17 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

order management system

Programvare for ordrestyring muliggjør administrasjon av bestillinger, fra godkjenning av bestillingen til sending av en ferdig vare. Disse programmene har tilpassede verktøy som er skreddersydd til driftsarbeidsflyt, forretningsregler, integreringsbehov, datalagringsbehov, salgsteknikker og strategier for salg i flere kanaler. Løsninger for ordrestyring har ofte også sanntidsintegrering med lagerstyring, bestillingsadministrasjon, betalingsbehandling, markedsføring og administrasjon av kundeforhold, noe som bidrar til å spare kostnader og øke effektiviteten. Programvare for ordrestyring er relatert til programvare for e-handel og programvare for ordreinnlegging.

11 resultater

Brightpearl er en alt-i-ett-løsning for lager- og ordreadministrasjon, og er utviklet for forhandlere, grossister og flerkanalsmerker. Lær mer om Brightpearl
Alt-i-ett-løsning for ordre- og lageradministrasjon som er utformet for forhandlere av e-handel, grossister og flerkanalsmerker som omsetter for 1 million dollar eller mer, eller de som forventer å gjøre det i løpet av de neste 12 månedene. Brightpearls programvare for lager- og ordrebehandling er integrert med regnskap, lageradministrasjon, forsendelse, POS, leverandøradministrasjon og CRM. Med Brightpearls Automation Engine sparer Brightpearl-kunder i gjennomsnitt to måneder i året ved å automatisere e-handelsarbeidsflytene deres. Lær mer om Brightpearl

Funksjoner

  • Behandling av restordrer
  • E-handelsstyring
  • Forsendelseshåndtering
  • Multiplassering
  • Sanntidsdata
  • Returstyring
  • Fakturering og regningsskriving
  • Kundehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Inventarstyring
monday.com er et skybasert arbeidssystem, hvor team driver sine prosjekter og hverdagslige oppgaver, enten de er på kontoret, hjemme eller på farten. Lær mer om monday.com
CRM-programvaren på monday.com vil hjelpe deg å spore alle bestillingene dine, fra innledende aksept til forsendelsen av de ferdige varene. Med fargerike utsikter vil du alltid vite hvor alle bestillingene dine står og hva som må gjøres. Kontroller hvert trinn i leveringskjeden, spor ordrenes fremdriften, leveringstidene, ordrestrømmen eller alt annet ved hjelp av våre rapporter og oversikter, ingen koding nødvendig. Lær mer om monday.com

Funksjoner

  • Behandling av restordrer
  • E-handelsstyring
  • Forsendelseshåndtering
  • Multiplassering
  • Sanntidsdata
  • Returstyring
  • Fakturering og regningsskriving
  • Kundehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Inventarstyring
Et visuelt samarbeidsverktøy som skaper et felles perspektiv for teamet ditt på et hvilket som helst prosjekt på en morsom, fleksibel og givende måte.
Team kan designe og tilpasse Trello til sine unike behov og arbeidsstiler, det være seg innenfor salg og markedsføring eller HR og drift. Og med over 100 integrasjoner med andre viktige verktøy som Google Drive, Slack, Jira og mer er Trello en levende, pustende prosjekthub for samarbeid på tvers av team, uansett hvor arbeidet ditt må skje. Trello gjør teamarbeid gøy ved å gjøre det gjennomsiktig og enkelt delbart på tvers av brett og team. Lær mer om Trello

Funksjoner

  • Behandling av restordrer
  • E-handelsstyring
  • Forsendelseshåndtering
  • Multiplassering
  • Sanntidsdata
  • Returstyring
  • Fakturering og regningsskriving
  • Kundehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Inventarstyring
NetSuite ordrehåndtering automatiserer ordrehåndtering, retur og utveksling, og gir en feilfri, fleksibel oppfyllelsesstrategi.
NetSuite ordrehåndtering muliggjør en «kjøp hvor som helst»-, «fullfør hvor som helst»-, «returner hvor som helst»-opplevelse. Sikre effektive ordreadministrasjonsprosesser på tvers av alle kanaler og oppfyllelsesalternativer gjennom hele bestillingens livssyklus, slik at bedrifter kan innfri kundenes forventninger og drive frem fortjeneste. Automatiser livssyklusen for ende-til-ende-ordre, inkludert ordrefangst og -validering, ordrefrigivelse, leveringsbekreftelse, kundekommunikasjon og oppgjør. Lær mer om NetSuite

Funksjoner

  • Behandling av restordrer
  • E-handelsstyring
  • Forsendelseshåndtering
  • Multiplassering
  • Sanntidsdata
  • Returstyring
  • Fakturering og regningsskriving
  • Kundehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Inventarstyring
Automatiser RFQ-er og innkjøpsordre basert på lagernivået (eller salgsordre). Gir detaljert informasjon for å holde oversikten over innkommende forsendelser med mer.
Odoos komplette forretningsløsning gir bedriften en enkel oversikt over tilbud, antall bestillinger, bestillingenes status samt forventede leveringsdatoer. Spar verdifull tid ved å konfigurere bestemte regler, som automatisk sender RFQ-er og innkjøpsordre til leverandører, basert på det aktuelle lagernivået. Lær mer om Odoo

Funksjoner

  • Behandling av restordrer
  • E-handelsstyring
  • Forsendelseshåndtering
  • Multiplassering
  • Sanntidsdata
  • Returstyring
  • Fakturering og regningsskriving
  • Kundehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Inventarstyring
ShipStation gjør det enkelt å administrere alle bestillingene dine fra én plattform med direkte integrasjoner til over 100 av de bestselgende kanalene.
ShipStation Order Management-programvare hjelper deg med å organisere e-handelsbestillingene dine enkelt og effektivt. ShipStation gir deg flere måter å administrere alle dine nettbestillinger og automatisere mange oppgaver knyttet til ordreoppfyllelse. Få full kontroll og innsikt i alle bestillingene dine på hvert trinn av sendingsprosessen fra alle de ulike salgskanalene dine. Spar tid ved å automatisk utføre handlinger på bestillinger basert på kriteriene du angir. Lær mer om ShipStation

Funksjoner

  • Behandling av restordrer
  • E-handelsstyring
  • Forsendelseshåndtering
  • Multiplassering
  • Sanntidsdata
  • Returstyring
  • Fakturering og regningsskriving
  • Kundehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Inventarstyring
EZRentOut forenkler ordreadministrasjon med detaljert sporing fra start til slutt, automatisert fakturering og sanntidsoppdateringer
EZRentOut, den ledende skybaserte programvaren for ordrehåndtering, er utformet for å spore alle utleiebestillingene dine samtidig som den sikrer maksimal avkastning og økt produktivitet. Denne programvaren leveres med et omfattende instrumentbord for kundeadministrasjon og rapportering for å legge til rette for datadrevne forretningsbeslutninger. Kundesuksessteamet er tilgjengelig døgnet rundt for å hjelpe deg til enhver tid. Lær mer om EZRentOut

Funksjoner

  • Behandling av restordrer
  • E-handelsstyring
  • Forsendelseshåndtering
  • Multiplassering
  • Sanntidsdata
  • Returstyring
  • Fakturering og regningsskriving
  • Kundehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Inventarstyring
Effektiviser bestillingsprosessene dine på nettet og administrer bestillingshistorikk på nett og offline med Sana Commerce Cloud.
Sentraliser alle ordredataene dine på ett sted – uansett om det er online eller offline. Med Sana Commerce Cloud er nettbutikken din fullt integrert med Microsoft Dynamics- eller SAP ERP-systemet ditt, noe som betyr at kundene også kan se bestillinger de kan ha lagt inn hos deg tidligere via telefon, e-post eller til og med faks. Med denne funksjonaliteten kan du oppfylle kundenes forventninger uten å ofre dataene de er avhengige av. Lær mer om Sana Commerce

Funksjoner

  • Behandling av restordrer
  • E-handelsstyring
  • Forsendelseshåndtering
  • Multiplassering
  • Sanntidsdata
  • Returstyring
  • Fakturering og regningsskriving
  • Kundehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Inventarstyring
Forenkle CRM-en din. Alt av kontakter, avtaler, kalender, salgsprosessanalyse – samlet på ett sted.
Alt av kontakter, avtaler, kalender, salgsprosessanalyse – samlet på ett sted. Perfekt organiserte data som forenkler arbeidet og gir deg en solid oversikt over virksomheten din. RAYNET CRM hjelper dine selgere og ledere: Den hjelper salgsrepresentanter til å selge, og lar ledere overvåke virksomheten og dens fremtidsperspektiv. Lær mer om RAYNET CRM

Funksjoner

  • Behandling av restordrer
  • E-handelsstyring
  • Forsendelseshåndtering
  • Multiplassering
  • Sanntidsdata
  • Returstyring
  • Fakturering og regningsskriving
  • Kundehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Inventarstyring
En enkel B2B SaaS Commerce-plattform som hjelper bedrifter med å administrere produktkataloger, kunder, bestillinger, tilbud, design, sporing og mer
DJUST er en neste generasjons B2B Commerce-løsning. Alt komplisert i digital B2B, forenklet DJUST. Vi driver ledende merkevarer og selskaper med en robust og enkel API første plattform. Med et modulært grensesnitt og en bruksklar løsning kan bedrifter skalere og vokse raskere ved å legge til rette for en sømløs digital opplevelse. Monoprix, Eiffage, deSter, Groupe Socoda, Axione og Seafoodia, Yack og mange andre premiumkunder stoler på DJUST for å modernisere og gjenopprette sin digitale handel. Lær mer om DJUST

Funksjoner

  • Behandling av restordrer
  • E-handelsstyring
  • Forsendelseshåndtering
  • Multiplassering
  • Sanntidsdata
  • Returstyring
  • Fakturering og regningsskriving
  • Kundehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Inventarstyring
Planet tilbyr sømløse og samkjørte shoppingopplevelser på tvers av alle salgskanaler.
Planet tilbyr en enkel og integrert plattform, som gjør det mulig for detaljforhandlere å administrere og koordinere salg i alle kanaler fra ett enkelt kontrollpunkt, enten salget foregår på nett, i butikk eller på mobile enheter. Ved å tilby sømløse og samkjørte shoppingopplevelser på tvers av alle kanaler, kan du forbedre kundetilfredsheten, øke salget og redusere kostnadene dine. Med Planet kan du administrere lagerbeholdninger, bestillinger, betalinger og kundesamhandlinger og skaffe deg omfattende oversikt over kundene og driften. Lær mer om Unified Commerce

Funksjoner

  • Behandling av restordrer
  • E-handelsstyring
  • Forsendelseshåndtering
  • Multiplassering
  • Sanntidsdata
  • Returstyring
  • Fakturering og regningsskriving
  • Kundehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Inventarstyring