17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Samtaleopptak programvare

Programvare for samtalopptak gjør det mulig for bedrifter å innhente dokumentasjon på ansattes samhandling med kunder. Denne typen programvare kan brukes til kontinuerlige opptak, tilfeldige oppdag og opptak ved behov, og den gjør det mulig for de ansatte å lagre, sortere og hente samtaleopptak på sine datamaskiner. For relaterte løsninger se også, programvare for telefonsenter, kundeserviceprogramvare og programvare for brukerstøtte.

7 resultater

Zendesk tilbyr den komplette kundeserviceløsningen som er enkel å bruke og skalerer med bedriften din.
Zendesk Suite er kundeserviceløsningen som er enkel å bruke og skalerer med bedriften din. I gjennomsnitt øker selskaper som bruker Zendesk, kundetilfredsheten med 25 % og agentproduktiviteten med 30 % – uansett skala. Kundeinteraksjonene dine bor i et enkelt grensesnitt med funksjoner som webwidgets, forhåndsdefinerte svar på spørsmål og mer. Kom i gang og kjør raskt. Zendesk Suite inkluderer system for spørsmål og svar, hjelpesenter, fellesskapsforum, meldinger, snakk, utforsk og Sunshine-samtaler. Lær mer om Zendesk Suite

Funksjoner

  • Samtale-tagging
  • Automatisk samtaledistribusjon
  • Telefonsenterstyring
  • Filoverføring
  • Opptak
  • Aktivitetsdashbord
  • Arrangementsutløste handlinger
  • Datatelefoniintegrasjon
  • Interaksjonssporing
  • Samtaletranskripsjon
  • Anropsovervåking
  • IVR programvare
Freshdesk er en brukervennlig kundeserviceprogramvare som hjelper over 40 000 bedrifter over hele verden med å skape fremragende kundeopplevelser.
Freshdesk er et skybasert hjelpesentersystem som tilbyr kraftige løsninger for kundeservice. Freshdesk samler samtaler fra e-post, telefon, nett, chat og sosiale medier, og hjelper deg med å løse problemer på tvers av kanaler uten problemer. Med Freshdesk kan du også automatisere arbeidsflyter, tilby praktiske selvbetjeningsalternativer, administrere serviceavtaler og lage rapporter. Freshdesk brukes av over 40 000 kunder, inkludert Bridgestone, HP, Harvard University og DHL. Lær mer om Freshdesk

Funksjoner

  • Samtale-tagging
  • Automatisk samtaledistribusjon
  • Telefonsenterstyring
  • Filoverføring
  • Opptak
  • Aktivitetsdashbord
  • Arrangementsutløste handlinger
  • Datatelefoniintegrasjon
  • Interaksjonssporing
  • Samtaletranskripsjon
  • Anropsovervåking
  • IVR programvare
Start gratis med LiveAgent og gi utmerket kundeservice med den ultimate helpdesk-løsningen for bedrifter i alle størrelser.
LiveAgent kan hjelpe deg å registrere anrop fra kunder, samt integrere funksjonaliteten til telefonsenteret i en alt-i-ett-løsning for hjelpesenter i flere kanaler. Sentraliser telefonsamtaler fra nettstedet eller fasttelefon til ett enkelt sted. Velg VoIP (Voice over Internet Protocol)-leverandør, koble til ubegrensede SIP-linjer og lokale numre, overfør og ta opp anrop. Med LiveAgent er det enkelt å tilby kundeservice i verdensklasse. Start med en 14-dagers prøveperiode, ingen kortopplysninger eller kontrakt nødvendig. Lær mer om LiveAgent

Funksjoner

  • Samtale-tagging
  • Automatisk samtaledistribusjon
  • Telefonsenterstyring
  • Filoverføring
  • Opptak
  • Aktivitetsdashbord
  • Arrangementsutløste handlinger
  • Datatelefoniintegrasjon
  • Interaksjonssporing
  • Samtaletranskripsjon
  • Anropsovervåking
  • IVR programvare
Et av de fremste nettbaserte CRM med samtaleopptak Over åtte millioner bedrifter bruker Bitrix24 som sin skybaserte PBX og CRM.
Ser du etter CRM med taleopptak? Det'er Bitrix24. Bitrix24 tar opp både innkommende og utgående telefonsamtaler. Dette CRM-systemet lar deg ta opp alle telefonsamtaler, selv om de viderekobles til telefonnummeret eller mobilen din. Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Samtale-tagging
  • Automatisk samtaledistribusjon
  • Telefonsenterstyring
  • Filoverføring
  • Opptak
  • Aktivitetsdashbord
  • Arrangementsutløste handlinger
  • Datatelefoniintegrasjon
  • Interaksjonssporing
  • Samtaletranskripsjon
  • Anropsovervåking
  • IVR programvare
Samtaler med kundene dine er en uvurderlig informasjonskilde. Ta opp, lagre, transkriber og hent taleanrop i skyen.
Samtalene med kundene er en uvurderlig informasjonskilde. Ta opp, lagre, transkriber og hent taleanrop i skyen. Med Twilio Voice API kan samtaler skje hvor som helst. Foreta, administrer og diriger anrop til en nettleser, en app, telefon eller andre steder du kan ta en samtale, bygg den nøyaktige anropsopplevelsen du ønsker, lever kvalitetssamtaler med klar lyd og lav ventetid, og overvåk anrop over hele verden. Lær mer om Twilio

Funksjoner

  • Samtale-tagging
  • Automatisk samtaledistribusjon
  • Telefonsenterstyring
  • Filoverføring
  • Opptak
  • Aktivitetsdashbord
  • Arrangementsutløste handlinger
  • Datatelefoniintegrasjon
  • Interaksjonssporing
  • Samtaletranskripsjon
  • Anropsovervåking
  • IVR programvare
Genesys Cloud CX gjør kundeforhold enklere. Vi kobler sammen telefon, e-post og chat med ett verktøy for bedre kundekontakt
Genesys Cloud CX-plattform er neste generasjons skybaserte alt-i-ett-løsning for kundekontakt som hjelper deg med å administrere og forstå samhandlinger mellom ulike kanaler underveis i kundereisen. Gi dine ansatte et enkelt verktøy som håndterer all kommunikasjon - telefoni, chat, e-post, tekstmeldinger og mer. Et intuitivt grensesnitt gjør det enkelt å bruke, uansett om du er en ansatt, leder eller IT-administrator. Ukentlige funksjonsutgivelser sikrer at du vil overgå kundenes forventninger både i dag og i fremtiden. Lær mer om Genesys Cloud CX

Funksjoner

  • Samtale-tagging
  • Automatisk samtaledistribusjon
  • Telefonsenterstyring
  • Filoverføring
  • Opptak
  • Aktivitetsdashbord
  • Arrangementsutløste handlinger
  • Datatelefoniintegrasjon
  • Interaksjonssporing
  • Samtaletranskripsjon
  • Anropsovervåking
  • IVR programvare
Løft kundeservice med skybasert telefonsenterprogramvare. Call Center Studio gir deg muligheten til å betjene kundene fra hvor som helst.
Løft kundeservice med skybasert telefonsenterprogramvare. Det er viktigere enn noensinne å drive en effektiv virksomhet. Call Center Studio leverer skybasert telefonsenterprogramvare, slik at kundene kan betjenes fra hvor som helst. Med det intuitive grensesnittet kan du enkelt sette opp og trene ansatte på få minutter. Lytt til opptak, og bruk AI-verktøy for å gi kundene en bedre opplevelse. Med kraftig rapportering og superresponsiv kundeservice får du kundestøtte 24/7 fra et dedikert team. Lær mer om Call Center Studio

Funksjoner

  • Samtale-tagging
  • Automatisk samtaledistribusjon
  • Telefonsenterstyring
  • Filoverføring
  • Opptak
  • Aktivitetsdashbord
  • Arrangementsutløste handlinger
  • Datatelefoniintegrasjon
  • Interaksjonssporing
  • Samtaletranskripsjon
  • Anropsovervåking
  • IVR programvare