15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Bakeri

Programvare for bakerier hjelper til med å administrere alle prosessene i bakeribransjen, fra utvikling av oppskrifter og administrasjon av forsyningskjeder til produksjon av produkter og distribusjon. Programvare for bakerier integrerer ofte flere moduler som regnskap, salg, lagerkontroll, salgssteder (POS-systemer) og lønn. Programvare for bakerier er forbundet med programvare for ressursplanlegging for bedrifter, programvare for administrasjon av mattjenester og programvare for restaurantledelse.

3 resultater
Denne skybaserte POS-en sentraliserer lageradministrasjon, medarbeideradministrasjon, salgsrapportering og regnskap på tvers av steder og kanaler.
Kampanje: Spar opptil $ 1000 på Lightspeeds digitale forhandlerpakke. Denne skybaserte POS-en sentraliserer lageradministrasjon, medarbeideradministrasjon, salgsrapportering og regnskap på tvers av steder og kanaler. Lær mer om Lightspeed Retail

Funksjoner

  • Inventarstyring
  • Ernærings- og ingrediensmerking
  • Produksjonsstyring
  • Oppskrifts-/formelkostnad
  • Oppskriftsledelse
  • Salgsstyring
  • Fakturering og regningsskriving
  • Rabattstyring
  • Salgssted (POS)
Toast er et alt-i-ett administrasjonssystem for POS og restauranter som er bygget for å forbedre effektiviteten og redusere kostnadene dramatisk.
Toast er et alt-i-ett administrasjonssystem for POS og restauranter som er bygget for å forbedre effektiviteten og redusere kostnadene dramatisk. Lær mer om Toast POS

Funksjoner

  • Inventarstyring
  • Ernærings- og ingrediensmerking
  • Produksjonsstyring
  • Oppskrifts-/formelkostnad
  • Oppskriftsledelse
  • Salgsstyring
  • Fakturering og regningsskriving
  • Rabattstyring
  • Salgssted (POS)
Oracle Simphony POS passer til restauranter av alle størrelser og formater: uformelle, hurtigmat, uavhengige, franchiser, puber, stadioner med mer.
Oracle Simphony POS er utviklet for ambisiøse restauranter. Vårt skybaserte POS-system knytter sammen alle sider av driften, slik at det blir enkelt å administrere nettbestillinger, kjøkkendrift, lagerbeholdning, menyer, levering, lojalitet med mer. Sanntidsanalyser er inkludert for å gi kontinuerlig oversikt over salg, kostnader og personalets prestasjoner. Simphonys åpne API og omfattende markedsplass for skyen gir deg ubegrenset fleksibilitet, smidighet og skalerbarhet. Lær mer om Simphony POS

Funksjoner

  • Inventarstyring
  • Ernærings- og ingrediensmerking
  • Produksjonsstyring
  • Oppskrifts-/formelkostnad
  • Oppskriftsledelse
  • Salgsstyring
  • Fakturering og regningsskriving
  • Rabattstyring
  • Salgssted (POS)