid. Lær mer om Tidio

Funksjoner

  • SMS-meldinger
  • Dataimport/-eksport
  • Kundeopplevelsesstyring
  • CRM-modul
  • Overvåking av klager
  • Visuell analyse
  • Tilpassede maler
  • Rapportering/analyse
  • Trendanalyse
  • Tilpassede skjemaer
monday sales CRM is the best customer satisfaction software to help you manage your customers' information and satisfaction.
programvaren til monday.com er programvaren for best mulig kundetilfredshet, slik at du kan administrere kundenes informasjon og tilfredshet. Digitaliser skjemaene dine og gjør enkelt svarene om til arbeidsflyt enkelt med den åpne plattformen på monday.com uten noen koding. Opprett skjemaene dine på få minutter, og legg inn skjemaet hvor som helst, eller del en lenke for å få tilbakemelding fra kundene umiddelbart. Samle alle svarene dine i ett enkelt og visuelt bord, analyser svarene dine, få innsikt og del det opp med en rekke ulike parametere. Lær mer om monday CRM

Funksjoner

  • SMS-meldinger
  • Dataimport/-eksport
  • Kundeopplevelsesstyring
  • CRM-modul
  • Overvåking av klager
  • Visuell analyse
  • Tilpassede maler
  • Rapportering/analyse
  • Trendanalyse
  • Tilpassede skjemaer
Automatiser kundetilfredsheten i løpet av minutter med maler klare til bruk. Prøv Pipefy gratis.
En plattform med alt du trenger for å oppnå enestående kundetilfredshet. Forbedre kundetilfredsheten og CSAT-poengsummen med Pipefy ved å standardisere arbeidsflyter, automatisere e-poster, strømlinjeforme kundeforespørsler og optimalisere rekrutteringsprosessen med en intuitiv, brukervennlig, og kodefri plattform. Prøv Pipefy gratis. Lær mer om Pipefy

Funksjoner

  • SMS-meldinger
  • Dataimport/-eksport
  • Kundeopplevelsesstyring
  • CRM-modul
  • Overvåking av klager
  • Visuell analyse
  • Tilpassede maler
  • Rapportering/analyse
  • Trendanalyse
  • Tilpassede skjemaer
Bli en virkelig kundeorientert organisasjon med Alchemer. Sørg for at kundenes stemme blir hørt på tvers av alle beslutninger som tas
Alle organisasjoner samler inn tilbakemeldinger fra kunder, men svært få bruker dataene til å ta grep. Alchemer, tidligere SurveyGizmo, sørger for at kundenes tilbakemeldinger kommer frem til rette personer, som deretter kan ta umiddelbare grep. Alchemer er den eneste løsningen som er utformet for å hjelpe små og mellomstore bedrifter med en overgang til en kundeorientert tilnærming ved å sørge for at kundenes tilbakemeldinger blir tatt hensyn til på tvers av alle beslutninger som tas i alle avdelinger. Lær mer om Alchemer

Funksjoner

  • SMS-meldinger
  • Dataimport/-eksport
  • Kundeopplevelsesstyring
  • CRM-modul
  • Overvåking av klager
  • Visuell analyse
  • Tilpassede maler
  • Rapportering/analyse
  • Trendanalyse
  • Tilpassede skjemaer
Kundeopplevelsen i Qualtrics gjør det enkelt for bedrifter å overvåke, svare på og forbedre alle berøringspunkter underveis på kundereisen.
Qualtrics CustomerXM (CX) er verdens mest fleksible plattform for forbedringer av kundeopplevelsen, noe som gjør det enkelt for bedrifter å overvåke, svare og forbedre hvert viktige øyeblikk på kundereisen og innlemme tilbakemelding fra kundene i hver beslutning. Ved hjelp av flere mål, sentimentanalyse og nøkkelfaktoranalyse, får disse verktøyene deg dypere inn i kundens tankesett og peker veien til forbedringer som vil generere varige, fornøyde kundeforhold. Lær mer om XM for Customer Experience

Funksjoner

  • SMS-meldinger
  • Dataimport/-eksport
  • Kundeopplevelsesstyring
  • CRM-modul
  • Overvåking av klager
  • Visuell analyse
  • Tilpassede maler
  • Rapportering/analyse
  • Trendanalyse
  • Tilpassede skjemaer
Genesys Cloud CX gjør kundeforhold enklere. Vi kobler sammen telefon, e-post og chat med ett verktøy for bedre kundekontakt
Genesys Cloud CX-plattform er neste generasjons skybaserte alt-i-ett-løsning for kundekontakt som hjelper deg med å både administrere og forstå samhandlinger mellom ulike kanaler. Gi dine ansatte et enkelt verktøy som håndterer all kommunikasjon, chat, e-post, tekstmeldinger og mer. Et intuitivt grensesnitt gjør plattformen enkel å bruke, uansett om du er en ansatt, leder eller IT-administrator. Ukentlige funksjonsutgivelser sikrer at du vil overgå kundenes forventninger både i dag og i fremtiden. Lær mer om Genesys Cloud CX

Funksjoner

  • SMS-meldinger
  • Dataimport/-eksport
  • Kundeopplevelsesstyring
  • CRM-modul
  • Overvåking av klager
  • Visuell analyse
  • Tilpassede maler
  • Rapportering/analyse
  • Trendanalyse
  • Tilpassede skjemaer
Sprinklr hjelper bedrifter med å gi førsteklasses service for å sikre fornøyde kunder – drevet av bransjens mest avanserte AI-motor.
Sprinklr er en av få kundetilfredshetsløsninger på bedriftsnivå som 90 % av de 100 største merkevarene i verden setter sin lit til. Sprinklr drives av bransjens mest avanserte AI-motor, og hjelper bedrifter med annonsering, research, vedlikehold og å skape engasjement blant kundene sine i over 35 ulike kanaler fra én enkelt enhetlig plattform – og sikrer slik mer positive og konsekvente interaksjoner. Legg punktløsningskaoset bak deg med Spinklr, en av verdens første Unified-CXM-plattformer. Lær mer om Sprinklr

Funksjoner

  • SMS-meldinger
  • Dataimport/-eksport
  • Kundeopplevelsesstyring
  • CRM-modul
  • Overvåking av klager
  • Visuell analyse
  • Tilpassede maler
  • Rapportering/analyse
  • Trendanalyse
  • Tilpassede skjemaer
HelpDesk er et nettbasert saksystem som forenkler arbeidet til teamene. Tilby enestående kundestøtte. Uanstrengt.
HelpDesk er et nettbasert saksystem som forenkler arbeidet til teamene. Det er fullt av funksjoner som fremmer samarbeid i teamet. Du kan bruke tagging, legge til private notater, tilordne saker til bestemte teammedlemmer og opprette definerte svar. For å sikre det høyeste sikkerhetsnivået krypterer systemet dataene med 256-biters SSL-protokoll. HelpDesk er utformet for å spare de ansatte for tid og gjøre dem i stand til å yte kundeservice på høyeste nivå. Uanstrengt. Lær mer om HelpDesk

Funksjoner

  • SMS-meldinger
  • Dataimport/-eksport
  • Kundeopplevelsesstyring
  • CRM-modul
  • Overvåking av klager
  • Visuell analyse
  • Tilpassede maler
  • Rapportering/analyse
  • Trendanalyse
  • Tilpassede skjemaer
Øk kundetilfredsheten og følg opp kundene gjennom hele livssyklusen på én enkelt plattform.
Forbedring av kundetilfredsheten er et av de viktigste områdene for en virksomhet. Verktøyet vårt er utformet for å pleie kundene gjennom hele livssyklusen. Med FROGED kan du øke engasjement, bevaring og redusere frafall. Betjen kundenes unike behov med tilpassede e-postkampanjer, en flott integrert kunnskapsbase, live-chat og automatiserte meldinger. Prøv vår 7-dagers gratis prøveperiode Lær mer om Froged

Funksjoner

  • SMS-meldinger
  • Dataimport/-eksport
  • Kundeopplevelsesstyring
  • CRM-modul
  • Overvåking av klager
  • Visuell analyse
  • Tilpassede maler
  • Rapportering/analyse
  • Trendanalyse
  • Tilpassede skjemaer
B2B SaaS-selskaper bruker Gainsights Customer Success Platform for å oppdage handlingsdyktig innsikt som øker kundebevaringen, og reduserer
Gainsight er plattformen for kundesuksess. Gainsight samler og gjør ulike kundedata fra flere kilder til én enkelt informasjonskilde. Gjennomgå den kundedatadrevne innsikten og distribuer handlinger som driver forretningsresultater for kundene dine. Lær mer om Gainsight CS

Funksjoner

  • SMS-meldinger
  • Dataimport/-eksport
  • Kundeopplevelsesstyring
  • CRM-modul
  • Overvåking av klager
  • Visuell analyse
  • Tilpassede maler
  • Rapportering/analyse
  • Trendanalyse
  • Tilpassede skjemaer
Norge Lokalt produkt
Questback er en Experience Management-plattform
Vårt oppdrag er å gjøre selskaper smartere ved å ta til seg tilbakemeldinger fra sine viktigste interessenter! Som et ledende norskt selskap innen innsamling av kunnskap og erfaring hjelper vi kunder i Norden, så vel som i resten av verden. På våre kontorer jobber mange mennesker fra forskjellige land og med forskjellige bakgrunner, men alle har samme engasjement og tro på at smarte selskaper har en fordel i konkurransen ved å tilby mer engasjerende arbeidsplasser, bedre produkter og sterkere tjenester. Lær mer om Questback

Funksjoner

  • SMS-meldinger
  • Dataimport/-eksport
  • Kundeopplevelsesstyring
  • CRM-modul
  • Overvåking av klager
  • Visuell analyse
  • Tilpassede maler
  • Rapportering/analyse
  • Trendanalyse
  • Tilpassede skjemaer
Hjelp kundene til å hjelpe seg selv. Elevio tilbyr selvbetjeningssupport på forespørsel til kundene dine, når og hvor de trenger det.
Elevio gjør det mulig for team å levere kontekstuell kunnskap til kunder, supportagenter og interne team. Vi hjelper til med å levere over 16 millioner svar per måned for over 500 selskaper Svarer du på de samme spørsmålene? Opprett og lever kontekstuelle hjelpemidler og hotspots i appen før kundene stiller de samme spørsmålene. Avled i gjennomsnitt 23 % av supportsakene. La teamet ditt fokusere på mer komplekse kundespørsmål. Lær mer om elevio

Funksjoner

  • SMS-meldinger
  • Dataimport/-eksport
  • Kundeopplevelsesstyring
  • CRM-modul
  • Overvåking av klager
  • Visuell analyse
  • Tilpassede maler
  • Rapportering/analyse
  • Trendanalyse
  • Tilpassede skjemaer
Prime AI size and fit finder
Reduser refusjoner med Prime AI størrelsesfinder-app. Vi leverer nøyaktige størrelse- og passformløsninger drevet av kunstig intelligens teknologi til forhandlere av klær, undertøy, BH, badetøy og sko. Dekker alle kjønn Menn, Kvinner, Unisex, Barns produkter. En skreddersydd løsning for din virksomhet, 100% tilpassbar, ingen begrensninger for antall produkter eller merker. Passform-finneren hjelper nettkunder med å kjøpe riktig størrelse ved å matche hver enkelt kunde med produkt-ID. Be om demo nå. Lær mer om Prime AI

Funksjoner

  • SMS-meldinger
  • Dataimport/-eksport
  • Kundeopplevelsesstyring
  • CRM-modul
  • Overvåking av klager
  • Visuell analyse
  • Tilpassede maler
  • Rapportering/analyse
  • Trendanalyse
  • Tilpassede skjemaer
Lag kundereisekart, personas og interessentkart online. Samarbeid og del reiser med jevnaldrende og presenter for kunder.
Smaply er et reisekartleggingsverktøy for bedrifter i alle størrelser som ønsker å forbedre kundeopplevelsen og skalere designtenkning i organisasjonen. Fleksible redaktører | samarbeid | live deling | tilbakemeldingsmodus | profesjonell eksport | flere personas | dataintegrasjoner | API | treninger | Støtte | Innkjøp | Treningstimer | Per-bruker-pris | Engelsk og spansk | Link lane | Maler for reisekart | Persona maler | Maler og bransjespesifikke eksempler Lær mer om Smaply

Funksjoner

  • SMS-meldinger
  • Dataimport/-eksport
  • Kundeopplevelsesstyring
  • CRM-modul
  • Overvåking av klager
  • Visuell analyse
  • Tilpassede maler
  • Rapportering/analyse
  • Trendanalyse
  • Tilpassede skjemaer
Det enkleste verktøyet for sporing av kundetilfredshet i sanntid basert på NPS (Net Promoter Score).
RapidNPS tilbyr et enkelt dashbord for å spore kundetilfredshet på tvers av forskjellige steder per forskjellige sporingskilder (ansatte, salgskanaler eller produktgrupper), i tillegg til å forbedre Google Anmeldelser-rangeringen. Den har nyttige funksjoner, inkludert standard flerspråklig NPS-undersøkelse, lenker og QR-koder som er klare til å dele, intelligent omdømmeforbedring og posisjons- og kildesporing. Lær mer om RapidNPS

Funksjoner

  • SMS-meldinger
  • Dataimport/-eksport
  • Kundeopplevelsesstyring
  • CRM-modul
  • Overvåking av klager
  • Visuell analyse
  • Tilpassede maler
  • Rapportering/analyse
  • Trendanalyse
  • Tilpassede skjemaer