15 års erfaring med å hjelpe bedrifter
velge bedre programvare

Facility Management programvare

Programvare for eiendomsforvaltning gjør det mulig for bedrifter å administrere anlegg og anleggsmidler. Informasjon som bygningsplaner, aktiva, ansatte og størrelse i kvadratmeter registreres og gjøres lett tilgjengelig. Programvare for eiendomsforvaltning gir enkel tilgang til tegninger og skjemaer, romplanlegging, forebyggende vedlikeholdsoppgaver, arbeidsordre og oversikt over utstyr, inkludert belysning, sikkerhet, HVAC, heiser og brannalarmer. Programvare for eiendomsforvaltning er knyttet til programvare for forvaltning av driftsmidler, programvare for bygningsvedlikehold, programvare for vedlikehold av utstyr, HVAC-programvare, programvare for vedlikeholdsstyring, HMS-programvare, system for besøksstyring og planleggingsverktøy.

Norge Vis lokale produkter

10 resultater

MaintainX er en av de verdensledende plattformene for arbeidsflytstyring for industrielle arbeidere og arbeidere i frontlinjen.
MaintainX er en av de verdensledende plattformene for arbeidsflytstyring for industrielle arbeidere og arbeidere i frontlinjen. Det er et moderne, IoT-aktivert skybasert verktøy for vedlikehold, sikkerhet og drift på utstyr og anlegg. MaintainX hjelper bedrifter med å spore reaktivt og forebyggende vedlikehold, samt kontrollere den daglige driften, som sikkerhetsinspeksjoner, kvalitetsinspeksjoner og driftssjekklister – alt med et digitalt revisjonsspor Lær mer om MaintainX

Funksjoner

  • Plasstyring
  • Kalenderbehandling
  • Forhandlerstyring
  • Forebyggende vedlikehold
  • Inspeksjonsstyring
  • Varsler/meldinger
  • Arbeidsordrehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Fasilitetsplanlegging
  • Vedlikeholdsplanlegging
  • Inventarstyring
Nettbaserte og mobile løsninger som hjelper bedrifter med kartlegging, datahåndtering, prediktiv modellering, geokoding og mer.
Integrert samling av GIS-programvareprodukter; ArcGIS tilbyr unike muligheter og fleksibel lisensiering for bruk av stedsbaserte analyser i bedriftspraksisen. Få bedre innsikt ved å bruke kontekstuelle verktøy for å visualisere og analysere dataene dine. Samarbeid og del via kart, apper, dashbord og rapporter. Lær mer om ArcGIS

Funksjoner

  • Plasstyring
  • Kalenderbehandling
  • Forhandlerstyring
  • Forebyggende vedlikehold
  • Inspeksjonsstyring
  • Varsler/meldinger
  • Arbeidsordrehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Fasilitetsplanlegging
  • Vedlikeholdsplanlegging
  • Inventarstyring
TOPdesks programvare for anleggsadministrasjon hjelper deg å utføre alle oppgavene og arbeidsflytene dine raskt og enkelt med ett enkelt verktøy.
TOPdesks skybaserte programvare hjelper bedrifter med å tilby kundene bedre tjenester. Vår brukervennlige programvare er basert på 20 års erfaring og hjelper deg med å administrere hendelser, opprette arbeidsflyter og holde oversikt over konfigurasjoner. Gjør sluttbrukerne mer selvstendige ved hjelp av selvbetjeningsportalen. Over 4500 organisasjoner over hele verden bruker TOPdesk for å øke effektiviteten og forbedre kundetilfredsheten. Er du ute etter fremragende service? Vi kan hjelpe. Lær mer om TOPdesk

Funksjoner

  • Plasstyring
  • Kalenderbehandling
  • Forhandlerstyring
  • Forebyggende vedlikehold
  • Inspeksjonsstyring
  • Varsler/meldinger
  • Arbeidsordrehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Fasilitetsplanlegging
  • Vedlikeholdsplanlegging
  • Inventarstyring
Dine pristilbud, fakturaer, kjøp og mer i ett system. Kontortilgang og app, elektroniske skjemaer og sertifikater. GRATIS PRØVEPERIODE OG DEMOSAMTALE
Joblogic Service Management Software for anleggsadministrasjon gir deg en fullstendig nettbasert løsning for å loggføre pristilbud, akseptere betalinger, registrere aktiva og planlegge jobber. Joblogics effektiviserte system knytter sammen arbeidsstyrken og kundene. Den brukervennlige mobilappen gjør det mulig for feltarbeidere å overholde alle jobber ved å fylle ut elektroniske risikovurderinger og helse- og sikkerhetsark. Bestill en gratis demosamtale i dag Lær mer om Joblogic

Funksjoner

  • Plasstyring
  • Kalenderbehandling
  • Forhandlerstyring
  • Forebyggende vedlikehold
  • Inspeksjonsstyring
  • Varsler/meldinger
  • Arbeidsordrehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Fasilitetsplanlegging
  • Vedlikeholdsplanlegging
  • Inventarstyring
IFS Field Service Management er en bransjeledende løsning for administrasjon av tjenestelivssykluser.
IFS utvikler og leverer bedriftsprogramvare for kunder over hele verden som produserer og distribuerer varer, vedlikeholder aktiva og administrerer tjenestefokuserte operasjoner. IFS Field Service Management tilbyr den mest komplette løsningen for administrasjon av tjenestelivssyklusen, med bransjeledende funksjonsbredde for å takle de mest komplekse felttjenesteutfordringene. Lær mer om IFS Field Service Management

Funksjoner

  • Plasstyring
  • Kalenderbehandling
  • Forhandlerstyring
  • Forebyggende vedlikehold
  • Inspeksjonsstyring
  • Varsler/meldinger
  • Arbeidsordrehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Fasilitetsplanlegging
  • Vedlikeholdsplanlegging
  • Inventarstyring
Kunde-, kvalitets-, arbeidsordre-, ansatt- og lageradministrasjon for vaktmesterselskaper.
Janitorial Manager Software er spesielt utviklet for rengjøringsbransjen. JM er utviklet av vaktmestere for vaktmestere. Med JM kan du spore resultater og få mer effektivitet og kostnadskontroll gjennom kunde-, kvalitets-, arbeidsordre-, ansatt- og lageradministrasjon. Janitorial Manager er forpliktet til å utvikle programvare som er effektiv, brukervennlig og rimelig for små og mellomstore rengjøringsselskaper. Lær mer om Janitorial Manager

Funksjoner

  • Plasstyring
  • Kalenderbehandling
  • Forhandlerstyring
  • Forebyggende vedlikehold
  • Inspeksjonsstyring
  • Varsler/meldinger
  • Arbeidsordrehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Fasilitetsplanlegging
  • Vedlikeholdsplanlegging
  • Inventarstyring
Jumpree Pro er det første programvareverktøyet som lar ansatte bestille plass og fasiliteter på arbeidsplassen.
Smarten Spaces er et globalt SaaS-selskap som tilbyr en komplett pakke med løsninger for hybridarbeidsplassen. Den prisbelønte teknologien gir en intuitiv og brukervennlig løsning for å reservere plass ved hjelp av 3D-gulvkart. Den svært integrerte løsningen for selskapets økosystem tilbyr også skrivebords- og møteromsbestilling, planlegging av arbeidsplasser og løsninger for medarbeiderengasjement for din hybrid-arbeidsplass. Den dype funksjonaliteten til løsningen gjør den skalerbar og fremtidssikker. Lær mer om Smarten Spaces Hybrid Workplace Software

Funksjoner

  • Plasstyring
  • Kalenderbehandling
  • Forhandlerstyring
  • Forebyggende vedlikehold
  • Inspeksjonsstyring
  • Varsler/meldinger
  • Arbeidsordrehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Fasilitetsplanlegging
  • Vedlikeholdsplanlegging
  • Inventarstyring
EZO CMMS provides visibility and control across all maintenance operations – manage your assets and team for maximum productivity.
EZO CMMS is a purpose-built maintenance management solution enabling you to go beyond just tracking work orders and gain centralized visibility and control across all facility management operations. The solution is equipped with powerful features designed to assist maintenance managers to effectively implement a system that proactively tracks preventive maintenance schedules, ensure maximum uptime of equipment, reduce unscheduled repairs and control overhead costs Lær mer om EZO CMMS

Funksjoner

  • Plasstyring
  • Kalenderbehandling
  • Forhandlerstyring
  • Forebyggende vedlikehold
  • Inspeksjonsstyring
  • Varsler/meldinger
  • Arbeidsordrehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Fasilitetsplanlegging
  • Vedlikeholdsplanlegging
  • Inventarstyring
Med Sigma-programvaren for energiadministrasjon kan du administrere, overvåke, rapportere om og levere effektivitet i hele energiparken.
Med Sigma-programvaren for energiadministrasjon kan du optimalisere energiadministrasjonsstrategien med en strukturert og integrert tilnærming. Administrer og overvåk enkelt forbruk over hele eiendommen din, og bruk datarik analyse for å få meningsfull energiintelligens for å maksimere kostnadene og effektiviteten. Energivisningsverktøyet gjør det enkelt å dele data, og leverandørfakturamodulen gir transparent og nøyaktig fakturering. Alle TEAM-kunder mottar førsteklasses distribusjon, opplæring og støtte. Lær mer om TEAM Sigma Software

Funksjoner

  • Plasstyring
  • Kalenderbehandling
  • Forhandlerstyring
  • Forebyggende vedlikehold
  • Inspeksjonsstyring
  • Varsler/meldinger
  • Arbeidsordrehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Fasilitetsplanlegging
  • Vedlikeholdsplanlegging
  • Inventarstyring
Norge Lokalt produkt
Moply

Moply

(0) Norge Lokalt produkt
Profesjonelle renholdsavtaler – raskt og effektivt
Moply er et digitalt verktøy for å generere tilbud (med renholdsplaner) og få dem signert umiddelbart. Med Moply kan du opprette tilbudet ditt allerede i første møte med potensielle kunder. Moply fungerer som et digitalt salgs- og befaringssverktøy som hjelper deg med å ta renholdsvirksomheten din til nye høyder. Plattformen tilbyr automatisert opprettelse av profesjonelle kontrakter, noe som øker produktiviteten, forbedrer nøyaktigheten og sikrer en mer effektiv administrasjon. Ved å bruke Moply kan du raskt og enkelt generere tilbud og inngå avtaler, noe som gir deg en konkurransefordel og bidrar til å styrke din renholdsvirksomhet Lær mer om Moply

Funksjoner

  • Plasstyring
  • Kalenderbehandling
  • Forhandlerstyring
  • Forebyggende vedlikehold
  • Inspeksjonsstyring
  • Varsler/meldinger
  • Arbeidsordrehåndtering
  • Rapportering/analyse
  • Fasilitetsplanlegging
  • Vedlikeholdsplanlegging
  • Inventarstyring