15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

IVR programvare

Programvare for interaktiv stemmerespons gjør at telefonsentere, brukerstøtte og andre organisasjoner kan lage menyer som innringeren kan navigere gjennom ved bruk av talekommandoer eller knappene på telefonen. Programvare for interaktiv stemmerespons brukes hovedsakelig til systemer som tillater at innringeren velger informasjon eller legger inn data uten behov for assistanse. Systemer for interaktiv stemmerespons kan også brukes til å sende innringeren til den rette avdelingen i en organisasjon, basert på deres svar på kvalifiserende spørsmål.

7 resultater

God kundeservice starter med bedre hjelpesenterprogramvare. Sikre deg flere kunder ved å gi utmerket kundeservice med LiveAgent Lær mer om LiveAgent
LiveAgent kan hjelpe deg å integrere funksjonaliteten til et telefonsenter i en alt-i-ett-løsning for hjelpesenter med flere kanaler. Sentraliser telefonsamtaler fra nettstedet eller fasttelefon til ett enkelt sted. Velg VoIP (Voice over Internet Protocol)-leverandør, koble til ubegrensede SIP-linjer og lokale numre, overfør og ta opp anrop. Med LiveAgent er det enkelt å tilby kundeservice i verdensklasse. Start din gratis prøveperiode, ingen kredittkortinformasjon nødvendig. Lær mer om LiveAgent

Funksjoner

  • Samtaleopptak
  • Talemeldinger
  • Automatisk samtaledistribusjon
  • Automatisk oppringing
  • Samtaledisposisjon
  • Multikanals kommunikasjon
  • Innringer-ID
  • Rapportering og statistikk
  • Anropsovervåking
Zendesk tilbyr et fullt integrert callcenter i sin støtteplattform.
Zendesk tilbyr et fullt integrert callcenter i sin støtteplattform. Agenter kan håndtere samtaler i samme arbeidsområde som alle andre kanaler. Denne skybaserte støtteplattformen gir dem full tilgang på kundehistorikk for å løse de mest komplekse og presserende problemene raskere. Team som bruker Zendesk, ser en 20 % reduksjon i supportkostnader og en 27 % økning i agentproduktivitet. Hvis du allerede har et kundesenter, kan du integrere det sømløst med en API-tilkobling til vår helpdesk. Lær mer om Zendesk Suite

Funksjoner

  • Samtaleopptak
  • Talemeldinger
  • Automatisk samtaledistribusjon
  • Automatisk oppringing
  • Samtaledisposisjon
  • Multikanals kommunikasjon
  • Innringer-ID
  • Rapportering og statistikk
  • Anropsovervåking
Bitrix24 er et gratis telefonsystem og CRM samlet i ett, og brukes av åtte millioner bedrifter verden over.
Bitrix24 er et gratis telefonsystem og CRM samlet i ett. Programmet inkluderer innkommende og utgående anrop, IVR, telefonsalg, robotanrop, telefonsvarer, samtaleopptak, samtaleruting, og utleie av både nasjonale og internasjonale telefonnumre. Brukt av over åtte millioner bedrifter over hele verden Lær mer om Bitrix24

Funksjoner

  • Samtaleopptak
  • Talemeldinger
  • Automatisk samtaledistribusjon
  • Automatisk oppringing
  • Samtaledisposisjon
  • Multikanals kommunikasjon
  • Innringer-ID
  • Rapportering og statistikk
  • Anropsovervåking
Bygg et IVR-system for å rute samtaler nøyaktig ved hjelp av talegjenkjenning og DTMF-toner, oppdatere etter behov og betal for forbruk-abonnement.
Twilio API-er lar deg oppdatere telefonmenyen på forespørsel, med full kontroll over telefontreet og rutinglogikken. Lag tilpassede hilsener, samle inn tale og DTMF-inngang, og diriger anropere til den beste agenten, alt med betal for forbruk-abonnement. Lær mer om Twilio

Funksjoner

  • Samtaleopptak
  • Talemeldinger
  • Automatisk samtaledistribusjon
  • Automatisk oppringing
  • Samtaledisposisjon
  • Multikanals kommunikasjon
  • Innringer-ID
  • Rapportering og statistikk
  • Anropsovervåking
Lag selvbetjente menyer og flyter for tale, e-post, chat og tekst ved hjelp av et intuitivt dra-og-slipp-designerverktøy som er enkelt å kontrollere.
Lag selvbetjente menyer for tale, e-post, chat og tekst ved hjelp av et intuitivt dra-og-slipp-designerverktøy som er enkelt å kontrollere. Genesys Cloud CX IVR-funksjonene inkluderer versjon, ferie og beredskapsplaner, påminnelser og automatisk talegjenkjenning i flere titalls språk. Du kan til og med bruke naturlig språkbehandling for å tilby samtalebasert selvbetjening. Det har aldri vært enklere å forbedre IVR-opplevelsen Lær mer om Genesys Cloud CX

Funksjoner

  • Samtaleopptak
  • Talemeldinger
  • Automatisk samtaledistribusjon
  • Automatisk oppringing
  • Samtaledisposisjon
  • Multikanals kommunikasjon
  • Innringer-ID
  • Rapportering og statistikk
  • Anropsovervåking
Løft kundeservice med skybasert telefonsenterprogramvare. Call Center Studio gir deg muligheten til å betjene kundene fra hvor som helst.
Løft kundeservice med skybasert telefonsenterprogramvare. Det er viktigere enn noensinne å drive en effektiv virksomhet. Call Center Studio leverer skybasert telefonsenterprogramvare, slik at kundene kan betjenes fra hvor som helst. Med det intuitive grensesnittet kan du enkelt sette opp og trene ansatte på få minutter. Lytt til opptak, og bruk AI-verktøy for å gi kundene en bedre opplevelse. Med kraftig rapportering og superresponsiv kundeservice får du kundestøtte 24/7 fra et dedikert team. Lær mer om Call Center Studio

Funksjoner

  • Samtaleopptak
  • Talemeldinger
  • Automatisk samtaledistribusjon
  • Automatisk oppringing
  • Samtaledisposisjon
  • Multikanals kommunikasjon
  • Innringer-ID
  • Rapportering og statistikk
  • Anropsovervåking
SaaS-, SDK- og API-løsninger som konverterer tekst til naturlige lydfiler for nettsteder, e-bøker, applikasjoner og mer.
ReadSpeaker er en uavhengig digital stemmepartner for varemerker, institusjoner og organisasjoner med over 20 års erfaring. De AI-drevne tekst-til-tale-løsningene forbedrer digital tilgjengelighet og muliggjør brukervennlig og engasjerende samhandling med teknologi. Løsningene kan brukes i alle applikasjoner og enheter, og tilbyr over 200 uttrykksfulle, menneskelignende digitale stemmer på over 50 språk. ReadSpeaker gir SaaS-, SDK- og API-løsninger for strømming og lydproduksjon, for online eller offline bruk. Lær mer om ReadSpeaker

Funksjoner

  • Samtaleopptak
  • Talemeldinger
  • Automatisk samtaledistribusjon
  • Automatisk oppringing
  • Samtaledisposisjon
  • Multikanals kommunikasjon
  • Innringer-ID
  • Rapportering og statistikk
  • Anropsovervåking