15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Attendance Tracking Software

Programvare for oppmøtekontroll hjelper bedrifter med å ha kontroll på hvor deres ansatte befinner seg. Disse programmene holder oversikt over de ansattes ferie, sykefravær, overtid og annet fravær. Programvaren søker også etter mønster i fraværet. Programvare for oppmøtekontroll er relatert til HR-programvare, lønnsprogramvare og programvare for tidsregistrering.

11 resultater

Calamari fungerer i Slack, JIRA, G Suite og Office365. Spor HR-opplysninger, ferie, betalte fridager og oppmøte, og administrer timelister Lær mer om Calamari
Calamari er en programvare for HR-administrasjon som gjør det enklere å holde styr på alle ansatte. Den gjør det mulig å både planlegge og spore alle typer fravær. Man kan spore oppmøte ved hjelp av QR-koder og iBeacons. Man kan få direkte varsler om kommende fravær og forespørsler om fri. Calamari passer for selskaper med kontorer i flere land og byer, og tilbyr et rollebasert sikkerhetsprogram. Appen fungerer med prosjektstyringsverktøy som JIRA, Slack, Office365, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp og Asana. Lær mer om Calamari

Funksjoner

  • Ansattplanlegging
  • Beregning av overtid
  • Rapportering/analyse
  • Kalenderbehandling
  • Selvbetjeningsportal
  • Biometrisk gjenkjenning
  • Ferie-/permisjonsporing
  • Timelistehåndtering
  • Ansattdatabase
Time Tracking gir tidsregistrering, godkjenninger og rapportering den prisbelønte BambooHR-opplevelsen, på nettet eller i mobilappen.
Time Tracking gir tidsregistrering, godkjenninger og rapportering den prisbelønte BambooHR-opplevelsen, på nettet eller i mobilappen. Registrering av arbeidstiden blir enkel og nøyaktig for de ansatte, og den blir enkel og rask for lederne å gjennomgå og godkjenne. Med funksjoner som prosjektsporing og geolokalisering hjelper Time Tracking deg med å opprettholde en produktiv og kostnadseffektiv arbeidsstyrke per time. Lær mer om BambooHR

Funksjoner

  • Ansattplanlegging
  • Beregning av overtid
  • Rapportering/analyse
  • Kalenderbehandling
  • Selvbetjeningsportal
  • Biometrisk gjenkjenning
  • Ferie-/permisjonsporing
  • Timelistehåndtering
  • Ansattdatabase
Bitrix24 er en av de fremste gratisplattformene for HR og samarbeid. Oppmøtesporing og administrasjon av permisjoner. Åtte millioner kunder over hele verden.
Bitrix24 er en gratis HR-plattform som brukes av mer enn åtte millioner selskaper over hele verden. Bitrix24 er en skybasert eller lokal programvare for tids- og oppmøteregistrering, spesielt utviklet for små til mellomstore organisasjoner. Den er ekstremt fleksibel. Det kan velge om dine ansatte skal stemple inn og ut. Du kan velge om dine ansatte skal jobbe hjemmefra eller ikke. Du kan sette opp en minimumsarbeidstid, og bestemme hvilke tidspunkt ansatte må starte og slutte på. Sky-, mobil- og åpen kildekodeversjoner Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Ansattplanlegging
  • Beregning av overtid
  • Rapportering/analyse
  • Kalenderbehandling
  • Selvbetjeningsportal
  • Biometrisk gjenkjenning
  • Ferie-/permisjonsporing
  • Timelistehåndtering
  • Ansattdatabase
BQE Core gjør det enklere og mer lønnsomt å drive selskapet ved å automatisere repetitive oppgaver og gi innsikt i sanntid.
BQE Core gjør det enklere og mer lønnsomt å drive virksomheter. Programmet organiserer informasjon, automatiserer repetitive oppgaver og lar man bruke mer tid på å levere tjenester til kundene i stedet for å håndtere interne prosesser. Det er skapt av arkitekter, ingeniører og CPA-er for å oppfylle de spesifikke behovene til selskaper innen profesjonelle tjenester. Det hjelper selskaper med å øke kontantstrømmen ved å forenkle faktureringsprosessen, forbedre prosjektstyringen og styrke evnen til å analysere ytelsene. Lær mer om BQE CORE Suite

Funksjoner

  • Ansattplanlegging
  • Beregning av overtid
  • Rapportering/analyse
  • Kalenderbehandling
  • Selvbetjeningsportal
  • Biometrisk gjenkjenning
  • Ferie-/permisjonsporing
  • Timelistehåndtering
  • Ansattdatabase
Lønn og samsvar bygget for en global arbeidsstyrke.
Deel er en global lønns- og ansettelsesløsning utviklet for eksterne avdelinger, der hvem som helst, hvor som helst kan bli ansatt og få betalt. Ansett fulltidsansatte eller uavhengige entreprenører over hele verden på få minutter. Med Deel kan virksomheten håndtere lønnsutbetaling og opprette lokale juridiske kontrakter i over 150 land gjennom en teknologisk støttet selvbetjeningsprosess. Deel betjener mer enn 3500 kunder, fra SMB-er til børsnoterte selskaper. Lær mer om Deel

Funksjoner

  • Ansattplanlegging
  • Beregning av overtid
  • Rapportering/analyse
  • Kalenderbehandling
  • Selvbetjeningsportal
  • Biometrisk gjenkjenning
  • Ferie-/permisjonsporing
  • Timelistehåndtering
  • Ansattdatabase
Sage HRs allsidige timeføringssystem støtter en travel livsstil og støtter også ansatte som ikke sitter ved skrivebordet hele tiden.
Timeføring handler om mer enn å stemple seg inn og ut. Den er utviklet for å hjelpe små og mellomstore bedrifter med være smidige, og den tilbyr nøkkelfunksjoner som 360-graders tilbakemeldinger, timeplaner for medarbeidere, mål, utgifter, prestasjonsvurderinger, tidssporing og teamkatalog. Bruk Sage HRs brukervennlige navigering og tilpassede instrumentbord for enkel automatisering av oppgaver, fjern behovet for bruk av Excelark, øk bruken av programvare og reduser e-postfrekvensen. Android- og iOS-apper er tilgjengelige. Lær mer om Sage HR

Funksjoner

  • Ansattplanlegging
  • Beregning av overtid
  • Rapportering/analyse
  • Kalenderbehandling
  • Selvbetjeningsportal
  • Biometrisk gjenkjenning
  • Ferie-/permisjonsporing
  • Timelistehåndtering
  • Ansattdatabase
Sentralisert HR-plattform som utfører alle sentrale HR-jobber som er nøkkelen til selskapets suksess: HRM, rekruttering, lønn og mer.
Personio er alt-i-ett HR-programvare for små og mellomstore bedrifter. Personios har base i München, Madrid, London, Amsterdam og Dublin, og har som mål å gjøre HR-prosesser så transparente og effektive som mulig, slik at HR kan fokusere på de mest verdifulle eiendelene i selskapet: menneskene. Personio-løsningen inkluderer personalressurser, rekruttering og lønning og støtter alle sentrale HR-prosesser som alle bedrifter må gjøre. Mer enn 4000 kunder i over 100 land bruker Personio. Lær mer om Personio

Funksjoner

  • Ansattplanlegging
  • Beregning av overtid
  • Rapportering/analyse
  • Kalenderbehandling
  • Selvbetjeningsportal
  • Biometrisk gjenkjenning
  • Ferie-/permisjonsporing
  • Timelistehåndtering
  • Ansattdatabase
Nettbasert system for effektiv administrasjon av ansattes fravær, arbeidsplaner og personalfiler.
HRnest er en intuitiv programvare som støtter HR-avdelingen i dens daglige arbeid. Den gjør det mulig for de ansatte å sende inn ferieforespørsler, mens arbeidsgiveren kan overvåke bruken av permisjoner, registrere arbeidstid, opprette timeplaner for hele selskapet og administrere ansattopplysninger. Databasen er fullt i samsvar med verdens fremste standarder for datasikkerhet (inkludert GDPR), og kan nås døgnet rundt fra alle steder eller enheter. Lær mer om HRnest

Funksjoner

  • Ansattplanlegging
  • Beregning av overtid
  • Rapportering/analyse
  • Kalenderbehandling
  • Selvbetjeningsportal
  • Biometrisk gjenkjenning
  • Ferie-/permisjonsporing
  • Timelistehåndtering
  • Ansattdatabase
Sett opp selskapets retningslinjer for fravær, spor og godkjenn ansattes permisjonsregistre, og registrer tiden som brukes på ulike aktiviteter hos Lan
Etabler retningslinjer og regler for permisjon i hele selskapet, spor tid som brukes på ulike prosjekter og aktiviteter, sett opp arbeidsflyter for fraværsgodkjenning og opprett en global fraværskalender ved hjelp av tid- og fraværsløsningen fra Lanteria. Det perfekte verktøyet for fraværsledelse i internasjonale selskaper. Lanterias tid- og fraværløsning integreres med SharePoint 2013, 2016 og 2019, Office 365 og eventuell tredjepartsprogramvare. Også tilgjengelig som mobilapp. Lær mer om Lanteria HR

Funksjoner

  • Ansattplanlegging
  • Beregning av overtid
  • Rapportering/analyse
  • Kalenderbehandling
  • Selvbetjeningsportal
  • Biometrisk gjenkjenning
  • Ferie-/permisjonsporing
  • Timelistehåndtering
  • Ansattdatabase
niikiis er en alt-i-ett HR-programvare i skyen som gjør det enkelt og intuitivt å spore de ansattes oppmøte og arbeidstimer. Prøv det helt gratis.
niikiis er en skyprogramvare for administrering av oppmøte, som gjør det enkelt og intuitivt å spore oppmøte og arbeidstimer. Det mobilvennlige verktøyet gjør det mulig for ansatte å stemple inn og ut når de er på farten, og ta pauser når det trengs. Administrer overtid på prosjekter, og få bedre innsikt i de ansattes arbeidstimer og produktivitet ved å generere tilpassede oppmøte- og tidsrapporter. Programvaren er integrert med resten av pakken, og inkluderer konfigurasjon for fraværsadministrasjon slik at du aldri mister oversikt over de ansattes oppmøte. Lær mer om niikiis

Funksjoner

  • Ansattplanlegging
  • Beregning av overtid
  • Rapportering/analyse
  • Kalenderbehandling
  • Selvbetjeningsportal
  • Biometrisk gjenkjenning
  • Ferie-/permisjonsporing
  • Timelistehåndtering
  • Ansattdatabase
Smartplan hjelper bedrifter med å gå vekk fra Excel og over til et nettbasert vaktplanleggingsstystem. Smartplan tilbyr også kommunikasjon, tidsregistrering og mye mer.
Smartplan er et intuitivt, skybasert vaktplanleggingsverktøy med stort fokus på brukervennlighet. Smartplan legger til rette for gode muligheter for kommunikasjon mellom medarbeidere og administratorer, fraværshåndtering i form av f.eks. ferieavvkling, sykdom eller avspasering, samt lønnskjøring til en rekke ulike lønssystemer. Derutover gir Smartplans stemplingsur en sikkerhet ved å garantere at medarbeidernes tidsregistrering alltid er korrekt. Medarbeiderne stempler inn når de møter på jobb, og stempler ut når de drar hjem. Lær mer om Smartplan

Funksjoner

  • Ansattplanlegging
  • Beregning av overtid
  • Rapportering/analyse
  • Kalenderbehandling
  • Selvbetjeningsportal
  • Biometrisk gjenkjenning
  • Ferie-/permisjonsporing
  • Timelistehåndtering
  • Ansattdatabase